Jyväskylän cosplaymiittinki 19.6.2010

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Jfer
Viesti:

Re: Jyväskylän cosplaymiittinki 19.6.2010

Viesti Kirjoittaja Jfer » To Touko 06, 2010 21:53

Joo selkeästi olemme eläneet harhakuvitelmapallossa, että ihmiset tietäisivät meistä. Mietimmekin nyt että on syksyllä järjestettävä mainoskampanja ja tavallaan yritettävä perustaa seura uudelleen. Se voisi olla helpompaa koska silloin useampi kiinnostunut saattaisi tulla mukaan. Tästä voisi cosplay-miitissäkin puhua. Seuraava kokouksemme on ylen tiloissa tourulassa 6.6. klo 18.30, minne Minorea ainakin olisi nähtävästi tulossa vähän ideoimaan. Ehdottomasti kaikki toiminnan suunnittelusta tai osallistumisesta kiinnostuneet ovat sinne tervetulleita. Olisi mahtavaa jos saataisiin uusi aktiivinen porukka.

Esim. cosplay-työpajoihin ylen tilat ovat ainakin omasta mielestäni oikein mainiot. Välineitä meillä tosin ei ole, vaan kaikki pelikonsolit sun muut ovat aina jäsenten paikalle kantamia. Cosplay ei ole seurassa ollut suuressa huudossa joten mitään cosplayohjelmaa meillä ei aiemmin ole ollut. Cossaajia on ehkä 3-5. Mutta tulkaa kehittämään cossitoimintaa. :)
Jfer aka Jenni Lindqvist, Tsukiain sihteeri ja nettivastaava
Jennin.Ikioma.Org | POLOinen | Cosplaylab profile

Catorra

Viesti Kirjoittaja Catorra » Pe Touko 07, 2010 10:28

Hei, kuullostaa oikeasti koko ajan paremmalta. Tsukaista oon joskus lukenut lähinnä täältä Anikin puolelta, mutta on tuntunut... no. aika kuolleelta?

Olen vaan aina ja jatkuvasti töissä siellä sun täällä, joten katsotaan kuinka pääsen mukaan. Pitäisi tässä alkaa rakentamaan yhtä miekkaa, mutta ei vaan jaksaisi istua yksin pihassa ja hioa. Tylsää. :D

Minäkin voisin tunkea mukaan tonne 6.6 tapaamiseen, olettaen että löydän paikalle, ja että pääsen töistä lähtemään ajoissa. :)

~Cat

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » Su Touko 09, 2010 10:50

Kuulostaa hyvältä. Voisipahan sitä tulla kun itse asun jyviksessä kun ei täällä jyväskylässä paljoa miittejä yleensä ole.
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

Michi-chan

Viesti Kirjoittaja Michi-chan » Su Touko 16, 2010 17:54

Kuulostaisi hauskalta päästä mukaan! : D
Olen kuitenkin ulkopaikkakuntalainen. Ei minulla ongelmaa olisi paikan päälle matkaamisella tai millään, päinvastoin, muttakun en ole jyväshyväläinen. Voisin tuntea oloni ulkopuoliseksi. Eöäh.
Tykkäisin kyllä osallistua. Pistän korvan taakse, josko liikenisi aikaa. Hektinen cossintekoaikataulu ennen Traconia.
We can all have individual holes!
Much like we have individual rooms in the castle,
we would have our individual holes in the ground.

Minorea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minorea » Ma Touko 17, 2010 15:56

Se että oletko ulkopaikkakuntalainen vai et, ei ole mitään väliä. Jos vaan paikalle pääset niin tervetuloa, kaikki ovet tervetulleita mukaan! Ja olen tässä kavereita aivopessyt muualtakin, että ei se Jyväskyläläisyys ole tuossa pääasia.

En itsekään tunne ketään joka paikalle on tulossa, uutta jännitystä vaan mukaan (:

Otan muuten mukaan veljeltä lainattua järjestelmäkameraa jos vaan muistan, niin mahdollisuus pieniin photoshoottinkeihin olisi kanssa tuona päivänä, jos kiinnostusta siis löytyy (:
KasakuxKosupure - Kun cosplay vie voiton

Krautertee

Viesti Kirjoittaja Krautertee » To Touko 20, 2010 17:55

Saatan tulla vilkasemaan jos uskallan hikikomeroudeltani. Ihan normivaatteissa kylläkin kun ei kehtaa cosseja vetää muutenvaan julkiselle paikalle.

Jfer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jfer » Ti Kesä 01, 2010 21:04

Hei! Jos jotakuta kiinnostaa, niin sunnuntaina 6.6. klo 18.30 olisi tosiaan Tsukiain kokous, jossa osallistujien halukkuuden mukaan voidaan suunnitella vaikka cosplaytyöpajaa tai jotain. Kokoontumistilat sijaitsevat osoitteessa Matarakatu 6. Ovi näkyy melkein tässä kuvassa.

Kaiki

Viesti Kirjoittaja Kaiki » Ma Kesä 14, 2010 23:30

Tahtoo mukaan! Tulen mahdollisesti jos ei ole menoa sinä päivänä.

