Miku Hatsune World Tour

Animeuutisia, tiedotteita ja ajankohtaista Suomesta ja maailmalta. Tuoreimmat otsikot löydät myös Animeunionin kotisivulta osoitteesta http://www.animeunioni.org

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

BanaaniMiku

Re: Miku Hatsune World Tour

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ti Marras 23, 2010 17:21

Mutta hyvin taidokkaasti tuo miku tuonne lavalle on tehty.. Nyt kun mikusta näkee uutisia, luulen osa ihmisitä on aivan pihalla 0_0 Mutta mukavaa kun kerrankin on jotain vocaloid-aiheista jossakin kaikkien nähtävänä ;)
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » To Marras 25, 2010 17:32

Olen kyllä ihan samaa mieltä kanssasi banaanimiku!

Ihan mielenkiinnosta, mistä nimi Banaanimiku tulee??
Toinen nimeni on Forever Alone

Sinced

Viesti Kirjoittaja Sinced » Pe Marras 26, 2010 13:01

Ahhh kyllä kyllä ! Olisi mahtavaa mennä katsomaan tuota ! ^____^
Catch the wheel that breaks a butterfly

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Pe Marras 26, 2010 14:31

Tosiaan olisi mahtia, mutta luulen että minulla ei varat sinne riitä.
muta toivottavasti kaikki pitää peukkuja puolestani =)
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

LadyNancy

Viesti Kirjoittaja LadyNancy » Pe Marras 26, 2010 17:13

Jos Suomeen tulisi niin voisihan sitä harkita menevänsä kattomaan vaikka vocaloid on täysin vieras asia mulle. Ainakin olis ihan erilainen keikka ja ainutlaatuinen kokemus.
Vampyyrit <3

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » La Marras 27, 2010 07:20

Ihan kokemuksen vuoksi voisi mennä vaikken Vocaloidista hirveästi pidäkään.

Mutta mutta ... Ei suomessa oikeasti ole tarpeeksi yleisöä tommoselle joten epäilen suuresti että tulee, ja ei tuo sivu mikä OP.ssa on ole mitenkään erilainen näistä addresseista joita netistä löytyy joilla kuvitellaan saavuttavansa jotain jos saadaan tarpeeksi allekirjoituksia. Ja nyt vasta ~2000 allekirjoitusta 10.000;sta jota tavoitellaan .. joopa joo.

Nopeammin säästät rahaa ja menet katsomaan Mikua japaniin kun se että Miku tulee suomeen.
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

escape_rope

Viesti Kirjoittaja escape_rope » Ma Marras 29, 2010 19:04

Kyllä menisin katsomaan jos vain mahdollisuuden saisin. Sen verran Vocaloidien äänistä tykkään.. etenkin Mikun :3
Ehkä vähän vieläkin vierastan noita hahmojen aivan alkuperäisiä lookkeja, joten välillä en tiedä itkeäkö vai nauraa kun katson noita keikkapätkiä.

MieliKuVitusta

Viesti Kirjoittaja MieliKuVitusta » To Joulu 09, 2010 20:11

Mielellään kyllä lähtisin katselemaan. En kyllä ole mikään biisien suuri fani vaan näin tekniikkanörttinä mua kiehtoo itsessään ajatus Vocaloidista ja hologrammit on aina kivoja. :D
Pitipä silloin joskus hankkia itsellenikin Vocaloid. Vielä hakusessa miten ihmeessä sitä käytetään. :roll:

Toisaalta konsertissa ois vaarana earbleed sillä en kestä Mikun kimittävää ääntä. Taitaa jäädä riippumaan kokonaan siitä, että jos/kun tulee Suomeen paljonko liput maksaisi.

Aura

Viesti Kirjoittaja Aura » To Joulu 09, 2010 23:17

Osaakos joku muuten sanoa onko noissa esityksissä käytössä sama (tai vastaava) tekniikka kuin tämä? Vai onko kyse ihan eri jutusta?

