Hetalia-larp "Islanti-kriisi" Oulussa/Haukiputaalla

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ruija
Viesti:

Hetalia-larp "Islanti-kriisi" Oulussa/Haukiputaalla

Viesti Kirjoittaja Ruija » Ti Elo 31, 2010 20:29

Eli nyt se on virallista: Oulun lähettyville Haukiputaalle järjestetään Hetalia-aiheinen larppi. Päivämääränä miellä on 21.11. Peliin otetaan mukaan 20 pelaajaa ja muutama kuvaaja. Kaikki larppaajat kokeneista ensikertalaisiin ovat lämpimästi tervetulleita. Peli on ilmainen, mutta kuljetukset, eväät, majoitukset yms. kustannetaan itse. Peli sijoittuu sisätiloihin ja sen aikana käydään yhdessä kahviossa syömässä omin rahoin.

Pelin alkutilanne:

On taas valtioiden välisen kokouksen aika, kun Eyjafjallajökullin tulivuoren purkauksen aiheuttama tuhkapilvi sai puoli maailmaa sekaisin viikoiksi. Joka puolelta sateli valituksia ja korvauspyyntöjä Islannille, joka päätti, että nyt asia täytyy ratkaista kasvotusten muiden kanssa. Hän kutsui maat kokoontumaan luokseen selvittääkseen tilanteen, mutta näyttää pahasti siltä, että kokous ei tulekaan sujumaan ihan suunnitelmien mukaan...

Kiinnostuneet voivat heittää kommenttia tänne ja sähköpostia saa lähettää minulle osoitteeseen ruijak@luukku.com Ja meillä tosiaan on jo muutama pelaaja, joten rohkeasti vain lisää porukkaa mukaan :)

hepsugga96

Re: Hetalia-larp "Islanti-kriisi" Oulussa/Haukiputaalla

Viesti Kirjoittaja hepsugga96 » Pe Loka 01, 2010 19:42

Kuulostaa mukavalta, mut pitää kattoo et tuunko =)
~Ikuisesti sun rakkani<3~

Anko 96

Viesti Kirjoittaja Anko 96 » Ti Loka 12, 2010 18:41

Ai... Lähempänäki on hetalia-larppeja. Minä olen ollut mukana kahdessa larpissa Tanskana. Nyt olisi mennyt viikonloppuna taas yhteen... Tällä kertaa Kiinana, mutta sen jouduin perumaan :<

Ruija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ruija » Ti Loka 19, 2010 17:29

Larppi on valitettavasti peruutettu!

Syvääkin syvemmät pahoittelumme, mutta nyt kävi näin. Minulla on nyt niin sekavaa ja kiireistä, etten millään ehdi järkkäilemaan näitä. Anteeksi vielä kerran :(

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”