Pusupiirit Coneissa – Loputon ongelma?

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Utane
Viesti:

Re: Pusupiirit Coneissa – Loputon ongelma?

Viesti Kirjoittaja Utane » Su Huhti 12, 2009 19:04

Ongelma? O_o ei ne pusupiirit oo mulle ainakaan ongelma oon ollu vaan muutamassa conissa ja yhdessäpusupullon pyörityksessä. Mikä niissä on ongelma? Ihmiset menee niihin vapaasta tahdostaan, ja tietää että siellä on itseään vanhempia/nuorempia ihmisiä (lähinnä tyttöjä). -- mutta loputon ongelma?? Siis WTF? no onhan se jostain tyypeistä vähän outoo kun lauma tyttöjä istuu ringissä ja pussailee toisiaan... kai se on joillekkin vähän kypsemmille ihmisille outoo... ( en ole tarpeeksi aikuinen kyllä itse ymmärtämään vielä tätä "ongelmaa")

T: ihminen joka ei tajua teidän ideaa tässä asiassa?

Lirlys

Viesti Kirjoittaja Lirlys » Su Huhti 12, 2009 19:29

Umi-Chan666 kirjoitti:mikä niissä on ongelma?
Lue edelliset 14 sivua niin ehkäpä sitten ymmärrät missä se ongelma piilee.
Thank you and have a terrible nice day.

http://lirlys.deviantart.com/

Roleplay

Viesti Kirjoittaja Roleplay » Ma Huhti 13, 2009 14:15

Umi-Chan666 kirjoitti:Ongelma? O_o ei ne pusupiirit oo mulle ainakaan ongelma oon ollu vaan muutamassa conissa ja yhdessäpusupullon pyörityksessä. Mikä niissä on ongelma? Ihmiset menee niihin vapaasta tahdostaan, ja tietää että siellä on itseään vanhempia/nuorempia ihmisiä (lähinnä tyttöjä). -- mutta loputon ongelma?? Siis WTF? no onhan se jostain tyypeistä vähän outoo kun lauma tyttöjä istuu ringissä ja pussailee toisiaan... kai se on joillekkin vähän kypsemmille ihmisille outoo... ( en ole tarpeeksi aikuinen kyllä itse ymmärtämään vielä tätä "ongelmaa")

T: ihminen joka ei tajua teidän ideaa tässä asiassa?
Tosiaan, tuolla aiemmilla sivuilla on niitä syitä miksi ihmiset eivät pidä näistä ja minkä takia niiden kieltämistä kannatetaan. Kehotan lukemaan, ihan asiallista tekstiä siellä on.

Ja yksi esimerkki syy. Entä jos joku ei olekkaan siellä vapaasta tahdostaan?

Moderaattori voi vapaasti poistaa jos näkee kommentin turhaksi.
-Roleplay

Utane
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Utane » Ma Huhti 13, 2009 14:19

Ja yksi esimerkki syy. Entä jos joku ei olekkaan siellä vapaasta tahdostaan?
no onhan tuossakin hieman järkeä, mutta ...niin, eihän ketään sais pakottaa.
(huom. olen hieman pihalla = ajatus ei kulje)
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ma Huhti 13, 2009 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Quote korjattu.

Aura

Viesti Kirjoittaja Aura » Ti Huhti 14, 2009 10:34

Enpä tiedä liittyykö tämä suoraan coneissa esiintyneisiin pusurinkeihin, mutta Ilta-Sanomien netisivuilta pisti just silmiin tällainen otsikko: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1674648

Antenakki

Viesti Kirjoittaja Antenakki » Ti Huhti 14, 2009 11:35

Aura kirjoitti:Enpä tiedä liittyykö tämä suoraan coneissa esiintyneisiin pusurinkeihin
Ilta-sanomien sensaationhakuisesta luonteesta huolimatta tuo vaikutti aika pelottavan samankaltaiselta. :shock:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Shancus

Viesti Kirjoittaja Shancus » Ti Huhti 14, 2009 14:57

Okei, kuka on käynyt festareilla? Minä olen!
Kuka on käynyt con(e)issa? Minä olen!

