Hetalia-Päivä 24.10.09 @ Kuopio

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

YO

Hetalia-Päivä 24.10.09 @ Kuopio

Viesti Kirjoittaja YO » Su Loka 04, 2009 16:51

24.10 (YK:n päivä) vietetään maailmanlaajuisesti Hetalia-päivää!

Asiasta tarkemmin kertova sivu:
http://www.hetalia-day.com/index_en.html

Ajateltiin Kuopion Hetalia-miitin jälkeen parin tyypin (tamuki ja candyholic) kanssa, että voitaisiin viettää tuota jonkinlaisella 24 h allnighter miitillä. Katsottaisiin kaikki siihen mennessä tulleet Hetaliat ja valvottaisiin koko yö hetalioiden. Cossaaminen myös tervetullutta~ Omana ideana olisi myös, että otettaisiin video, jossa lähetettäisiin terveisiä kaikille Hetalia-faneille ympäri maailmaa <3

Tämä on tarkoitettu enemmänkin Kuopiolaisille Hetalia-faneille, mutta toki kauempaakin saa tulla~ Epäilen vaan, ettei kovin moni pääse kun tuo 3.:n päivän miitti oli vasta.. n__n;;

Suunnitellaan ensi viikolla tarkemmin, miten ja missä kaikki onnistuisi sitten käytännössä ym., mutta tämä olisi pääidea.
Ja onhan tässä aikaa suunnitella vaikka mitä mukavaa~~

Miltä idea kuulostaisi?

Ilmoittautumiset:

Minä (E. Italia)
tamuki (Sveitsi)
candyholic (P. Italia)
KamiNari (Preussi)
e_123 (Chibitalia)
Yamasukka (ehkä Amerikka)
Sora (Espanja)
claircorruption (Venäjä?)
Ms Catcall Seijuro (casual Saksa :,,D)
jamps
narcomaniac

ja jonkun verran ei ilmoittautuneita.. n. 15 ihmistä?
Viimeksi muokannut YO, Pe Loka 23, 2009 22:32. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
\( ● )/ ! \( ● )/ ! \( ● )/ !
http://www.nekocon.fi
Vegeta. Jep.

tamuki

Re: Hetalia-Päivä 24.10.09 @ Kuopio

Viesti Kirjoittaja tamuki » Su Loka 04, 2009 17:01

Yooosh!

Heti pukkaa uutta miittiä. Hyvä. Ilmotelkaa tässä topassa jos aiotte cossata. Niitä lisäillään sitten aloitusviestiin.

YO kysyy Nuorikeskus 44:sta meille allnighteria varten.

Ja samalla cossilla mennään, Sveitsi. o/

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Su Loka 04, 2009 17:15

Näin moderaattorina pyydän ja toivon, että tämä ketju ei kasvaisi samanlaisiin mittasuhteisiin kuin taannoinen miittiketjunne. Eli jos mahdollista, älkää postailko turhia hehkutusviestejä, vaan pysykää asiallisina ja käyttäkää ketjuanne lähinnä ilmoittautumiisin ja tiedotuksiin.

Kiitos ja hauskaa miittiä.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

KamiNari

Viesti Kirjoittaja KamiNari » Su Loka 04, 2009 17:23

whohaah!

Kuulostaa aivan mahtavalta (näkee näin nopeasti kaikkia). Preussi on aivan varmasti tulossa tännekkin!

moksutin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moksutin » Su Loka 04, 2009 19:38

Täähän on aika mahtavaa! Ekana Hetalia miitti sit Tsukicon ja sit tää... Oon mukana. Eli Suolasilli Suomi ja Ruotsi tulossa! >o<

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » Su Loka 04, 2009 22:44

Koska tykkään raahautua Punkaharjun kuumasta keskustasta paikkoihin, oletan olevani tulossa.
Minulta toivottiin Chibitaliaa, joten Chibitaliana te myös minut saatte <3

//Edit. Onko tuolla Hetalia-päivän sivuilla oleva suomen tapahtuma tämä, vai joku toinen?//
Viimeksi muokannut e_123, Su Loka 04, 2009 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se oli vihreä omena : D

Renodesu

Viesti Kirjoittaja Renodesu » Su Loka 04, 2009 23:46

Arvon Renodesu ilmoittautuu mukaan mahdollisesti Latviana tai Joulu!Suomena n___n
Sekä BitterBastard Ukrainana

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Ma Loka 05, 2009 16:52

Saatan liittyä seuraanne mikäli jaksan ja/tai uskallan (koska olen oikeasti todella ujo). Allnighter ei nyt henkilökohtaisella tasolla itseäni kovinkaan paljon innosta, mutta eihän sitä koko yötä siellä tarvitse tietenkään olla. Muuten kuulostaa kyllä kivalta. Let's see, let's see.

Cossaan, jos saan tehtyä uuden asun tuohon mennessä. Jotakin vähän vähemmän cossatumpaa hahmoa olisi kenties kiva cossata, voisin vaikka koittaa, näin hatusta vedettynä, Norjaa tai vastaavaa. Jos siis jaksan ja innostaa tarpeeksi.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ma Loka 05, 2009 20:46

Hohohooo Yamasukka ilmottautuu mukaan ;D
Saatan cossia ehkä taas Amerikkaa, mutta laitan nyt sillä kertaa sen minun armeijatakkini...jos löydän siihen hyvän vyön. Tai sitten tulen ihan omana itsenäni

YO

Viesti Kirjoittaja YO » To Loka 08, 2009 18:15

Yahhoo!

