Ragnarök-anime Futurefilmiltä?

Animeuutisia, tiedotteita ja ajankohtaista Suomesta ja maailmalta. Tuoreimmat otsikot löydät myös Animeunionin kotisivulta osoitteesta http://www.animeunioni.org

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Laurel
Viesti:

Ragnarök-anime Futurefilmiltä?

Viesti Kirjoittaja Laurel » Su Huhti 09, 2006 03:36

Ruotsissa on tulossa myyntiin jälleen uusi animesarja Noble Entertainmentiltä. Kyseessä on 26-osainen Ragnarök the Animation vuodelta 2004. Sarja perustuu Ragnarök Online -nettiroolipeliin, joka puolestaan pohjautuu Ragnarök-manhwaan, jonka Suomessa on julkaissut Punainen Jättiläinen.

Ennakkotietojen mukaan ensimmäisen osan DVD:llä on tuttuun tapaan mukana myös suomenkieliset tekstitykset. Sarjaa voinee odottaa Suomessa ulos Futurefilmiltä, joka toimii julkaisijana Noble Entertainmentin muille sarjoille, Love Hinalle, Ninja Scrollille ja Fruits Basketille. Kiitos RS:lle tiedosta.
Lähde: http://www.suomianime.net/

widseek_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja widseek_ » Su Huhti 09, 2006 14:00

Hihii, loistavaa. Olen itse lukenut manhwaa ja olen onnellinen että tulee myös animena.. Ja hyvä valinta vielä tuo Future Filmikin.. I like it!!

mansi

Viesti Kirjoittaja mansi » Su Huhti 09, 2006 15:38

Jos tosiaan puhumme http://fouinar.blog.jeuxvideo.com/image ... 413861.JPG tästä Ragnarök the Animationista, niin tyydyn vain kohauttaman olkapäitä.
Kyseisen animaation olen nähnyt, ja ainoa mikä jäi päähän kyseisestä asiasta, oli katkeruus ja kosto.
Tuli samanlainen olo kuin olisi katsellut päivän Final Fantasyiden pelidemoja ja FF:ssä hahmoihinkin pystyy sentään eläytymään.
Parempaakin löytyisi.

Chouji

Viesti Kirjoittaja Chouji » Su Huhti 09, 2006 22:49

Oon kattonu sarjan. ihan hyvähän se oli, alkubiisi on mahtava mielestäni :D
kannattaa kattoa. Ps. olen vilkaissut ragnarök (tai miten se nyt kirjoitetaan)
manhwaa eikä se näytä liittyvän mitenkään anime sarjaan. ja onhan se ragnarök netti pelikin olemassa
I will show you the power of the half finn

Nanahara Shuya

Viesti Kirjoittaja Nanahara Shuya » Su Huhti 09, 2006 23:09

Ooon myös kattonu koko animen, eikä sillä kyläl ole manhwaan mitään yhteyttä muutakuin nimi ja maailma. joten kai sitä voi sanoa että ne liityy toisiinsa vaikkei todellisuudessa mitään tekemistä keskenään olekkaan
Yhtäkkiä ovi aukeaa naksahtaen ja hoitotäti tuo kärryssä ruokaa. Kaikki välineet, millä syön ovat muovisia. Muovisia, turvallisia käyttää. Sisimmässäni hymyilen, mutta se ei ole ilon hymyä. Se on sellaista hymyä, jonka vuoksi olen täällä.

JareJare

Viesti Kirjoittaja JareJare » Ma Huhti 10, 2006 20:45

"Oh no, my HP is down, Yufa! "
"Heal...nothing happened... I'm out of SP!!! :O "

Suoraan sanottuna tuolle repeilee kun se on niin tarkkaan pelistä, efektejä ja ääniä myöten :P Harvinaisen nautinnollinen kyllä, etenkin RO:ta pelanneille. Juoni ja muut on kanssa ihan mukaisaa. Suoraan sanottuna ensimmäinen deeveedeejulkaisu suomessa mistä olen kiinnostunut. Noiden hankkiminen boksina tuntui olevan vähän hankalahkoa muutenkin. Toivottavasti ilmestyy pian.
Saa sitten nähdä miten tämä iskee tavallisiin katsojiin, joilla kokemusta poporingien mätkimisestä ei ole ;D

immolatus_dead

Viesti Kirjoittaja immolatus_dead » Ma Huhti 10, 2006 21:19

Juu, no tähän sopii lainaus (tai ei sovi) "CART REVOLUTION!"
Katsotut animet.
Menossa mukana:
KUMA the bear maker.

