SE

Keskustelua Sangatsu Mangan julkaisuista. Kysy, kommentoi, kiitä, kritisoi, kinua... Sangatsun toimitus vastailee parhaansa mukaan.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Sangatsu Manga / Ylläpito

QueenDiamond

Viesti Kirjoittaja QueenDiamond » Ma Joulu 24, 2007 09:20

Sakurachan kirjoitti:Jollakin on yaoikakkulat tiukasti silmillä :D
Vai yaoikakkulat.. xD *tutkii silmälasejaan* siis yaoikakkulat......

aion ostaa Narutoa, kun se niin halpakin on ja lainaan kavereilta mikä-se-nyt-olikaan.. Sugar Sugar Runea.. Ostaisin sitäkin (se myös kiinnostaa enemmän), mutta rahat ei riitä... :oops:

Lunaria

Viesti Kirjoittaja Lunaria » Ke Joulu 26, 2007 13:13

Awwww! No, voihan rähmä...mä jo ajattelin, että nyt VIHDOIN joku julkaisisi GNG:n :cry: Mä olin NIIN varma! Tai no, toinen vaihtoehto oli just Naruto, koska en mää usko, että mistään muusta sarjasta ois kannattanu tuollasta hälyä aiheuttaa. Mutta ehkä sitten joskus...ja mä kun nimenomaan haluan GNG:n Sangatsun julkaisemana että...tehkää parhaanne, I will be waiting :D
~~Kuka antaisi minulle siivet....?~~

Pem_

Viesti Kirjoittaja Pem_ » Pe Joulu 28, 2007 14:26

OMG! mitä tuhlausta...
Hmm.. Naruto puhumassa suomea.. aika outoa... :?
Se mulla jäi epäselväks, että kuka alkaa suomentamaan Death notea? vai onko se ees tulossa? :/
Akuroku
(~^,^)~

pieceofheart

Viesti Kirjoittaja pieceofheart » Pe Joulu 28, 2007 20:00

Roxas kirjoitti: Se mulla jäi epäselväks, että kuka alkaa suomentamaan Death notea? vai onko se ees tulossa? :/
Suomentajasta ei kuulemma vielä ole tietoa, mutta onhan se sen verran
suosittu sarja, että kyllä se aika varmasti vielä joskus suomennetaan.
  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ

Jakoavain
Turun keisari

Viesti Kirjoittaja Jakoavain » Ma Joulu 31, 2007 02:45

Selvitin salaisuutenne! SE II EI OLE ENÄÄ SUURI SALAISUUS! SANGATSUN SALALIITTO ON SELVINNYT!

SE II onkin AKAGI, jonka on piirtänyt Nobuyuki Fukumoto. Fukumoton piirrostyyli saa suurimman osan faneista repimään silmät päästään, ja loput se sekoittaa mahjong-teemallaan!

TÄMÄ ON TOTUUS.

Inuyashafan4ever

Viesti Kirjoittaja Inuyashafan4ever » Ma Joulu 31, 2007 03:14

Nyt ei voi muuta sanoa kuin että : olihan tämä odotettavissa. Itselläni ei ollut mitään hinkua saada narutoa suomenkielisenä mangana suomen markkinoille, mutta kyllä uskon, että teitte tällä valinnalla monia ihmisiä iki onnellisiksi . :) Ja pakkohan sitä on ainakin ensimmäinen osa ostaa sitten kun sen aika on. Enhän voi tuomita sarjaa pelkän animen perusteella. ^^
"In the bottom of he's heart, he has already left us"<3<3

Mihichan

Viesti Kirjoittaja Mihichan » Ti Tammi 01, 2008 04:52

Jakoavain kirjoitti:Selvitin salaisuutenne! SE II EI OLE ENÄÄ SUURI SALAISUUS! SANGATSUN SALALIITTO ON SELVINNYT!

SE II onkin AKAGI, jonka on piirtänyt Nobuyuki Fukumoto. Fukumoton piirrostyyli saa suurimman osan faneista repimään silmät päästään, ja loput se sekoittaa mahjong-teemallaan!

TÄMÄ ON TOTUUS.
Oh wow :) Jos tuo olisi totta niin ropisisi minunkin pennoset Sangatsun kukkaroon!

