Sellon kirjaston mangakerho (Espoossa) alkaa 8.4.14

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Rashkul

Sellon kirjaston mangakerho (Espoossa) alkaa 8.4.14

Viesti Kirjoittaja Rashkul » Ti Huhti 01, 2014 18:12

Hei Sinä, joka luet mangaa!

Sellon kirjaston nuorisotilan Pointin mangakerho kokoontuu ensimmäisen kerran 8.4. kello 16.00!

Tai ehkä pidät muutenkin japanilaisesta kulttuurista? Katsot ehkä animea, kuuntelet J-rockia tai -poppia, cossaat, käyt coneissa tai tykkäät piirtää itsekin manga-tyylillä?
Tervetuloa tapamaan uusia kavereita Pointin mangakerhoon!

Kokoonnumme ensimmäisen kerran Pointin tyttöjen nurkkauksessa tiistaina 8.4. kello 16.00. Pääset kerhon ensimmäisellä tapaamiskerralla mukaan suunnittelemaan kerhon kevään toimintaa! Oli se sitten mangan lukemista yhdessä, Japaniin liittyvästä harrastuksesta puhumista tai vaikka teen juontia.

Mangakerhossa tavataan!

Kerho on tarkoitettu erityisesti yläkouluikäisille tytöille – mutta kaikki nuoret ovat tervetulleita!
Voit ottaa mangakerhoon liittyen yhteyttä: pekka.myller@espoo.fi - Kerholla tulee olemaan myös toinen ohjaaja, joka saa esittäytyä täällä itse kun parhaakseen katsoo! Itse olen lähinnä potkaisemassa kerhoa käyntiin.
Logistiikkavastaava - Desucon 2014

Nuorisonohjaaja - Sellon kirjaston Pointti

"There is more in you than you think"
-Kurt Hahn

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”