Weed-musikaali - Näyttelijöitä haetaan!

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

tiia351

Weed-musikaali - Näyttelijöitä haetaan!

Viesti Kirjoittaja tiia351 » To Marras 08, 2012 21:26

Oletko innokas näyttelijä?
Tunnet sarjan Ginga Densetsu Weed, Ja haluaisisit näytellä siinä?
Nyt sinulla on mahdollisuus päästä mukaan Weed-musikaaliin.
Joten nyt innokkaat näyttelijät ilmoittautumaan
Ilmoitautumis aikaa on Huhtikuuhun asti.

Musikaali on eri tekijöiltä kuin Hopeanuoli!musikaali koska itse Hopsu!musikaali ei aijo tätä tehdä olemme kysyneet luvan saammeko aloittaa tälläisen projektin.Tällä hetkellä projekti on hyvin alkusuorilla ja Näyttelijöitä ja tekniikka tiimiä, Sekä Avustajia haetaan.

Otamme mukaan myös vähän nuorempaa ikäpolvea olevia alaikäraja 12, Sillä haluamme antaa myös nuoremmille mahdollisuuden osallistua tähän projektiin

Ilmoittautumiset joko minulle Yksärillä tai sähköposti osoitteeseen
tiiamononen@hotmail.com tai weedginga1998@hotmail.com
liitä viestiä laittaessasi mukaan tämä hakemus:

Nimi:
Ikä:
Sukupuoli:
Taidot: (osaatko ommella, näytellä, kirjoittaa, hoitaa valaistusta, soittaa, maalata, tehdä lavasteita)
Tehtävät, joista olisit kiinnostunut: (näytteleminen, käsikirjoitus, ohjaus, valaistus, puvustus, taustamusiikin teko, lavasteiden valmistus, avustavat hommat, juontaminen)
Roolit, jotka kiinnostavat:
Muuta:

Jos muita kysymyksiä tulee mieleen niin niitä voi laittaa tähän ketjuun tai minulle yv:llä
Viimeksi muokannut tiia351, Ma Joulu 10, 2012 00:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Fazi
Viesti:

Re: Weed-musikaali - Näyttelijöitä haetaan!

Viesti Kirjoittaja Fazi » Pe Marras 09, 2012 02:29

Onko samoilta "tekijöiltä" kuin Hopeanuoli-musikaali? Ja olisi kiva saada enemmän infoa musikaalista :D
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

tiia351

Viesti Kirjoittaja tiia351 » Pe Marras 09, 2012 13:09

Laitoin tuohon aloitusviestiin lisää infoa. :)

Hijiri

Viesti Kirjoittaja Hijiri » La Marras 10, 2012 18:59

Voi olla vähän itsestäänselvä kysymys, mutta kysytään nyt kuitenkin: tuleeko musikaali seuraamaan ainoastaan animen juonta vai voiko mukana olla myös niitä hahmoja, joita näkyy vain mangassa?
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri @ AnimePlanet
Hijiri @ MyAnimeList

tiia351

Viesti Kirjoittaja tiia351 » La Marras 10, 2012 20:29

No itselläni on tullut vähän sellainen kuva että Animen pohjalta tämä ollaan käsikirjoittamassa mutta Mangasta ollaan ottamassa joitain vivahteita.
Voin ottaa asiasta vähän tarkemmin selvää sillä itse en ole nyt oikeen missään suuressa roolissa tässä mukana pieni random puherooli ja maskeeraja.

Kyoshiroy_Fin

Viesti Kirjoittaja Kyoshiroy_Fin » Su Marras 11, 2012 23:42

Sitä tehdään aika lailla animen pohjalta, käsikirjoitus ainakin tehdään.

TheGingaFan4ever

Viesti Kirjoittaja TheGingaFan4ever » Ti Marras 13, 2012 18:37

Tääl olis yks kiinnostunu :D

misä tää tehää?? ja mikä olis ikäraja? :D :D :D

tiia351

Viesti Kirjoittaja tiia351 » Ti Marras 13, 2012 20:58

Ikärajaa ei nyt sinänsä ole että meillä on noita 14 vuotiaitakin näyttelijötä,eli aikalailla olemme kaikille avoin ryhmä ja Harjotuksia pidetään sitten sielä päin missä asuu eniten lauman jäseniä että aina mahdollisimman moni pääsisi harjoituksiin.
Ilmoittautumis/haku ohjeet laumaan ovat tuossa aloitusviestissä.

