Osu! Tässä olen ^^ en kyllä muista sua (kymmenien tuhansien muiden akatsukicossaajien takia =___=;; ) mutta tässä olen x]Kyubi kirjoitti:Etsiskelen sitä animeconin Mario cossaria jolla oli vasara!! (moi se random mustatukkanenakatsukityyppitässä)
Conikaveri kadonnut
Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit
- EgoLogical
Re: Conikaveri kadonnut
PINEAPPLE SURPRISE!
Sinä, viime Cosplay Gaalan yksi Sasuke cossaaja voisitko jotenkin ottaa yhteyttä? (Tapasimme siellä Kampilla ja kuljimme Kotkasta samalla bussillakin, olin siis se Ryuichi ja kamuni oli se Hello Kitty. Tapasimme vielä myöhemmin uudestaankin pikaisesti Kampilla ja en muistanut mitään meseäsi tai muuta sellaista kysyä.)
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)
Jäi hampaankoloon että en muistanut ottaa yhteystietoja tänään Bakaconissa kun olisi ollut vielä mahdollisuus.
Jos luet tätä viestiä ja pelasit super smash bros meleetä tämän näköisen cossaajan kanssa, olet miespuolinen henkilö ja sinulla on/oli blondit pitkät hiukset, musta pitkä takki ja silmälasit, tahdotko ilmoittautua. Desuun on kuitenkin niin pitkä aika vielä.
Kiitosta.
//subject found.
Jos luet tätä viestiä ja pelasit super smash bros meleetä tämän näköisen cossaajan kanssa, olet miespuolinen henkilö ja sinulla on/oli blondit pitkät hiukset, musta pitkä takki ja silmälasit, tahdotko ilmoittautua. Desuun on kuitenkin niin pitkä aika vielä.

Kiitosta.
//subject found.
Thought you may forget the Review
-rest assured, it remembers you.
-rest assured, it remembers you.
- EgoLogical
Te Bakaconin mahtavat Amestris Militiat Riza Hawkeye, Olivia Armstrong ja Maes Hughes (kai) saisinkos kontaktia jos sitä hienoa armeijakangasta oisi lissää x]
T. Mario
T. Mario
PINEAPPLE SURPRISE!
Olivie Armstrong ilmoittautuu palvelukseen! Laitan sulle yksäriä!HilpeäNintendo kirjoitti:Te Bakaconin mahtavat Amestris Militiat Riza Hawkeye, Olivia Armstrong ja Maes Hughes (kai) saisinkos kontaktia jos sitä hienoa armeijakangasta oisi lissää x]
T. Mario
Bakan Riza Hawkeye asustaa tämän nickin takana. 
~Cat

