Hetalia-larppi Ouluun

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ruija
Viesti:

Hetalia-larppi Ouluun

Viesti Kirjoittaja Ruija » Pe Elo 13, 2010 21:32

Elikkäs: Minulla on tässä jo hyvän aikaa ollut kova into ja halu osallistua Hetalia aiheiseen larppiin, mutta koska kaikki (ainakin minun tiedossani olevat) järjestettävät larpit tuntuvat olevan täältä Oulun perukoilta niin tavattoman kaukana, en voi sellaisiin osallistua. En ole myöskään nähnyt merkkejä siitä, että kukaan muu olisi alkanut ehdottelemaan larppia tänne Ouluun, joten päätin lopulta tehdä aloitteen itse.

Ja nyt asiaan.

Eli löytyisikö täältä Oulun lähistöltä, ja miksei vähän kauempaakin, innostusta ottaa osaa Hetalia aiheiseen larppiin, joka tapahtuisi Oulussa?

Itselläni ei ole aiempaa kokemusta larppaamisesta, tai tällaisten tilaisuuksien järjestämisestä, mutta uskon, että jotain saataisiin varmasti aikaan. Tapahtumapaikoiksi voin jo näin alussa ehdottaa Ainolan puistoa ja jos yksityisemmät tilat miellyttävät, niin Valveelta ainakin on mahdollisuus vuokrata tiloja.

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”