Neon Genesis Evangelionin uusinta Subtv:llä

Animeuutisia, tiedotteita ja ajankohtaista Suomesta ja maailmalta. Tuoreimmat otsikot löydät myös Animeunionin kotisivulta osoitteesta http://www.animeunioni.org

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Reapers

Viesti Kirjoittaja Reapers » Ma Tammi 30, 2006 17:42

Haluttaisi kyllä kovasti katsoa tuota sarjaa, mutta kuitenkin tulee niin myöhään. Ja vieläpä semmoisina päivinä, että seuraavana päivänä on koulua. Tuskinpa vanhemmat antaa valvoa niin myöhään. Eikä videotkaan toimi. Harmittaa, kun omaan huoneeseen saa digiboxin vasta aikasintaan ens vuonna..

_Shadow_
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Shadow_ » Ma Tammi 30, 2006 18:35

Niinhän se joskus on että sitä ei saa eikä välttämättä kannattakkaan valvoa myöhään kun on juuri se koulu aamu,mutta minun oma veljeni aina silloin tällöin äänittää minulle ne.Jos sinulla ei ole ketään joka voisi äänittää sinulle niitä niin voihan niitä DVD ostaa.

mazojedi

Viesti Kirjoittaja mazojedi » Ma Tammi 30, 2006 23:14

No siis...Eikö nyt animen takia muka voi valvoa? Itse ainakin seurailin tuon NGE:n, kun ensimmäisen kerran, koska kellolla ei ole väliä jos nyt mahtavaa animea tulee tv:stä.

En ole varma katselenko tuota sarjaa uudestaan, kun platinium boxi on harkinta listallani...

Suosittelen kyllä kaikkien katsomaan NGE:n jos sitä ei ole nähnyt!

zenisu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja zenisu » To Helmi 02, 2006 14:56

Whee~!

No niin, aikuistutaanpas. Vihdoinkin pääsen näkemään koko sarjan alusta loppuun. Nyt jos vain saisi sen dvd:lle tallennettua....
katsottua|kuunneltua|syötyä

“The wind... it's nice. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!”
-Yuna

RodniX

Viesti Kirjoittaja RodniX » Su Helmi 05, 2006 04:11

Plääh! Hitsi ku en omista digiviritintä tahikka televiisiota...
No mut se platinium boxi pitää kuitenkin ostaa. Onhan kyseessä kuitenkin
yksi hienoimmista animesarjoista..
I like stupids better anyway.

Mecha

Viesti Kirjoittaja Mecha » Su Helmi 05, 2006 21:18

RodniX kirjoitti:Onhan kyseessä kuitenkin
Onhan se ihan hieno mutta se loppu... Jotenkin siitä lopusta jäi pahamaku suuhun kun se oli niin sekava. Suosiolla suositelen katsomaan niiden sijaan End of Evangelionin, jossa on parempi lopetus (ei välttämättä kuitenkaan paljon selkeämpi mutta parempi).
"When you become a real fighter, we'll settle it"
- Zechs Merquise to Heero Yuy (Gundam Wing)

"Its time to duel!"
- Yami (Yu-Gi-Oh! Duel Monsters)

hippien touhua kyllä tämä hippitouhu
- Kyuu

Ryo Hazuki

Viesti Kirjoittaja Ryo Hazuki » Su Helmi 05, 2006 22:11

Mecha kirjoitti:
RodniX kirjoitti:Onhan kyseessä kuitenkin
Onhan se ihan hieno mutta se loppu... Jotenkin siitä lopusta jäi pahamaku suuhun kun se oli niin sekava. Suosiolla suositelen katsomaan niiden sijaan End of Evangelionin, jossa on parempi lopetus (ei välttämättä kuitenkaan paljon selkeämpi mutta parempi).
Kyllä loppukin kannattaa katsoa. Haukkujen jälkeen se oli yllättävän hyvä ja optimistinen.

