Pohjoisen mangapäivät!

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

BanaaniMiku

Re: Pohjoisen mangapäivät!

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ke Syys 14, 2011 20:33

Minä olen ainakin Rovaniemeltä : ) Mitäs sinä cossailet MegurineLuka?
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » To Syys 15, 2011 17:50

BanaaniMiku kirjoitti:Minä olen ainakin Rovaniemeltä : ) Mitäs sinä cossailet MegurineLuka?
Hehheh.. Cossaan Lukaa, Leniä ja Black Rock Shooteria (Vajaasti) Lily, SF-A2 miki ja Lenin Alice Human sacrifice -asua ollaan suunnittelemassa. Lily on aloitettu jo..
Entäs mitäs sinä?

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Syys 18, 2011 19:17

Noo tähän mennessä Miku hatsunen matryoshka,normaali ja magnet versiota, Hitsugayaa ja Rukiaa Bleachistä, FRania katekyo hitman rebornistä, temaria narutosta ja roadia d.gray-manista.

Tällä hetkellä tekeillä on Shura Kirigakure Ao no exorcistosta, Halibel Bleachistä, luka sandplay of the singing dracon versio ja Riza Hawkey Fullmetal alchemististä. JOO MONTA COSSIA VAIHEESSA XD

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ma Syys 19, 2011 22:27

MegurineLuka kirjoitti:Pitäisi varmaan itsekin raahautua niille mangapäiville, jos tästä nyt kerkeäisi ja jaksaisi. Asua löytyy ja peruukkia, joten voisihan sitä yrittää tulla... Mistä päin pohjoista te muuten olette?
Miksi ei raahautua Kemin mangapäiville??
Itseni pitäisi päättä mikä cossi päälle, mutta kun crossini ovat kesken, niin varmaan sama asu kuin Rovaniemen mangapäivillä oli, niin päälle Kemiin. :3 Eli Scarlet - The Path-pelistä. :)
Mä oon tästä isommasta Kemi**** paikasta eli naapurista tai joen/jokken toiselta puolelta Kemistä katsottuna. xD Jos joku ei älynny, niin sitten googlella laittaa kemi ja kattoo mikkä noi *-merkkien kirjaimet on. :P Siinä tehtävä purtavaksi, jos haluaa selvittää missä asun. hah.. :D

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » Ti Syys 20, 2011 20:33

Mulla on itsellä tulossa (jos nyt löytäisin kankaita) Lenin normaali asu, ajattelin alkaa itse tekemään, mutta ei hajua pystynkö/jaksanko/viittinkö/saanko mistään kankaita... yms. :mrgreen:
Toinen nimeni on Forever Alone

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Syys 24, 2011 22:39

Mooi mulla tuli vähän esteitä tuohon kemin mangapäiville, eli mä en ole tulossa sinne ihan vaan kaikille tiedoksi (canarialle lähden 2 päivää sen jälkeen nii pitäää mennä hesaan ajoissa ja 0n muutenkin poikaystävän syndet): / Mutta kitaconissa stten nähdään varmaan suurin osa!

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Su Syys 25, 2011 12:55

Eih BanaaniMiku D:
Mutta juu... Mulla on nyt työn alla Rozen Maidenin Barasuishou Kitaconiin. Ja Miku Hatsune, enään tarvisin vaan peruukin.. Peruukkia en kuitenkaan saa, koska ostan uuden Pullipin, sekin on sitten ehkä Barasuihou. (BaraBara kausi päällä...)
Hmm. Pitää kait tehä sit toi keskeneränen cossi kempun mangapäiville :3 Pitää vaan saada "mä haluun tehä sen" fiiliksen.
Cossi on Lucky Starin Misao Kusakabe ^^
Paint Me Red

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Ti Syys 27, 2011 21:19

No voihan Banaanimiku.
Harmi ettet pääse, mut ei voi mittään. toivottavasti pääset sitten kitaconiin ja siellä nähdään. :D

Demoniruhtinas

Viesti Kirjoittaja Demoniruhtinas » To Loka 06, 2011 17:25

Nooh. Itsekkään en ole pääsemässä Kemin mangapäiville (olisin kyllä halunnut nähdä Kempin pitkästä aikaa :mrgreen: ), koska serkun syntymäpäivät sattui samalle päivälle ja se siirsi ne tänne korpeen jotta miekin olisin siellä (tai no pikemminkin pitää toisetkin syntymäpäivät jotta miekin tulisin) joten armoa ei heru... -.-"" Ärrin murrin... Mutta kertokaa sitten mitäs siellä tapahtui.
Toinen nimeni on Forever Alone

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Loka 07, 2011 20:34

Vocaloid-fan kirjoitti:Nooh. Itsekkään en ole pääsemässä Kemin mangapäiville (olisin kyllä halunnut nähdä Kempin pitkästä aikaa :mrgreen: ), koska serkun syntymäpäivät sattui samalle päivälle ja se siirsi ne tänne korpeen jotta miekin olisin siellä (tai no pikemminkin pitää toisetkin syntymäpäivät jotta miekin tulisin) joten armoa ei heru... -.-"" Ärrin murrin... Mutta kertokaa sitten mitäs siellä tapahtui.
"tapahtui"??
huomennahan se vasta on. ^^``
itekkin vaan aattelin käydä siellä yks, kaks tunteroo huitasee, ku tuli vietettyy samassa paikassa aikaa jo viimeksi torstaina. että näin. ensin vanhusten seurassa ja sit nyt nuorten. en mä varmaan siellä kauaa jaksa olla, joten pyörähän siellä ja meen sit tapaamaan ystävää, jota en oo nähnyt varmaan 2 kuukauteen. :< mut nyt näkee. :D Joten jos bongaatte, niin bongaatte scarletin cossissani pikaisella visiitillä siellä. et ne jokka bongaa, niin tulee halaan ja sanoon moi. :3 (sama cossi kyseessä, kuin oli rovaniemen mangapäivillä.)

ScarletSister

Viesti Kirjoittaja ScarletSister » Ti Loka 25, 2011 14:42

Topic kuoli >:3
No, mitens meni mangapäivä? (vaikka siitä onkin aikaa...)
Harmi kun en itse päässyt....
Paint Me Red

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Pe Marras 04, 2011 19:41

Vocaloidfreak kirjoitti:Topic kuoli >:3
No, mitens meni mangapäivä? (vaikka siitä onkin aikaa...)
Harmi kun en itse päässyt....
mangapäivät meni.. öö.. hyvinhän se meni, vaikka tunsin itseni senioriksi/konkariksi siellä. ^^``
Siel oli kiva proppi-luento. :D

Wolfen_Cosplay
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wolfen_Cosplay » Ti Kesä 24, 2014 18:34

Heiii, täällä torniolainen cossaaja! Tulen Kemin manga-päiville Hetalian Islantina :D

Nähdään siellä! :3
~ Just remember, who you are and do you love someone. You need that always to remember your love ~

Dawaifu

Viesti Kirjoittaja Dawaifu » Pe Heinä 11, 2014 00:57

UchiCosplays kirjoitti:Heiii, täällä torniolainen cossaaja! Tulen Kemin manga-päiville Hetalian Islantina :D

Nähdään siellä! :3

Koska tää tapahtuma on? :O Voisin ite tulla Ruotsina/Tanskana... :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”