An Cafe Suomeen

Animeuutisia, tiedotteita ja ajankohtaista Suomesta ja maailmalta. Tuoreimmat otsikot löydät myös Animeunionin kotisivulta osoitteesta http://www.animeunioni.org

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Mew

An Cafe Suomeen

Viesti Kirjoittaja Mew » Ma Joulu 17, 2007 23:04

Lähde: http://www.jmusiceuropa.com/fi/article.php?id=3571

Nyappy go around the world

15.03.2008 Tavastia, Helsinki
16.03.2008 Klubben, Stockholm
18.03.2008 Markthalle, Hamburg
19.03.2008 Columbia Club, Berlin
20.03.2008 Zeche Bochum, Bochum
22.03.2008 Georg Elser Club, München
23.03.2008 Roxy, Saarbrücken
24.03.2008 La Locomotive, Paris
25.03.2008 CC Club, London
27.03.2008 Bikini, Barcelona

Lipunmyynti alkaa ma 17.12. klo 13:00 Tiketin kautta. Hinta etukäteen ostettuna 36e, ovelta 39e. Korkeintaan 4 lippua per asiakas.

Jonotus luvallista keikkapäivänä kello 13:00 iltapäivällä.

Ovet avataan kello 16.00 ja konsertti alkaa 17.30. Ei ikärajaa, ei anniskelua. Alle 12-vuotiaat vain huoltajan seurassa. Valokuvaus kielletty.

Sisääntulon nopeuttamiseksi järjestäjät toivoisivat myös suurempien tavaroiden jättämistä esimerkiksi bussi- ja rautatieasemien säilytyslokeroihin, sillä isot rinkat ja muut vastaavat hidastavat naulakkopalvelun toimintaa huomattavissa määrin.

8'3 Ja eiku lippuja hankkimaan!

Wendy

Viesti Kirjoittaja Wendy » Ti Joulu 18, 2007 09:42

Ooh, en voi uskoa tätä, An Cafe on todellakin tulossa Suomeen maaliskuussa! O____O Nyt yksi haaveistani on toteutunut.... sanottaisiinko yhtäkkisesti - tämä tuli minullekkin yllätyksenä. ^^
Ja eikun hankkimaan seuraa keikalle + kysymään vanhemmilta lupa tuonne menemiseen! (Yksi hyvä puoli minulle on se, ettei ennen tai jälkeen konsertin ole koeviikkoa koulussa. \o/ )

Edit:
Jep, minäkin olen tulossa keikalle ja liput ollaan jo tilattu + maksettu. o/
Viimeksi muokannut Wendy, To Joulu 20, 2007 11:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Beautiful things are sometimes sad things.

J

Viesti Kirjoittaja J » Ti Joulu 18, 2007 15:09

Joo-o, ite kun pääsen himaan niin pitääpä tilata liput samantien.
ja sitten nyt perjantaina kattomaan Gothikaa gloriaan <3
Pitkäaikainen stalkkeri

Meishin

Viesti Kirjoittaja Meishin » Ti Joulu 18, 2007 16:03

Uwah! Minä haluan tuonne! Toivottavasti suunnitelmamme lähteä kaverini kanssa onnistuu... Ei ole edes keskellä viikkoa :D

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ti Joulu 18, 2007 16:48

Hihii. Itse en ole tulossa, mutta kaverini (joka on An Cafen kova fani) on tulossa. :D Varasi liput jo eilen.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Luba

Viesti Kirjoittaja Luba » Ti Joulu 18, 2007 17:36

Tää oli mielenkiintosta.. Eka näin unta että minä (LOL) järkkäsin An Cafen suomeen, minä joka mikään fame ole/mistään mitään tiedä, ja sit BLING, "An Cafe Suomeen".. Kmo

Hijiri

Viesti Kirjoittaja Hijiri » Ti Joulu 18, 2007 17:42

Voi äh ;_; Haluaisin niin kamalasti päästä tuonne kun keikka on kerrankin viikonloppuna eikä keskellä viikkoa, mutta yksin en välttämättä jaksa/halua lähteä.. Olisi niin hienoa kuulla erityisesti Ryuusei Rocket livenä.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Aoi

Viesti Kirjoittaja Aoi » Ti Joulu 18, 2007 18:06

Nopealiikkeinen ystäväni ehti jo eilen varata liput ennen kuin minä tiesin koko asiasta :P Joten tulossa ollaan ^^

Ehdin tässä viikko sitten valitella eräälle toiselle kaverilleni (terkkuja madulle :P), kuinka yksikään suosikkibändeistäni ei vaivaudu Suomeen tai edes Eurooppaan... An Cafe ei ole suurin suosikkini (kyseinen paikka kuuluu Nightmarelle), mutta sen verran suosikki se on, että konserttiin vaivaudun :)