Eli, meillä on tilat Kulttuuriareena 44:ssa lauantaina n. keskiyöstä eteenpäin jonnekkin aamu 8:aan asti. Tarkkaa tilaa ei vielä tiedossa, mutta käyn kysymässä tästä tarkemmin huomenna. Eli keskiyöhön asti hengaillaan jossain mahd. lämpimissä paikoissa, käydään syömässä jossain ym.
Ainut, ehkä vähän vaikeampi asia toteuttaa, on se, että jokaiselta alle 18-vuotiaalta pitäisi saada viimeistään tapahtumapäivälle kirjallinen todistus siitä, että vanhemmilta on lupa olla siellä (koskee siis niitä, jotka jäävät yöksi nuorisotalolle). Tätä pitää vielä tarkemmin miettiä 44:n henkilökunnan kanssa, että miten tämä käytännössä toimii. Ilmeisesti heidän puoleltaan tekevät jotain valmiita paperilappusia, joihin vanhemman allekirjoitus(?). Kysyn tästäkin tarkemmin huomenna ja laitan sitten viestiä tänne.
Niin ja kysyn tietysti siitä mahdollisesta videotykin käytöstä. Katsottaisiin sillä ne Hetaliat.

Meillähän on jo ihan reippaasti porukkaa~
Toivotaan, että Hetalia-päivänä olisi jo lunta: LUMISOTA!! <3
Vegeta. Jep.

Ewiwi

Viesti Kirjoittaja Ewiwi » Ti Loka 13, 2009 21:07

Hei ihmiset!
Olen pitämässä Etelä-Suomeen, Helsingin kirjamessuille, Hetalia päivä-miittiä, ja tuolta
Hetalia päivän virallisilta sivuilta (http://www.hetalia-day.com/index_en.html) Finland osiosta löytyy juuri minun yhteystietoni.
Siksipä nyt ilmoittelen, että olisi vallan ihanaa, jos saisitte kuvattua miittinne,
ja lähettelisitte sitten videot/valokuvat minulle, jotta saan koottua ja editoitua
koosteen Suomen Hetalia päivä miiteistä.:)
Tietenkään tähän ei ole pakko suostua, mutta se olisi mahtavaa, koska voisimme sitten näyttää muille Hetalia päivää viettäneille yhdessä videossa, että miten me juhlistimme asiaa täällä Suomen maan eri kolkissa.:D Tietenkin voitte editoida myös erikseen videon vain teidän miitistä, jos haluatte.
Elikkäs miitin jälkeen minulle viestiä jos haluaa kuvansa/videonsa mukaan tiivistysvideoon, niin annan sitten sähköpostia mihin ne voi lähettää. Valokuvia tietenkin voi laittaa nettiinkin (esim. Photopucket) ja lähettää minulle vain linkin kuviin, niin päästään kaikki helpommalla. Kysysttävää? Laita minulle vaan viestiä. Kiitos ja hyvää miittiä!o/
Muffins are just ugly cupcakes.

jamps

Viesti Kirjoittaja jamps » To Loka 15, 2009 14:50

Tota, Kuopiossa kun olen viikonloppuisin niin ihan mielenkiintoiselta kuulostaisi, mutta en tainnut tajuta muuta tästä kuin että allnighter ja hetaliaa. Joten tota... olisi kiva olla mukana.

YO

Viesti Kirjoittaja YO » Ma Loka 19, 2009 19:26

jamps kirjoitti:Tota, Kuopiossa kun olen viikonloppuisin niin ihan mielenkiintoiselta kuulostaisi, mutta en tainnut tajuta muuta tästä kuin että allnighter ja hetaliaa. Joten tota... olisi kiva olla mukana.
Ymmärsit ne tärkeimmät :3 Tervetuloa vaan mukaan~

Ja asiaa.

Noniin. Eli siis sovittiin nuorisokeskuksen kanssa, että riittää kun näytätte minun ja nuoriso-ohjaajan yhdessä tekemän ilmoituksen allnighterista huoltajallenne. Tämä sen takia, että vanhemmat tietävät, että olemme siellä ilman nuorisotalon henkilökuntaa omalla vastuullamme ja ihan yleisesti vanhemmille tiedoksi missä lapsi viettää yönsä. Sisältää myös minun, toisen valvojan ja nuorisotalon yhteystiedot. Olen parille Kuopiolaiselle jo antanut sen kirjallisena ja lähetän sen jokaisen allnighteriin tulevan sähköpostiin (tässä tapauksessa myös yksityisviestillä). Elis siis jos huomaatte etten ole kaverille ilmoitusta lähettänyt, levittäkää sitä vain ihan vapaasti. Tarkoitus siis olisi, että kaikkien vanhemmat saisivat infon perille tavalla tai toisella.

Miitin alkamisaika ja paikka ei vielä varma, mutta todennäköisesti tavataan siinä torin lavalla aamulla 9-10 maissa. Aloitetaan näin aikaisin sen takia, että miittiä oli tarkoitus pitää se huikeat 24 h.
Vegeta. Jep.

jamps

Viesti Kirjoittaja jamps » Ti Loka 20, 2009 09:20

Järjestyisikö mitenkään että liittyisin seuraan hieman myöhemmin kun isän viisikymppisiä juhlistetaan lauantaina fransmannissa, niin tulisin sitten hieman myöhemmin päivästä/illasta?

YO

Viesti Kirjoittaja YO » Ti Loka 20, 2009 14:12

jamps kirjoitti:Järjestyisikö mitenkään että liittyisin seuraan hieman myöhemmin kun isän viisikymppisiä juhlistetaan lauantaina fransmannissa, niin tulisin sitten hieman myöhemmin päivästä/illasta?
Totta kai~ Laitan yksityisviestillä puhelinnumeroni, niin voit sitten soittaa missä päin olemme menossa.
Vegeta. Jep.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”