Spy

Viesti Kirjoittaja Spy » Pe Tammi 04, 2008 16:11

Ilmestyykö Naruto joka kuukausi? Itselläni on jo tosin Naruto 1-27 englanniksi mutta niitä Naruton myöhempiä vaiheita voisi ostaa suomeksi jos saatte englanninkieliset julkaisut kiinni :wink:

yukito

Viesti Kirjoittaja yukito » To Tammi 10, 2008 13:39

InuPirate kirjoitti:
Asagi kirjoitti: kyllä se yaoi elää ihanmyösvirallisessaNarutossa.
Nojaa, kukin voi nähdä tossa ihan mitä haluaa. Yhdyn Antti-setään:
Kyllä se ihan katsojan silmässä on, mitä haluaa nähdä pienessä likaisessa pääkopassaan.
Eiköhän tuo shounen sarjojen poikarakkaus-ulottuvuus ole ihan laskelmoitua ja tahallista. Suuri osa lukijoista kun on nykyään tyttöjä, joiden intressit varmasti tiedetään siellä tuottajien joukossa.

Chibi Ryuu

Viesti Kirjoittaja Chibi Ryuu » Ma Tammi 14, 2008 17:29

Aikooko Sangatsu Egmontin tapaan julkistaa uusia sarjoja Traconissa? Ehkä en viitsi sinne vääntäytyä, odotan että uutiset vuotavat nettiin.

Aralys

Viesti Kirjoittaja Aralys » Ma Tammi 14, 2008 22:45

Olen kyllä ihan tyytyväinen Narutoon. Eihän se mikään suuri yllätys ollut mutta tulee kyllä varmaan kuulumaan pian minunkin hyllyyni. Sen verran olen kuitenkin englanniksi lukenut, että kyllä tykkään.
Viimeksi muokannut Aralys, Ma Tammi 21, 2008 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Spy

Viesti Kirjoittaja Spy » To Tammi 17, 2008 17:29

SE 2 on julkaistu. Voitte käydä katsastamassa mikä se on sangatsun nettisivuilta. (www.sangatsumanga.fi)

Itseäni ei ainakaan hetkauttanut. Luulin ensin tuon olevan vain jokin uusi kokeilu-juttu, mutta Antti kertoi blogissaan tuon olevan SE 2. Minun mielipiteeni: ei suomimangaa....

EDIT
Unothui mainita, että vaikka vastustankin tälläisia asioita, niin Ellille paljon onnea ja menestystä! ^^ Toteuta unelmasi!
Viimeksi muokannut Spy, Pe Tammi 18, 2008 16:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

DragonBall

Viesti Kirjoittaja DragonBall » To Tammi 17, 2008 17:34

Spy kirjoitti:SE 2 on julkaistu. Voitte käydä katsastamassa mikä se on sangatsun nettisivuilta. (www.sangatsumanga.fi)

Itseäni ei ainakaan hetkauttanut. Luulin ensin tuon olevan vain jokin uusi kokeilu-juttu, mutta Antti kertoi blogissaan tuon olevan SE 2. Minun mielipiteeni: ei suomimangaa....
Sama juttu: ei kiitos muuta mangaa, kuin sitä alkuperäistä. Niin paljon julkaistaan hyvää Japanissa, enkä aio kopioita muualta päin maailmaa alkaa hakemaan.

Miten tuo voidaan edes luokitella kategoriaan "SE" ihmetyttää allekirjoittanutta vieläkin.

Bottom line; ei Japanista = en osta.
SAVE_US.222
8.2.11/SAVIOR_SELF
2ND_COMING
SAVE_US.229
UPON_US
BREAK_THE_CODE
THE_ANSWER
NEXT_MONDAY
Y2J_IS_BACK

Chibi Ryuu

Viesti Kirjoittaja Chibi Ryuu » To Tammi 17, 2008 17:54

Heetkinen. Minã luulin, että SEN piti olla jotain sellaista mangaa, jonka kaikki tuntevat ja jota on jo pitkään odotettu Suomeen tai ainakin oikeata mangaa. Tämä on petosta. Hyi hyi, Sangatsu ;_;

avalkama
Sangatsu Manga

Viesti Kirjoittaja avalkama » To Tammi 17, 2008 18:16

Phöh... Minä kun luulin että Naruto oli tunnettu...

Yhdistelmän supertunnetusta ja -suositusta sekä erityisen arvokkaasta kulttuuriteosta luulisi kelpaavan. Oi voi tätä pilalle hemmoteltua kansaa...

Tai jotain. Mutta ei siitä sen enempää, jatketahan Vartijat-ketjussa.

Antti-setä
Sangatsuman
Jep.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Sangatsu Manga”