Kuka on koskaan tullut huomanneeksi, että festareilla on _aika_paljon_ kaikkea epämääräistä toimintaa, mutta kukaan(?) ei valita siitä, koska se kuuluu asiaan. (Hei ihan tosi, miettikää tätä! En ole vielä nähnyt missään keskusteluja "yhyy kun siellä sun täällä festareilla näin kaksi tyttöä kähmimässä toisiaan puskassa".) Kaikenlisäksi on varmaan miljoona paria, jotka päätyvät yhteen festareilla ja esim. harrastavat seksiä melkein tuntemattomien kanssa (otetaan festarit pois niin tätä kutsutaan irtosuhteiksi, kukaan koskaan kuullut?). Ja tätä siis ei koeta ongelmana(?).
No kukas sitten on huomannut että coneissa on _jonkin_verran_ kaikkea epämääräistä toimintaa ja siitä kyllä jaksetaan valittaa, koska ... Koska? (No ok, porukka on nuorempaa ja mukana on enemmän ihmisiä mutta va evah!)
Lisäksi minä ainakin olen ollut syntymäpäiväjuhlissa, joissa pelattiin pullonpyöritystä ja vaihdeltiin suukkoja tutun tuttujen kanssa. Kyllä, olin about 10-vuotias. En ymmärrä mikä on se suuri ero, koska kukaan tuskin pitää tätä jälkimmäistä esimerkkiä niin kauhistuttavan outona ja pahana, nee? (tai jos valtaväestö pitää, niin alan kyllä epäillä että minussa on jotain vikaa.)

Minä en oikeasti aivan ymmärrä miksi siitä nostetaan niin kauhea häly, jos ihmiset pussailevat kansan nähden. Ehkä olen vain tottunut siihen, tai ehkä olen vaan liikkunut oudoissa paikoissa (ei, se ei ole syy, puhun nyt nimittäin entisestä koulustani) sillä minusta ei ole mitenkään kummallista nähdä pareja vaihtelemassa sylkivarastoaan aivan julkisesti. Okei, ero on se, että kauhean usein sitä ei tapahdu keskellä käytäviä, eli tukkimassa liikennettä. Mutta kuitenkin, minusta lääppiminen julkisella paikalla ei ole niin kovin erikoista.

Selvähän se, että ketään ei saisi pakottaa. On äärimmäisen harmillista jos joku joutuu yhtäkkisen suudelman uhriksi tahtomattaan (ja/tai odottamatta). Mutta esimerkiksi joissakin pullonpyörityksissä ei minusta ole mitään vikaa jos ne hoidetaan ei-ihan-keskellä-käytävää ja niin, ettei kukaan vahingossa joudu pakotetuksi johonkin. Siis että ainakin osallistujilla pitäisi olla joku käsitys siitä, millaiseksi meno voi pahimmillaan mennä ja että jokaisella oikeus poistua kun ei enää tunnu itsestä kivalta.

No, voi kyllä olla että olen jotenkin liiankin avoin ihminen, mutta minulla ei ole mitään ongelmaa suudella vieraita ihmisiä (tosin vedän rajan kielareihin, niitä en vaihda tuttujen saati tuntemattomien kanssa), eikä minulla ole ongelmaa ajatuksessa, että tuntemattomat vaihtavat keskenään suukkoja/halauksia/muita (epämääräisiä) hellyydenosoituksia. Lisäksi joudun nyt kyllä toteamaan pahoitellen, etten ole koskaan ollut mukana missään pusupiireissä, joten en voi ihan tietää mitä se oikeasti on (tai siis, voihan olla että se olisikin tosi järkyttävää, jos siellä olisi jotakin kauheita päällekarkaajia... Ja jos siellä ihan tosissaan on mahdotonta sanoa ei), mutta sen verran voin sanoa, että minusta näidenkin ihmisten pitäisi saada pitää huvinsa, kunhan vaan ovat poissa toisten coninkävijöiden jaloista.

Jos vaan jotenkin saisi varmistettua, ettei kukaan joudu tilanteeseen johon ei halua, vaan kaikki mukanaolijat pitävät sitä hauskana, silloin kaikki olisi ihan okei, nee? (No ja pysyttäisiin poissa toisten jaloista).