~Cat
- Kirby Birdo
Haijjaa! Etsiskelisin Pieksämäen juna-asemalla minun kanssa pari sanaa vaihtanutta henkilöä, joka cossas Cosplay-gaalassa Scorpionia/Sub Zeroa.
Kiitoos~!
-Pikku Ninja, Bakassa tosin kissankorvaviittashamaani
Kiitoos~!
-Pikku Ninja, Bakassa tosin kissankorvaviittashamaani
Ei nyt suoraan ole kukaan hukassa, mutten tiennyt olisiko tämä sopinut tuonne jälkikeskusteluun. Mutta kuitenkin.
Jos jollakulla on sanallista tai kuvallista todisteaineistoa siitä, että Bakaconissa saattoi bongata Cody Hackinsin pelistä Phoenix Wright: Ace Attorney, ottaisin mieluusti vastaan! Olen varma että näin kyseisen hahmon vilaukselta ja pitäisi epäluuloiselle saman katon alla asujalle se todistaa.
Vilkaisin jo tähän mennessä tuonne jälkipulinakeskusteluun heitetyt kuvalinkit mutta ei ole tärpännyt.
// edit: todistusaineistoa löytynyt. \o
Jos jollakulla on sanallista tai kuvallista todisteaineistoa siitä, että Bakaconissa saattoi bongata Cody Hackinsin pelistä Phoenix Wright: Ace Attorney, ottaisin mieluusti vastaan! Olen varma että näin kyseisen hahmon vilaukselta ja pitäisi epäluuloiselle saman katon alla asujalle se todistaa.
Vilkaisin jo tähän mennessä tuonne jälkipulinakeskusteluun heitetyt kuvalinkit mutta ei ole tärpännyt.
// edit: todistusaineistoa löytynyt. \o
Viimeksi muokannut Juusto, Su Kesä 13, 2010 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
cheesePLAY -cosplayblog
-
Psst... Eräspä henkilö josta näin vain vilauksen on jäänyt asustelemaan mieleeni näin viikonkin jälkeen. Sinä miespuolinen ihminen jolla oli kissamaski (valkoinen, kissankorvat jossa muistaakseni sinisiä raitoja) Bakaconissa, selaatko tätä threadia? Jos selaat, huikkaatko hei hoi yksityisviestillä. Vähän kyllä tuntuu että etsin neulaa heinäsuovasta, mutta yritän kuitenkin.
Sinä Desuconissa lauantaina ollut Zabuza joka antoi minulle halin, olis kiva jos voisit ottaa yhteyttä vaikka yksärillä.
Jaa-a, kai sitä voisi yrittää etsiä ihmisiä tämän kautta :D
Hetalian Venäjä (Traconissa 3-4.7.2010) jolta pyysin lauantaina halin (uhkasit lyödä minua sillä upealla putkella :'D) ja sain kuvankin, jos luet tätä niin lähetä ihmeessä yksäriä, vaikutit ihanalta ihmiseltä! Olin siis se (yksi niistä kymmenestä) Yuuki Cross cossaajista.
Hetalian Venäjä (Traconissa 3-4.7.2010) jolta pyysin lauantaina halin (uhkasit lyödä minua sillä upealla putkella :'D) ja sain kuvankin, jos luet tätä niin lähetä ihmeessä yksäriä, vaikutit ihanalta ihmiseltä! Olin siis se (yksi niistä kymmenestä) Yuuki Cross cossaajista.
Sinä Sound Horizon-fani jota halailimme ja joka otti paljon meidän Roman ryhmästä kuvia! Ota ihmeessä yhteyttä, yksärillä taikka suoraan sähköpostiin!
t: Violette (+ Hortense)
t: Violette (+ Hortense)
LÖYDETTY!
Etsiskelen Kikuconissa Rust Blasterista Aldredia ja Keitä cossannutta parivaljakkoa. Yhteyttä voisi ottaa vaikkapa mailitse (destinette@gmail.com) jos ei ole anikissa profiilia. Olisin todella iloinen, jos jotain kautta heidät löytäisin ^^
WD Cosplay | Destine Cosplay | Deviant destinette
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
- Andre Gide
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
- Andre Gide
-
Tracon V:n sunnuntaina Nokialta junaan kanssani noussut Sasuken naisversio, pieni staffina toiminut ihminen toivoo että otat yhteyttä... vaikka tiedän missä suurinpiirtein asut, en voi käydä kaikkia niitä kerrostaloja läpi, kun en muista ees nimeäsi :'D
- Demoniruhtinas
Kitaconissa minun kanssa jutelleet cossaajat, olisi kiva saada yhteys!
Olin pukeutunut Hermione Grangeriksi, Lolita asuiseksi ja Jonkun värikkään yhdistelmänkin kiskoin päälleni jossain vaiheessa. Istuimme suurella Halikiveksi ristityllä kivellä pitelemässä "Halaa minua" kylttejä. Myös te jotka ihanissa Ceil ja Sebastian puvuissanne (Kitaconissa) saitte minut fanittamaan ja ihanoimaan Kuroshitsujia, tahtoisin teiltäkin vaikka yv:tä jos tämän näitte!
(Coni oli Kitacon II)
Olin pukeutunut Hermione Grangeriksi, Lolita asuiseksi ja Jonkun värikkään yhdistelmänkin kiskoin päälleni jossain vaiheessa. Istuimme suurella Halikiveksi ristityllä kivellä pitelemässä "Halaa minua" kylttejä. Myös te jotka ihanissa Ceil ja Sebastian puvuissanne (Kitaconissa) saitte minut fanittamaan ja ihanoimaan Kuroshitsujia, tahtoisin teiltäkin vaikka yv:tä jos tämän näitte!

(Coni oli Kitacon II)
Viimeksi muokannut Demoniruhtinas, Ke Maalis 09, 2011 16:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Toinen nimeni on Forever Alone