Kauhuteemainen con?

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Hart

Kauhuteemainen con?

Viesti Kirjoittaja Hart » La Huhti 23, 2016 01:24

Hei,
en ole varma meneekö tämä oikealle alueelle mutta kysytäänpäs nyt silti.

Eli onko kenelläkään tiedossa että esimerkiksi syksyllä halloweenin tienoilla olisi minkäänlaista conia/tapahtumaa? Onko koskaan ollut, onko tulossa suunnitteille? Olisi upeaa jos saisi järjestettyä jonkun pienimuotoisen "horror-aiheisen" conin joka sisältää vähän astetta synkempiä ja karmivampia teemoja/luentoja/tekemistä tms. Tietysti muuten olisi perus conimeininkiä, myyntipöytiä ja niin pois päin.

Itse olen pitkään halunnut olla mukana jonkun tapahtuman järjestämisessä, joten jos kiinnostuneita löytyy niin voisi yrittää haalia kasaan isomman järjestäjäporukan ja suunnitella juttua eteenpäin.

Musteneuvos

Re: Kauhuteemainen con?

Viesti Kirjoittaja Musteneuvos » Ke Touko 11, 2016 00:21

Ilmeisesti Kitacon järjestetään pyhäinpäivän korvilla, kannattaa pitää tilannetta silmällä.

Jadekami
Viesti:

Re: Kauhuteemainen con?

Viesti Kirjoittaja Jadekami » Su Heinä 24, 2016 22:17

Jos tällaista kauhuteemaista conia koskaan järjestettäisiin niin olisin itse enemmän kuin kiinnostunut. Fanitan kauhuteemaan niin animessa ja mangassa kuin melkeinpä missä tahansa muussakin asiassa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”