Matkaseuraa Tokioon 2014 kesälomalla .

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ichi 12

Matkaseuraa Tokioon 2014 kesälomalla .

Viesti Kirjoittaja Ichi 12 » La Tammi 11, 2014 18:38

Hoi! Sinä Otaku !
Olen (18v male) suunnittelemassa mennä Tokioon 2014 kesälomalla ja pääkohteena olisi animen/mangan keskipiste Akihabara! Tiedostelen nyt tässä , että olisiko ketään halukasta tulla mukaan. Pari kaverii piti ideaa realistisena, mutta ongelmana on se että animet ja muut otakun huvit ei niitä sen kummemmin kiinnosta ja en usko että ne aikaa ja rahaa tuhlata jaksaa loppupeleissä. Yksin ei mennä huvita.
Itse olen hardcore otaku ja Japanista kiinnostunut tyyppi ja olis kivaa mennä Akihabaraa saman tapasten otakujen kannsa. En juo, mutta sakea maistaa aion :mrgreen:
Asun helsingissä , mutta kyllä sitä yhteyttä voi ottaa muu maakuntalainenkin.
Otan myös lämpimästi ehdotuksia hyvistä majouituspaikoista ja kohteista/kaupoista jne... :)
Ennen kesälomaa on vielä pitkä aika, joten rohkeesti ottakaa minuun yhteyttä YV:n kautta ja voidaan yhdessä pohdiskella matkan yksityiskohtia ja tutustutaan ennen matkaa toisiinsa. :D

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”