[Jonkin oloinen off]
Wendy kirjoitti:Yksi hyvä puoli minulle on se, ettei ennen tai jälkeen konsertin ole koeviikkoa koulussa. \o/
Ainoa vain, että joillekin se osuu keskelle yo-kirjoitus urakkaa... Toisaalta se on viikonloppuna tosiaankin, eikä edes myöhään illalla + että viimeisenä viikonloppuna toteutetaan hätäsuunnitelmaa "paniikki lukeminen" :P Onneksi on lukuloma ja joululoma ja abikurssit koulussa :) Ei yksi konsertti mitään haittaa ^^
[/Jonkin oloinen off]
Suosikkimangani: Nodame Cantabile, Sunadokei (Sand Chronicles), Yotsuba&!, Hikaru no Go sekä Fullmetal Alchemist. Suosittelen tutustumaan :]

shounen

Viesti Kirjoittaja shounen » Ti Joulu 18, 2007 21:39

Koska tiedän että itse en tapahtumaan ehkö pääse, mutta jos kiertueella myydään bändin paitoja (ylläri ylläri) niin ihana olisi saada edes sellainen muistoksi joltain joka menee ja voisi ottaa matkaansa ja vaikka laittaa sitten myöhemmin postissa vink vink :roll:

Noh ei, mutta jos on joku. Joka tietää että menee sinne ja tietää olevansa ihana ja mukava ( tai haluaa olla ihana ja mukava) Niin ottaa yhden mukaan ja voin sitten maksaa postikulut mitkä tulevat. Tai jos olisit kuopiosta päin niin onnistuisi ihan kädestä käteen vaihtona =)

YV tä vain, tämä on tälläinen lyhyt viesti koska menen kohta iltaa viettämään Mutta olisin kiitollinen jos olisi joku, voidaan sitten sopia asiasta lisää, kiitos =)
:3

Calcifer95

Viesti Kirjoittaja Calcifer95 » Ke Joulu 19, 2007 12:13

Ite olin menossa mutta liput meni nenän eestä.. Olisko kellään ylimäärästä lippua ja vois myydä mulle...

Lönkka
Fantasiapelit
Viesti:

Re: An Cafe Suomeen

Viesti Kirjoittaja Lönkka » Ke Joulu 19, 2007 12:34

Mew kirjoitti:Jonotus luvallista keikkapäivänä kello 13:00 iltapäivällä.
Minua on aina kovasti kiinnostanut se että miten nämä on saatu käytännössä toimimaan?

Kun tuolle jonottamisen aloittamiselle ei ole mitään oikeaa virallista estettä niin mikä estää sellaisia tahoja jotka viis veisaavat scenen mielipiteistä aloittamalla jonottamista vaikka tuntia, kahta tai kymmentä aiemmin?

Lasketaanko kadun toisella puolella notkumista jonottamisena? Etenkin kauempaa saapuvat fanithan joutuvat joka tapauksessa tappamaan aikaa jossain ennen kun jonottaminen on "luvallista" eli millä etäisyydellä keikkapaikasta saa hengailla ilman että se lasketaan jonottamiseksi?

Erinomaisen hienoa että tällä estellään jonottamisen venymistä naurettaviin mittasuhteisiin asti, mutta pieni skeptikko sisälläni kummastelee voiko systeemi oikeasti toimia näin hyvin että sosiaalinen paine pistää porukat ruotuun?

Utelias Lönkka

Tsubasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tsubasa » Ke Joulu 19, 2007 13:01

Lönkka kirjoitti:Minua on aina kovasti kiinnostanut se että miten nämä on saatu käytännössä toimimaan?
Ei niin mitenkään; näitä kieltoja rikotaan säännönmukaisesti aina. Juuri tämä onkin järjestäjien suurin ongelma, koska se kiristää heidän ja keikkapaikan välejä.

Hijiri

Viesti Kirjoittaja Hijiri » Ke Joulu 19, 2007 14:59

Aikaisemmasta viestistäni huolimatta varasin nyt sitten kaksi lippua. Yritän suostutella jotakuta kaveriani seuraksi tuonne ja tällä hetkellä näyttäisi siltä että olen lähdössä keikalle. Pitää vielä mainita vanhemmille asiasta ja alkaa sitten valmistella asioita sen mukaan, ettei tuolloin olisi mitään muita menoja.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

Mikarin
Chibi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikarin » Ke Joulu 19, 2007 15:12

Tsubasa kirjoitti:
Lönkka kirjoitti:Minua on aina kovasti kiinnostanut se että miten nämä on saatu käytännössä toimimaan?
Ei niin mitenkään; näitä kieltoja rikotaan säännönmukaisesti aina. Juuri tämä onkin järjestäjien suurin ongelma, koska se kiristää heidän ja keikkapaikan välejä.

Kuulin hassuja huhuja, että JaMelta on setiä/tätejä vahtimassa, että siellä keikkapaikalla ei pahemmin jonotella ja jos jonotellaan niin lippu lähtee :)
Twitter | MAL | Last.fm | Livejournal |

23:53:50 @Furinji> Heterot jos mitkä on seksuaalivähemmistö otakuissa | When the seagulls cry, there are no survivors.

bööbemuff

Viesti Kirjoittaja bööbemuff » Ke Joulu 19, 2007 15:33

Jep olen menossa tonne ;DD
vähä olen ilone ku se tulee suomee <33
Kiss my eyes and lay me to sleep.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Uutiset”