Japaniaihetta @ K-Rappu TV1 25.9 klo 19.20

Animeuutisia, tiedotteita ja ajankohtaista Suomesta ja maailmalta. Tuoreimmat otsikot löydät myös Animeunionin kotisivulta osoitteesta http://www.animeunioni.org

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

washi
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja washi » To Maalis 26, 2009 22:20

dae-sama kirjoitti:Mielenkiintoinen keskustelu, kiinnostukseni heräsi... Löytyykö tätä kyseistä ohjelmaa vielä jostain (netistä?), ylen areenalta se oli ainakin poistettu.
Niinpä, huomasin ihan saman jutun kun yritin kattoa netistä, olisko jakson nimeä et vois yrittää youtubesta?? Tahtoo nähdä!! x3

Asagi

Re: Japaniaihetta @ K-Rappu TV1 25.9 klo 19.20

Viesti Kirjoittaja Asagi » Su Maalis 29, 2009 21:34

Ei sen verran voi olla ihmisellä oma-aloitteisuutta että voisi ihan itse mennä sinne youtuben sivulle etsimään vaikka niinkin yksinkertaisella jutulla kuin ohjelman nimellä ettei tarvitse ikivanhoja topikkia nostella että "itkuparku kertokaa joku mulle ku en osaa ite".
niin ja sitä ei ole youtubessa jos et osannut itse etsiä

Furinji
Viesti:

Re: Japaniaihetta @ K-Rappu TV1 25.9 klo 19.20

Viesti Kirjoittaja Furinji » Ma Maalis 30, 2009 14:55

[Joo tämä ei ole enää ajankohtaista tosiaankaan joten lukitkaamme ketju lepoon.]

Mikäli joku kyseisen jakson nyt sattuu jollain maagisella googletuksella jostain ylen sivustojen syövereistä löytämään tai vastaavaa, niin voi heittää sen vinkin minulle yksityisviestinä, niin lisäilen sen tähän ketjun loppuun vaikkapa.

Mutta muuten on kyllä jo aikas kuollutta.

[Naps.]
Tämä on häikäilemätön mainos: Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi
[17:52] <@Sivis> "I'm becoming Jinsei.. Jinsei" .. :|

Viestiketju Lukittu

Palaa sivulle “Uutiset”