An Cafe Suomeen

Animeuutisia, tiedotteita ja ajankohtaista Suomesta ja maailmalta. Tuoreimmat otsikot löydät myös Animeunionin kotisivulta osoitteesta http://www.animeunioni.org

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

__

Viesti Kirjoittaja __ » Ke Joulu 19, 2007 16:05

Kamppihan on aina mukavan lähellä tavastiaa. Siellä on kiva notkua varsinkin talvella jos liian aikaisin paikalle saapuu.

Yoshiko

Viesti Kirjoittaja Yoshiko » Ke Joulu 19, 2007 16:18

Oiii.. Kiwaa :33 Ajattelin mennä jos pääsen, kun en kerta gazeten keikalle pässyt.. Ja kyllähän ne an cafen pojat soittaa aika mukavasti :wink:

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Ke Joulu 19, 2007 17:01

Voi... ;;____;; Liput on jo nyt loppuun varattu(oli odotettavissa, mutta silti)... Toivottavasti löytyy jotain peruutuspaikkoja.

Yoshi-chan

Viesti Kirjoittaja Yoshi-chan » Ke Joulu 19, 2007 17:02

Kuulin tästä ihan liian myöhään, enkä ollut aluksi edes uskoa, että vihdoinkin An Café saapuu Suomen perukoille. :3
Tulen paikalle, mikäli saan lipun (valitettavasti olen niitä hitaita, joilta jäi liput saamatta).
Joka tapauksessa loppuun asti sitä lippua kalastelen, kyllä Antikku sen verran tärkeä bändi on.
Pitää se lippu jostain repäistä. Teruki! <3

Edittoo// Paikalla ollaan, yattaa! :3
Viimeksi muokannut Yoshi-chan, Su Joulu 30, 2007 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nobody knows

Saradada

Viesti Kirjoittaja Saradada » La Joulu 22, 2007 00:23

VOIH! Minä olin niin onnessani kun Maiyu kertoi koulussa että An Cafe tulee Suomeen...! Ja kun kysyin äidiltä että pääseekö, tuli vain vastaukseksi "Katotaan kunhan sinne asti eletään" vaikak hän tietää miten pieni paikka Tavastia on. Eli lipuitta jäätiin, jesh... u.u. Tässä sitä sitten lippuja metsästelemään, josko olisi peruutuksia. Minäkin aion maaliskuuhun asti yrittää. Jos ei onnistu niin menen itse paikan päälle, josko siellä olisi lippuja jos joltakulta on otettu pois...! En luovuta näin vähällä, An Cafe on tosiaan nini hyvä bändi että pakko päästä katsomaan...!

Toivottavasti he tulevat uudestaan, seuraavalla kerralla vain isommalle paikalle D8.

AntiRoxas

Viesti Kirjoittaja AntiRoxas » Su Joulu 23, 2007 19:48

Olisitte kuulkaa nähneet kun kaverini soitti, ja kertoi, että olemme menossa AnCafén keikalle maaliskuussa! Se oli tosi hyvä uutinen. En pysynyt paikoilani koko iltana.
Elikkä minä ja pari kaveriani ollan tulossa sinne :) Yhdetä asti jonottamassa.
Muuten, onko jonottaminen kauhean raskasta? Itsellani tulee helposti nälkä...*blush* (anteeksi jos on offtopikkia nee..)
Do doppidoo~

Hijiri

Viesti Kirjoittaja Hijiri » Ma Joulu 24, 2007 01:29

Sain yhden kaverini suostutelluksi mukaan ja olemme nyt nyt sitten tulossa. Hain liput lauantaina ja nyt aletaan sitten kovasti odottaa tuota kyseistä päivää. Ensimmäinen j-musiikkikeikka koskaan. Jännittää.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Yu-Yu

Hei

Viesti Kirjoittaja Yu-Yu » Pe Joulu 28, 2007 15:58

Hei!
Olisko kellään ylimääräisiä lippuja mitkä vois myydä mulle?voitais sopia hinta mikä mielyttää kumpaaki... on pakko päästä keikalle, koska haluan nähä koko bändin livenä, varsinki Mikun, joten jos löytyy kaks ylimääräistä, mitkä voi myydä niin voisitteko ilmottaa

kiitos!! :wink:
Miku on ihana ja tosi suloinen<3
An cafe<3

Noohana

Viesti Kirjoittaja Noohana » Ma Tammi 14, 2008 16:10

No olishan se ihan kiva tonne päästä, mutta viimeset liput meni käsistä tuntia ennen kun ehdin mennä nettiin niitä ostaan.. Et nyt täs sit kiehutaan kiukusta ja odotellaan seuraavaa keikkaa. :x

Ainiin! Ei kukaan myis kahta lippua kohtuu hintaan? :D

moderaattorin editoima: Kaksi peräkkäistä viestiä yhdistetty
An Café <3

ichigokisu

Viesti Kirjoittaja ichigokisu » Ma Tammi 14, 2008 16:47

Ei olis kellään neljää lippua? :P mulla jäi ostamatta, ja ennen kuin huomasinkaan, niin olivat menneet..
Everybody Do The D-motion, hade ni yurashite, karada yurashite..

Migata-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Migata-chan » La Tammi 26, 2008 22:03

aargh, meinasin sinne liput saada mutta isä väitti ettei niitä muka mene kaikkia kovin nopeasti, kaveri sai lipun ja nyt itken.

Myykäs veikkoset minulle lippu :D

Liutti

Viesti Kirjoittaja Liutti » Su Tammi 27, 2008 12:53

Ahh, onneksi omaan täysin Antikulle omistautuneen kaverin, joka tilasi kaksi lippua. 8) minulle sitten toinen meni. :D Nyt odottelen päivää sen kyseisen kaverin kanssa. Siis olen menossa. <3 (+ an cafen foorumilaiset miittaavat about 50 hengen kanssa yhdeltätoista sillon ennen keikkaa.. hih.)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Uutiset”