Pohjoisen mangapäivät!

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

BanaaniMiku

Pohjoisen mangapäivät!

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » La Loka 16, 2010 16:38

Hei, kaikki ottaisin aiheekseni pohjoisen pienet mangapäivät.
Ensinnäkin, kuinka moni on käynyt jossakin pohjoisessa järjestettävässä mangatapahtumassa? (kitaconia ei lasketa)
Itse olen käynyt ranuan-, rovaniemen- ja kemin mangapäivillä. Onko joku tulossa kemiin 30.11.2010? (mangapäivä)
Sitten myös löytyykö täältä pohjoisessa asuvia cosplay-harrastajia? (itse olen sellainen)
Vapaata keskustelua täällä tästä aiheesta.
Olisi mukava oppia tuntemaan uusia ihmisiä :D
Viimeksi muokannut Hoothoot, La Loka 16, 2010 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Koska kyseessä on ilmeisesti ketju, jossa ei tiedoteta uusista tapahtumista tai puida menneitä tapahtumia, siirrän tämän muihin tapahtumiin.
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

Shiro Samurai
Viesti:

Re: Pohjoisen mangapäivät!

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » La Loka 16, 2010 22:29

YEEES, AIHE POHJOLAISILLE!
*happy hype*

Minä olen torniolainen ja olen käynyt kaikissa Kitaconeissa ja pari kolme-, tai neljässä Kemin mangapäivässä.
Olen tulossa seuraavan mangapäivään (eiks se muuten ole 30.10?) kaksoissiskon ja kaverini kanssa, kaverille tämä on ensimmäinen japsitapahtuma ikinä ja hän meinaa cossata Itachi Uchihaa Narutosta. (minä sain hänet cosplaymaailmaan <3)
Meinaan itse myös cossata Ichigo Kurosakia Bleachista (cossi debutti!) ja on epävarmaa meinaako siskoni cossata, näyttää siltä että ei tällä hetkella meinaa mutta saattahan se vielä vaihtua. ^^

Niin että, jos bongaat Ichigon ja Itachin siellä niin he ovat minä ja kamuni, saa tulla juttelemaan ja mitä lie. Uusia cossi- ja conituttavuuksia on aina mukava olla. :mrgreen: (ku mulla on niin vähän kavereita muutenki... lol xD)

Ja vain näin btw, minä olen cossanut toista hahmoa kerran aiemmin, eli Ichigo on minun toinen cossi mitä olen tehnyt. ^^
Kolmas cossi on tekemisissä...
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

Ruotsalainennörtti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ruotsalainennörtti » Su Loka 17, 2010 00:08

Hakama-Neiti kirjoitti:YEEES, AIHE POHJOLAISILLE!
*happy hype*

Minä olen torniolainen ja olen käynyt kaikissa Kitaconeissa ja pari kolme-, tai neljässä Kemin mangapäivässä.
Olen tulossa seuraavan mangapäivään (eiks se muuten ole 30.10?) kaksoissiskon ja kaverini kanssa, kaverille tämä on ensimmäinen japsitapahtuma ikinä ja hän meinaa cossata Itachi Uchihaa Narutosta. (minä sain hänet cosplaymaailmaan <3)
Meinaan itse myös cossata Ichigo Kurosakia Bleachista (cossi debutti!) ja on epävarmaa meinaako siskoni cossata, näyttää siltä että ei tällä hetkella meinaa mutta saattahan se vielä vaihtua. ^^

Niin että, jos bongaat Ichigon ja Itachin siellä niin he ovat minä ja kamuni, saa tulla juttelemaan ja mitä lie. Uusia cossi- ja conituttavuuksia on aina mukava olla. :mrgreen: (ku mulla on niin vähän kavereita muutenki... lol xD)

