Conikaveri kadonnut

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Irosa

Re: Conikaveri kadonnut

Viesti Kirjoittaja Irosa » Su Syys 04, 2011 19:04

IRC-Galleriassakin tätä jo huhuillut, mutta koitanpa nyt täältäkin. Eli hakusessa olisivat ne ihanat ihmiset, jotka randomisti tulivat yksinäistä lauantai-iltaani piristämään Tracon VI:n ikärajattomissa iltabileissä. Olen siis se Miku Hatsune-paitainen tyttö, joka seisoskeli yksin kunnes te pyrähditte paikalle. Jouduin tosin lähtemään jo yhdeksältä, enkä saanut pyydettyä kenenkään meseä/numeroa... Yritin vielä tähyillä teitä sunnuntaina, mutta en löytäny :( eli olisin nyt kovin onnellinen, jos saisin teidät jostain haalittua. :D

Löydetty! :D
Viimeksi muokannut Irosa, Su Loka 23, 2011 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » Su Syys 04, 2011 19:14

Tracon VI:

Sinä kissamaskinen nuori herra, joka liikuit meikän ja kaverin (pitkä ja pätkä, pitkällä eli meikällä nahkalierihattu ja poncho) kanssa pitkään lauantaina: jos olet tällä foorumilla, ota ihmeessä yhteyttä : D

Myös sinä, pitkätuhiuksinen blondi, jonka kanssa tradesin pokémoneja green roomissa, laita ihmeessä yksäriä mikäli luet tämän~ Ei tullut vaihdettua numeroita, meseä tai mitään, ja lähdin aika sutjakkaasti vähän jälkeen viisi pois paikalta.
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

Lullaby

Viesti Kirjoittaja Lullaby » Su Syys 11, 2011 18:38

Tracon VIstä kaipailtaisiin seuraavia henkilöitä:

- Se ihana karvakorva jota käytiin halailemassa ja ihailemassa, olis kiva jos ottais yhteyttä jos on täällä tai jos joku tietää mistä kyseisen henkilön saa kiinni niin ilmoittaisi.... :>

- Se herranen jonka uskoisin olevan Metal Gear Solidista, mutta olen syvästi pahoillani jos erehdyin ::) Sama homma kuin ylemmässä selostuksessa ^ jos ko. henkilö ei ole täällä mutta joku tietää yhteystietoja niin ottaisin ilolla vastaan :>

- Ja sitten se muffinssipoika vois myös ilmottautua. Ei herra tainnut mitään cossata (?) mutta jakeli korista muffinsseja, olis kiva jos ottaisit yhteyttä.... :D

Tämä nyt ei taida virallisesti tänne kuulua mutta kysytään nyt samalla, jos joku tietää keitä nämä lahjakkaat muusikot mahtoivat olla?

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Syys 25, 2011 13:39

Haluaisin tutustua henkilöön joka Kitaconissa vuonna 2010 (?) cossasi Maria Ushoromiyaa (??)
Samainen henkilö cossasi 2009 Animeconissa Shinkua :3
(Oli muistaakseni myös lapinkansassa juttu?)
Ja sitten... Aargh... Hmm... ähh... Hitsi ku mulla on huono muisti!
Sitten ku muistan niin editoimpa tämhän viästin....

(Minuutti myöhemmin)

Ah! Kitaconissa 2010 Suiseisekiä cossannut henkilö, sitten myös kitassa ollut poika jolla oli söpö mokana pehmo (Mokona-pojaksi nimesin) ja Deidaran cosplayer. Siinä samassa porukassa oltiin.
Sitten halikivellä ollut tytteli, joka istui siinä koko päivän, vaikka oli melkein yli 40+ lämpöä.
(En vitsaile. Myyntipöydillä liikuntasalissa tukehtui, ja viuhkat myytiin heti loppuun)
Paint Me Red

bloody-wolf

Viesti Kirjoittaja bloody-wolf » Ma Tammi 16, 2012 21:00

Sinä Teemu-niminen poika Desucon Frostbiten iltabileissä, joka asut Orimattilassa, ja jolla oli päällä kigurumi ja ಠ_ಠ-naamari (tai jokin sen tapainen), ja tanssit Shiniä cossivan ( http://irc-galleria.net/user/%5BALiSa%5 ... /127016581 ) kaverini kanssa, ottaisitko yhteyttä!
Shin jäi kaipaamaan sinua ;3

Ps. Jos joku tuntee niin vinkatkaa että kyseistä tyyppiä täällä etsitään!

