Miitti Savonlinnaan

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Phantom.jgp
Viesti:

Re: Miitti Savonlinnaan

Viesti Kirjoittaja Phantom.jgp » To Maalis 26, 2009 23:48

Olen tälläinen viimetingan ilmoittelija eli tulen junalla ja se on vasta puoli kuudelta siellä eli jos voisitte mitenkään odotella tai mennä vaikka Heselle oottamaan... :?: :D

juures-

Viesti Kirjoittaja juures- » Pe Maalis 27, 2009 10:58

Nii joo, en oo tainnu vielä virallisesti ilmottautua ^^'
No kuitenkin tulen ainakin nyt perjantaiks.
so you run and you run to catch up with the sun but it's sinking

kenkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenkai » Pe Maalis 27, 2009 14:24

jee el tervetuloo mukaan. no viideltä tavataan kaikki seepralla et ketkä tulee myöhässä ni soitelkaa tähä: 040-4133968 et saatte tietoo miulta missä ollaan :) ja tuon pahvia tai jotai mukana mihin voi kyltin sitten tehdä jossain missä voidaan :)
Demon of light
Your sadness
Is in my soul

Anica

Viesti Kirjoittaja Anica » Pe Maalis 27, 2009 16:27

Hiip~
Kohta nähdään :3
Meil vielä hieman kyytiongelmia mut joo 8'D
m i k s i e i m u k a s a a s a n o a k a w a i i ? ;~~;

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Pe Maalis 27, 2009 22:05

Tämän päivän osalta miitti oli aika jees. Aluksi oli (itselläni) melko nihkeää, kun en ole mikään maailman ulospäin kääntynein ihminen, mutta kyllähän se siitä sitten lähti. Viimeistään Hesessä jossa meillä oli oma pieni neljän hengen pöytä. (olin siis se alusta aika antisosioloitunut tyyppi joka tykkäilee Edgar Allan Poesta) Muutama uusi kaveruuskin kun syntyi ! Vaikutitte te muutkin kyllä mukavilta. :>
Savonlinnaan anime ja manga - yhdistyksen järjestäminen oli oikein mukava uutinen.

Nyt on aika hapokas olo (ainakin jaloilla), kun kävelin yhteen putkeen Nätkille ja sieltä takaisin kaupunkiin kun en "jatkoille" tms. jaksanut sittenkään mennä. Huomenna sitten varmaan taas uudestaan :>!

Anica

Viesti Kirjoittaja Anica » Pe Maalis 27, 2009 22:43

Heei~
It's Ani and Shinya here!
Joo siis oli hieno miitti : D Ihmiset oli tosi kivoja, vaikka eka ei oikein meinannu uskaltaa puhua kenellekään. Ja sitten siinä kävi niin että me oltiinkin ainoat jotka puhui.
"Jatkoilla" oli kans kivaa, vaikka sielläkin vaan me oltiin äänessä >DD Mutjoo, toiset vaan osaa pelata tanssimatolla.
Huomenna nähdään~
m i k s i e i m u k a s a a s a n o a k a w a i i ? ;~~;

Oyo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oyo » Pe Maalis 27, 2009 22:54

Juup

minäkin siis täällä x'DD
Oli niiiiiin nastaa vaikka ainoita äänessä oltiinkin x3 Sumimasen siitä että oltiin olemassa >'DD
No nyt mässään suklaata ja odotan huomista~
Siihen asti byebee~~
Again, she disappoints us.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » La Maalis 28, 2009 10:19

Eilen oli niin kivaa, että päätinpä tulla tänään uudestaan. :D Toivottavasti tänään on yhtä kivaa... Saatan sitten tulla hiukan myöhässä, linja-auto lähtee vasta 20 vaille 11.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » La Maalis 28, 2009 13:06

Itselläni kävi niin että nukuin tämän päivän miitin alkamis - ajankohdan ohi.

. . . . . . .

Ihan oikeasti. Ei vissiin kannattais lukea D.Gray Mania neljään asti yöllä.
No mutta, en luule että enää kaupunkiin änkeydyn, joten sanon vain, että perjantain puolesta miitin järjestäjille oikein suuri kiitos, samoin meidän Hesen pöytäseuralle ! :'D

teh edit: kävinkin sitten noin tunnin ajan pyörähtämässä paikalla, ja tosiaan tunnelma oli aika laimea. Tiger Claw oli jo kerennyt lähteä. D: Mutta onneksi sentään sinä yksi eräs kiva ihminen pidit seuraa, kiitos siitä ja oli kiva nähdä uudestaan. ♥
Minäkin sanon että toivottavasti nähkäillään joskus toiste teidän kanssa. Pidetään vaikka oma kaveri-ilta tai jotain :>!
Viimeksi muokannut claire, La Maalis 28, 2009 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » La Maalis 28, 2009 14:35

claircorruption kirjoitti:Itselläni kävi niin että nukuin tämän päivän miitin alkamis - ajankohdan ohi.

. . . . . . .

Ihan oikeasti. Ei vissiin kannattais lukea D.Gray Mania neljään asti yöllä.
No mutta, en luule että enää kaupunkiin änkeydyn, joten sanon vain, että perjantain puolesta miitin järjestäjille oikein suuri kiitos, samoin meidän Hesen pöytäseuralle ! :'D
Ihmettelinkin kun sinua ei näkynyt. D: Kaipailtiin kovasti. Tänään ei kyllä ollut niin hauskaa kuin eilen, sillä a)olin linkkien armoilla b)osa eilisestä porukasta puuttui. ;_; Toisaalta eilinen oli niin uskomattoman mahtava, että samanlainen ihanuus tuskin olisi ollut mahdollista. Iso kiitos miitin järkkääjille plus meidän porukalle, joka oli "eristyksissä" Hesessä. Toivottavasti tavataan vielä!
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Riri

Viesti Kirjoittaja Riri » La Maalis 28, 2009 21:43

Se oli kyllä aika hieno miitti xD <3 Aika Nekomiitin kaltanen kyllä oikeestaan...
Olin kipeä, joten olin siellä vain tänään, mutta ei se niin paljon haitannut. Ihmiset oli kuulemma avoimempia kun eilen, kun suurin osa tunsi jo toisensa.
Savonlinna kun nyt on tämmöinen pikkupaikka, niin suurin osa kaupoista ehti mennä kiinni jo siinä iltapäivällä, mutta onneksi linja-autoasema, Sokos ja se ihme paikka missä Tiimari oli niin oli auki. :P Ja linja-autoasema oli jännä, kun siellä ei ollut ketään vahtimassa, joten sai hyppiä pallomeressä ja heitellä kissanruokaa (ja kavereiden rahoja) suihkulähteeseen niin paljon kuin halusi. xDD
Harmi kun ne ilmapallot vaan puhkes niin nopeesti :(

Ja se oli muuten kiva huomata miitin lopuks että hei, sähän oot se mun kaverin sisko ja sähän oot se mun kaverin kaveri. :D

Millon tulee seuraava miitti? :) [Ja jos jollain on kuvia, niin linkkejä kaipailisin]
"Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää."

kenkai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kenkai » Ti Maalis 31, 2009 15:39

Jeps eli kiitoksia kakille mahtavaa oli !! uusiksi kyllä joskus kun vaakerkeää. äh... olen huono tässä ._.
Demon of light
Your sadness
Is in my soul

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”