Matkaseuraa Tokioon kesä-heinäkuu 2013

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Lilieth

Matkaseuraa Tokioon kesä-heinäkuu 2013

Viesti Kirjoittaja Lilieth » Pe Kesä 07, 2013 03:11

Hei! Olen -91 syntynyt tyttö, ja olen lähdössä Tokioon 3 viikoksi. Lähtöpäivänä on 25.6.2013. Lähden matkalle yksin, ja matkaseuraa olisi tosi ihanaa saada! :) Onko joku lähdössä Tokioon vaikkapa kielikurssille tai omatoimimatkalle ym..? Kaipaisiko joku matkaseuraa? Olen anime- ja mangafani, ja käyn coneissa usein. Olen tosi suvaitsevainen, ja tulen toimeen hyvin kaikenlaisten ihmisten kanssa. :mrgreen: En juo ollenkaan alkoholia, joten baariseuraksi minusta ei kyllä ole. :D Mutta, olisi kiva saada joku, kenen kanssa seikkailla siellä Tokiossa, katsoa nähtävyyksiä, hengailla ym..Ota yhteyttä rohkeasti! <3

Tolkkiz

Re: Matkaseuraa Tokioon kesä-heinäkuu 2013

Viesti Kirjoittaja Tolkkiz » La Kesä 22, 2013 17:12

Majaillaan kaverin kanssa tällä hetkellä Tokiossa, tarkemmin Koenjissa, sinne heinäkuun puolivälille saakka. 2 miespuolista, +20 mutta alle 26v :mrgreen: . Jenejä on kannettu ahkerasti Akihabaran anime kauppoihin, mutta ollaan muuallakin pyöritty toki. Ihan jees olisi törmätä muihinkin suomalaisiin täällä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”