Hetalia-larppaajien miitti Savonlinnassa 10.-.11.10.09

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Kisse-chan
Viesti:

Hetalia-larppaajien miitti Savonlinnassa 10.-.11.10.09

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » Su Syys 13, 2009 13:11

Moi kaikki!
Juttu on siis tämä:
Kaikki Savonlinnan Hetalia-larppiin ( Marraskuun 14 päivä) osallistuvat ihmiset on kutsuttu tällaiseen omaan miittiin tänne Savonlinnaan. Tulin vain ajatelleeksi, että olisi ihan mukava tavata vähän etukäteen larppiin tulevia henkilöitä, ja sitten vähän keskustella siitä mitä tuleman pitää..
Kokouspaikaksi ajattelin Savonlinnan linja-auto asemaa, sillä se on helppo löytää ja monien bussilla tulijoiden ei tarvitsisi vaeltaa minnekkään hevonkuuseen...
Siis Savonlinnan linja-auto asemalla lauantaina 10.10 kello 12.00, ja sunnuntaina 11.10 voisi tavata vaikkapa Café Seepran edessä kello 12.00-12.30
Kokoonnutaan yhteen, katsotaan ketä on paikalla, ja mietitään sitten mihin seilataan. Mukaan voi liittyä sitä mukaa kun paikalle saapuu (ja saa selvitettyä silloisen olinpaikkamme...^^).

Asua ei välttämättä tarvitse olla, mutta olisihan se piristävää^^ Itse aion larpin Japanina tietysti cossia häntä. Älkää siis ottako paineita^^
Ohjelmaa en ole kamalasti ajatellut vielä, ja otan mielelläni teidän ajatuksianne vastaan.
Miitistä tulee siis kaksipäiväinen, sillä omakohtaisella kokemuksella aikaa on aina ärsyttävän vähän, ja tulin myös ajatelleeksi muualta tulevia ihmisiä ( siis, minusta olisi aika rasittavaa tulla jostain hornantuutista yhden päivän takia tällaiseen pikkukaupunkiin tällaisen pikku tapaamisen takii).
Voi siis tulla kumpana päivänä vain, omien menojen mukaan. Tärkeintä olisi kuitenkin, että edes joku pääsisi tulemaan^^

Tehtäisiinkö siis yhdessä kiva päivä (sään mukaan tietysti katsotaan, pitääkö leiriytyä jonnekin sisätiloihin vai voisiko olla ulkosalla...^^) ?

Olisi mukavaa, jos paikalle tulijat ilmoittaisivat itsensä tänne Anikiin, joko minulle yksityisviestinä, tai jättämällä viestiä tähän keskusteluun. Viestiin voisi kertoa vaikka kumpana päivänä tulee, vaiko molempina (ja jos molempina, niin saako yöpymispaikan), mahdollisen cossattavan hahmonsa ja tietysti nimimerkkinsä/maansa jona esiintyy sitten larpissa.

Ja tosiaan, suunnitellaan yhdessä kaikille hyvin sopiva, toimiva kokonaisuus tapaamisajasta maailmanvalloitukseen!!

Ainiin...
Tämä on vielä epävirallinen lisäilmoitus tähän loppuun...
Japani (eli minä tietysti) etsii itselleen söpöä naispuolista Kreikaa tai Sveitsiä kaveriksi (?) sateenvarjon alle...Sellaista joka tykkäisi Japani/Sveitsi tai Japani/Kreikka parituksista ja olisi valmis liittymään meihin Akselivaltoihin ilman kolmatta maailmansotaa...Löytyisikö mistään? Ihan viattomasti huhuilen aru...
Jos löytyy, ilmoittautukaa toki, niin voin omilla erityisluvillani ottaa teidät mukaan kyseiseen miittiin<3

Kiitos aru! <3
Viimeksi muokannut Kisse-chan, Su Syys 13, 2009 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-I have twenty-three tiny wishes, but I'm sure you won't remember all of them, so I'll put them all into one; I want to spend more time with you.-

Holly

Re: Hetalia-larppaajien miitti Savonlinnassa 26.-27.9.09

Viesti Kirjoittaja Holly » Su Syys 13, 2009 17:13

Hoo, aika nopeasti lähti tämä idea liikkeelle! Mutta hyvä näin, vaikka kaikkia erilaisia miittejä ja tapaamisia on lähiaikoinas muutenkin paljon... Noh, yksi lisää tuskin haittaa mitään :'D
Näillä näkymin olen tulossa molempina päivinä. Liettua-cossissani,tottakai, mutten tiedä saanko vielä miittiin peruukkia... No, ainakin tuon rakkaan haulikkoni <3

Yövyn siskoni asunnolla, joka on ihan keskustassa (sisko ei siis ole silloin siellä), ja sinne voisin ehkä majoittaa jonkun muunkin, jos ei yöpaikkaa muuten saa :)

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Su Syys 13, 2009 17:23

Kylläpä sie kirjoitit ilmon tänne nopeasti! :O Mutta sehän on vain hyvä asia. Tuollainen miitti olisi kyllä ihan hyvä juttu... Hmm. Kaikki larppilaiset eivät ole täällä Anikissa, joten jospa mie kopioisin tuon sinne larpin sivuille? Se voisi löytyä sieltä helpommin. Itse vääntäydyin kuitenkin paikalle, olenhan sentään larpin järjestäjä. Eihän mistään tulisi mitään, jos mahtava Ranska ei saapuisi paikalle.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Kisse-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » Su Syys 13, 2009 17:47

*yskäisy* Totta kai tämä tuli nopeasti, Japanissa kun on kovin kiireinen aikataulu muutenkin...Ja vastaanhan sentään Akselivaltojen paperitöistä desu...
Niin, laita vain sinne larpin sivuille tämä^^
Hienoa hienoa...kaksi ihmistä jo tulossa minun ja siskoni lisäksi!
-I have twenty-three tiny wishes, but I'm sure you won't remember all of them, so I'll put them all into one; I want to spend more time with you.-

Kisse-chan
Viesti:

Re: Hetalia-larppaajien miitti Savonlinnassa 10.-.11.10.09

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » Su Syys 13, 2009 18:11

Huomio! Miitin päivämäärää on siirretty toimivuuden vuoksi 10.-11.10.09 !!