Siispä tämän pitkän, puuduttavan, pointittoman (hope not!) ja epäselkeän selityksen lopuksi tiivistän mielipiteeni:
Conipussailussa ei ole mitään pahaa, kunhan se ei kohdistu viattomiin sivullisiin mitenkään häiritsevästi. Eli siis piirit pois kulkuväyliltä (jotakin nurkkia täyttämään >: D) ja kaikille pitäisi saada iskosetettua päähän se, että pitää pitää mielessä häipyä tilanteesta kun se käy ahdistavaksi. Myös muiden pitäisi tajuta se, että kun joku tahtoo pois, pitää päästää pois, koska muutenhan se onkin jo ihan rikollista, mikäli nyt oikein olen ymmärtänyt.
Siis suurin ongelmahan taitaa olla nimenomaan se, että ihmiset eivät tunnu tajuavan, että vaikka itsestä olisi kivaa, toisesta ei välttämättä ole. Kaikkien vapaus sanoa ei pitäisi olla ehdoton, niin jos olisi, niin mitään ongelmaa tuskin olisi (paitsi tetty niillä, jotka ei kestä nähdä julkisia hellyydenosoituksia mutta tähän nyt en osaa oikein sanoa mitään).

Järkkäreitten ei pitäisi sanoa "lopettakaa" tai "menkää pois, hajaantukaa". Heidän pitäisi osoittaa jotakin nurkkaa ja sanoa "menkää tuonne jatkamaan leikkejänne".

Ja vielä yksi asia, miksi minä edes vertasin coneja ja festareita, koska nehän on niiiiiiin eri asia? No, eivät minusta oikeastaan, molemmat ovat tapahtumia, jossa paljon ihmisiä kerääntyy samaan paikkaan samaan aikaan pitämään kivaa. Toiset toisten juttujen ja toiset jonkin muun takia. Festareilla erilaiset ihmiset yleensä hyväksyvät toisten tavat pitää hauskaa ja vähät välittävät, tai ei tarvitse välittää, koska ihmiset osaavat huomioida toisensa. Conittajat ovat niin minä ite minä ite! ettei viitsitä miettiä toisia. Juurikin tämä lienee ongelma, ei niinkään mikään yksittäinen aktiviteetti. Ongelma on kävijäkunta, jonka eri osapuolet eivät ole virittäneet aivojaan niin, että yrittävät tajuta toisiaan.
Noh, voi johtua siitä, että jollain festarimeiningillä nyt on hiukan pitkällisemmät juuret ja on ehtinyt syntyä toimivia (?) käyttäytymismalleja eri tilanteiden varalle, kun coneissa ei (vielä) moisia ole. (Öhöm, nyt toivon ettei joku tule kertomaan minulle miten huonosti meininki festareillakin toimii koska sitten minulta lähtee pohjat :<<)

Nyt aloin jo itsekin vähän miettiä että mikähän se mun pointti oikein oli .__. . Kai minä tulin vähän puolustelemaan, kun kaikki on niin negatiivisia, emt, mutta minusta kaikkien pitäisi ataa pitää huvinsa.

Tsubasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tsubasa » Ti Huhti 14, 2009 15:07

Eri asia sitten varmaan onkin että haluavatko ihmiset conien olevan kuin festareita.

Echramath
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Echramath » Ti Huhti 14, 2009 15:21

Aura kirjoitti:Enpä tiedä liittyykö tämä suoraan coneissa esiintyneisiin pusurinkeihin, mutta Ilta-Sanomien netisivuilta pisti just silmiin tällainen otsikko: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1674648
Joo-o, ehdottomasti emme voi suvaita tämän kuvan kaltaista toimintaa tapahtumissamme:

Kuva

(edit: niin, lähinnä ihan derail-hengessä kommentoin nykyajan veppimedian kuvituskuvien valintaa. Eihän tällä kuvalla ole mitään tekoa artikkelin kanssa)
Viimeksi muokannut Echramath, Ti Huhti 14, 2009 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Tsubasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tsubasa » Ti Huhti 14, 2009 16:04

Ei ole hirveän nokkelaa vähätellä ongelmaa tuollaisella olkinukella.

Ikään kuin conien pusupiireistä tekisi jotenkin pienemmän ongelman se, että joku Ilta-Sanomat käyttää koulujen pusupiireistä uutisoidessaan (joista kyseinen juttu siis kertoi, jos et sattunut sitä lukemaan otsikkoa pidemmälle) huonosti aiheeseen sopivaa kuvaa.

Sitten jos conien pusupiirit joskus nousevat otsikoihin tuskin tarvitsee käyttää mitään arkistokuvia, kun parempaakin havaintomateriaalia on tarjolla vaikka millä mitalla. Eivätkä ne kuvat sitten olekaan ehkä enää niin kauhean imartelevia.