Olen siis uusi jäsen foorumilla ja toivon kovasti (ehkä hiukan liian innokasti sanottu) tutustuvani ihmisiin tällä ja tuntea paikkallista poppoota enemmän. Siitä on vuosia kun viimeksi kävin miitailemassa.

Enemmän tämmöisiä tapaamisia pitäis järjestää itse olen cosplayn maailmassa vasta lähtö ruudussa.

Jfer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jfer » Ti Kesä 15, 2010 21:06

Mites paljon miittiin olisi nyt raahautumassa väkeä? Ja mihis siitä kompassilta sitten valuttaisiin?

Sync
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sync » Ti Kesä 15, 2010 22:14

Täytyy katella jos ehtisin paikalle miittiin, töitten takia vaan myöhästyisin alkuperäisestä aloitusajasta monen monta tuntia enkä sitten pystyisi venyttämään itteäni ees cossipukuun, mutta eihän se olekaan pointti :)

Mullakin on hyvin paljon kiinnostusta tavata cossaavia ihmisiä juuri Jyväskylästä, mutta syystä tai toisesta en niitä oo suuremmin tavannu lukuunottamatta Tsukiain cossaavia ihmisiä.

(Sorry off-topic) Ja itekin Tsukiaihin kuuluvana täytyy sanoa, että ei me mitenkään maan alla olla koskaan oltu, meihin saa yhteyden monella tapaa halutessaan. Tsukiaissa on pyritty viime aikoina estämään kuppikuntaisuutta, mutta näköjään meidän toimintaa on helppo vierastaa.

Tsukiaista ja sen toiminnasta kiinnostuneille voin sanoa, että kysyminen ei maksa mitään,
koska me otetaan aina avosylin vastaan uusia jäseniä :wink:
"The bird of Hermes is my name, eating my wings to make me tame"

WCS 2010 - Suomen edustajien toinen puolisko

http://wcs2010finland.livejournal.com/ < - - - blogi WCS-osallistumisesta

Minorea
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Minorea » Ke Kesä 16, 2010 12:54

Tosiaan tänä lauantaina tämä miittinki on, eli ihan kivenheiton päässä.

Onko porukka miten aamupalapainotteista, että valuttaisiinko tuosta kompassilta ensin syömään ja tutustumaan porukkaan, vai herättämään paheksuntaa Jyväskylän kaupoissa?
KasakuxKosupure - Kun cosplay vie voiton

Kaiki

Viesti Kirjoittaja Kaiki » Ke Kesä 16, 2010 13:21

Voi hitsi en pääse tulemaan rahallisen tilanteeni takia, mutta menkää järkkyttämään niitä tavallisia polun tallaajia :D

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » Ke Kesä 16, 2010 19:04

Minorea kirjoitti:Tosiaan tänä lauantaina tämä miittinki on, eli ihan kivenheiton päässä.

Onko porukka miten aamupalapainotteista, että valuttaisiinko tuosta kompassilta ensin syömään ja tutustumaan porukkaan, vai herättämään paheksuntaa Jyväskylän kaupoissa?
Itselleni on ihan sama,Tosin saattaisimme kyllä herättää "hieman" huomiota kaupassa.
Niin tosiaan,Voitaisiin sieltä kompassilta valua vaikka kirkkopuistoon miettimään että mihin mennään.
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

Mccormig

Viesti Kirjoittaja Mccormig » La Kesä 19, 2010 11:34

Catorra kirjoitti:Hei, kuullostaa oikeasti koko ajan paremmalta. Tsukaista oon joskus lukenut lähinnä täältä Anikin puolelta, mutta on tuntunut... no. aika kuolleelta?

Olen vaan aina ja jatkuvasti töissä siellä sun täällä, joten katsotaan kuinka pääsen mukaan. Pitäisi tässä alkaa rakentamaan yhtä miekkaa, mutta ei vaan jaksaisi istua yksin pihassa ja hioa. Tylsää. :D

Minäkin voisin tunkea mukaan tonne 6.6 tapaamiseen, olettaen että löydän paikalle, ja että pääsen töistä lähtemään ajoissa. :)

~Cat
#Off-topic
Jep, melko hiljaista on ollut foorumipuolella. Tsukiain tapaamisissa olen hieman kysellyt josko voisin ruveta herättelemänä foorumipuolta henkiin.

~Tsukiain varapuheenjohtaja Timo Nieminen

#On-topic
Jees, meikä ilmestyy paikalle Justin Law cosplayssa, mutta näin lyhyellä varotusajalla eivät hiukset ehdi kasvaa tarpeeksi ja peruukit maksavat, joten blondin sijasta saatte ihailla kauniita ruskeita hiuksiani
Jyväskylän Anime- ja Mangaseura Tsukiai ry:n varapuheenjohtaja, Timo Nieminen (A.K.A Frett, A.K.A McCormig)
Seuran toiminnasta saa kysellä ja mesehän on McCormig (ät) hotmail.com, lisäilkää pois

KuroiWing

Viesti Kirjoittaja KuroiWing » Su Kesä 20, 2010 12:44

http://s764.photobucket.com/albums/xx28 ... %20miitti/

Tuossa on ne kuvat joita omalla kamerallani tuosta miitistä on

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”