Millaista Desuconissa ?

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

SMILE2ME

Millaista Desuconissa ?

Viesti Kirjoittaja SMILE2ME » Pe Kesä 10, 2011 16:39

Te ketkä olette olleet Desuconeissa , niin onko se ollut maksamisen arvoinen ? Millaista siellä on ollut ?
DESUCON 18.06.2011 Cossi : Sasori No Danna

ANIMECON 15.-17.07.2011 Cossi : Eka pv. Hopeanuoli kigurumi , toka pv. lolita , kolmas pv. Sasori No Danna

DESUCON FROSTBITE 14.-15.01.2012 Cossi : Eka pv. Gunji , toka pv. Sasori No Danna

TAMPERE KUPLII 05.05.2012 Cossi : Omana emona itsenäni . :3

MAO
Viesti:

Re: Millaista Desuconissa ?

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Kesä 10, 2011 20:34

ekaa kertaa olen itsekkin menossa, mutta kyllä minä epäilen, että se on maksamisen arvoista. :D ainakin se on yksi 3 suurimmasta suomen conista. :) Joten hyvillä mielin sinne sitten. Ei sitä rahaa kannata niin ajatella.

Mourumaru
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mourumaru » Pe Kesä 10, 2011 21:06

Ite olen ollu jokaisessa Desussa ja omasta puolestani sanon, että on ihan hintansa väärti, jo pelkkien tilojen, saati sitten kaiken sisältönsä puolesta. Toki ihmismäärä sun muut (voi) vaikuttaa viihtymiseen, mutta joka vuonna on huippuhyvä fiilis niin conin aikana kuin sen jälkeenkin ollu. <:

SMILE2ME

Viesti Kirjoittaja SMILE2ME » La Kesä 11, 2011 14:01

MAO kirjoitti:ekaa kertaa olen itsekkin menossa, mutta kyllä minä epäilen, että se on maksamisen arvoista. :D ainakin se on yksi 3 suurimmasta suomen conista. :) Joten hyvillä mielin sinne sitten. Ei sitä rahaa kannata niin ajatella.
ooh , hieno homma 8''3 kiitos vastauksesta !
Mourumaru kirjoitti:Ite olen ollu jokaisessa Desussa ja omasta puolestani sanon, että on ihan hintansa väärti, jo pelkkien tilojen, saati sitten kaiken sisältönsä puolesta. Toki ihmismäärä sun muut (voi) vaikuttaa viihtymiseen, mutta joka vuonna on huippuhyvä fiilis niin conin aikana kuin sen jälkeenkin ollu. <:
Kiitos sinullekkin vastaukseta ! :3 Nyt on jo paljon parempi olo desuun mennessä (--B ! ~
DESUCON 18.06.2011 Cossi : Sasori No Danna

ANIMECON 15.-17.07.2011 Cossi : Eka pv. Hopeanuoli kigurumi , toka pv. lolita , kolmas pv. Sasori No Danna

DESUCON FROSTBITE 14.-15.01.2012 Cossi : Eka pv. Gunji , toka pv. Sasori No Danna

TAMPERE KUPLII 05.05.2012 Cossi : Omana emona itsenäni . :3

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » La Kesä 11, 2011 16:08

SMILE2ME kirjoitti:ooh , hieno homma 8''3 kiitos vastauksesta !
:D oleppa hyvä. Taas mennään valloittamaan uusi con. xD Jos noin voi sanoa, kun eka kertaa menee desuconiin. Mutta onneksi itsellä on jo traconista ja animeconista kokemusta isojen conien touhusta, joten ehkäpä pärjään siellä. Toivottavasti sinäkin pärjäät. :D Onko tämä ensimmäinen iso conisi vai onko takana muita isoja coneja tai edes pienempiä coneja?

PoisonPineapple

Viesti Kirjoittaja PoisonPineapple » Ma Loka 24, 2011 04:10

Jokaisessa Desussa käynyt ja aina vaan paranee! Hyvät tilat, organisoitu tapahtuma ja mukavat conittajat <3

Ja ehdottomasti aijon mennä myös DesuFrostbiteen <3
Poison Pineapple in:
deviantArt
Blog

Tumblr

Oml

Viesti Kirjoittaja Oml » Ma Loka 24, 2011 13:12

Itse en ole koskaan sattunut pääsemään mihinkään Desuconiin näiden vuosien aikana. Olen vain käynyt muita coneja läpi, koska aina kun desucon on ollut minulla on joko muuta menoa tai sitten ei ole vain yksinkertaisesti ole ollut varaa lähteä.
Eli ensimmäistä kertaa olen itsekkin menossa Desucon Frostbiteen, pikkusiskoni ja muutaman muun kaverini kanssa. :))

Hyvää palautetta olen kyseisistä coneista kuullut, joten toivon että täyttää sitten odotuksetkin.
Tactical Facepalm!

momoiro
Viesti:

Viesti Kirjoittaja momoiro » Ti Joulu 13, 2011 09:36

Oon ollut jokaikisessä Desuconissa ja frostiin menossa ja voin sanoo etten oo törmänny paremmin järkättyyn coniin. Desu on sellanen coni mistä muiden pitäis ottaa oppia asioiden hoidossa:D Animeconissakin oikein kaipasin desuihmisten taitoa hoitaa asiat.

Mutta voin taata että Desucon on täysin hintansa arvonen ainakin fiiliksen, awesomen ohjelman, ihmisten ja mahtavan työryhmän ansiosta!
Nimi on Momo. The Boss.

Kain

Viesti Kirjoittaja Kain » Su Kesä 17, 2012 18:19

Ihan mukavaahan siellä oli.

Tässä ois muutama fiilistelykuva.
http://s1246.photobucket.com/albums/gg607/Kain____/

Prodigy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Prodigy » Su Kesä 17, 2012 18:27

Kain kirjoitti:Ihan mukavaahan siellä oli.

Tässä ois muutama fiilistelykuva.
http://s1246.photobucket.com/albums/gg607/Kain____/
http://s1246.photobucket.com/albums/gg6 ... G_5762.png
Löysinpä jopa itseni ja kaverini, Kakashi ja Okabe. ^^ Hyviä kuvia, tak.
If the world is full of things we never wanted to know, is our only option to look away? You won't solve anything by looking away.
~Natsume Kyousuke

Kain

Viesti Kirjoittaja Kain » Su Kesä 17, 2012 19:21

^ Juu, kiitos.
Niin niistä kuvista, että jos joku ei halua välttämättä esiintyä minun albumissa, niin vinkkaa sitten vaikka YV:llä minulle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”