Lumilintu

Viesti Kirjoittaja Lumilintu » Ti Huhti 14, 2009 16:39

Shancus kirjoitti:Kuka on koskaan tullut huomanneeksi, että festareilla on _aika_paljon_ kaikkea epämääräistä toimintaa, mutta kukaan(?) ei valita siitä, koska se kuuluu asiaan. (Hei ihan tosi, miettikää tätä! En ole vielä nähnyt missään keskusteluja "yhyy kun siellä sun täällä festareilla näin kaksi tyttöä kähmimässä toisiaan puskassa".) Kaikenlisäksi on varmaan miljoona paria, jotka päätyvät yhteen festareilla ja esim. harrastavat seksiä melkein tuntemattomien kanssa (otetaan festarit pois niin tätä kutsutaan irtosuhteiksi, kukaan koskaan kuullut?). Ja tätä siis ei koeta ongelmana(?).
No kukas sitten on huomannut että coneissa on _jonkin_verran_ kaikkea epämääräistä toimintaa ja siitä kyllä jaksetaan valittaa, koska ... Koska?
Festareilla kaikki ovat humalassa, conit ovat alkoholittomia. On se kumma mitä kaikkea tapahtuu, kun viinan kanssa aletaan läträämään. Kuinkahan moni näistä irtosuhteista jäisi tapahtumatta, jos festareilla ei saisi lainkaan ryypätä? Ja kuinkahan moni ihminen tuntisi seuraavana päivänä tulleensa vähemmän raiskatuksi...?

josei

Viesti Kirjoittaja josei » Ti Huhti 14, 2009 16:56

Koetin lukea koko keskustelun, ja oikeasti hyviäkin perusteluja todella on esitetty - kaikki sattumoisin häiriköinnin vastaisia. Ei kuulosta ihanteelliselta jos animetapahtumasta järkätään turistirysää jonne matkataan örveltämistarkoituksessa. Jos todella on esiintynyt kuivanaintia ja ryhmäsuuteloita käytäväntukkimiseen asti, todennäköisesti "ajattelemattomimpien kävijöiden puolesta pitäisi hieman ajatella". Etenkin jos kyseessä on ikäryhmä joka muutaman vuoden päästä joutuu noloilemaan tehtyä. Armeliaampaa tiedottaa säännöistä etukäteen kuin hoitaa asia paikan päällä kyräilemällä, jälkikäteen valittamalla ja harmaan rajan ylitystä vahtimalla. Aiemmin linkatuissa Animebostonin säännöissä toivottiin huomaavaista käytöstä ystävällisen ja määrätietoisen kuuloisesti. Vaikka on kieltämättä kumma jos tarvii erikseen varoittaa että älkää juoko kahvianne kuumana, rikkokaa munat ennen taikinaan lisäämistä jättäen kuoret pois, käyttäytykää herrasmiesmäisesti pukeutuessanne mieheksi, älkääkä simuloiko tuhmia akteja julkisilla paikoilla joissa muutkin yrittävät viihtyä. Ei tähän tarvita ahdasmielistä kauhistelua vaan huomaavaisuutta ja tilannetajua. Ehkä ystävälliset sääntökyltit (perijapanilaisen tyylikkäästi käyttäytyvällä animehahmolla koristettuina) siellä täällä vaikuttaisivat yleiseen tunnelmaan?

Conit eivät edes ole henkilökohtaisista sydämenasioistani suurin mutta tulipa vastattua, liian viihdyttävä aihe ilmeisesti. (En ole tuohtunut, ennemmin huvittunut. Hienoa vain että ihmiset kertovat toiveensa conien suhteen sen sijaan että jättäisivät kaikessa hiljaisuudessa käymättä siellä, kuten satunnainen lukija helposti tekee.)

