Miitti Savonlinnaan

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Paha sotaherra
Viesti:

Re: Miitti Savonlinnaan

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » To Maalis 12, 2009 18:22

kenkai kirjoitti: 1. Mitä tekemistä halusitte järjestettävän?
En ole ennen ollut miiteissä, niin en osaa sanoa yhtään. :<
kenkai kirjoitti:2. Mahdollisia toiveita pitopaikalle täällä Savonlinnassa?
Miten olisi joku paikka keskustassa? Sinne olisi aika helppo löytää, eikä matkakaan olisi pitkä niille, jotka asuvat Savonlinnassa.
kenkai kirjoitti:3. Ostetaanko jotai peintä purtavaa/omat eväät/käydäänkö syömässä? mitä tahdotte?
Itse ehdottaisin tuota syömässä käymistä tai sitten omia eväitä. :3 Olisi kivaa mennä porukalla vaikka Heseen. Omien eväiden syöminen riippuu vähän paikasta -- ulkona lumen ja jään keskellä ei ole kiva natustaa keksejä...
kenkai kirjoitti:3. ketkä tulossa molempina päivinä, tarvitsetteko yösijaa?
Perjantai saattaa sittenkin käydä ainakin minulle (kyllä kerhosta voi nyt kerran olla pois), mutta yösijaa en tarvi (ylläripylläri /D). Eli todennäköisesti saatan tulla molempina päivinä.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » To Maalis 12, 2009 23:12

kenkai kirjoitti:1. Mitä tekemistä halusitte järjestettävän?
Kaikkee hauskaa : D
2. Mahdollisia toiveita pitopaikalle täällä Savonlinnassa?
Mieluusti melko keskustassa, ettei esim. juna-asemalta ois kovin pitkä (tai vaikea) matka.
3. Ostetaanko jotai peintä purtavaa/omat eväät/käydäänkö syömässä? mitä tahdotte?
Jossain vois käyvä syömässä, ei tosin missää älyttömän kalliissa paikassa : D
3. ketkä tulossa molempina päivinä, tarvitsetteko yösijaa?
Mie ja kaveri tarvittas nukkuma paikat, junat ku ei enää myöhään kulje, eikä kyydin järkkäys näillä näkymin tuu oikein pelaamaan. (Suuresta punkaharju-citystä ollaan tulossa ;'D)
Se oli vihreä omena : D

Kisse-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » Pe Maalis 13, 2009 17:35

Hmmmmm..jaa että tällaisia juonitaan.totta hitossa tulen! en kyllä tiedä mitä on vastassa,mutta eipätuomittää.vielä jos näkisi tuttujakin..
Millainen tapahtuma siis on kyseessä? Mitä siellä tapahtuu? Valaisisiko joku minua linnunaivoista katkarapuameebaa ?
-I have twenty-three tiny wishes, but I'm sure you won't remember all of them, so I'll put them all into one; I want to spend more time with you.-

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Pe Maalis 13, 2009 22:30

Kaipa sitä voisin änkäistä mukaan, kun ei muutakaan tekemistä ole, ja aina on kiva tavata uusia ja vähän vähemmän uusia tuttavuuksia. 8D Ja muuttohommani olen varmaan siihen mennessä saanut selvitettyä.

Tuohon "mitä tekemistä" kysymykseen voisin vastata, että itselleni ihan sama, kunhan se on viihdyttävää ja kaikilla on hauskaa :>!
Pitopaikkana keskusta, ihan nyt järkevistä syistä.
Porukalla ois kiva käydä jossain syömässä, esmeks Hesessä tai jossain pizzeriassa. Riippuu vähän että minkäkokoinen lössi meitä sitten on ja minne mahdutaan. Jokainen voi varmaan sitten itse katsoa, onko vielä lisäksi tarvetta omille eväille, itse ainakin joudun ottamaan jotain mukaan diabetekseni takia.

Molemmille päiville olen tulossa, ja jos joku haluaa yösijaa, niin meille mahtuu muutamisen henkilöä. Omaan huoneeseeni itseni lisäksi arvioisin mahtuvan kolme, mutta meillä on myös pikkuriikkinen varamakuuhuone, jonne sinnekin mahtuu jonkin verran porukkaa nukkumaan. :D Asun tosin toisessa päässä kaupunkia, mutta uskon, että jos meille nyt joku jostain kumman syystä haluaa tulla, niin äitimuorini suostuu kyydittämään, tai vaihtoehtoisesti jos viitsii pari kilsaa kävellä pysäkille, niin sitten bussilla. Allergikkoja meille ei tosin voi tulla, omistamme koiran. Omat makuupussit ois myös kiva ottaa mukaan, meillä on patjavaje. XDDD

Anica

Viesti Kirjoittaja Anica » La Maalis 14, 2009 14:28

Jatkan tätä samaa, eli melkein mikä vain käy kunhan kaikilla on kivaa :3
Keskustassa, of course. Ei Savonlinnassa oikein muualle voi mennä x'3
kenkai kirjoitti:3. Ostetaanko jotai peintä purtavaa/omat eväät/käydäänkö syömässä? mitä tahdotte?
Mielummin syömään jonnekin.
Mie ainakin tulen molempina päivinä :3
Meille ei tosin pääse enää yöksi, koska yhden lupauduin jo ottamaan.
m i k s i e i m u k a s a a s a n o a k a w a i i ? ;~~;

