Cosplay viikko -miitti Savonlinnassa

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Holly

Re: Cosplay viikko -miitti Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Holly » La Syys 12, 2009 20:58

Kakure kirjoitti:
Tiger Claw kirjoitti:A ha ha haa! Oniisan ehti tänne ensin! <3
Toivottavasti sivustakatsojat eivät saaneet traumoja kun minulla oli pyssynpiippu selässä kiinni. X'D
Anteeks mitä?

Muuten hyvä, mutta kuivaus ja puintihommat estivät minun uteliaan paikalle tulemisen :( olololo
Kysehän oli minun, hiusfailLiettuan, armaasta haulikosta <3 Siis sellaisesta, millä voi ampua imukuppiammuksia :'D
Ihanaa oli miitissä. Parempaa ei olis voinut toivoa. Harmi vaan, kun ne minun miekkailukaverit oli jo kerenneet lähteä torilta, kun mentiin sinne. Olisin halunnut mennä järkyttämään niitä...
Hieman traumoja jäi siitä, kun kaikki yrittivät kokoajan saada minut liittymään puolelleen, ja tietysti myös Valkovenäjän ahdisteluista. x'D
Toivottavasti tuli edes jotain hyviä kuvia, vaikka minun hiukset failas aika pahasti, koska peruukkia en saanut ajoissa tilattua.. Noh, ekä sitten ensi miittiin ^^'

Liettua kiittää, kuittaa ja odottelee, ilmestyykö Itä-Savoon kuvia meidän mahtavasta miitistä.

aduial

Re: Cosplay viikko -miitti Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja aduial » Su Syys 13, 2009 19:02

e_123 kirjoitti: Belarukseltamme oletettavasti irtoaa jossain välissä kuvamateriaalia mm. FFFightista.
Juu, pari FFFight videota löytyy (Japani vs. Ranska) ja valokuvia. Jos joku haluaa niin voin lähettää, laittakaa vaikka sähköpostia tms. Mutta varoitan, etten ole kovin nopea niitä toimittamaan... *köhköh*

Kiitos ja kumarrus ihmisille mahtavasta miitistä, "jatkoilla" (mikäli nyt tarkoitetaan pullansyöntiä eräiden Taikkarilaisten luona) oli myöskin hyvin hauskaa. <3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”