PKS cosplay-harrastajat [halloween+peli-ilta 2.11]

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Nezumi-chan
Viesti:

Re: PKS cosplay-harrastajat [Vappupiknik 1.5.]

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Ma Huhti 25, 2011 21:18

Nonniin. Eli paikaksi näyttäisi valikoituneen Kaivopuisto :D Ja sitten otetaan vastaan niitä ehdotuksia kellonajasta? Puoliltapäivin? Pitäisi varmaan myös sopia paikka, jossa tapaamme Kaivopuistossa. Niin kuin joku täällä sanoikin, kaivari on suhteellisen iso paikka.

Ja ehdottomasti kertakäyttöastiat ovat tervetulleita - samoin kun viltit. Tietääkö kukaan meneekö kuohuviini vanhaksi? Meikäläisellä on muutaman vuotta vanha pullo maannut tuolla kaapissa ja voisin napata sen mukaan :3
Only dead fish go with the flow

DeviantArt
Team108 - Suomen Suikoden Cosplayaajat
Conikuva galleria 2006-->

Thalionkalwen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thalionkalwen » Ma Huhti 25, 2011 23:31

Siis itsetehtyähän siman mielellään pitää olla. (Siinähän ei edes ole mitään mainintaa alkoholista, joten käy absolutistillekin :lol:.)

Ilmoittaudun siis täten mukaan piknikille. Sekoitin aiemmin Kaisaniemen- ja Kaivopuiston keskenään, ei minulla Kaivopuistoa vastaan mitään olekaan. Näyttää mukavan isolta ja kiva päästä sekin puisto näkemään. Pidempi kävelymatkakin taittuu varmaan rattoisasti mukavassa seurassa, kunhan kellonajat selviävät. Ainakin osa porukasta tapaa varmaan jo Rautatieasemalla? Olisiko 11:41 saapuva juna hyvä?

Katsotaan, josko saisin munkkeja tai muuta leivottua. Servettejä ja yhden viltin voin myös tuoda.

En tiedä saako udella, mutta onko kukaan muu tulossa Hetalia-cossissa? Ajattelin vetäistä jonkinlaisen vappuhenkisen casual-Suomen päälleni.

Olisikos muuten vesi-ilmapallon kopittelussa ideaa? Ilmatkin näin lämpöisiä.
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
- Viti-Vaatturi - tilaustöitä - Tapahtumakuvia - DeviantArt -

Portugali on nyt canon Hetaliassa!

Logan

Viesti Kirjoittaja Logan » Ma Huhti 25, 2011 23:50

Voin tuoda myös viltin. Ei tuosta mitään sirkustelttaa ruveta väsäämään, mutta kyllä siinä muutama ihminen mahtuu istumaan. Cossin kanssa vielä pientä säätöä koska yksi lähes eeppinen puku olisi valmiina, mutta peruukki ei oletettavasti ehdi perille ajoissa. Epäilemättä jotain enemmän tai vähemmän menestyksekästä kaappivirittelyä luvassa siis, koska minulla on tasan yksi päivä ennen miittiä cossin värkkäämiseen.

+ Rautatieasemamiittiä kannatetaan, meikäläisellä ei ainakaan ole mitään ajatusta Kaivarin sijainnista.
When in doubt, hold on to your altitude. No-one has ever collided with the sky.

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » Ti Huhti 26, 2011 12:05

Nopeasti karttaa vilkaistuani näyttäisi siltä, että kaivariin matkaa on rautatieasemalta 2 kilometriä ja reittikin näyttää suhteellisen suoralta.

Rautatieasemalta menee 3 T ja B ratikka kaivopuistoon. Kyseessähän on linja joka vetää kaheksikkoa, eli mikäli ei halua istua koko vappua ratikassa, kannattaa hypätä 3B:hen joka menee rautatieasemalta kamppiin päin tai vaihtoehtoisesti 3T:hen, joka menee rautatieasemalta kaisaniemeen päin [korjatkaa ihmeessä, jos olen lukenut ratikkakartan väärin.]

