Cosplay viikko -miitti Savonlinnassa

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Ninzo
Viesti:

Cosplay viikko -miitti Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Ninzo » La Syys 05, 2009 21:04

Tuli puhuttua kavereiden kanssa messengerissä ja käy ilmi että kaikki eivät uskalla välttämättä cossata yksikseen julkisesti niin sen voisi sitten tehdä porukassa.

On siis omasta aloitteestani suunnitteilla ensi viikon lauantaina, 12.9 kello yhdestä eteenpäin vapaamuotoista hengailua. Ja ihan varalle jos pelkkä pulina ja randomeilu alkaa kyllästyttää niin yritän kasata listan leikkejä ja pelejä ajanvietteeksi. :3 Ehdotuksia otetaan myös vastaan näin töpössä ja paikan päällä.

Tapaamispaikkana voisi olla Cafè Seepran vieressä oleva Alegria, itseni totuttua siellä olevan varsin monia tapaamisia ja kokouksia näihin piireihimme liittyen. Sieltä sitten siirrymme pihalle tai mahdollisesti Seepraan tai jonnekkin jonne mahdumme ja josta saan järkättyä meille hengailutilaa.

Miitissä Cosplay melkein pakollinen, hyvää mieltä ja varalle sateenvarjo.

Aika: Lauantai 12.9
Tapaaminen: Alegria klo 13
Thought you may forget the Review
-rest assured, it remembers you.

Holly

Re: Cosplay viikko -miitti Savonlinnassa

Viesti Kirjoittaja Holly » Su Syys 06, 2009 18:34

Hienoa! Odottelinkin jo, että jotain juttua tulisi cossiviikolle savonlinnaan. Jos ei olisi tullut, olisin varmaan itse käynyt värkkäämään :'D
Alegria tapaamispaikkana on muuten mainio, paitsi että sinne voi olla hieman vaikea löytää, ellei kyseistä paikkaa tiedä.

Cosseja löytyy kotoa muutama, ja olen juuri tekemässä itselleni Liettua-pukua Hetaliasta. Saan sen lauantaiksi valmiiksi (koska aion pistää sen perjantaina päälle), joten siinä tulen varmaan miittiinkin... ^_^

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Su Syys 06, 2009 18:46

No nythän rupesi tämä Kuopioon muutto ihan potuttamaan. Argh. Savonlinna sen kun vain kasvaa aktiivisuudessaan. Seuraanne saatan liittyä hyvin pienellä mahdollisuudella, kaverini on sattumoisin tulossa torstaista sunnuntaihin Kuopioon, eikä rahatilannekkaan ole mikään maailman mahtavin. Kuopio-Savonlinna-Kuopio matkustus on aika kallista hupia, toisaalta minulla on yksi käyttämätön paluulippu tallessa... Katsotaan, katsotaan.

Jos tulen, niin cossista en ole ihan varma. Final Fantasy XII'n Larsan Astetta Virallisempi Debytointi™ kutkuttaisi kyllä kovasti, mutta toisaalta voisi olla hauska pyöriä siellä jonain Hetalian tai Kuroshitsujin hahmona.

Alegriasta minulla ei muuten ole harmainta hajuakaan (vaikkakin olen kuullut siitä mainittavan), vaikka onnellisesti melkein 17 vuotta Savonlinnassa asuinkin. Tai sitten ei taas muistisolut vain toimi, mikä ei kyllä ole mikään harvinainen juttu.

Kakure

Viesti Kirjoittaja Kakure » Su Syys 06, 2009 21:28

claircorruption kirjoitti:Alegriasta minulla ei muuten ole harmainta hajuakaan (vaikkakin olen kuullut siitä mainittavan), vaikka onnellisesti melkein 17 vuotta Savonlinnassa asuinkin. Tai sitten ei taas muistisolut vain toimi, mikä ei kyllä ole mikään harvinainen juttu.
Entinen puistokadun koulu, nykyiset taidekoulu Hyrrän tilat. Sisälle löydät varmasti kun menet Savonlinnan-infon sisäpihalle. Kahvila löytyy puisesta talosta autoportin vierestä. Avasi ovensa vasta keväällä.
"Come over here stalker, let's have a little chat"

Anica

Viesti Kirjoittaja Anica » Su Syys 06, 2009 21:51

Diudiu, tätähän me kaikki odoteltiin. : D
Ilmoittaudun mukaan, joskin saatan joutua lapsenvahdiksi juuri samana päivänä. Ei se toki haittaa, jos pystyn ottamaan lapsosen mukaan. : D
Cossini on luultavasti hieman yksinkertaistettu Rozen Maidenin Hina Ichigo. >w<
m i k s i e i m u k a s a a s a n o a k a w a i i ? ;~~;

Oyo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oyo » Su Syys 06, 2009 22:30

Oi oi oi!
Mitä mitä mitä? Täällä suunnitellaan jo tulevalle lauantaille miittiä : D Tämäpä mielenkiintoista (ai miten niin?).
Uskon toki pääseväni paikalle kyseisenä lauantaina ja luulen myös cossaavanikin, mutta tällä kertaa EN kierrätä sitä hemmetin kaikkia coneja kiertänyttä KANON-cossia xD. Kehitän jotain muuta jos ehdin/viitsin. Ehkä joku yksinkertainen versio Nana Osakista (maaaaaaybe) tai sitten hipsin isolla paidalla ja Chiin korvilla : D. Ei huono idea ollenkaan (kunhan en paljastele paikkojani julkisissa paikoissa xD).

