Conikaveri kadonnut

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Nezumi-chan
Viesti:

Conikaveri kadonnut

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Pe Kesä 12, 2009 13:41

Antoiko Kakashi sinulle puuttuvan euron sen hentai-mangan ostoon, etkä ehtinyt kiittää häntä siinä hässäkässä? Pitikö tuntematon pupu-kigurumi sinulle seuraa koko conin ajan ja vasta kotona tajusit antaneesi hälle väärän mese-osoitteen. Valvotko öitä kirotessasi itseäsi kun et tullut kysyneeksi sen kivan oloisen infotiskin tytön numeroa?

Tämän ketjun tarkoitus on auttaa löytämään conihässäkässä kadotetut uudet tuttavuudet. Modit poistakoon tai siirtäköön ketjun sille sopivaan osioon.
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

e_123

Re: Conikaveri kadonnut

Viesti Kirjoittaja e_123 » Pe Kesä 12, 2009 13:48

(Tää ketju on manio idea <3)
Desu-conista sinä, joka nimesit Ernestin, laita vaikka yv:tä. Tapasimme vielä juna-asemallakin.
Ja sinä, toisen päivän hillo BB, pandan kanssa helunut Near toivoo sinultakin yv:tä.
Se oli vihreä omena : D

Shinsei

Viesti Kirjoittaja Shinsei » Pe Kesä 12, 2009 15:04

Tämä ihanan auttava henkilö, joka tämän vuoden Traconissa auttoi Final Fantasy Fightin aikana tätä kömpelöä Nearia, ja antoi käyttää kameraansa peilinä: Nähdessäsi tämän heittäisitkö yksäriä, please?

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » La Kesä 13, 2009 00:56

Tracon nelosessa loppupuolella sen lopettajaisten aikaan heittelin FF Rikkun ja DN Nearin kanssa sählypalloa. Ja Rikkua taisin pyytää ottamaan itsestäni (Olin L, ison "Free hugs" kyltin kanssa jossa oli muutakin tekstiä, ja minulla oli panta kaulassa & siinä hihna) ja Nearista kuvan. Nearille taisin antaa meseni, mutta sanoin sen väärin u___u
Jos tunnistat itsesi jommaksikummaksi ole ihana ja piristä päivääni lähettämällä yksäri.

//Edit
Ja viime vuoden Hesan Kirjamessuilla, omaksi hahmokseen pukeutunut, Dakna taisi olla... (Minä olin se L, jonka poskea sipaisit ja vieressäni oli Piccolo). Jos näät tämän niin voitko ottaa yhteyttä yksärillä?
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Firia

Viesti Kirjoittaja Firia » Pe Heinä 03, 2009 09:22

Sinä mukava tyttö, joka olit tonkimassa lukulaarissa viime maanantaina (29.6.)!
Oli puhetta mangasta/animesta ja peleistä (kingdom hearts yms)..Unohdin pyytää yhteystietojasi, jos vaikka vaihdeltaisiin joskus lukemisia tms..
Jos kiinnostaa,laita yksäriä!

t. se toinen lukulaarivakkari :D

Unita

Viesti Kirjoittaja Unita » Pe Heinä 03, 2009 10:00

Hei sinä Trecko-pokemonia cosplayannut tyttö Desuconista! Sovimme paikan päällä että vaihtaisimme messenger osoitteita, mutta se taisi unohtua. Lähettäisitkö vaikka yksitysiviestiä asiasta?´

Terv. se videokuvaaja tyttö jonka kanssa kuljit.

Miku

Animeconiin seuraa

Viesti Kirjoittaja Miku » La Heinä 04, 2009 18:06

Haluaisin jonkun mun kaa animeconiin 09 ja sen ikä vois olla 11-13-................................
Viimeksi muokannut Hoothoot, La Heinä 04, 2009 19:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ketju yhdistetty toiseen, asianmukaisempaan ketjuun.

Rooa

Viesti Kirjoittaja Rooa » Su Heinä 05, 2009 17:07

Sinä animecon 2008 -cossikisan Zoro numerolla 13!
Sinä joka sait väärän kunniakirjan kisassa!
sinä joka asut nimeltä mainitsemattomassa kaupungissa Tampereen ja Jyväskylän välissä!
Se outo siniperuukkinen ja kukaan ei tunne sarjaa -hahmoa cossannut kaipaipaa sinua!