Miltä kuulostaisi, jos järjestäisimme tapaamisen rautatieasemalla 11:50, makkaratalon puoleisten ovien ulkopuolella, josta sitten joko ratikalla tai kävellen menemme kaivopuistoon ja kokoontuisimme siellä sitten 12:30 puiston pohjoispuolella, Pyhän Henriikin kirkkoa vastapäätä - puistokadun ja isopuistotien risteyksessä. Ja tästä sitten suuntaisimme yhdessä sopivaan Piknik paikkaan?

DeviantArt

XenAne

Viesti Kirjoittaja XenAne » Ti Huhti 26, 2011 15:35

Nezumi-chan kirjoitti:Rautatieasemalta menee 3 T ja B ratikka kaivopuistoon. Kyseessähän on linja joka vetää kaheksikkoa, eli mikäli ei halua istua koko vappua ratikassa, kannattaa hypätä 3B:hen joka menee rautatieasemalta kamppiin päin tai vaihtoehtoisesti 3T:hen, joka menee rautatieasemalta kaisaniemeen päin [korjatkaa ihmeessä, jos olen lukenut ratikkakartan väärin.]
Kyllä se menee toisin päin. :P 3B menee siis näin: Kaisaniemi - Rautatieasema - Kaivopuisto ja toiseen suuntaan päinvastoin. 3T menee taas Kamppi - Rautatieasema - Kaivopuisto ja toiseen suuntaan päinvastoin. Nuo kolmoset eivät kyllä aukene kovin hyvin kenellekään, sen voin sanoa (ei edes minulle vaikka matkustan niillä joka päivä). Suosittelen, että hyppäämme sitten 3T:een kyytiin kun Kaivopuistoon suuntaamme, sillä tuo 3B tekee isomman lenkin ennen puistoa. Ellemme sitten kävele.

Päänahka sanoo tällä hetkellä ei värjäykselle, mutta ovathan hiukseni... melkein... mustat vielä kesän jäljiltä. Joten eiköhän tällä kerralla tule vetäistyä cossi ylle, vaikka tuleekin pikkuisen epätäydelliset hiukset. :) Tosin jos on yhtä kylmä kuin DesuConissa viime vuonna niin... no katsotaan sitten.

Sitten, sitten oma ruokapuoli... Olisi sopivasti riisiä ja merilevää jäljellä että voisin pyöräyttää vähän onigireja. Teen pieniä että mahd. monelle riittäisi.
Kuva: Thalionkalwen

TN

Viesti Kirjoittaja TN » Ti Huhti 26, 2011 21:07

Moij!

Mä olen se Tiiaun kaveri Tia (se jol oli ne kaksväriset hiukset siel miitissä sillon hapessa :D ) Niin mä ainakin oisin tulossa sille piknikille jos saa änkeytyä mukaan ^^ Voin tuua jotain ruokaa tai juomaa, riippuu mitä porukka haluu.

Toi onki hyvä mesta toi kaivopuisto ku vietän siellä varmaan muutenkin koko yön ni ei tarvii ees mihkää sit lähtee sielt :mrgreen:
Unleash the force, become the ultimate sith

Anderson

Viesti Kirjoittaja Anderson » Ti Huhti 26, 2011 22:19

saas nähdä et käykö perus vaput ja tulee kissoja ja koiria vaa koko vkl:pun taivaalta :o Mutta joo eiköhän sinne jotai jännää keksi mutustettavaa :P
AMEN! :P

TN

Viesti Kirjoittaja TN » Ti Huhti 26, 2011 23:05

Joku lupas jossain sääjutussa että vettä kaatavat niskaan, mutta emmä tiiä. Voishan sitä aina sateenvarjon ottaa varuiks :mrgreen: Kuitenki sataa jotain tennispallon kokoisia rakeita :D

Juusto

Viesti Kirjoittaja Juusto » Ti Huhti 26, 2011 23:13

Jees, peruukki tuli ajoissa eli täältä suunnalta tulee kanssa vappuhenkisesti oranssipäistä cossaajaa mukaan~ Voin myös ottaa yhden viltin mukaan, samoin Aniki-tunnuksella "Minna"-liikkuvan otuksen ehkä. Ja jos tosiaan joku pystyy tuomaan kertakäyttöastioita - tai kaivan niitä kaapin nurkasta itse mukaan - niin löytyisikö esimerkiksi juustokakulle kysyntää?