//EDIT!//

Henkilö löytynyt : D

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Ma Tammi 23, 2012 16:20

Desucon Frostbitestä jäin nyt kaipailemaan erästä Hatsune Miku cossaajaa. Se oli aika lähellä ennen kuin iltabileet alkoi sibbetalolla. Olin itse Trollface-naamarin ja problem? (U mad?)-kyltin kanssa liikenteessä ja huomasin kauempana kuinka joku tyttö itki tämän Miku cossaajan vierellä. Itse Miku cossaaja vaikutti kamalan hätääntyneeltä joten päätin mennä apuun. Mikusta sellaisia tuntomerkkejä vain että sillä oli jonkinlainen hoitsu puku. (Tämän tapainen cossi: http://3.bp.blogspot.com/_jLROjYB77VE/T ... 00/sdb.jpg )
(Toivottavasti myös hänen vieressään itkenyt tyttö on kunnossa)

Eli jos joku tuntee kyseisen miku cossaajan niin pliiis! ilmoittakaa minulle! :(
Trollface kaipailee <3
Tactical Facepalm!

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Tammi 27, 2012 23:24

Berneri kirjoitti:Animeconissa Hueco Mundo-Orihimea cossannyt tyyppi, minä Yachiru unohdin vinkua jonkinlaista numeroa/meseosotetta. Jos näät tämän, ota yhteyttä! :---) Istuskeltiin viheriöllä sunnuntaina Bleach-porukassa, kunnes miun piti lähteä. Olin Matsun seurassa. Ulqqis tai kuka tahansa muukin saa ottaa yhteyttä, Grimmille tungin meseosotteeni sinne hauzkaan vihkoseen.
anteeksi, mutta nyt jää vaivaamaan jos en kysy. En kyllä ole etsimäsi henkilö, mutta saatan ehkä tietää hänet. Joten voisin antaa sinun tarkistaa asian. Tarkoitatko kenties tätä Orihimeä: http://espadadina.deviantart.com/galler ... 2#/d253oji Jos tarkoitat, niin voit yrittää ottaa häneen yhteyttä minun kauttani tai jos sinulla on da-nick, niin sitten tuonne espadadinalle viestiä. :)

Chryseis-taichoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chryseis-taichoo » La Tammi 28, 2012 18:26

Mourumaru kirjoitti:Hei sinä Animeconin sunnuntain mukava, Koiraa dissaava Shirosaki(tai miksi sitä nyt sanottiin en muista) cossaaja, jos näet tämän, ota vaekka yksärillä yhteyttä, ois kiva tutustua näin netinkin kautta jos vaan kiinnostaa. Mutta ylipäätään, samaisen päivän Hisagi (ja Komamura) kiittelee mukavasta seurasta <3.
Hops taisinpas minäkin hänet nähdä (vaikkakaan en tiedä mitään koiran dissaamisesta mutta) jos en vallan ole väärässä niin tässä saattaisi olla kyseisen Shirosakin/miksinytmokomaakutsutaankaan DeviantART profiili -> klikuti. Tästä ei kylläkään paljoa apua ole ellet satu omistamaan itsekin DA-tunnusta ^^'

Olen säälittävä juu, mutta ainakin yritin :'''D

Arokiuru

Viesti Kirjoittaja Arokiuru » Su Helmi 12, 2012 22:44

Tracon VI:stä hukuksissa seuraavia henkilöitä:

Tobi, joka tuli hetkeksi juttelemaan sen lammen rannassa pizzaa syövälle Itachille (minulle) ja myöhemmin pyysi fanityttöongelmaansa apua (anteeksi kömpelö in-character käyttäytymiseni). Vaikka tavattiin vaan lyhyesti pari kertaa, vaikutit kivalta tyypiltä, joten jos tunnistat itsesi ota ihmeessä yhteyttä! Olin se kultapandan (jota pesukarhuksi erehdyksessä kutsuttiin), Sasuken ja Hellsingin Jan Valentinen kanssa liikkunut Itachi. ^^

Ja sitten Tampere-talon naistenvessassa Kakashi kumppaneineen, kommenttinne naistenvessaan tulosta ja Itachin sukupuolesta jäivät pitkäksi aikaa hymyilyttämään ja lämmittämään, kiitos siitä! Jos huvittaa tämmöiseen randomiin tutustuminen, ottakaa yhteyttä. :D

Edelliseen porukkaan kuului kai myös Sasuke, joka sillä hetkellä ei tainnut siellä vessassa olla, mutta näin hänet (sinut?) myöhemmin edellämainitun porukan kanssa. Törmättiin pari kertaa. Jos olet hän, tunnistanet jos sanon että se kanssani liikkunut Sasuke oli "se toinen blondi Sasuke". Jälleen kerran olisi kiva tutustua. :)
♫ Climb the highest peaks of history ♫

CissyDella

Viesti Kirjoittaja CissyDella » Ma Huhti 23, 2012 17:30

n-n''
Viimeksi muokannut CissyDella, La Loka 27, 2012 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Resident Evil <3

Frozen Angel

Viesti Kirjoittaja Frozen Angel » Ti Kesä 05, 2012 00:19

Kiva että tämöinen topici on laitettu pystyyn!

Harvin olen ite Suomessa conitamassa (asun etelä Ruotsissa so that´s why) mutta Turun Finncon - Animeconissa (2011) tulli vastaan yks tosi mukava Reimu cossari kennen kans olisin halunu jatka pietä yhteyttä.