Edit: Salapoliisityön ja kahenvuoden jälkeen löytyi :))) kiitos FB!
Viimeksi muokannut Rooa, Ma Heinä 05, 2010 18:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oudokki.

Damatris

Viesti Kirjoittaja Damatris » Su Heinä 12, 2009 16:27

Sinä Animecon 2009 ollut Roy Mustang fani, jolla oli jakoavain laukussa ja jonka kanssa höpisin kaiken näköisestä (kuten käyrätorven arvostuksesta ja voittoloimeen kietoutumisesta) ennen cosplaykisan alkua voisitko lähetä yv:tä. Minulla on nimittäin paha aavistus, että näpyttelin numeroni väärin... -.-
“Their eyes went to the flickering fire, then back to me. I was one of those. I meddled with dark powers. I summoned demons. I ate the entire little cheese, including the rind.”

BFlorry

Viesti Kirjoittaja BFlorry » Ma Heinä 13, 2009 00:18

Sinä, joka A-Con 09 Järjestyksenvalvojana toiminut Negima-fani, joka oli Nagin stalkkauksen uhri. Voisin vähintään sähköpostiosoitteen sinulta kerätä, jos pääsisi taas muissa coneissa juttelemaan. :D

Lolita-sohvi

Viesti Kirjoittaja Lolita-sohvi » Ma Heinä 13, 2009 12:58

Sinä numerolla 24 animecon VII pukukilpailussa! Juteltiin siellä ja näin, lähetä vaikka yv:tä!
Animecon VII: Azumanga Daioh!/Chiyo-chan

Iivis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iivis » Ma Heinä 13, 2009 13:50

Kaikki minun paitamyyntivänkärini ja alaikäisten iltabilevänkärini, jotka lukevat tämän postin, lähettäkää minulle yksärillä postiosoitteenne, niin saatte pienen kiitoksen ennen pitkää.

Iivari
Olen niitä tapahtumia
joita ei käsitellä perinteisillä luukuilla.

Pekka Kejonen

Berneri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Berneri » Ma Heinä 13, 2009 14:03

Animeconissa Hueco Mundo-Orihimea cossannyt tyyppi, minä Yachiru unohdin vinkua jonkinlaista numeroa/meseosotetta. Jos näät tämän, ota yhteyttä! :---) Istuskeltiin viheriöllä sunnuntaina Bleach-porukassa, kunnes miun piti lähteä. Olin Matsun seurassa. Ulqqis tai kuka tahansa muukin saa ottaa yhteyttä, Grimmille tungin meseosotteeni sinne hauzkaan vihkoseen.
MINUT ON HELPPO PITÄÄ TYYTYVÄISENÄ NIIN KAUAN, KUIN SAAN TAHTONI LÄPI.

Peltiruusu

Viesti Kirjoittaja Peltiruusu » Ma Heinä 13, 2009 23:17

Animecon VII Sunnuntaina Yami Yuugia cossannut ihminen (jolla oli Yami pehmo mukana) voisitko ottaa minuun yhteyttä (pukusi oli ihana)? Olin tämä Peten The Dark Clown, joka tuli halaaman heti Grellin otettua kuvan. Tahtoisin tutustua paremmin. ;D

Ja sitten sama tapahtuma, sunnuntai, te kaksi, jotka cossitte Akefia Bakuraa (jolla mukana hieno muumio) ja Atemua, ottaisitteko tekin yhteyttä?
Harvemmin olen tapahtumissa törmännyt YGO hahmoihin, joten nyt ottaisin kaiken ilon irti. <3

- MissBakura aka Peten The Dark Clown, Animecon VII, Sunnuntai
Very cat. Much purrs.
Tumblr
MAL
Skypeä saa kysellä.

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » Ti Heinä 14, 2009 13:29

Lauantaina Animecon VII Kuroshitsuji miitin yhtä Undertakeria kaipaisin. Sitä, joka lupautui vapaaehtoiseksi minun ja Cielin väliseen taisteluun. Ja lohdutti sitten minua, kun hävisin sen kivi-paperi-sakset ja lupasi ne ilmaiset hautajaiset x) Ottaisitko yhteyttä?

Olin siis se yksi Grelleistä (se Death note laukkuinen)
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”