Sony PSP

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

SpaceKnight

Sony PSP

Viesti Kirjoittaja SpaceKnight » Ke Helmi 07, 2007 12:28

Huomasin että tuossa oli ketju NDS coneissa, joten ajattelin tehä tämmösen. Eli kaikki PSP:n omistajat jotka ovat tulossa Animecon V tuokaa PSP mukaan. Itse omistan Bleach Heat The Soul III pelin ja jos joku muukin omistaa niin olisi kiva pelata sitä. Ja toki muitakin pelejä voi pelata kuin anime aiheisia. Me PSP:n omistajat emme voi antaa NDS voittaa, seiskaamme yhdessä ja puolustakaamme PSP:n mainetta viimeiseen asti!!! :D

Kagami
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kagami » Ke Helmi 07, 2007 22:02

Olen täysin samaa mieltä tässä asiassa! Itseltänikin löytyy Narutimate portable, jota on ihan mukava tahkoa isommalla porukalla.
I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes.

TaMs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TaMs » Ma Helmi 19, 2007 18:29

Löytyy kanssa tuo bleach 3 psp:lle jostain syystä, että kai se on pakko ottaa psp mukaan aniemconiin kun oli viimevuonnakin heh
Jaa

Kokonhoray

Viesti Kirjoittaja Kokonhoray » Ma Helmi 19, 2007 18:51

Miulta löytyy PSP, mutta olen aika noob sen käytön kanssa. Ainoa monipeli, mikä löytyy on toi Tekken, mut.. Dii. Sukkaan .D PSP lähtee mukaan, vaikka en sitä aktiivisesti käyttelisikään.
Don't get worked up. Chill out and help me find a time machine.
- Gintoki

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”