Oyo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oyo » La Maalis 14, 2009 19:45

Pyyyysyn samalla linjalla :'DD että kunhan kaikilla on kivaa ^^
Noh missäs muualla kun keskustassa :'DDD
Hese tai pitseeria olisi aika Pr0 n__n
Olen tulossa molemmille päiville näillä näkymin. . .vaikken ihan varmaa lupaa ole saanutkaan, mutta ainahan savonlinnaan voi tulla 'vain yökylään' :'DD
Again, she disappoints us.

kenkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenkai » La Maalis 14, 2009 20:53

Niin että nyt siis tämä on kaksipäiväinen miitti ja ohjelmaa topicin avausviestis ja lisää tulee ku suunnittelu menneil... ja meille mahtuu kai yks tai aks yöks jos tarve mut asutaa 6km pääs keskustas johon maksaa linku 2.90 :'D
Demon of light
Your sadness
Is in my soul

juures-

Viesti Kirjoittaja juures- » Ke Maalis 18, 2009 07:49

1. Mitä tekemistä halusitte järjestettävän?
Öäh, jos ollaan koko ajan ulkona ni kai se on vaa sitten random hillumista, nee? ^^'

En tii, ku en asu. @.@ Ernuhyökyaaltoillaa vaa kaikkialle.

3. Ostetaanko jotai peintä purtavaa/omat eväät/käydäänkö syömässä? mitä tahdotte?
KAHVIA!....eikus se ei ookkaa syömistä : o Ööö vaik jossai syömässä, sit ku tulee nälkä. Tyydyn kyl varmaa ryystää pannullisen kofeiinii. >:3

4. ketkä tulossa molempina päivinä, tarvitsetteko yösijaa?
Umm.. en ois ehkä paras mahollinen ihminen yö-kylään (vanhemmat tuppaa yleesä kattomaan poikia kieroon) BUT luckily mulla taitaa olla jo paikka.
so you run and you run to catch up with the sun but it's sinking

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ke Maalis 18, 2009 09:29

Olen tulossa. Vaikka ei kyydeistä tai muista tietoa, olen lähes varma että pääsen tulemaan.

1. Mitä tekemistä halusitte järjestettävän?

Olisiko kukaan innostunut esimerkiksi FFFightista? Tai jostain muusta pienestä "leikistä"?

Keskusta.

Käydään syömässä jossain.

3. ketkä tulossa molempina päivinä, tarvitsetteko yösijaa?

Tulen molempina päivinä, jos mahdollista. En luultavasti tarvitse yöpaikkaa, mutta saatan tarvita, jos ei muuten kyydit onnistu.

kenkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenkai » Ti Maalis 24, 2009 17:52

Elikkäs päätös on tehty! Miitin aikana hyökyaaltoillaan paikasta paikkaan ja käydään vaikka Sepprassa pelaamas dance stagee ja jotai pelailee ja jumittamas. sit syömässä mihin sit halutaan silloin mennä. Ja sit jos tavattais Viideltä kahvila Seepran edessä sillä se on suht näkyvällä paikalla johon kaikki luultavimmin osaa. Jos myöhässä tulet tai vastaavaa tai et pääse/tarvitse yö sijaa soitappa minulle : 0404133968 niin jutellaa :D ja sit tekemistä kyl on ku vaan halukkaita löytyy. Rahaa on hyvä varata ehkä vähän mukaan ruokaan ja jos haluaa jotai karkkia ja muuta ostaa :) siispä perjantaina nähdään!
Demon of light
Your sadness
Is in my soul

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » Ke Maalis 25, 2009 23:48

Viideltä kuulostaa hyvältä (Etenkin kolmeen asti koulussa raatavalle) ^^
Monen aikoihin olisi tarkoitus ilalla taas erkaantua? Entä lauantai?
Se oli vihreä omena : D

kenkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenkai » To Maalis 26, 2009 20:30

katotaan sit sitä siel paikan päällä... et miulla ei ainakaa kaupungist kiire ole pois... ja lauantaina puolen päivän aikohi kaiketi vois jatkotella?
Demon of light
Your sadness
Is in my soul

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » To Maalis 26, 2009 21:27

Kaverini ei pääsekään, eli tulen yksin. :< Möyh. No, toivottavasti tulee kiva miitti!
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Anica

Viesti Kirjoittaja Anica » To Maalis 26, 2009 22:05

Hiip, huomennahan se jo on~
Tehdäänkö me sit jossain vaiheessa kyltti, vai tuleeko sitä ollenkaan?
m i k s i e i m u k a s a a s a n o a k a w a i i ? ;~~;

BakaBaka

Viesti Kirjoittaja BakaBaka » To Maalis 26, 2009 22:06

Anteeksi kaikille :( Mä en pääse perjantaina sinne, tuli yllättävä meno(toisin sanoen nuorten iltaa Punkaharjulla järjestämään), mutta pääsen sentään lauantaina, en tiedä milloin/monelta tai saanko vanhemmilta kyydin... :cry: Anteeksi kaikille näin myöhäisestä ilmoittamisesta(sain itsekin vasta tänään tietää).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”