Conikaveri kadonnut

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

MisaAi

Re: Conikaveri kadonnut

Viesti Kirjoittaja MisaAi » Ti Heinä 14, 2009 15:57

Sinä animeconi 2009 kilpailuissa ollut allen jonka viittaa kannoin ja pidettiin hauskaa ottaisitko yhteyttä yv:llä mnulla on ikävä. X''D

JadeMesmerizedByOnyx

Viesti Kirjoittaja JadeMesmerizedByOnyx » Ke Heinä 15, 2009 05:18

Lauantaina Animecon VII:ssä, sinä violetit kissankorvat päässä oleva tyttö, jonka takana olin koko ajan siinä "tulkaa mukaan!"- ja "satanen rikki" (ym.) jonossa (huom. kaaduin siinä jonossa vielä :'D) ja jota vielä päivän aika lopussa juoksin halaamaan vielä kun olin lähdössä, jos ottaisit yhteyttä vaikka yv:llä ja antaisit mese osoitteesi jos sellainen on? >8D Olisi kiva jutella kun sillon aconissa ei oikee tultu juteltua. (:

ja olin se Amu Hinamoria cossaava henkilö >8D jolla oli mustat säärystimet joissa oli punaisia nauhoja............
Viimeksi muokannut JadeMesmerizedByOnyx, La Heinä 25, 2009 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dattebayo!

Blueberry lady

Viesti Kirjoittaja Blueberry lady » Ke Heinä 15, 2009 18:51

Animeconissa sinisessä kigurumissa liikkunutta tuttia suussaan pitävää nuorta poikaa etsin xD Siul oli halikyltti ja halasit minua, vaaleanpunaisessa kigurumissa lymynnyttä ^^
A flat chest is a status symbol!!!

Crystal

Viesti Kirjoittaja Crystal » Ke Heinä 15, 2009 23:40

Selvä, jos vaikka lykästäisi...

Sinä, joka olit perjantaina 10.7 Animeconissa cossannut Hinataa Narutosta!
Sinulla oli silmälasit, mutta otit ne pois kuvauksen ajaksi.

Olen se eräs tyttö, joka kuvasi sinua kaksi kertaa kamerakännykällä(toisen kerran myöhemmin, minun oli pakko ottaa vielä toinen kuva sinusta!) ulkona.
Cossauksesi jäi (ja jää nytkin) mieleeni. Myöhemmin silloin minua potutti se, etten älynnyt tutustua sinuun. Nyt haluaisin tehdä tuttavuutta sinuun enemmän.
Jos tunnistit itsesi, otathan yksityisviestillä yhteyttä? :)

Zetsubou
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zetsubou » Pe Heinä 17, 2009 13:58

Hakusessa viime lauantaina Animeconissa Ragnarok onlinesta tuttua "High Priest" hahmoa cossannut tyttö. Minä olin se pitkä yukataan pukeutunut valokuvaaja jonka kanssa juttelit vähän (kengistä ja ragnasta).
Otin läjän valokuvia sinusta ja olisi hienoa jos pystyisin toimittamaan ne sinulle takaisin. Annoinkin irc-galleria tunnukseni (Chip) sinulle yhteydenottoa varten mutta mitä luultavammin kiireisen conin keskellä unohdit sen. :)

~JR

Raira

Viesti Kirjoittaja Raira » La Heinä 18, 2009 16:00

Pain cossaajaa etsisin! Jos tunnet Painin, joka oli Kakuzun ja Zetsun kanssa liikenteessä lauantaina, tapasin hänet (hetkellinen) ratikassa paluumatkalla (L-cosplay)! Zetsu (jos oikein arvaan) oli ulkomaalainen, puhui englantia!! (tunnistusmerkkejä)

Jos tunnet ihmisen tai jos joku tajusi kuvauksen liittyvän itseensä, pyydän että otat yhteyttä, jos olet epävarma niin kuvia minulla on!

ZIP

Viesti Kirjoittaja ZIP » Su Heinä 19, 2009 12:02

Crystal kirjoitti:
Sinä, joka olit perjantaina 10.7 Animeconissa cossannut Hinataa Narutosta!
Sinulla oli silmälasit, mutta otit ne pois kuvauksen ajaksi.
Cossauksesi jäi (ja jää nytkin) mieleeni.
Minustakin tuo Hinata Hyugan cossaus oli näkemistäni cosplaysuorituksista vaikuttavin. Otin pari kuvaa sinusta cossaamassa Hinataa - kerro yksityisviestillä jos kaipaat niitä niin voin sitten mailata.