Ja vain näin btw, minä olen cossanut toista hahmoa kerran aiemmin, eli Ichigo on minun toinen cossi mitä olen tehnyt. ^^
Kolmas cossi on tekemisissä...
Minä sanon mitä hän sanoi... Kyllä kyllä :3
Olen tämä "Hakama-Neiti"n kaveri ja haluan cosplay hänen kans <3
Heiwa :D
(Btw, kirjoitin tämän itse, ja minä en osan, mutta haluaisin oppia suomea... T_T)
Olen Ruotsalainen ja en osan suomea, kiitos :3 http://www.cosplay.com/member/236315/
(Minun kaveri made me join this sitexD)

"Älä sylkäistä lattialle!"-Luulajlainen mies hotelissa <_<-Minä
"Älä hättäile" -Isä sanoi GPS:lle

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Loka 17, 2010 11:32

Joo, sori kirjotin väärin ton kemin mangapäivien ajankohan( 30.10)
Itse cossaan miku hatsunea joten bongailen teidät sieltä sitten :D

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » To Loka 28, 2010 20:46

Joo, nähdään siellä lauantaina sitten! Yritän katsella jos löydän Mikun~ :mrgreen:
Tuleks sä muuten menemään yksin vai kavereiden kans?
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Pe Loka 29, 2010 19:06

Hakama-Neiti kirjoitti:Joo, nähdään siellä lauantaina sitten! Yritän katsella jos löydän Mikun~ :mrgreen:
Tuleks sä muuten menemään yksin vai kavereiden kans?
'

Cossaan sitten sitä miku magnet versiota. Nähdään siellä sitten :D
Minulla on kavereita vähän sieltä sun täältä et en kuitenkaan oo yksin siel mut tuun sitt4en teidänki kans jutteleen :))

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » La Loka 30, 2010 23:51

Minäkin olin tänään (30.10) kemin mangapäivillä ja taisin bongata teidät kaikki + ichigoa halasin ja otin kuvankin. ^^ Olin se tyttö siellä sinisessä japanilaisessa/kiinalaisessa kesämekossa hillumassa siellä, jos joku edes huomasi minua. xD

Itsekkin olen täältä pohjolasta päin, vaikka syntyjäni etelästä. Olen käynyt nyt aika monilla mangapäivillä ja molemmissa Kitaconissa. Viime Kitaconissa olin myyntipöydässä myymässä sarjakuvia luokkatovereideni kanssa + sarjakuvanäyttelymme oli aulassa, jos joku enään muistaa sitä. ^^`` Mutta se on ollutta ja mennyttä nytten. Seuraavaan Kitaconiin menen Shiroganena, Monochrome Factorista, jos saan puvun valmiiksi. Ja jos en saa niit sitten varmaan tämä sama sininen asu päälle ja Kitaconiin. Sitten kesällä ajattelin mennä johonkin coniin Suzumebachina, niin kuin viime kesä Traconissakin olin. ^^`` Jos joku muistaa Suzumebachin, Traconista, joka oli pro-sarjan cosplaykilpailussa, niin se olin minä. + sen tiemoilta tuli hoksattua itseni 2 eri lehdestä. ^^`` Animelehti ja Japanpop.

Itse en sitten ole ollut muissa mangapäivillä kuin Kemin, mutta olisihan se kiva saada esim. jokin con tuonne ihan lappiin. :D tai ainakin pohjoisempaan kuin Kemi. ^^`` vaikka onhan tuo Kemi tossa mukavan lähellä itseäni, mutta kun miettii noita tuolta ihan lapista esim. ivalossa olevia ihmisiä, jotka haluisivat coneihin tai mangapäille, niin en tiedä kuinka moni sieltä lähtee matkustamaan tänne eteläiseen lappiin. Mutta itseppähän asiaan en oikein voi vaikuttaa muuta kuin näillä sanoillani. :)

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Su Loka 31, 2010 01:53

No niin, Kemin mangapäivä ohi on. Yeeeesh~ :3
Minä kuljin siellä ruotsalaisen kaverini (Itachi) ja kaksoissiskoni kanssa, jolla muuten oli pinkki hailakki päässä ja semmoinen random liilavalkoinen puku.