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Su Syys 13, 2009 18:25

Nopeaa toimintaa, täytyy myöntää. Itsekin änkeydyn nyt tällä kertaa paikalle, vaikka sitten ryömien jos ei muu auta. Venäjä-cossissani tietenkin, ainakin toisen päivän ajan. Pitää katsoa, saatan sunnuntaina lyllertää keskustaan ihan siviileissä, jos laiskottaa.

Isäni luona tulen yöpymään, joten majoitusmahdollisuuksia meiltäkin varmaan löytyy myös miitin ajaksi.

Tosin tuo päivämäärän muutos ei itselleni ole oikein "toimivampi", minulla olisi nimittäin ollut yksi käyttämätön Savonlinna->Kuopio bussilippu tallessa, ja se onkin voimassa vain 28.9. asti. No, ei voi mitään.
Viimeksi muokannut claire, Su Syys 13, 2009 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » Su Syys 13, 2009 18:30

Päivämäärän muutos sekoittaa hieman kalenteriani, mutta enköhän pääse tuolloin tulemaan.
Engalantina toivon mukaan, ellei mitään maailmoja mullistavaa tule tapahtumaan. (Tai minä onnistu tuhoamaan tuota peruukkia)
Ja tälläkertaa tulen ihan oikeasti molempiin ajoissa : D
Se oli vihreä omena : D

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Su Syys 13, 2009 18:35

Nnoin, nyt on tälläkin miitillä oma vieraskirjansa. Se löytyy larpin sivuilta, eli sinnekin voi tulla kommenttia laittamaan.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

KamiNari

Viesti Kirjoittaja KamiNari » Su Syys 13, 2009 18:57

Oooo...miitti kuulostaa kieltämättä hyvältä idealta, mutta nyt tuo viikonloppu sattuu sillee etten pääse -_- (ainakaan en usko, mutta muutokset ovat tietenkin aina mahdollisia....) mutta olen tulossa kuopion hetalia miittiin eli osaa porukasta näen sitten siellä *paniikki, koska kuopion miitti on kohta ja peruukki on vähän siinä ja siinä kerkeekö*
T. MAHTAVA Gilbo

YO

Viesti Kirjoittaja YO » Su Syys 13, 2009 21:12

Yeesh~~! Tuonne siis. Ihan hyvä idea, että nähdään kaikki ennen larppia, vaikka osa tuleekin sinne 3. päivän miittiin.
....Voi kamala. 2 Hetalia-miittiä peräkkäisinä viikonloppuina! @__@ No toivotaan, ettei kukaan saa hetaliamyrkytystystä..

Olisin sitten kiinnostunut noista majoituksista, koska siellä päin ei tosissaan ketään tuttuja/sukulaisia asu.. Espanja tunkee varmaan samaan syssyyn jos on tulossa.. mutta tästä tulee varmistus sitten myöhemmin.

Itse en löydä mitään syytä olla tulematta, joten olen tulossa.

-Romano
\( ● )/ ! \( ● )/ ! \( ● )/ !
http://www.nekocon.fi
Vegeta. Jep.

Kisse-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » Ma Syys 14, 2009 15:15

Hienoa hienoa! Hyvä että osallistujia on tulossa!
Voi Gilbon-san...olisi sangen mukavaa jos pääsisitte tulemaan.../// Romano ja Espanja, jos hyvin käy niin saattaisin saada hommattua teille yöpaikan...mutta katsotaan..baby steps,baby steps...
...
Hmmmm...vaikuttaisi vähän nyt kyllä siltä että tämä päivämäärän vaihto ei nyt ollutkaan ihan se paras mahdollinen ratkaisu desu....kyllä huomaa ettei ole minua tehty tällaisiin johtajan hommiin...pelkkä Axiksien paperityöläinenhän minä vain olen-!!
Hmm hmm...mutta kaikesta huolimatta, yritetään nyt pitää liput (vaikka sitten ne antautumisliput) korkealla!!

KamiNari

Viesti Kirjoittaja KamiNari » Ma Syys 14, 2009 17:58

Päivämäärän vaihto? Mikä päivämäärän vaihto *selaa ylös päin* HOLY CHICK! 10.10 kuulostaa Gilbolle oikein mahtavalta ratkaisulta! Kyllä oikein hyvältä. Elikkä taidan päästä, tai sitten en (asiaan pitää vielä kysellä ylemmältä taholta, mutta hyvältä näyttää) :D

Kisse-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » Ma Syys 14, 2009 20:05

Hienoa Gilbo-chan!!! Kerrassaan..hienoa! Japani odottaa tapaamistasi innolla! *taputtelee taas arvelluttava kiilu silmissään etusormiaan yhteen*

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ma Syys 14, 2009 21:58

Minulle taas se päivämäärän vaihto ei ollut parhaimmasta päästä: Naruto.fi:n miitti savonlinnassa alkaa samaan aikaan kuin tämä. Molempiin olen jo lupautunut, joten olen varmaan puolet ajasta toisessa miitissä ja puolet toisessa :'D
Ja onhan sitten vielä sunnuntai kokonaan :3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”