Cosplay-miitti Savonlinnassa

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

e_123

Re: Cosplay-miitti Savonlinnassa, 27.6

Viesti Kirjoittaja e_123 » To Heinä 02, 2009 13:28

Near kiittää hienosta miitistä ^^
Vaikka saavuttiin vähän myöhempää, joten jäi hedelmäsalaatit välistä, mutta ehkäpä sitten ensikerralla.
Ensi miittiä voisi heittää tälle kuulle, elokuulle sitten vaikka sitä seuraava. :wink:
Se oli vihreä omena : D

claire
Viesti:

Re: Cosplay-miitti Savonlinnassa, 27.6

Viesti Kirjoittaja claire » Ti Heinä 21, 2009 17:37

Hyväksikäytän tätä ketjua, jeesjees, modetkin varmaan tykkäävät paremmin kun ei ole Savonlinnan joka miitille uutta töpöä.

Koska monet niin tykkäsivät tuosta viime kuun (cosplay)miitistä ja halusivat uusintaa, niin täältä pesee, joskin lyhyehköllä varoitusajalla. Koska kukaan ei ilmeisesti ole järjestämässä uutta miitinkiä innostuneisuudesta huolimatta ainakaan tälle kuulle, niin tartutaan nyt sitten jälleen itse ohjaksiin. Ja koska olitte kaikki niin mukavia, ihan oikeasti, niin haluaisin vielä koota Savonlinnan ja sen lähiseudun anime- ja mangahörhöt yhteen, ennen kuin Kuopio minua kutsuu.

Siispä, 30.7, olisiko aivan täysin mahdotonta? Itselläni muuttokuorma kun lähtee lauantaina, ensimmäinen päivä elokuuta, niin voisi olla aika pitkäkin aika, ennen kuin itse pääsisin taas näkemään teitä. Miitti voisi olla taas sellainen, että jos haluaa, niin eikun cossipuku vain päälle. Katsoo jos saisin itse siihen mennessä pyöräytettyä Hetalian Preussin tai Venäjän.

Anica

Re: Cosplay-miitti Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Anica » Ti Heinä 21, 2009 18:04

Ilmoittaudun jo nyt, minulle sopii :3
m i k s i e i m u k a s a a s a n o a k a w a i i ? ;~~;

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ti Heinä 21, 2009 18:08

Minäkin ilmoittaudun! =D Cossaamaan en taida enää ruveta, mutta miittaamaan tulen kyllä. Odotan innolla!
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Kakure

Viesti Kirjoittaja Kakure » Ti Heinä 21, 2009 18:29

Miksi kaikki tapahtumat/menot ovat päällekkäin?! D:

Ropecon kutsuu jo perjantaina... :evil:
"Come over here stalker, let's have a little chat"

Riri

Viesti Kirjoittaja Riri » Ti Heinä 21, 2009 21:19

Itselläni on juuri tuo viimeisen päivän tienoo erittäin kiireistä aikaa, mutta yritän päästä siitä huolimatta. Joskin cosplay taitaa tällä kertaa jäädä kotiin.
"Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää."

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ke Heinä 22, 2009 13:42

Olen tulossa mitä luultavimmin ^^ En tiedä, laitanko cossin, jos laitan, nii olen varmaan Edward Elric. Huu, olis muuten kiva saada automail miitiin mennessä... *haaveilee* Mut silloin mun pitäis tehdä se itse :'D

Onko miitille suunniteltu mitään ohjelmaa?

Cidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cidi » Ke Heinä 22, 2009 17:38

JES :P en viime kerralla päässyt töiden takia paikalle, mutta nyt olisin pääsemässä, joten minäkin ilmoittaudun mukaan! Itselläni ei ole mitään cossia, mutta ei se kait haittaa jos tulen ilman mitään pukua(sori cossaajafanit). Mikäs olisi tapaamispaikka ja -aika?
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

Anica

Viesti Kirjoittaja Anica » Ke Heinä 22, 2009 23:40

Oho, minulle sattuu ikävästi näytelmäharjoitukset samalle päivälle, tosin vasta illaksi.
Voisiko miitin aloitusaikaa kuitenkin aikaistaa edellisestä, vaikka tunnilla tai jotain?
Ihan toki muidenkin takia, kyytien sunmuiden juttujen :3
m i k s i e i m u k a s a a s a n o a k a w a i i ? ;~~;