Mahtava fiilis jäi mulla ainaki käteen, varsinki kun uskalsin Ichigona mennä kilpailemaan siihen cossikisaan, en ole ikinä osallistunut ennen...
Kiitoksia paljon sille mukavalle ihmiselle, sinä joka puhuit minut ympäri että kannattaa testata!
En olis uskonu että ensimäisessa kisassa pääsis kakkossijaan... se tuli vähän ku salama kirkkaalta taivaalta. XD Whoa! Kiitoksia kovasti kaikille jotka tykkäs tai mitä lie! <3

MAO kirjoitti:Minäkin olin tänään (30.10) kemin mangapäivillä ja taisin bongata teidät kaikki + ichigoa halasin ja otin kuvankin. ^^ Olin se tyttö siellä sinisessä japanilaisessa/kiinalaisessa kesämekossa hillumassa siellä, jos joku edes huomasi minua. xD
Oliko se sulla se silkkinen sininen asu? ^^
Voisitko muuten lähettää mulle sen kuvan minkä otit cossistani? Olis mukavaa saada se~

@BanaaniMiku: Olisin halunut ottaa sinusta kuvan mutta ku ei saanut oikein kunnon mahdollisuutta... vai olinko kenties sokea? o_O
Näin sinut kerran ku olit siinä ulkona ja meinasin mennä ulos vähän puhumaan mutta kävi mielessä että sinä (te?) olitte varmaan menossa jonneki niin en sitten mennytkään... ja sen jälkeen en enää nähnyt sinua. :< Noh noh.
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Loka 31, 2010 13:31

Kyllä. Minä olin juuri se siniasuinen typykkä. :D
Kyllähän se sopii. ^^ Pitää vain laittaa se ensin koneelle ja näin ees päin. :)

Hoo~~ Kakkosija. mahtavaa. Itse en oikein kiinnittänyt huomiota, että kuka voitti ja mitä, mutta sinä olit kyllä kakkos-sijan arvoinen. Sen verran hyvin tehty asu oli kyseessä ja kannoitkin sitä hienosti. ^^

Itsekkin Traconin pro-sarjan cossikisa oli ensimmäiseni. Se oli todella ihana kokemus, vaikka en voittanutkaan mitään, paitsi pärstäni näin lehdissä. ^^`` Cossikisat kannattaa aina, varsinkin, jos puku on onnistunut. ^^

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Su Loka 31, 2010 15:48

Hakama-Neiti kirjoitti:No niin, Kemin mangapäivä ohi on. Yeeeesh~ :3
Minä kuljin siellä ruotsalaisen kaverini (Itachi) ja kaksoissiskoni kanssa, jolla muuten oli pinkki hailakki päässä ja semmoinen random liilavalkoinen puku.

Mahtava fiilis jäi mulla ainaki käteen, varsinki kun uskalsin Ichigona mennä kilpailemaan siihen cossikisaan, en ole ikinä osallistunut ennen...
Kiitoksia paljon sille mukavalle ihmiselle, sinä joka puhuit minut ympäri että kannattaa testata!
En olis uskonu että ensimäisessa kisassa pääsis kakkossijaan... se tuli vähän ku salama kirkkaalta taivaalta. XD Whoa! Kiitoksia kovasti kaikille jotka tykkäs tai mitä lie! <3

MAO kirjoitti:Minäkin olin tänään (30.10) kemin mangapäivillä ja taisin bongata teidät kaikki + ichigoa halasin ja otin kuvankin. ^^ Olin se tyttö siellä sinisessä japanilaisessa/kiinalaisessa kesämekossa hillumassa siellä, jos joku edes huomasi minua. xD
Oliko se sulla se silkkinen sininen asu? ^^
Voisitko muuten lähettää mulle sen kuvan minkä otit cossistani? Olis mukavaa saada se~