Kioko_

Viesti Kirjoittaja Kioko_ » Ti Huhti 11, 2006 10:01

Juu, anime ei näytä liittyvän manhwaan, sen perusteella että katsoin pari jaksoa animea ja olen lukenut manhwaa 10 pokkaria..^^"

Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji » Ti Huhti 11, 2006 12:08

Tähän väliin voisi vääntää rautalangasta, että tämä animehan EI perustu tähän Suomessakin julkaistuun manhwaan. Siis ainakaan suoraan.

Manhwasta on otettu maailmaa ja ideaa nettiroolipeliin, joka on perinteistä ympäriinsä kuljeskelua (Pahoittelen ankaraa yksinkertaistusta) eli yllättäin se ei seuraa manhwan juonikuvioita uskollisesti tai mitään muuta sellaista. Ja sitten tämä anime, jota nyt ollaan mahdollisesti tuomassa Suomeen perustuu tähän peliin.

Eli ei kannata odottaa hirveästi yhtäläisyyksiä mahwan ja animen välillä. Pelin ja animen välillä sen sijaan niitä ilmeisesti on enemmänkin (?)
Tämä on häikäilemätön mainos: Jinsei ry, Porin anime- ja mangaklubi
[17:52] <@Sivis> "I'm becoming Jinsei.. Jinsei" .. :|

Chichiri

Viesti Kirjoittaja Chichiri » Ke Huhti 19, 2006 17:23

Tuossa alkuperäisessä postauksessahan se sanotaan ihan selkeästi suomeksi:

"Sarja perustuu Ragnarök Online -nettiroolipeliin, joka puolestaan pohjautuu Ragnarök-manhwaan"

Mitä kohtaa tuosta ei joku ymmärtänyt?
Teemu Kemi
OMAKE:n "virallinen" ovi(mies).

Laurel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Laurel » Ke Huhti 19, 2006 17:43

Chichiri kirjoitti:Tuossa alkuperäisessä postauksessahan se sanotaan ihan selkeästi suomeksi:

"Sarja perustuu Ragnarök Online -nettiroolipeliin, joka puolestaan pohjautuu Ragnarök-manhwaan"

Mitä kohtaa tuosta ei joku ymmärtänyt?
Kyse ei ole siitä, etteivätkö he ymmärtäisi lukemaansa, vaan siitä, ettei osa ihmisistä vaivaudu lukemaan muuta kuin ketjun nimen ennen postaamista.

EveAngel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EveAngel » La Huhti 22, 2006 20:23

Sarjaa ei tarvitse Suomeen saakka odotella, sillä Ruotsissa julkaistuissa dvd-levyissä on suomi-tekstit.
http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=58089

Fruits Baskettikin löytyi:

http://www.sfbok.se/asp/artikel.asp?VolumeID=58088

Ja eikun tilaamaan.
"I may be synthetic, but I'm not stupid." -Bishop, Aliens

Raiden

Viesti Kirjoittaja Raiden » Su Huhti 23, 2006 22:05

vois ehkä hankkia,jos vaan löytyy englannin kieliset tekstit,ei anime jaksa suomeks kattoa,ei edes tekstejä.

Iaikaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iaikaa » Ma Huhti 24, 2006 08:53

Raiden kirjoitti:vois ehkä hankkia,jos vaan löytyy englannin kieliset tekstit,ei anime jaksa suomeks kattoa,ei edes tekstejä.
Olipa suomivastainen lausahdus :'D. Eiköhän meidän pitäisi kuitenkin oma kielemme hyväksyä (vaikka edes niissä tekstityksissä)

Ja sitten offin jälkeen pitää sanoa jotakin aiheeseenkin;

Voisipa tuon katsoakin, jos joku tuttu sen ostaa. Itse en usko moista ostavani, en varsinkaan suomalaisten julkaisuiden extrat (ta niiden puutteen) tuntiessani (olen extraorja, kyllä, niitä on kiva selata itse asian jälkeen)

Zidane

Viesti Kirjoittaja Zidane » Ti Touko 16, 2006 11:13

Kohtuu hyvä sarja minusta. Moni kyllä luulee että anime perustuisi siihen manhwa sarjaan vaikka kuin on saanut takoa lekalla niiden paksuun kalloon ettei se missään nimessä edes yritä vihjata siihen suuntaan.

Sarja onkin enemmän huumorin puolella tosin sarjan loppuvaiheilla onkin vähän synkempi tunnelma kun lopputaistelu lähenee ja porukkaa niitataan vähemmäksi.

Mutta katsomisen arvoinen on ja monesti pikkuveljen kanssa tullut sarja monesti katsottua läpi eikä siihen oikein tahdo kyllästyä. "Nirhataanpa jälleen kerran se rasittava pääpahis. - Joo!" *katsoo sarjan uudestaan läpi*

Tuosta perinteestä tulikin mieleen että voisikin mokoman tempauksen tehdäkin tämän viikon aikana...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Uutiset”