Darth Mauno
Wannabe

Viesti Kirjoittaja Darth Mauno » Su Helmi 05, 2006 22:40

Ryo Hazuki kirjoitti:Kyllä loppukin kannattaa katsoa. Haukkujen jälkeen se oli yllättävän hyvä ja optimistinen.
Omastakin mielestäni NGE:n loppu oli kyllä varsin hieno ja suorastaan katarttinen kokemus. Viimeinen jakso tuli katsottua kaikkiaan neljään kertaan.
"Do not underestimate the power of the Dork Side"

Tsubasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tsubasa » Ma Helmi 06, 2006 02:37

Darth Mauno kirjoitti:Omastakin mielestäni NGE:n loppu oli kyllä varsin hieno ja suorastaan katarttinen kokemus. Viimeinen jakso tuli katsottua kaikkiaan neljään kertaan.
Tämän voin allekirjoittaa. Itse katsoin sen tosin vain kahdesti.

Vegetto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vegetto » Ma Helmi 06, 2006 11:47

Darth Mauno kirjoitti: Omastakin mielestäni NGE:n loppu oli kyllä varsin hieno ja suorastaan katarttinen kokemus. Viimeinen jakso tuli katsottua kaikkiaan neljään kertaan.
Itse en osaa sanoa, kun ateisti olen ja tämähän on aikatavalla uskontoon viittaava (Eeva ja Aatami), joten itse en tiedä kaikkea tästä. Mutta pitkän harkinnan jälkeen kai tämä on sopiva loppu sarjalle (vaikka alussa tuli pieni pettymisen maku suuhun) ja ottaen huomioon tiukka budjetti.
Tämä on niitä harvoja anime sarjoja, jotka ovat pistäneet minut täysin "sekaisin". Suosittelen kaikille sarjaa ja elokuvia (joita valitettavasti subilla ei näytetä, mutta kannattaa ostaa ne DVD:nä).
知恵者一人馬鹿万人
http://inhaenua.deviantart.com/

Tsubasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tsubasa » Ma Helmi 06, 2006 15:54

Ei Hideoki Annokaan kristitty ole, ei sen puoleen...

Mutta eihän TV-sarjan loppu edes kauheasti pelaa uskontoteemoilla? Mentaalisilla sellaisilla lähinnä. Leffat nyt sitten ovat asia erikseen, mutta nekin vain nimellisesti.

Kensuke

Viesti Kirjoittaja Kensuke » Ma Helmi 06, 2006 22:19

Evassa kristinusko on pelkästään taustatarina, siinä missä Rahxephon käyttää Maya kulttuuria, ja Fafnerista löytyy viittauksia Norjan ja Saksan mytologiaan. Tosikristitty voi tietysti siitä vetäistä nerneen nenään, mutta muita sen ei pitäisi häiritä. (vaan missä viipyy se Kalevalan mecha-versio)

Platinum löytyy hyllystä, kuten nauhoitetut suomalaiset jaksotkin, Eva on nähty niin monta kertaa ettei nyt ole kiinnostusta alkaa seurata sitä, joten todennäköisesti en katso nyt kuin joitakin random jaksoja.

Lazzuu

Viesti Kirjoittaja Lazzuu » Pe Helmi 17, 2006 23:00

Paistaa se päivää pahvilaatikkoonkin. On sitä uusintaa jo odotettukin. :D
Jeah.

Goodman

Viesti Kirjoittaja Goodman » La Helmi 18, 2006 10:08

Lazzuu kirjoitti:On sitä uusintaa jo odotettukin. :D
Kuka on & kuka ei ? *HUOH*
En itse aio katsoa ollenkaan sillä omistan sarjan itse,
ja suomennoksessa ei pääse mukaan juoneen, paitsi jos on katsonut sarjan ennen :?
I like to move it

Krigsi

Viesti Kirjoittaja Krigsi » Ma Helmi 20, 2006 15:30

Hatake Kakashi sama kirjoitti: Kuka on & kuka ei ? *HUOH*
En itse aio katsoa ollenkaan sillä omistan sarjan itse,
ja suomennoksessa ei pääse mukaan juoneen, paitsi jos on katsonut sarjan ennen :?
Tuo suomennos oli kyllä muistaakseni tuossa Subin itsensä kääntämässä versiossa erittäin korkealaatuinen. Eli käännös ei ole sama kuin parjatussa DVD-julkaisussa. Kääntäjän nimeä en nyt satu muistamaan. Olen kyllä bongannut herran nimen muunmuassa jossain Dr. Philin jakson lopussa. (tällaisena pienenä sivuhuomiona)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Uutiset”