Pohjoisen mangapäivät!

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

BanaaniMiku

Re: Pohjoisen mangapäivät!

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ma Elo 15, 2011 18:33

Mooii kaikille! ^^ Tästä onkin tosi pitkä aika, kun joku on kirjottanu tänne ketjuun ja ajattelin vähän herätellä tätä eloon, jos jollain viel kiinostaa :3 Elikkäs, mikä oli kesän paras con? Oliko mukavaa? MItä ootte cossannu? Ja onko joku tulossa oulun animeseminaariin?
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » Ti Elo 16, 2011 20:15

En ole Ouluun tulossa, mutta Kitacon III (ei ollu kesällä :roll: ) oli ihan hauskaa...
Toinen nimeni on Forever Alone

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Ke Elo 17, 2011 19:01

Conissa en kesällä ollut, mutta asuja on valmistunut jo neljä. Harmi vain kun peruukit ovat asia erikseen... x3
Seuraavaksi Tracon!
Kukas on menos?
Paint Me Red

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Ke Elo 17, 2011 21:49

Vocaloidfreak kirjoitti:Conissa en kesällä ollut, mutta asuja on valmistunut jo neljä. Harmi vain kun peruukit ovat asia erikseen... x3
Seuraavaksi Tracon!
Kukas on menos?
Tämä torniolainen on Traconiin tulossa!
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » To Elo 18, 2011 21:41

Juu itsekkin olen traconiin tulossa ja onkos teillä cosseja tiedossa?

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Su Elo 21, 2011 19:02

Joo, olen Jūshirō Ukitakena Bleachista taas. Kapteeni versio (shikain kanssa) sunnuntaina sekä yukata versio lauantaina. Bongatkaa jos kiinostaa. Ei oo aikaa tehdä uutta cossia ja hengailen muutenki yhen Bleach-ryhmän kans, kuten Animeconissa tänä vuonna tein. :]
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Amirattus

Viesti Kirjoittaja Amirattus » La Syys 10, 2011 19:59

Itse muutin juuri Tornioon opiskelun perässä ja kovasti tykkäisin tapahtumissa käydä. Onko paljonkin yleensä porukkaa noilla mangapäivillä? http://www.kitacon.fi/ Nyt näyttäisi 8.10.2011 olevan yksi.

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Su Syys 11, 2011 02:04

AmiRose kirjoitti:Itse muutin juuri Tornioon opiskelun perässä ja kovasti tykkäisin tapahtumissa käydä. Onko paljonkin yleensä porukkaa noilla mangapäivillä? http://www.kitacon.fi/ Nyt näyttäisi 8.10.2011 olevan yksi.
Yee toinen torniolainen!
No mitä itse olen mangapäivissä käynyt on niissä kyl ihan mukavasti porukkaa ollut... vaikka silloin oliki ahdaat tilat niin ehkä vaan tuntui että oli paljon.

Harmi, mä oon silloin Thaimaassa..
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Syys 11, 2011 11:27

Moii, eli joo, siis minä olen ainakin tulossa! Kyllä siellä on ihan ahkerasti porukka käynyt, nyt kun olen melkein jokaisessa niissä käynyt. Nythän ne mangapäivät ovat vielä isommassa paikassakin elikkä voisi odottaa että porukkaa tulee paikalle.
Muuten saanko kysyä Amirose sinun oikee nimeäsi? Saatan ehkä tuntuea sinut XD Voi ei ukitake, emme sitten nää varmaan kuin vasta seuraavassa kitaconissa ;__; Mutta pidä hauskaa Thaimaassa!

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Su Syys 11, 2011 14:13

BanaaniMiku kirjoitti:Voi ei ukitake, emme sitten nää varmaan kuin vasta seuraavassa kitaconissa ;__; Mutta pidä hauskaa Thaimaassa!
Niin, sori vaan. D: (ja saa mua Ukitakeks kutsua ku sitä cossitanut niin paljon tänä vuonna xD)
Mutta ainaki tuun Kitaconiin (jos en sit taas sairastu.. -.-) ja varmaan myös ens vuoden Animeconiin ja luultavasti myös ens vuoden Traconiin kans.
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Amirattus

Viesti Kirjoittaja Amirattus » Su Syys 11, 2011 19:32

Lisa on mun oikea nimi, tulin Tornioon opiskelee kuvataidetta. Meinaan lähtee mangapäiville taidekujalle lähinnä eläin korvia, -häntiä ja -tassuja myymään! ^^)

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Syys 12, 2011 20:03

AmiRose kirjoitti:Lisa on mun oikea nimi, tulin Tornioon opiskelee kuvataidetta. Meinaan lähtee mangapäiville taidekujalle lähinnä eläin korvia, -häntiä ja -tassuja myymään! ^^)
Aloititko kuvataiteen opiskelun kenties ammattikoulu lappiassa? Minä itse valmistuin sieltä juuri nyt keväällä. :D Olet hienoon kouluun päässyt opiskelemaan toivottavasti viihdyt. ^^ Näemme sitten mangapäivillä tai jos joskus satun poikkeamaan vanhassa koulussani. :D Kaipuu sinne on kova, vaikka kauas en ole mennytkään. ^^

Amirattus

Viesti Kirjoittaja Amirattus » Ma Syys 12, 2011 20:44

MAO kirjoitti:Aloititko kuvataiteen opiskelun kenties ammattikoulu lappiassa? Minä itse valmistuin sieltä juuri nyt keväällä. :D Olet hienoon kouluun päässyt opiskelemaan toivottavasti viihdyt. ^^ Näemme sitten mangapäivillä tai jos joskus satun poikkeamaan vanhassa koulussani. :D Kaipuu sinne on kova, vaikka kauas en ole mennytkään. ^^
Kemi-Tornion Ammattikorkeakoulussa. Ja juuh, mangapäivillä olen taidekujalla. ^^

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ke Syys 14, 2011 17:47

AmiRose kirjoitti: Kemi-Tornion Ammattikorkeakoulussa. Ja juuh, mangapäivillä olen taidekujalla. ^^
Mä just valmistuin sieltä tänä keväänä. :D Koeta pärjätä siellä, vaikka ei siellä tarvitse koettaa pärjätä kun siellä pärjää. :D heh.. Jeepulis. Pittää tulla moikkaamaan mangapäiville. :3

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » Ke Syys 14, 2011 18:00

Pitäisi varmaan itsekin raahautua niille mangapäiville, jos tästä nyt kerkeäisi ja jaksaisi. Asua löytyy ja peruukkia, joten voisihan sitä yrittää tulla... Mistä päin pohjoista te muuten olette?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”