Tämä Reimu cossari (Touhousta) tuli eka kerran vastaan Publicariumissa (eli se talo missä myytin pehmoja, figuja ja mangoja esimerkiksi) ja kuin hän näkki mut ja minun cossini hän aivan innosa pyysy jos hän voisi ota kuvan. Ite cossasin Kratos Aurionia Tales of Symphoniasta. Kuin hän oli saanu kuvan niin jutteltin vähän aika Publicariumin ulkopuolella Tales of Symphonia pelistä. Ja mie sitten kysyn jos hänellä oli mese mutta ei olu, ja nyt harmita että meidän yhteys säälitäväisesti jäi siihen. Olisin halunu oppia tuntemaan paremin tätä mukava Reimu cossaria.

Muistakseni hänellä oli omat rusket hiukset ja ei perukkia (ei ainaskaan näytänny perukkilta) ja hän on nainen. Jos joku tunnista henkilön mun tekstistä niin olka kilteja ja kertoka mulla mitten saan yhteytä henkilön.

Se on joku näistä Reimuistä:
http://kuvat.aniki.fi/albums/fcac11-tim ... la/355.jpg
http://kuvat.aniki.fi/albums/fcac11-tim ... la/419.jpg
http://kuvat.aniki.fi/albums/fcac11-jyr ... K_0097.JPG

Kiitos!

sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus » Ke Kesä 13, 2012 10:50

Hakusessa olisi desuconissa 2012 final fantasy IX Freyaa cossannut henkilö.
Juttelimme taidekujan päässä final fantasystä (mm. trance kuja/zidane yms muodoista).
Kyselijän tuntomerkkeinä: silmälasit, pitkä blondi tukka, vaatetus aristokraatti tyyliä.
Olisi hauska jutella joskus lisää Final fantasyistä yms. (aion jossakin vaiheessa pelata uudestaan ysin läpi niin voi siitäkin jauhaa taas :D).
Viimeksi muokannut sanctus, Ke Kesä 13, 2012 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Nani

Viesti Kirjoittaja Nani » Ke Kesä 13, 2012 11:56

sanctus kirjoitti:Hakusessa olisi final fantasy IX Freyaa cossannut henkilö.
Juttelimme taidekujan päässä final fantasystä (mm. trance kuja/zidane yms muodoista).
Kyselijän tuntomerkkeinä: silmälasit, pitkä blondi tukka, vaatetus aristokraatti tyyliä.
Olisi hauska jutella joskus lisää Final fantasyistä yms. (aion jossakin vaiheessa pelata uudestaan ysin läpi niin voi siitäkin jauhaa taas :D).
Kannattaa mainita missä conissa :3

Ja minultakin on kaverit kadoksissa! ó3ò
En tiedä luetteko tätä, mutta kannattaa koittaa vaikka joku täällä tuntisi. Eli Desucon 2012 sunnuntaina Nyan~ Neko Sugar Girlsiä cossannut poppoo, ottakee minuun yhteyttä että poikaystäväni pääsee palvomaan teitä :'D

Itse olin se viiksekäs raitaliivinen ihmeinen ihminen joka sekosi täysin teidät nähdessään taidekujalla :'D (Flam My Little Ponysta hahmona siis.)
Onnea seikkailuun!

Frozen Angel

Viesti Kirjoittaja Frozen Angel » Ke Heinä 18, 2012 01:52

Moi! Animecon IX:ssä olin lauantaina yhen tyttön kans kennelä oli oranssi pusero (jos en muista väärin niin puserossa oli nais manga hahmon skissi), ruskeat hiukset ja silmälasit ja hänellä oli myös mukana kaks poika ystävä ketä seurustelli jonku verran minun kans (cossasin sis Kratos Aurionia Tales of Symphoniasta). Olin porukkan mukana Hesburgerissa.

Mutta kuin tultin takaisin conin alueele niin kippasin ite etsimään yhtä tietyä cossaria (ja toista kaveria) niin en löytänny sitten sen jälkeen kysyttyä henkilöä ennän (en edes sununtaina) conissa. Että olis halunnu tutustua paremin sinun. Jos joku tunnista kyseisen henkilön jotenki niin kertoka mulle mitten saan yhteyttä hänen!

Animeconin Kratos cossari ikävöi sinua!

EDIT: HENKILÖ LÖYDETTY!
Viimeksi muokannut Frozen Angel, La Marras 24, 2012 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

nimetön

Viesti Kirjoittaja nimetön » La Heinä 21, 2012 10:23

Animecon IX:ssä olin molempina päivinä cossaamassa Uminekon Clairea, ja etsisin sitä naishenkilöä joka tuli kyselemään olenko tulossa Traconiin kun siellä kuulemma on jonkunlainen Umineko ryhmä kokoontumassa. Jos tunnustat olevasi kyseinen henkilö, tai tiedät jotain tästä asiasta, ota pliis yhteyttä. Haluun lisäinfoa ja henkistä tukea XD
You are incompetent.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”