Laineilla

Viesti Kirjoittaja Laineilla » Su Heinä 19, 2009 20:09

Sinä Esmeralda-asuinen henkilö (teitä taisi olla ainakin kaksi, muttajaa), joka osallistuit norjalaiseen jalkaleikkiin hämärän porukan sekä Organisaatio-ihmisten kanssa lauantaina. Otit kuvaa Haurusta, ja lupasit lähettää kuvaa jos annan sähköpostiosoitteen.
Mitä en siis tehnyt. (feil)
Muttaniin jos näin saisi sinuun yhteyttä kun muuten en oikein taas onnistunut. Haluatko lähettää kuvaa ja muutenkin yhteyttä pitää, vaikutitte hilpeiltä ystäväsi (?) kanssa.
(They are fighting again, the dolphins whisper, listen to their silence)
-HERO

Antenakki

Viesti Kirjoittaja Antenakki » Su Heinä 19, 2009 22:04

Huilua soittava, suomenkielistä mangaa lukeva ja ranskaa opiskeleva silmälasipäinen tyttö, juttelin sinun ja siskosi kanssa hyvän tovin kaikkea kivaa conissa ja rautatie/metroasemalla ja pyysin yhteydenottoa Facebookissa, mutta yhy, mitään ei ole kuulunut. YHY, toistan. Toivottavasti tätä ketjua lukevat muutkin kuin vain toisia ihmisiä etsivät, itselle ei ainakaan tulisi mieleen tarkistaa jotain ketjua "ihan siltä varalta, että joku sattuisi kaipaamaan minua".

-luennoitsija-Katri-
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » To Heinä 30, 2009 10:43

Etsiskelen sitä animeconin Mario cossaria jolla oli vasara!! (moi se random mustatukkanenakatsukityyppitässä)
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » Ma Elo 10, 2009 11:42

Sinä, "random jätkä" Cosplay gaalassa, joka tulit halaamaan minua (olin se L, hihnassa) pariinkin kertaan. Mainitsin, että se oli julmaa ja taisit toivoakkin, että saisin tarpeeksi niitä haleja. 3 kertaa törmäsimme. Ekan kerran muistaakseni Ippain pöydän vieressä, aulassa ja sitten kun olin yksikseni katselemassa Ippain pöytää ja istuit siinä lähellä. Tuli vähän juteltua ja vaikutit mukavalta hepulta... ottaisitko yhteyttä?
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Juusto

Viesti Kirjoittaja Juusto » Ma Elo 10, 2009 20:56

-- Tulee vähän jälkijunassa, mut.

7.6.09, Desuconista tulossa oli eräs DS:n omistaja Z-junassa päin Helsinkiä. Pictochattasit minun ja kaverini kanssa, piirsit sen ylisuloisen Suomen~ Meille tuli kiire pois junasta kun vähän viime tingassa saatiin tieto että jäädään aikaisemmalla asemalla pois, ja siinä menossa unohdimme DeviantArt-tunnuksesi.. Jos luet tämän, voitko lähettää sen~?
Tai jos joku muu tietää kyseisen henkilön joka chattaili DS:llä kahden Desulaisen kanssa, tunnusta saa heitellä~
cheesePLAY -cosplayblog

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Ma Syys 07, 2009 19:33

Ja tätä vanhempaa viestitystä sitten
Animecon 2008 suikoden cossaajat
Olisitteko yhteydessä meikäläiseen mikäli kiinnostaa uusia cossinne (tai cossata jotain toista samasta sarjasta). Suuruudenhullu suikoden projekti käynnissä ;)
Yksärillä saa kiinni ja myös mailitse nezumi[at]inbox.com
p.s. mikäli tunnette nämä neitokaiset kuvista, olisitteko ystävällisiä ja välittäisitte viestini heille (tai annatte jonkinsortin yhteystietoja tähän suuntaa... olen hyvä harassaamaan)
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Parsa

Viesti Kirjoittaja Parsa » Ma Loka 19, 2009 14:42

Kaipahan tämä tänne kuuluu..

Desucon etsintäkuulutti conittajan, lisätietoja blogista, postauksen loppupuolelta.

Sointi

Viesti Kirjoittaja Sointi » Pe Marras 13, 2009 18:31

Laineilla kirjoitti:Sinä Esmeralda-asuinen henkilö (teitä taisi olla ainakin kaksi, muttajaa), joka osallistuit norjalaiseen jalkaleikkiin hämärän porukan sekä Organisaatio-ihmisten kanssa lauantaina. Otit kuvaa Haurusta, ja lupasit lähettää kuvaa jos annan sähköpostiosoitteen.
Mitä en siis tehnyt. (feil)
Muttaniin jos näin saisi sinuun yhteyttä kun muuten en oikein taas onnistunut. Haluatko lähettää kuvaa ja muutenkin yhteyttä pitää, vaikutitte hilpeiltä ystäväsi (?) kanssa.

Se Esmeralda-asuisen henkilön on mun kaveri ja hän pyysi mua kertomaan, että sillä ei ole tunnuksia tänne Anikiin (eikä jaksa luoda niitä), mutta hänet löytää Irc-Galleriasta nimimerkillä Sonata_ :wink:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”