Conikaveri kadonnut

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

EgoLogical

Re: Conikaveri kadonnut

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » To Helmi 04, 2010 11:01

Kyubi kirjoitti:Etsiskelen sitä animeconin Mario cossaria jolla oli vasara!! (moi se random mustatukkanenakatsukityyppitässä)
Osu! Tässä olen ^^ en kyllä muista sua (kymmenien tuhansien muiden akatsukicossaajien takia =___=;; ) mutta tässä olen x]
PINEAPPLE SURPRISE!

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » Ma Helmi 08, 2010 16:31

Sinä, viime Cosplay Gaalan yksi Sasuke cossaaja voisitko jotenkin ottaa yhteyttä? (Tapasimme siellä Kampilla ja kuljimme Kotkasta samalla bussillakin, olin siis se Ryuichi ja kamuni oli se Hello Kitty. Tapasimme vielä myöhemmin uudestaankin pikaisesti Kampilla ja en muistanut mitään meseäsi tai muuta sellaista kysyä.)
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Ninzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninzo » Su Huhti 18, 2010 22:17

Jäi hampaankoloon että en muistanut ottaa yhteystietoja tänään Bakaconissa kun olisi ollut vielä mahdollisuus.
Jos luet tätä viestiä ja pelasit super smash bros meleetä tämän näköisen cossaajan kanssa, olet miespuolinen henkilö ja sinulla on/oli blondit pitkät hiukset, musta pitkä takki ja silmälasit, tahdotko ilmoittautua. Desuun on kuitenkin niin pitkä aika vielä. :P
Kiitosta.
//subject found.
Thought you may forget the Review
-rest assured, it remembers you.

EgoLogical

Viesti Kirjoittaja EgoLogical » Ma Huhti 19, 2010 21:11

Te Bakaconin mahtavat Amestris Militiat Riza Hawkeye, Olivia Armstrong ja Maes Hughes (kai) saisinkos kontaktia jos sitä hienoa armeijakangasta oisi lissää x]
T. Mario
PINEAPPLE SURPRISE!

Rora

Viesti Kirjoittaja Rora » Ma Huhti 19, 2010 23:16

HilpeäNintendo kirjoitti:Te Bakaconin mahtavat Amestris Militiat Riza Hawkeye, Olivia Armstrong ja Maes Hughes (kai) saisinkos kontaktia jos sitä hienoa armeijakangasta oisi lissää x]
T. Mario
Olivie Armstrong ilmoittautuu palvelukseen! Laitan sulle yksäriä!

Catorra

Viesti Kirjoittaja Catorra » Ti Huhti 20, 2010 00:05

Bakan Riza Hawkeye asustaa tämän nickin takana. :D

~Cat

Kirby Birdo

Viesti Kirjoittaja Kirby Birdo » To Huhti 22, 2010 22:13

Haijjaa! Etsiskelisin Pieksämäen juna-asemalla minun kanssa pari sanaa vaihtanutta henkilöä, joka cossas Cosplay-gaalassa Scorpionia/Sub Zeroa.
Kiitoos~!

-Pikku Ninja, Bakassa tosin kissankorvaviittashamaani

Juusto

Viesti Kirjoittaja Juusto » To Huhti 22, 2010 23:26

Ei nyt suoraan ole kukaan hukassa, mutten tiennyt olisiko tämä sopinut tuonne jälkikeskusteluun. Mutta kuitenkin.

Jos jollakulla on sanallista tai kuvallista todisteaineistoa siitä, että Bakaconissa saattoi bongata Cody Hackinsin pelistä Phoenix Wright: Ace Attorney, ottaisin mieluusti vastaan! Olen varma että näin kyseisen hahmon vilaukselta ja pitäisi epäluuloiselle saman katon alla asujalle se todistaa.
Vilkaisin jo tähän mennessä tuonne jälkipulinakeskusteluun heitetyt kuvalinkit mutta ei ole tärpännyt.

// edit: todistusaineistoa löytynyt. \o
Viimeksi muokannut Juusto, Su Kesä 13, 2010 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
cheesePLAY -cosplayblog

Bromoformi

Viesti Kirjoittaja Bromoformi » Su Huhti 25, 2010 17:26

Psst... Eräspä henkilö josta näin vain vilauksen on jäänyt asustelemaan mieleeni näin viikonkin jälkeen. Sinä miespuolinen ihminen jolla oli kissamaski (valkoinen, kissankorvat jossa muistaakseni sinisiä raitoja) Bakaconissa, selaatko tätä threadia? Jos selaat, huikkaatko hei hoi yksityisviestillä. Vähän kyllä tuntuu että etsin neulaa heinäsuovasta, mutta yritän kuitenkin.

^Mei^

Viesti Kirjoittaja ^Mei^ » To Heinä 01, 2010 13:31

Sinä Desuconissa lauantaina ollut Zabuza joka antoi minulle halin, olis kiva jos voisit ottaa yhteyttä vaikka yksärillä.

Lullaby

Viesti Kirjoittaja Lullaby » Ma Heinä 05, 2010 13:07

Jaa-a, kai sitä voisi yrittää etsiä ihmisiä tämän kautta :D

Hetalian Venäjä (Traconissa 3-4.7.2010) jolta pyysin lauantaina halin (uhkasit lyödä minua sillä upealla putkella :'D) ja sain kuvankin, jos luet tätä niin lähetä ihmeessä yksäriä, vaikutit ihanalta ihmiseltä! Olin siis se (yksi niistä kymmenestä) Yuuki Cross cossaajista.

Haikara

Viesti Kirjoittaja Haikara » Ti Heinä 06, 2010 23:57

Sinä Sound Horizon-fani jota halailimme ja joka otti paljon meidän Roman ryhmästä kuvia! Ota ihmeessä yhteyttä, yksärillä taikka suoraan sähköpostiin!

t: Violette (+ Hortense)

destine

Viesti Kirjoittaja destine » Ma Heinä 19, 2010 11:21

LÖYDETTY!

Etsiskelen Kikuconissa Rust Blasterista Aldredia ja Keitä cossannutta parivaljakkoa. Yhteyttä voisi ottaa vaikkapa mailitse (destinette@gmail.com) jos ei ole anikissa profiilia. Olisin todella iloinen, jos jotain kautta heidät löytäisin ^^
WD Cosplay | Destine Cosplay | Deviant destinette
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
- Andre Gide

Lonkeromamma

Viesti Kirjoittaja Lonkeromamma » Ke Heinä 21, 2010 09:03

Tracon V:n sunnuntaina Nokialta junaan kanssani noussut Sasuken naisversio, pieni staffina toiminut ihminen toivoo että otat yhteyttä... vaikka tiedän missä suurinpiirtein asut, en voi käydä kaikkia niitä kerrostaloja läpi, kun en muista ees nimeäsi :'D

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » Ke Joulu 29, 2010 15:44

Kitaconissa minun kanssa jutelleet cossaajat, olisi kiva saada yhteys!
Olin pukeutunut Hermione Grangeriksi, Lolita asuiseksi ja Jonkun värikkään yhdistelmänkin kiskoin päälleni jossain vaiheessa. Istuimme suurella Halikiveksi ristityllä kivellä pitelemässä "Halaa minua" kylttejä. Myös te jotka ihanissa Ceil ja Sebastian puvuissanne (Kitaconissa) saitte minut fanittamaan ja ihanoimaan Kuroshitsujia, tahtoisin teiltäkin vaikka yv:tä jos tämän näitte! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
(Coni oli Kitacon II)
Viimeksi muokannut Demoniruhtinas, Ke Maalis 09, 2011 16:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Toinen nimeni on Forever Alone

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”