Hetalia-Päivä 24.10.09 @ Kuopio

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

claire
Viesti:

Re: Hetalia-Päivä 24.10.09 @ Kuopio

Viesti Kirjoittaja claire » Ti Loka 20, 2009 19:08

Tulin vielä varmistamaan paikalle saapumiseni, sillä viime viestistäni saattoi jäädä hieman epävarmat tunnelmat. Näillä näkymin olen siis tulossa nyt ihan 100% varmasti paikalle, saavun joko Norjana tai kierrätän vielä kerran Venäjää mikäli ensiksi mainittu puku ei valmistu ajoissa.

Edit: Saavun Venäjänä koska Norjan takki on valitettavasti vielä vähän vaiheessa, enkä ole aloittanut vielä edes housuja tahi hattua. Yhyy.
Viimeksi muokannut claire, Pe Loka 23, 2009 18:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ke Loka 21, 2009 12:35

nyt on irc-galleriassa yhteisö tällekin miitille. Joten liittymään ;DD <3

narcomanic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja narcomanic » Ke Loka 21, 2009 15:29

HETKONEN milloin mä olen tänne rekisteröitynyt? o__O Hämärää. Ja vähän pelottavaa.

Nåja, joka tapauksessa sain juuri tietää, että Kuopiossakin ollaan jotain suunnittelemassa Hetalia-päivän varalle, eli ilmoittautuisin mielelläni? Jos tällaiset random tyypit pääsee kanssa mukaan (jos KAMYlaisia on täällä mukana, niin olen kyllä pyörinyt yhdistyksessä sellaiset 5 vuotta). Eli. Öh.

Tarkin suunnitelma on siis tavata joskus lauantaiaamuna torilla ja mennä yöksi Nuorisokeskukseen? Näinkö? XD Joku päivittäkää, jollen ole ajan tasalla.

Cossauksesta en ole varma. Hiukset on tällä hetkellä lyhyet ja blondit, eli jokin ghetto-Ruotsi saattaisi onnistua? XD Musta paita, housut, solmio ja saappaat löytyy. Ja lasit tietty.

jamps

Viesti Kirjoittaja jamps » Ke Loka 21, 2009 19:08

Pitää katsoa nyt kerkiänkö enää kun tuli lauantaille iltapäivälle (jos venyy niin sitten iltaa myöten) lisää tehtävää niin voi olla että saattaa jäädä hyvinkin tämä väliin. -____-

Mut soittelen jos kerkeen!

Anakichi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anakichi » To Loka 22, 2009 21:21

ilmoittautuisin paikalle wannabe-italiana, eli en cossissa ollenkaan, olen jo annistille ilmoitellut, mutta katsotaan.. mahdollisuuteni päästä ovat aika pienet, mutta älkää yllättykö jos ilmestyn gyrael kainalossa ; )
Kyrpä-ämpärien kuningatar.
Touhou-miehet mekoissa.

YO

Viesti Kirjoittaja YO » Pe Loka 23, 2009 11:02

narcomanic kirjoitti:Tarkin suunnitelma on siis tavata joskus lauantaiaamuna torilla ja mennä yöksi Nuorisokeskukseen? Näinkö? XD Joku päivittäkää, jollen ole ajan tasalla.
Joo siis päivä(t) menee suunnilleen näin:
Aloitetaan parin kuopiolaisen kanssa varmaan jo 9 aikoihin keskustassa hilluminen, eli meidät saa tulla bongaamaan jo siihen aikaan.
Se 24 tunnin ajanlasku alkaa sitten 10.00. Eli koska kelloja siirretään sopivasti yöllä tunnin taaksepäin, 24 tuntia on mennyt sunnuntaina kello 9.00. (Tai 10.00, ihan miten haluatte :3)
12.00 odotetaan kaikki ihmiset mukaan siinä torin lavalla. Eli jos sitä myöhemmin olette tulossa, pyydelkää puhelinnumeroa. Kuopion Hetalia-miitin pitäjä on myös mukana, että hänellekkin voi soitella jos numeron omaa -3-~

Siinä sitten ihmetellään 12 h mitä tehdään. Käydään syömässä jossain tai/ja käydään kaupassa, kierrellään randomisti kuopiota, kiipeillään puissa.. ihan mitä keksitään.

Joo, tosiaan illasta mennään nuorisotalolle. 23.30 aikoihin viimeistään ja itse asiassa aikaisintaan. Siellä olisi sitten tarkoitus katsoa kaikki tähän asti ilmestyneet Hetaliat. (Nuorisotalolle tuli juuri yli 50 tuuman uusi telkkari ja paljon sohvia <3) Mietitään sitten siellä tarkemmin jotain muutakin tekemistä. Eiköhän ideoita synny. Meidän puolesta otetaan mukaan kahvin- ja vedenkeitin sekä kahvia. Ja ainakin Hesburger on yöllä auki 5 asti, jos nälkä yllättää. Aikaa nuokkarilla on olla noin 8 asti.