Minna7

Viesti Kirjoittaja Minna7 » To Joulu 09, 2010 23:28

Ihana! <3 :D

Kun mahdollisuus vaan tulee ja subscribeja tulee tarpeeksi niin olen täysillä menossa katsomaan tuon! :twisted: PAKKO MENO! :mrgreen:
Mess with the best! Die like the rest! :twisted:

MieliKuVitusta

Viesti Kirjoittaja MieliKuVitusta » Pe Joulu 10, 2010 19:27

Aura kirjoitti:Osaakos joku muuten sanoa onko noissa esityksissä käytössä sama (tai vastaava) tekniikka kuin tämä? Vai onko kyse ihan eri jutusta?
Vaikutti aika vastaavalta tekniikalta. Mikäli oon oikein ymmärtänyt kattoessani keikkavideoita vaikuttaa siltä, että lavan takana on iso kangas, johon sitten heitetään hologrammina kuka ikinä onkaan laulamassa.
Voin olla toki väärässä, mutta näin oon asian ymmärtänyt.

Tisku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tisku » Pe Joulu 10, 2010 20:08

MieliKuVitusta kirjoitti:
Aura kirjoitti:Osaakos joku muuten sanoa onko noissa esityksissä käytössä sama (tai vastaava) tekniikka kuin tämä? Vai onko kyse ihan eri jutusta?
Vaikutti aika vastaavalta tekniikalta. Mikäli oon oikein ymmärtänyt kattoessani keikkavideoita vaikuttaa siltä, että lavan takana on iso kangas, johon sitten heitetään hologrammina kuka ikinä onkaan laulamassa.
Voin olla toki väärässä, mutta näin oon asian ymmärtänyt.
Valitettavasti en osaa tekniikasta mitään sanoa, mutta lavalla on suuri läpinäkyvä "seinä", en uskalla alkaa veikkaamaan että mitä materiaalia, jolle hologrammi heijastetaan. Videoissa sen näkee välillä. Ainakin näin oli Japanin konsertissa, en ole nähnyt USAn konserteista videota niin en tiedä onko sama.

Mutta jos tämä olisi tulossa Suomeen tai edes mihinkään muualle päin Eurooppaa niin olisin menossa katsomaan. Ellei ajankohta/rahatilanne/tai jokin muu estäisi sitä täysin.

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » Ma Joulu 13, 2010 21:39

Valitettavasti en osaa tekniikasta mitään sanoa, mutta lavalla on suuri läpinäkyvä "seinä", en uskalla alkaa veikkaamaan että mitä materiaalia, jolle hologrammi heijastetaan. Videoissa sen näkee välillä. Ainakin näin oli Japanin konsertissa, en ole nähnyt USAn konserteista videota niin en tiedä onko sama.

Mutta jos tämä olisi tulossa Suomeen tai edes mihinkään muualle päin Eurooppaa niin olisin menossa katsomaan. Ellei ajankohta/rahatilanne/tai jokin muu estäisi sitä täysin.[/quote]

Sama juttu. Olisihan se muuten ihan mahtavaa päästä katsomaan, kun vocaloideista pidän oikein paljon!
Toinen nimeni on Forever Alone

mijummi

Viesti Kirjoittaja mijummi » Ma Joulu 13, 2010 22:02

Mutta jos tämä olisi tulossa Suomeen tai edes mihinkään muualle päin Eurooppaa niin olisin menossa katsomaan. Ellei ajankohta/rahatilanne/tai jokin muu estäisi sitä täysin.
Itsekkin mieti nettä olisin valmis esimerkiksi ruotsiin tai viroon/latviaan asti valmis lähtemään, ei nuo risteilymatkan kuitenkaan liikaa hintaa nostaisi. Mutta jonnekkin espanjaan asti tuskin olen valmis lähtemään :D
Jotkut leikkaavat kinkkua, jotkut päitä

Ichi

Viesti Kirjoittaja Ichi » Ti Joulu 14, 2010 19:37

Kuulostaa upealta. :) Tosin joku hologrammeissa tökkää, enkä varmaan oikein koskaan tule lämpenemään niille. Vocaloideista kyllä pidän, ja olis ihan kiva mennä kuitenkin katsomaan konserttia, jos suuntaavat Suomeen. :'D

Fanien määrältä en toivo mitään wnb kasvua, mutta tietenkin niitä faneja tulee lisää varmaan aina, kun joku saapuu Suomeen keikalle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Uutiset”