Mikä tässä mättää? Risut ja ruusut!

Yleistä, tiettyihin tapahtumiin liittymätöntä keskustelua kaikille coneissa käymisestä kiinnostuneille.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

miwo

Mikä tässä mättää? Risut ja ruusut!

Viesti Kirjoittaja miwo » Su Touko 15, 2011 19:38

Toivon siis Mikä tässä mättää? paneelista hyviä ja huonoja puolia.
Itse tuli avauduttua 45 min julkisesti, nyt on teidän vuoronne purkaa aiheuttamani patoumat täällä. Jokainen palaute on hyvä!
Haluan myös tässä vielä kiittää yleisöä, olitte mahtava! :)

p.s. Jos joku sattumoisin videoi paneelin, ota yhteyttä!
p.s.s. en_oo_vieläkää_saanu_niitä_puhelinnumeroita_prkl!

Paha sotaherra
Viesti:

Re: Mikä tässä mättää? Risut ja ruusut!

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Su Touko 15, 2011 19:54

Odotin tältä paneelilta edellisvuoden kaltaista laatua, enkä tullut pettymään. Läppä oli loistavaa, mielipiteet täyttä asiaa (paitsi ehkä cosplayblogien osalta) ja paneelin pitäjä osasi esiintyä sekä naurattaa yleisöä. Etenkin treffi- ja puhelinnumerodraamaus oli aivan mahtavaa. Lopusta voin sanoa vain sen, että "I DIDN'T SEE THIS ONE COMING". Lavalle päätyminen oli varsin yllättävä ja mieleenpainuva kokemus.

Erityisplussat ja -miinukset:

+ treffi- ja puhelinnumerodraamaus
+ "Huono vänkäri!"
+ paneelin pitäjä osasi asiansa eikä joutunut sanomaan "joo öö mä nyt pidän tän paneelin mutta mulla ei oo oikein mitään sanottavaa"
+ paneeli oli oikeasti PANEELI eikä luento, jolla kysymykset esitetään lopussa jos esitetään
- v-sanan turhan runsas käyttö
- aiemman kirjoitukseni sanoma käsitettiin näköjään väärin, joten totean vielä: En edelleenkään pyytänyt puhumaan FFFightista ylistävään sävyyn (eihän se olisi sopinut tähän paneeliin ollenkaan) vaan halusin tietää, mikä muiden mielestä mättää kyseisessä ohjelmanumerossa. FFFight on parhaimmillaan mahtavaa viihdettä, mutta sitten on myös näitä randomfightaajia, jotka miettivät viisi minuuttia iskuaan ja halaavat sitten vastustajaansa.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

miwo

Viesti Kirjoittaja miwo » Su Touko 15, 2011 21:14

Hoo sinä taas! :) mahtavuutta, eli siis vastailenpas.
Paha sotaherra kirjoitti:(paitsi ehkä cosplayblogien osalta)
Tässä kohtaa tapahtui oikeesti se "Mulla ei oo mitään tietoo mitä mun piti sanoa tästä aiheesta"
Lopusta voin sanoa vain sen, että "I DIDN'T SEE THIS ONE COMING". Lavalle päätyminen oli varsin yllättävä ja mieleenpainuva kokemus.
Täytyyhän ahkeruus palkita! :)
- v-sanan turhan runsas käyttö
Huomasin tämän itsekkin heti alussa, mutta jos mennään metsään niin mennään ryminällä. Otan opiksi!
- aiemman kirjoitukseni sanoma käsitettiin näköjään väärin, joten totean vielä...
Tässä kohtaa myönnän homman karanneen (viimeistään) lapasesta ja olen siitä myös hieman pahoillani. Tarkoitus oli ottaa screenshot viestistäsi, jotta saisin sen oikein siihen, mutta ajanpuutteen vuoksi en kerennyt sitä tekemään niin juttu meni miten meni. Kiitos kuitenkin maalitauluna olosta lavalla.

Anakichi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anakichi » Ke Touko 18, 2011 06:49

samaa sanoisin siitä lavalle "joutumisesta" en osannut odottaa sitä, mutta ei se kamalasti haitannutkaan.

tässä paneelissa oli munaa.

noin lyhyesti ja ytimekkäästi :D

ja jaksa niiden puhelinnumeroiden kanssa, kyllä kun tarpeeksi vinkuu, niin jotain saa aikaan ; DD
Kyrpä-ämpärien kuningatar.
Touhou-miehet mekoissa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu tapahtumista”