Eli aika randomisti mennään, mutta pidetään hauskaa! o/
\( ● )/ ! \( ● )/ ! \( ● )/ !
http://www.nekocon.fi
Vegeta. Jep.

Bitte

Viesti Kirjoittaja Bitte » Pe Loka 23, 2009 16:46

Bitterbastard ja Renodesu voidaan ottaa tuosta listalta pois, Tsukicon aiheutti itselleni kuolemantaudin (tai jonkun) ja Renokaan ei pääse tulemaan :( Pitäkää ihmeessä ihmiset hauskaa!

Getsuyoobi

Viesti Kirjoittaja Getsuyoobi » Pe Loka 23, 2009 19:31

Hei sori näin myöhään postaaminen ja utelu, mutta saako allnighteriin vielä osallistua? Kaksi tahdokasta epäcossaajaa olisivat halukkaita osallistumaan~? Ja tarvitseeko hommaan tosiaan ilmoittautua sen kummemmin?

moksutin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moksutin » Pe Loka 23, 2009 21:51

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TÄÄ ON NIIN VÄÄRIN!!

Eli listalta vois poistaa mut (Suomen) ja kaverin Ruotsin ei päästä. ; _ ; Minä oon sairas ja kaveri ei pääse jos en minäkää. Pitäkee hauskaa~

YO

Viesti Kirjoittaja YO » Pe Loka 23, 2009 22:28

Getsuyoobi kirjoitti:Hei sori näin myöhään postaaminen ja utelu, mutta saako allnighteriin vielä osallistua? Kaksi tahdokasta epäcossaajaa olisivat halukkaita osallistumaan~? Ja tarvitseeko hommaan tosiaan ilmoittautua sen kummemmin?
Saa saa~~ tervetuloa mukaan. Ei tarvitse kummemmin ilmoittautua :3

Harmi, että noin moni on kipeänä.. Pikaista paranemista ja toivottavasti nähdään ensi miitissä ;__; !
\( ● )/ ! \( ● )/ ! \( ● )/ !
http://www.nekocon.fi
Vegeta. Jep.

narcomanic
Viesti:

Viesti Kirjoittaja narcomanic » Su Loka 25, 2009 19:49

OHI ON. D: Mutta mikäli ihmiset täällä eivät juuri LJ:ssä hengaile, niin postasin omia kuviani + videoita Hetalia-kommuuniin: http://community.livejournal.com/hetalia/4486166.html

Olisi loistava nähdä etenkin Chibitalian (?) ynnä muiden paremman kameran omaavien kuvia ja videoita. Itse en lisäksi tajunnut ottaa kuvia enää alakertaan sirryttyämme.
In Soviet Russia, one becomes you!

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Su Loka 25, 2009 23:00

Venäjä täällä. En ole varmaan tämän miitin jälkeen kykeneväinen yhtään mihinkään ainakaan seuraavan kolmen päivän ajan. Ei enää ikinä allnightereitä minulle, juu ei, vaikka ihan mukavaa olikin.

Minun kamerastani löytyikin odotettua vähemmän materiaalia miitistä, mutta latasinpahan nyt tuonne oman livejorman puolelle viitisen hehkeälaatuista kuvaa ja linkitin samaan postaukseen yhden videon, ediittaan sitten linkit muihinkin ottamiini videoihin kunhan olen ne saanut ladattua youtubeen.

Näin.

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » Ma Loka 26, 2009 13:16

Chibitalia kiittää miitistä. Videomateriaalia ja miun ja Venäjän piirroksia on luvassa, jahka selviän tästä aivokuolleesta olotilastanini.
Se oli vihreä omena : D

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ke Loka 28, 2009 21:44

Hong Kong kiittä syvästi miittiä~<3 aivan mahtava oli! 8D
Kuvia löytyy devastani Annisti
Lisäilen lisää kuvia kun kone on taas kunnolla hengissä

n3y0

Viesti Kirjoittaja n3y0 » Ma Marras 02, 2009 14:52

Eilen vihdoin (vai tänään? No, yöllä kuitenkin) sain kuvat laitettua Photobuckettiin. Ja Tubekin suostui viimein prosessoimaan trailer-videon. Kuvat olivat kaikki tuossa mutta videoita laittelen tänään ja huomenissa (ylihuomenissakin?) lisää. Beware.

Hardware-bringer!Mika kiittää kuittaa kivasta miitistä. :D
Uusintaa odotellen~~
Mika(n) n3y0
dynastes tener

Nekocon '11 ohjelma | Acon '12 ohjelma | Acon '13 info | Acon '14 info

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”