Shancus

Viesti Kirjoittaja Shancus » Ti Huhti 14, 2009 22:37

Lumilintu kirjoitti:
Shancus kirjoitti:Kuka on koskaan tullut huomanneeksi, että festareilla on _aika_paljon_ kaikkea epämääräistä toimintaa, mutta kukaan(?) ei valita siitä, koska se kuuluu asiaan. (Hei ihan tosi, miettikää tätä! En ole vielä nähnyt missään keskusteluja "yhyy kun siellä sun täällä festareilla näin kaksi tyttöä kähmimässä toisiaan puskassa".) Kaikenlisäksi on varmaan miljoona paria, jotka päätyvät yhteen festareilla ja esim. harrastavat seksiä melkein tuntemattomien kanssa (otetaan festarit pois niin tätä kutsutaan irtosuhteiksi, kukaan koskaan kuullut?). Ja tätä siis ei koeta ongelmana(?).
No kukas sitten on huomannut että coneissa on _jonkin_verran_ kaikkea epämääräistä toimintaa ja siitä kyllä jaksetaan valittaa, koska ... Koska?
Festareilla kaikki ovat humalassa, conit ovat alkoholittomia. On se kumma mitä kaikkea tapahtuu, kun viinan kanssa aletaan läträämään. Kuinkahan moni näistä irtosuhteista jäisi tapahtumatta, jos festareilla ei saisi lainkaan ryypätä? Ja kuinkahan moni ihminen tuntisi seuraavana päivänä tulleensa vähemmän raiskatuksi...?
No joo, totta puhut tietysti, mutta lähinnä pointtini oli se, miten sivustakatsojat suhtautuvat asiaan (vai oliko, en ole itsekään ihan varma pointistani >.>). Ja onhan niitä tyyppejä jotka harjoittavat irtosuhteita ihan ...tietoisina tai jotain. Siis jotka lähtevät pitämään hauskaa ja olemaan tekemisissä ihmisten kanssa tietäen että voivat päätyä puskaan, oli alkoholilla vaikutusta tai ei, sama asia minun näkökulmastani.

Ja no, siis pikkuhiljaa pitäisi varmaan alkaa meidän tavantallaajien coninkävijöiden vaan tunnustaa, että hali-pusiminen on osa otakukulttuuria (joku sen alalaji yaoistien keskuudessa ainakin), joten siihen pitäisi hiljakseen alkaa suhtautua niin että se kuuluu asiaan. Koska olen edelleen sitä mieltä että kaikkien pitäisi saada pitää huvinsa ja jos joku menee coniin vain hengatakseen random tyyppien kanssa (esim. minä : D) niin siitä vaan. Eri asia mitä niiden kanssa tekee, mutta niin kauan kuin kaikilla asianosaisilla on kivaa niin mikä vikana? Miksi sitä katsotaan niin nenävartta pitkin (siis jos nyt tosiaankin unohdetaan se kulkuväylien tukkiminen, kyseinen ärsyttää itseänikin. Ja oletetaan ettei ketään pakoteta mihinkään.)?

