Cosplay-miitti Savonlinnassa

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Paha sotaherra
Viesti:

Re: Cosplay-miitti Savonlinnassa, uusi pvm tulossa pian!

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ke Kesä 17, 2009 09:04

Joo, ehdottosti FFFight! :D Kannatetaan. Päivistä sen verran, että minut on kutsuttu 4.7 kaverin rippijuhliin, enkä luultavasti pääse silloin. Eli tuo toinen päivä kävisi parhaiten.
Viimeksi muokannut Paha sotaherra, Ke Kesä 17, 2009 10:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

juures-

Viesti Kirjoittaja juures- » Ke Kesä 17, 2009 10:05

Ah~ oonkin miettiny tätä yhen porukan kanssa . :3
Jos jompikumpi päivä pitäis valita ni ottaisin 4.7, koska sillo mulla on jopa 50% mahollisuus päästä . >.<
Varmaan heittäisin Soubin hynttyyt niskaan, ku se on kaikkein järkevin cossi kuumaks päiväks .
Ei oo kunnon kuvaa siitä, mut täs tällane epäselvä .

Picniccu picniccuu~~ <33
so you run and you run to catch up with the sun but it's sinking

Cidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cidi » Ke Kesä 17, 2009 11:34

Itsekin olen tulossa tänne joten mutkin voi lisätä tulolistaan :P . Molemmat lauantait käypi miulle, mutta minun pitää kattoo milloin miulla on työpäiviä, että jos miulla sattuu olemaan töitä siihen aikaan kun miitinki on niin valitettavasti en pääse :(
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

pikkulaku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkulaku » Ke Kesä 17, 2009 12:37

4.7. ois mulle mieluisempi! Jos järjestetään silloin niin voin tuoda tarjolle sushia! Se toinen päivämäärä ei käy mulle :(

Anica

Viesti Kirjoittaja Anica » Ke Kesä 17, 2009 13:28

Idea on tosiaan mahtava :3
Itse en pääse 4.7 teatteriesityksen takia, joten 27.6 sopisi paremmin.
Saa nyt nähdä miten käy :3
m i k s i e i m u k a s a a s a n o a k a w a i i ? ;~~;

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ke Kesä 17, 2009 16:29

Minulle käy kumpikin päivä.
Ja se FF-Fight kuulostaa hyvältä, pitääkin miettii jotain iskuja valmiiks, ettei mee ihan sössimiseksi ^^'
Valokuvailukin voisi olla kiva, kun ei oikeastaan ole yhtään kuvia cossistani (unohdin desuconissa kameran kotiin).

Piknikkiähän voisi syödä esim. Pikkukakkosen leikkipuiston lähettyvillä. Siellä on ainakin nurmikkoa yms...

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Ke Kesä 17, 2009 22:10

Sopivuus päivämäärän suhteen vaikuttaa pelottavan tasaiselta. Oh noes. Henkilökohtaisesti minä itse olen tuon 27. päivän kannalla ehkä ihan hitusen enemmän, koska heinäkuu on minulle muutenkin jo kiireinen. Katsotaan nyt miten käy. Yritetään kuitenkin nyt se päivämäärä saada tämän viikon sisään päätettyä.

Tai sitten, jonkinnäköistä kompromissia kehiin?

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » To Kesä 18, 2009 13:16

Jos (kuten tällä hetkellä pahasti näyttää) puolet tyypeistä joutuisi jäämään kotiin kumpi päivämäärä tahansa sovittaisiin, voisikohan miettiä sellaista vaihtoehtoa, että miitti pidettäisiinkin esim. sunnuntaina lauantain sijaan? Kertokaa mielipiteet.
Mutta jos menee liian vaikeaksi, unohtakaa.

pikkulaku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkulaku » To Kesä 18, 2009 14:03

Aina ei voi voittaa ja kaikkia on mahdoton miellyttää. Kokemuksella voin väittää että on lähestulkoon mahdotonta valita päivää, joka kävisi kaikille. Jonkun pitää vaan päättää tapahtuman päivämäärä, ja ne, jotka eivät pääse tulemaan ja harmistuvat kovin, voivat järkätä uuden tapahtuman paremmalle päivälle! Hei, kyllä kesään kaksi miittiä mahtuu! :)

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » To Kesä 18, 2009 15:36

No niin, vedin uuden päivämäärän nyt sitten arpomalla, ja 27. päivä siitä sitten tuli. 4.7 minulle olisi kyllä käynyt myöskin, vaikka sanoinkin, että heinäkuu on minun osaltani kiireinen, mutta nyt kävi näin.