Kakure

Viesti Kirjoittaja Kakure » To Heinä 23, 2009 00:04

Eikun hetkinen... torstai. Epicfail indeed... Katson jos kerkeän töiden jälkeen piipahtamaan. :roll:
"Come over here stalker, let's have a little chat"

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » To Heinä 23, 2009 15:16

Tapaamispaikka voisi olla viime kerralta tuo sama torin pikkusillan toria vastapäätä oleva ranta, siinä on niin mukavasti tuota ruohoaluetta, ja puitakin löytyy varjoa tuomaan, jos sattuu aurinko kovinkin runsaasti paistamaan. Siitä pääsee sitten helposti etenemään muualle, jos sama ympäristö alkaa liiaksi kyllästyttämään.

Kerta tapaamisaikaa on toivottu aikaistettavan viimekertaisesta, niin kenties jopa siinä yhdentoista maissa voitaisiin tavata. Jos se on liian aikaisin, niin sitten kahdeltatoista. Jos ei kerkeä tuohon, niin tervetuloa mukaan sitten myöhempänä. Myöhempään tulevien kanssa täytyy kyllä sitten vähän sumplia tuon tapaamispaikan kanssa, koska aina ei voi olla varmaa, miten pitkään porukka viihtyy samassa spotissa.

Ohjelmasta en itse ole vielä päättänyt, mutta tehdään sitä, mitä ihmiset haluavat tehdä. Koitetaan vaikka keksiä teemaan sopivia variaatioita erilaisista seuraleikeistä, viimekertaisen, melko menestyksekkään hedelmäsalaatin tapaan. Jos jotain ideaa/ehdotusta on, niin ilmaiskaa toki mielipiteenne rohkeasti sitten itse miitissä. Jos porukalla into riittää, niin voitaisiin koittaa sitä viime kerralta pois jäänyttä FFFightia ja vastaavaa.

Itsekkään en ole varma siitä, cossaanko vai en. En viitsisi kierrättää mitään noista vanhoista, ja uuden tekeminenkin on vähän niin ja näin rahapulan takia (muutto on syönyt kaikki rahat, elän varsin köyhällä linjalla atm, muikeaa). Venäjää varten kyllä olisi peruukki jo valmiina. Täytyy katsella tuota tilannetta.
Kaikesta huolimatta, jos ensiviikon torstai osoittautuu varsin hikoiluttavaksi päiväksi, niin ilmaannun paikalle ihan suosiolla normeissa vaatteissa.

kämy

Viesti Kirjoittaja kämy » Pe Heinä 24, 2009 17:20

Mäki saatan olla tulossa,en oo iha 100% varma viel. Jos pidetään fffight nii mulla on mp3:ssa kajari ni voi soittaa siitä musat
"To the one I love, prepare to die."

Musta tulee androgyyni rock-jumala ja kukaan sitä ei estä!

"My pain is taken away by darkness"

Cidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cidi » Pe Heinä 24, 2009 19:26

Mie ainakin suosittelisin klo 12 tapaamisajaksi, kun ensinnäkin ihmiset jotka nukkuvat pitkään niin ehtivät tulla sinne miittiin nukkumiseltaan ja toiseksi jos on niitä ihmisiä tulossa, jotka ilmestyy myöhemmin päivällä niin jaksaa odottaa heitä :P
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » Pe Heinä 24, 2009 20:55

Mä en lupaa mitään tulenko vä mai en riippuupi saanko ruinattuu äidilt bussirahat (tulen jyväskylästä) mul ei näil näkymin pitäs olla mitään erityistä.
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

Oyo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oyo » La Heinä 25, 2009 14:03

MOE~ te ystäväiseni.
Ilmoittaudun mukaan näin 'virallisesti' jo nyt hyvissä ajoin... tai no ei taida enää olla sitä luokkaa : D
Suomi kieli huva.

Minulle sopii ihan tuo 11-12 tapaamisaika - toivon mukaan. En nimittäin osaa vielä sanoa, milloin muuttoni ehtii valmistua ja ehdinkö sen takia paikalle edes ollenkaan. Toivon kuitenkin ehtiväni ^^
Jos saan aikani sumplittua oikein, saavun paikalle anteeksi vain, mutta samassa cossissa kuin viimeksi, kun ei oikein enää ehdi uutta rakentaa kasaan ^^''
Again, she disappoints us.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”