Yamiska

Viesti Kirjoittaja Yamiska » Ti Huhti 14, 2009 23:49

Shancus kirjoitti:Lisäksi minä ainakin olen ollut syntymäpäiväjuhlissa, joissa pelattiin pullonpyöritystä ja vaihdeltiin suukkoja tutun tuttujen kanssa. Kyllä, olin about 10-vuotias. En ymmärrä mikä on se suuri ero, koska kukaan tuskin pitää tätä jälkimmäistä esimerkkiä niin kauhistuttavan outona ja pahana, nee? (tai jos valtaväestö pitää, niin alan kyllä epäillä että minussa on jotain vikaa.)
Suuri ero on siinä, että synttäribileet on _yksityistilaisuus_ kun taas coni on _julkinen_ tilaisuus.
Minä en oikeasti aivan ymmärrä miksi siitä nostetaan niin kauhea häly, jos ihmiset pussailevat kansan nähden. Ehkä olen vain tottunut siihen, tai ehkä olen vaan liikkunut oudoissa paikoissa (ei, se ei ole syy, puhun nyt nimittäin entisestä koulustani) sillä minusta ei ole mitenkään kummallista nähdä pareja vaihtelemassa sylkivarastoaan aivan julkisesti. Okei, ero on se, että kauhean usein sitä ei tapahdu keskellä käytäviä, eli tukkimassa liikennettä. Mutta kuitenkin, minusta lääppiminen julkisella paikalla ei ole niin kovin erikoista.
Kyse ei ole nyt pareista, jotka suutelevat, vaan piireistä, ryhmistä, kasaumista..you name it. Minä en normaalia suutelemista kutsuisi ihan lääppimiseksi. Normaali suuteleminen onkin ihan ok minusta, mutta kaikki sitä voimakkaammat hellyydenosoitukset tulisi hoitaa yksityisesti poissa julkisilta paikoilta.
No, voi kyllä olla että olen jotenkin liiankin avoin ihminen, mutta minulla ei ole mitään ongelmaa suudella vieraita ihmisiä (tosin vedän rajan kielareihin, niitä en vaihda tuttujen saati tuntemattomien kanssa), eikä minulla ole ongelmaa ajatuksessa, että tuntemattomat vaihtavat keskenään suukkoja/halauksia/muita (epämääräisiä) hellyydenosoituksia.
Jollekulle toiselle tämä voi hyvinkin olla (ja varmaan onkin) ongelma.
Conipussailussa ei ole mitään pahaa, kunhan se ei kohdistu viattomiin sivullisiin mitenkään häiritsevästi. Eli siis piirit pois kulkuväyliltä (jotakin nurkkia täyttämään >: D) ja kaikille pitäisi saada iskosetettua päähän se, että pitää pitää mielessä häipyä tilanteesta kun se käy ahdistavaksi. Myös muiden pitäisi tajuta se, että kun joku tahtoo pois, pitää päästää pois, koska muutenhan se onkin jo ihan rikollista, mikäli nyt oikein olen ymmärtänyt.
Siis suurin ongelmahan taitaa olla nimenomaan se, että ihmiset eivät tunnu tajuavan, että vaikka itsestä olisi kivaa, toisesta ei välttämättä ole. Kaikkien vapaus sanoa ei pitäisi olla ehdoton, niin jos olisi, niin mitään ongelmaa tuskin olisi (paitsi tetty niillä, jotka ei kestä nähdä julkisia hellyydenosoituksia mutta tähän nyt en osaa oikein sanoa mitään).
Tässähän se ongelman ydin juuri on: milläs tuo kaikkien päähän iskostetaan?
Shancus kirjoitti:Ja no, siis pikkuhiljaa pitäisi varmaan alkaa meidän tavantallaajien coninkävijöiden vaan tunnustaa, että hali-pusiminen on osa otakukulttuuria (joku sen alalaji yaoistien keskuudessa ainakin), joten siihen pitäisi hiljakseen alkaa suhtautua niin että se kuuluu asiaan.
En kyllä tajua miksi pitäisi hyväksyä asia, joka ilmiselvästi aiheuttaa ongelmia. Kaikkia ei voi miellyttää, osa hauskoista asioista voidaan joutua kieltämään, jos se aiheuttaa viihtyvyys- ja/turvallisuusongelmia (kuten pusupiirien tapauksessa tuppaa käymään).
Eri asia mitä niiden kanssa tekee, mutta niin kauan kuin kaikilla asianosaisilla on kivaa niin mikä vikana? Miksi sitä katsotaan niin nenävartta pitkin (siis jos nyt tosiaankin unohdetaan se kulkuväylien tukkiminen, kyseinen ärsyttää itseänikin. Ja oletetaan ettei ketään pakoteta mihinkään.)?
Näitä katsotaan nenänvartta pitkin juuri siksi, että ne tukkivat sen kulkuväylän, ovat meluisia, ja välistä osa tulee pakotetuiksi (lisäksi kaikkia ei todellakaan houkuta katsoa toisten nuoleskelua).

Aura

Viesti Kirjoittaja Aura » Ke Huhti 15, 2009 20:31

Googletinpas ihan piruuttani mitä noista koulun pusupiireistä on keskusteltu, vaikka ihmisten mielipiteet/provoviestit ovat useimmiten sitä tasoa, että sitä toivoisi voivansa deletoida aivoistaan valikoidut kommentit. No, siellähän kauhistellaan nyky-yhteiskunnan yliseksualisoitumista ja sitä että "ihmekös tämä kun homous normalisoidaan ja joka tuutista ja hirveetä kauheeta..." Toistaiseksi kukaan ei ole osannut epäillä tiettyä epäilyttävää harrastusta, mutta ehkäpä nekin skandaaliotsikot ovat vielä jonain päivänä tulossa. Sillä koskas media olisi jättänyt hyvän tilaisuuden käyttämättä? Sitähän emme tiedä, ovatko nämä tylleröt tämän vaarallisen aivopesuharrastuksen piirissä. Mutta luulenpa ettei arvaus mene kovin paljoa hutiin, jos veikkaan että samat ihmiset heiluvat coneissa kyltit selässä. :wink:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”