Epämuodollinen kokoontuminen la 17.9.

Kouvolan uuden manga- ja animeyhdistyksen keskustelualue.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Kouvola / aktiivit

hatatra

Epämuodollinen kokoontuminen la 17.9.

Viesti Kirjoittaja hatatra » Ti Syys 13, 2011 23:22

Ok, koska tämä viikonloppu näytti sopivan monelle! Ehdotan, että kokoonnumme vapaamuotoisissa merkeissä tänä lauantaina, klo 12 tai 13, kävelykadun Kahvila Naapantuurassa.

Tarkennan, että paikalle ovat ehdottoman tervetulleita kaikki kiinnostuneet, vaikkei olisi aiemmissa parissa tapaamisessa käynyt!

Liian aikaisin? Ei käykään? Kerro se HETI. Jos haluat ehdottaa kokoontumista vasta sunnuntaina, tai la klo 15 jälkeen, ehdota myös uutta paikkaa!

Ohjelmassa ainakin
- jäsenhakemusten täyttöä
- juttelua vakiovuorosta
- juttelua animeillasta
- juttelua peli-illasta

Terveisin rakas saamaton vpj:nne.

Antares

Re: Epämuodollinen kokoontuminen la 17.9.

Viesti Kirjoittaja Antares » Ke Syys 14, 2011 20:49

Juu, eli kuten facebookissakin kertoilin, olen juuri tuossa viikonloppuna töissä. Eli itselleni kävisi aikaisemmin aamulla, mutta ilta on hyvinkin kriittisesti täytetty työllä klo. 13 eteenpäin, jonka takia en ainakaan tuohon aikaan mahdollisesti pääse.
Työnihän voi venyä aika pitkällekin iltaan, vaikka uskoisinkin olevani vapaa kello 18:00 jälkeen, mutta siitä sitten kouvolaan lähtö voi olla aika probleemi. Jos taas tapaaminen olisi aikaisemmin, eli kello 8 tai 9 aikoihin, voisi olla edes pieni mahdollisuus päästä mukaan, kuitenkin sillä varauksella että minun täytyisi päästä Kausalaan takaisin jossain 12 paikkeilla että ehdin työvaatteet vetää niskaani ja kaikki tarvitsemani kamppeet.

Ellei sitten ole halukkuutta ja sopivaa siirtää sitä tosiaan sunnuntaille, jonka junaliikenteestä itselläni ei ole siis hajua, mutta sen tiedän etten autoa saa lainaan siksi päiväksi varsinkaan. Eli hieman hankala tämä viikonloppu, mutta siis tietenkään kaikkia ei voi miellyttää ja kaikki eivät aina pääse ja tiedän sen hyvin, eli jos ihan mahottomaksi tämä muuttuu suuremmaksi osaksi niin ei taida auttaa muu kuin jäädä vielä tästä kokouksesta pois, niin harmillista kuin onkin.
Ja ensiviikon tilanne siis itselläni vielä vähän mysteeriluontoinen, eli en siitä osaa sanoa mitään.

(ja älkää välittäkö kirjoutusvirheistä, sillä olen hitusen väsynyt, enkä jaksa niitä korjata)

Kissansilmä

Viesti Kirjoittaja Kissansilmä » To Syys 15, 2011 18:58

Mulle käy kumpikin noista ajoista ja ihan sopiva ajankohtakin, ei liian aikaisin tai liian myöhään.
He takes on the world all in a stride, and your wounds will be his scars
So won't you remember when the night comes
He will need your open arms
For to be invincible, he needs your love

hatatra

Viesti Kirjoittaja hatatra » Pe Syys 16, 2011 16:21

Tilannetiedotus: pidetään kokoontuminen klo 12 alkaen, mutta siten, että ainakin osa meistä (lupaan siis, että ainakin minä ja siskoni, yhdistyksen sihteeri) olemme paikalla vielä klo 13 alkaen!

Etzell

Viesti Kirjoittaja Etzell » La Syys 17, 2011 02:09

puheenjohtaja ja rahastonhoitakin ilmestyvät kahvilaan ajoissa ja kummallakaan tuskin on kiire pois
"kyokugaisha sanoo (0:54):
*mah~ :3 poikkeuslupa myönnetty! näin sanoo mamy-moderaattori pake-chan~ Y__Y"
koskien tupla postauksia :D

Isvaffel

Viesti Kirjoittaja Isvaffel » Ke Syys 21, 2011 17:46

Onko muuten Mediamajan valtaus animeyhdistykselle edistynyt?

hatatra

Viesti Kirjoittaja hatatra » Ke Syys 21, 2011 19:24

Isvaffel kirjoitti:Onko muuten Mediamajan valtaus animeyhdistykselle edistynyt?
Mediamajan valtaus on siinä vaiheessa, että heidän vastauksensa oli "eiköhän se onnistu". Seuraava vaihe on se, että mä neuvottelen käytännön asiat ja saadan tästä "virallinen". Sen piti tapahtua viimeistään tänään, mutta valitettava fakta on se, että sain kuolemantaudin, ja olen puolet tästä päivästä yksinkertaisesti nukkunut kuumettani pois. Ehdoton tavoite kuitenkin on, että ensi viikon maanantaina olisi eka vuoro!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kouvolan manga- ja animeyhdistys”