11.50 Rautatieasemalla kuulostaa hyvältä. :> Itse tosin poksahdan kökköjen juna-aikataulujen siivittämänä paikalle jo kymmentä yli.
cheesePLAY -cosplayblog

Chiruka

Viesti Kirjoittaja Chiruka » Ke Huhti 27, 2011 16:55

Juustokakku kuulostaa hyvältä! *u*

Niin tosiaan, minäkin olen tulossa, nimimerkillä stalkkaan vaan mutten kirjoita. :'D Tapaamisaika- ja paikka kuulostavat hyviltä, kun en itsekään näin yllättäen osaa kaivarissa suunnistaa. Köh osasin vasta viimemiitissä edes sörkän asemalta happeen XD Toivottavasti nyt ei sada ihan kaatamalla vaikka sitä onkin lupailtu, eihän nuo ennustukset aina toteudu.

Voin tuoda jotain jännää rouskutettavaa, pitää nyt katsoa jos jaksaisi leipoa/tehdä jotain, tai sitten vaan nappaan kaupasta esim keksejä.

cocismaha
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cocismaha » Ke Huhti 27, 2011 17:15

joo mäki tuun, Alucard sateenvarjon kaa, hienoa :) toi 11:50 ihan sopiva aika, luulen, että jopa minä ehin herää siihen mennes.

Anderson

Viesti Kirjoittaja Anderson » Ke Huhti 27, 2011 21:42

cocismaha kirjoitti:joo mäki tuun, Alucard sateenvarjon kaa, hienoa :) toi 11:50 ihan sopiva aika, luulen, että jopa minä ehin herää siihen mennes.
Joo'oo tänäänkin soitin 11,30 ja heräsit vasta sillo :D ja ku sunnuntaista kyse niin normaalisti oisit untenmailla viel joskus klo 15 :D :lol: noh kait sä heräät jos pitää herää! ehkä 8)
AMEN! :P

Nezumi-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nezumi-chan » To Huhti 28, 2011 13:16

Säätiedotus on siirtänyt vesisateen maanataille :D Toivotaan, että se pysyy siellä ensi viikon puolella ^_^

Päivitin nyt tuohon aloitusviestiin tarkemmat kellonajat ja tapaamispaikat, sekä ruoka- ja tarvikelistaa. Pistin nimet ainoastaan tarvikkeiden ja juomien perään, koska jos niiden puuttumisella on kaikkein dramaattisimmat seuraukset :3 Mistä tulikin mieleen, että tarvitsemme lisää simaa tai muita juomia. Jos laskee 0,5 litraa per pylly, niin tarvitsisimme juomista vähintään 8 pulloa ja meillä on vasta kolme...

Lisäksi meiltä puuttuu kertakäyttömukit. Lisäksi jos joltain löytyy jonkin sortin kannettava musiikkisoitin, on hän enemmän kuin tervetullut DJ:ksi. Porkkanana olkoon vaikka, ettei DJ:n tarvitse tuoda mitään syötävää nyyttäri-piknikillemme :3

DeviantArt

TN

Viesti Kirjoittaja TN » To Huhti 28, 2011 13:57

mulla on ainakin kannettava radio jossa voi soittaa myös levyi ja jos jollain on ipodin välikappale ni voi senki kiinnittää. Voin kans tuua spritea jos kaikki sitä juo? Muistelisin et jollaki oli cocisaddikti :D mut meil sattuu olee vaa spritea, sorry :mrgreen:

XenAne

Viesti Kirjoittaja XenAne » To Huhti 28, 2011 15:59

Minä voin tuoda vielä lisäksi pari litraa Juissia.

Nuo molemmat kolmosratikat muuten laitetaan vappuna poikkeusreitille, joten ne kiertävät Kaivopuiston... hyvin kaukaa. Mistä lie johtuu. Mutta lisäbussi 3X jatkaa Ullanlinnasta Kaivopuistoon päin, joten eiköhän sieltä ainakin kotiin pääse.
Kuva: Thalionkalwen

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”