@BanaaniMiku: Olisin halunut ottaa sinusta kuvan mutta ku ei saanut oikein kunnon mahdollisuutta... vai olinko kenties sokea? o_O
Näin sinut kerran ku olit siinä ulkona ja meinasin mennä ulos vähän puhumaan mutta kävi mielessä että sinä (te?) olitte varmaan menossa jonneki niin en sitten mennytkään... ja sen jälkeen en enää nähnyt sinua. :< Noh noh.
Olit mahtava siinä cossikisassa :D Mie kannustin sinua :3 Joo, ei oikeeen tullu tilaisuutta jutella ku jotenki vaan se meni nii äkkiä. Olisin mieeki halunnu ottaa sinusta kuvan, mutta en sitte ehtiny :( Mutta jos ttulet kitaconiin helmikuussa niin voitais nähä :3 Joops sinä toinen ihminen siellä sinisessä silkisessä asussa kyllä mie näin sinutki siellä :) Olettekos siis tulossa kitaconiin, joka on kemissä 12.2 ens vuonna? Itse olen myös tullut kakkossijall cosseillani 3 kertaa mutta en ole ollut ykkönen kertaakaan :DD

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Loka 31, 2010 16:20

Kyllähän minä nyt Kitaconiin helmikuussa tule, tietty. Pittää vain katsoa, ettei ole muuttanut minnekkään. ^^`` Saapi nähä. tuskin. mut riippuu vähän mistä riippuu. Mut suunnitteleilla olis joka tapauksessa tulla. Kaikki omat kaveritki varmaan menee, nii onhan sitä itekki mentävä, ku on ollut 2 edellisessäkin. ^^

Shiro Samurai
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shiro Samurai » Su Loka 31, 2010 16:37

Jo, minä tulen Kitaconiin tietysti ku asun lähellä ja olen käynyt aiemissa Kitaconeissa myös. Mitä luultavammin Ichigo tekee comebackin sinne, saatte nähdä uudestaan. ^^
Niin että nähdään siellä taas!

@BanaaniMiku: Toivottavasti pystymme Kitaconissa sitten porisemaan vähän enemmän. Tuleks Mikuna sinne myös?

@MAO: Lähettä mulle ne kuvat sitten vaikka viestinä täällä tai cosplay.com:issa. :D
Odotan innolla~

Kiitos kehuista oikein paljon muuten, kummatki. <3
★|| Facebook ||★
★|| Cosplay blog ||★
★|| World Cosplay||★

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Loka 31, 2010 16:44

Näemme sitten Kitaconissa. :D
Joo.. Lähetän sen kuvan (1 kuva) sulle täällä sit jossain välissä. Saattaa kestää jonkin aikaa. ^^``

Ollos hyvä vaan. :3

Ruotsalainennörtti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ruotsalainennörtti » Su Loka 31, 2010 18:33

Minä myös tulen kitaconissa, graawr! Minä oli Itachi tämä Mangapäivässä ja olen Itachi kitaconissa myös :D
Nähään sitten? =D
Olen Ruotsalainen ja en osan suomea, kiitos :3 http://www.cosplay.com/member/236315/
(Minun kaveri made me join this sitexD)

"Älä sylkäistä lattialle!"-Luulajlainen mies hotelissa <_<-Minä
"Älä hättäile" -Isä sanoi GPS:lle

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Loka 31, 2010 18:47

Jee! Lisää ihmisiä kitaconiin. ^^ Näin mangapäivillä sinutkin. Kävelin aika monta kertaa ohikkin. ^^
Sitten nähärää, jos sinne asti päästään. Jos ei Torniossa/Haaparannalla törmätä ensin, vaikka ei kukaan varmaan toistaan tunnista, vaikka samassa koulussa tai alueella ollaankin. xD Kouluni on Torniossa, mutta muuten asun eripaikka kunnalla. ^^``

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”