Päivämäärien kanssa olen mielestäni säätänyt ihan tarpeeksi, ja uskoisin että ihmiset alkaisivat jo pian ärtymäänkin. :'D ("päättäs nyt sen päivän prkl ! >:O") Harmillista on, että tosiaan se n. puolet porukasta saattaa jäädä uupumaan, mutta uutta miitinkiä sitten kehiin vain, kesää tosiaan on vielä jäljellä ;>!

Eli, lauantaina 27.6 Savonlinnan cosplaymiitinki. Tapaamme siinä yhden maissa torisillan luona, toria vastapäisellä puolella. Mukaan voi siis tuoda omia eväitä, mahdollisesti vilttejä/istumisalusia, pelejä, ideoita ja mielikuvitusta, ja iloisen mielen ! Itse en ole edelleenkään ihan 100% varma asustani, mutta mahdollisuudet ovat joko Larsa (FFXII) tai Sebastian (Kuroshitsuji).

Edelleen jos joku omistaa sen twisterin ja haluaa lainata (toivottavasti mahdollisia pelaajia sille löytyisi, itse ainakin voisin pelata), ettei minun tarvitsisi lähteä metsästämään sitä jostain mahdollisimman halvalla. 8'D

Cidi
Viesti:

Re: Cosplay-miitti Savonlinnassa, 27.6

Viesti Kirjoittaja Cidi » Ma Kesä 22, 2009 17:09

Joudun valitettavasti ilmoittamaan, että en pääse miitinkiin kun sattuu olemaan työpäivä silloin. Pahoittelen :(
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ma Kesä 22, 2009 18:48

Hmm, pitäisikö päivää sitten vielä muuttaa kun kukaan ei tunnu pääsevän tuolloin?

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ma Kesä 22, 2009 19:18

Jos joku vaikka laskisi, miten monta ihmistä kumpanakin päivänä tulisi?

Muuten, yksi kaverini (taitaa oll anikissa riri tai ririe) tulee myös sinne miittiin. Ei ole vaan jaksanut itse ilmoittautua. Se pääsis kai kumpana tahansa päivänä, luulisin...

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Ke Kesä 24, 2009 18:55

Tällä hetkellä tilanne omien laskujeni mukaan on: niitä, joille käy vain 27.6 on kaksi, ja 4.7. myöskin kaksi. Sitten on tietenkin ne, joille sopii kumpi tahansa päivä, ja niitä, joista ei ota oikein selkoa (= eivät ole ilmoittaneet, kumpi päivä kävisi paremmin, vai käykö päivät ylipäätään yms).

Olisiko se sitten parempi, että näinkin lyhyellä varoitusajalla (27. päivä on ihan muutaman päivän päästä) vaihdettaisiin vielä kerran tuota miitin ajankohtaa? Sen olisi sitten varmaan parempi olla se lopullinen päivämääräratkaisu, koska jonkin verran sen kanssa ollaan jo säädettykin. Päädyttäisiinkö sitten johonkin arkipäivään, tahi sunnuntaihin? Joka tapauksessa, itselleni ei enää 5.7. jälkeen päivämäärät käy.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ke Kesä 24, 2009 19:57

Joku arkipäivä voisi olla ihan jees, tuo lauantai kun lähestyy jo uhkaavasti (uhkaavasti kun kaikista ei ole vielä tietoa). Minä en pääse silloin 4.7, mutta jos miitti päätetään pitää silloin niin ei mahda mitään. Osallistuisin kyllä mielelläni, mutta kun en vain pääse. Kaikkia ei voi aina miellyttää.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”