Cosplay-miitti Savonlinnassa 25.9

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Cidi
Viesti:

Cosplay-miitti Savonlinnassa 25.9

Viesti Kirjoittaja Cidi » Ke Elo 18, 2010 15:37

Eipä ole täällä Savonlinnan suunnalla ollut pitkään cosplaymiittiä joten korjataanpa tilanne ja 25.9. Lauantaina pidetään miitti Savonlinnassa ja kokoontumispaikka voisi olla torin sillan viereinen puisto.
Tapaamisaika olisi klo 12, jos ei muilla ole sanottavaa tähän. Ehdotuksia?

Koska miitin pääpainona on cosplay niin olisi suositeltavaa, että pukeudut cossipukuun, mutta se ei taas tarkoita ettei miittiin saisi tulla normipuvuissa. Joten saa tulla omana itsenäänkin :mrgreen:

Ilmoituksia tänne missä puvussa olette tulossa ja vaikka ohjelmaehdotuksia muun kauoungilla kiertelyn lisäksi.....

Itse tulen (kunhan saan puvun valmiiksi) FF8:n Seiferinä

Seifer Almasy (jantsu2307)
(Holly)
(e_123)
(aduial)
(Tiger Claw)
Viimeksi muokannut Cidi, Su Elo 22, 2010 22:03. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

Holly

Re: Cosplay-miitti Savonlinnassa 25.9

Viesti Kirjoittaja Holly » Pe Elo 20, 2010 17:34

Heiii, minä ainakin olen tulossa jos vaan suinkin pääsen! En vielä tiedä että mitä tulen cossaamaan, pitää nyt vähän katsella : 3 Mutta aika varmasti joku puku päällä kuitenkin tulen!

Edit: Voitaisiin taas vaikka olla jotain leikkejä vaikkapa jossain puistossa ja ottaa valokuvia?

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » Su Elo 22, 2010 17:44

Tulen, ellei jotain erittäin yllättävää ilmaannu tuolloin. Missä cossissa, sen kun tietäisin. Mietitään sitä sitten.

Leikit olisi kivoja, ja valokuvaus olisi ihanaa. Cosseistahan ei voi koskaan olla liikaa (hyviä) kuvia.
Se oli vihreä omena : D

aduial

Viesti Kirjoittaja aduial » Su Elo 22, 2010 20:42

Ohoo! Tulossa olen minäkin, mutta cossista en tiedä. Katsotaan saanko Ryuguu Renan valmiiksi.
Leikit ja valokuvaus kuulostaa kivalta, ainakin nyt kun omistan taas toimivan kamerankin. :3

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Su Elo 22, 2010 21:50

Minäkin luultavasti raahaan isot luuni paikalle. o/ En tosin tiedä vielä ketä cossaanko, vai cossaanko edes. Vannoinhan jo itselleni etten enää cossaisi Savonlinnan-miiteissä... Mutta kattoo nyt.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Cidi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cidi » Ti Syys 21, 2010 19:47

hmm, meitä ihmisiä näyttäisi olevan tulossa n. 5-7, joista muutama kait olisi cossaamassa, mutta näyttäisi siltä, että lauantaina tulisi satamaan koko päivä, joten jos joku ei näe sadetta esteenä cossaamiselle niin voi cossata.

Mutta minä ainakin perun cossaukseni sateen takia ja taidan ehkä hieman joutua viikonloppuna viimeistelyä varten ompeluhommiin... :P
Cosplay-sivustoni Facebookissa: https://www.facebook.com/CidiCos

Cosplay-blogini: http://excitermomentum.blogspot.fi/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”