TOKYOSTYLE IN HELSINKI

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Aoyama

TOKYOSTYLE IN HELSINKI

Viesti Kirjoittaja Aoyama » Ke Heinä 23, 2008 11:21

Kuva

HAUSKA TAVATA!! MINUN NINI ON ATSUSHI. OLEN JAPANILAINEN OTAKU.
PUHUN JAPANIA, ENGLANTIA, RUOTIA JA ( just little bit ) SUOMEA.

Kuva

I am planning to stay in Scandinavian countries for 3 - 4 weeks, basicly in Stockholm.
And I and my Swedish co-workers sell Japanese Anime, Manga and Video-Game Merchandizing.

I have been to Helsinki, Rovaniemi, Stockholm, Copenhagen and Nordkapp in Norway.
I was planning to visit Tampere, but I got involved a crime in Stockholm and couldn't be there, unfortunately.

We will be the second biggest convention in Sweden in August ( 1-3 / Elokuu / 2008 ),
but the other convention in Denmark is canceled now.

So, I got an idea, to visit Finland again in the middle of August...

Kuva

I don't like to choose the destination just because of the cancelation of the Dennish Convention,
but I like Finland too. I am really sad that I missed the biggest AnimeCon 2008 this year... >_<

WE WILL MAYBE VISIT FINLAND JUST IN CASE MANY PEOPLE HOPE SO TOO
DOSE ANYBODY KNOW ANY CONVENTION OR MEETINGS...?

They had " TOKYOSTYLE IN STOCKHOLM " in 2004... and I hope Finland has good relation with Japan too.
WE KNOW AND LIKE MUMIN SINCE I WAS LITTLE ^^

HALUATKO MENNÄ NAIMISIIN MINUN KANSSA?

Please notify if I have written this in a wrong topic... Because my Finnish is not good at all.
I AM A JAPANESE BUSINESSMAN ^_^

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”