Kyoshiroy_Fin

Viesti Kirjoittaja Kyoshiroy_Fin » Pe Marras 16, 2012 20:05

Niinkuin Tiia sanoi, iällä ei ole merkitystä, mutta ainakin yhtä 18 vuotiasta etsitään. Meillä ei ole yhtään tietoa vielä, missä harkat ovat, niitä järjestetään kaikille sopiviin paikkoihin

Vile

Viesti Kirjoittaja Vile » La Marras 17, 2012 05:17

Kyoshiroy_Fin kirjoitti:ainakin yhtä 18 vuotiasta etsitään.
Mihin tarkoitukseen? Ihan vaan uteliaisuuttani tiedustelen.

tiia351

Viesti Kirjoittaja tiia351 » La Marras 17, 2012 16:05

no täysi-ikäisistä meillä on vielä vähän puutetta joten heitäkin olisi kiva saada lisää,ja kun on joukossa Täysi-ikäisiä on nuorempienkin helpompi päästä harkkoihin koska silloin vanhemmat myös tietävät että paikalla on ainaskin yksi täysi-ikäinen, Ja täysi-ikäisille pystymme sitten myös antamaan joitakin vaativimpia hommia mitä ei ihan nuorimpien niskoille viitsi vierittää.

Kyoshiroy_Fin

Viesti Kirjoittaja Kyoshiroy_Fin » Su Marras 18, 2012 20:42

Oma perhe muuttaa Vilppulaan, ja itsekin muutan, nii Tampereellakin on harjoituksia varmaan, en itse päätä. Lauman kaikki jäsenet päättävät yhdessä, missä ja milloin mitenkin harjoitukset menee. Olen vain yksi laumalainen, kuten nimeStä näkee, näyttelen Kyoshirouta, mutta ajattelin olla Bluen laumalainen (ns. randomhauva) ja oon myös kertojana, nii minut musikaalissa löytää useammassa kohdassa.

Kyoshiroy_Fin

Viesti Kirjoittaja Kyoshiroy_Fin » Ma Marras 19, 2012 00:21

Ja olen Tiialle taustahauva, autan silloin, kun Tiia ei kiireiltään ehdi, niin käyn itse vastailemassa. Ja tuo weedginga1998@hotmail.fi on minun sähköposti osoite, niin minultakin vois kysellä infoa, tiedän kuitenkin jollakinlailla enemmän asioista enemmän kuin Tiia, mutta kyllä Tiiakin tietää, kaikki tärkeimmäthän asiat julkaistaan ryhmän sivuilla. Elikkäs voitaisiin sanoa että olen "päähauva", joten ilmoittautumaan, toivottavasti usea liittyy. =)

tiia351

Viesti Kirjoittaja tiia351 » La Marras 24, 2012 16:42

jeps Kyoshiroy_Fin on meidän toinen pääjärjestäjistä.
itse olen enemmänkin vastuussa Maskien suunnitelusta ja niiden toteutuksesta,Harjoitusten vetämisestä
Valmentamisesta.Opetan Laumalle esim.Hengitystekniikoita laulun aikana,Näyttelyn perusteita,Mitä eroa on ylä ja AlaNäyttämön näyttelijöillä,Äänenavausta,Improvisointia,fyysistä teatteria, ja paljon muuta.
olen myös ideoimassa puvustusta.

Kyoshiroy_Fin

Viesti Kirjoittaja Kyoshiroy_Fin » Ma Joulu 03, 2012 00:51

Jepa, tai siis, olen pääjärjestäjä, mutta SE EI TARKOITA SITÄ ETTÄ MINÄ OLEN MÄÄRÄÄJÄ JA JATKUVASTI KÄSKEN, painostin vähän jotta porukka ei luule, että olen sellainen, joka jatkuvasti määrää, laumassamme on hyvä joukkuehenki, voisin tässä sanoa, jokainen on samanlainen, samanarvoinen, ketään ei syrjitä, eikä pakoteta, jos vahingossa vaikka epäonnistuu, niin siitä ei saa mainita, se pilaa joukkuehengen... Toivoisinkin, että kenellekkään ei tule pahaa mieltä. Ketään ei satuteta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”