Muttah, laitan ketjun itselleni stalkkiin ja todennäköisesti ilmaannun miittiin paikalle ^^

P.S. varoitan ihmisiä 09.09.09 olevasta taikkarin T-illasta : D. En tiedä mitä nykyiset kakksoet ovat kehittäneet, mutta saatatte ehkä nähdä tuolloin 17-22 välisenä aikana liudan supersankareita - kirjaimellisesti. (Ei kyllä liittynyt asiaan muttah... xD)
Again, she disappoints us.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ma Syys 07, 2009 08:07

Ihanaa kun näitä miittejä tulee koko ajan lisää. <3 Yritän päästä paikan päälle. Tällä kertaa voisin peräti cossatakin. Vaihtoehtoina ovat Kuroshitsujin Grell sekä Hetalian Ranska... Saa nähdä nyt, kumman puvun heitän niskaani.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » Ma Syys 07, 2009 17:23

Luultavasti olen tulossa, ehkä taas vaihteeksi parituntia myöhässä. (Jännää, miten viimeaikoina olen saapunut kaikkii miitteihin muutama tunti myöhässä)Mutta tämä selvenee jossain välissä.
Cossikseni valitsen joko Hetalian Englannin tai Chibitalian (ellei joku Patalliro-fani tahdo meikää Patalliro cossissani :wink:)
Se oli vihreä omena : D

aduial

Viesti Kirjoittaja aduial » Ma Syys 07, 2009 18:28

Miitti Savonlinnassa, wihii! Olen ehkä tulossa, riippuen vähän milloin joudun tekemään huoneen suursiivouksen. Cossina olisi Valko-Venäjä, mikäli puku valmistuu. ^^

Kisse-chan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kisse-chan » Ke Syys 09, 2009 16:40

Hmm hmmm..jaa jotain toimintaa viimeinkin tämän tylsyyden keskelle!! Jes!
...hmm..taas päänvaivaa cossista...mielessä on jo käynyt Hetalian Japani, tai (jos nyt saan sen riivatun peruukin siihen mennessä niin) Kiina sitten aru....muttakyllä nyt varmaa joku edes nappaa...niinku vaikka...Strawberry Shake Sweetin Julia...kylläpäs nyt vaihtoehtoja riittää..pitää yrittää päättää tähän pariin päivään...
^^ Ei malta odottaa^^ rakastan randomointia aru <3
Nähdään siellä sitten---> <33

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » La Syys 12, 2009 18:40

A ha ha haa! Oniisan ehti tänne ensin! <3

Mutta joo. Jälleen kerran aivan mahtava miitti. Sää suosi, cossit olivat hienoja ja ihmiset mukavia, tekemistä riitti. Hetalia-cossaajien paljous tuli positiivisenä yllätyksenä, sain harjoiteltua Ranskan roolia tulevaa larppia varten. <3 Oli liikuttavaa kun ihmiset eivät meinanneet päästää minua lähtemään... Toivottavasti sivustakatsojat eivät saaneet traumoja kun minulla oli pyssynpiippu selässä kiinni. X'D Siellä Pikku-kakkosen puistossa oli kyllä äärimmäisen hauskaa, etenkin kun päästiin pelaamaan polttopalloa ja tanssimaan Sutsi-satsi-satsaata. Mokomat Japani ja Saksa kun eivät tulleet mukaan. Jäitte paljosta paitsi! Ollaan hyvällä säkällä päästy Itä-Savoon. :'D FFFight oli myös ihan jees, olipahan kunnon areena ja kaikki. Kämyn ja Ninzon fight oli ehdotonta parhautta. Ei kehveli sitä humalaista joka tuli meille örveltämään. Onneksi Amerikka ajoi sen pois.

Mahtava, kaikkivoipa Ranska kiittää ja kumartaa. Isot kiitokset kaikille mukana olleille! Lisää tämmöisiä miittejä.

PS: Se, että paloin polttopallossa toisena ei sitten johtunut univormusta. Uskaltakaapas vain väittää muuta. En ole maalitaulu, en ole!

Anica

Viesti Kirjoittaja Anica » La Syys 12, 2009 20:22

Voi hyvänen aika...
Miten me vaan aina osataan?
Aivan loistava päivä, kiitos kaikille todella, todella paljon! Ei taas ole pitkään aikaan ollut noin mukavaa.
Kaikilla (muilla kuin minulla) cossaajilla oli upeat puvut, sitä oli hienoa katsoa. Omani epäonnistui täysin, enkä usko että kukaan tunnisti, vaan mitäpä tuosta. : D
"Jatkot" kruunasivat vielä kaiken, kiitos kaikille siellä olleille.
Näitä miittejä todella täytyisi olla useammin.
m i k s i e i m u k a s a a s a n o a k a w a i i ? ;~~;

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » La Syys 12, 2009 20:25

Suuri kiitos taas mahtavasta miitistä <3 Ensi miittiin tulen kyllä sitten ajoissa, vaihteeksi >__>
Hiuskiehkurain sai perusteellisen... käsittelyn, kiitos siitä Japanille ja etenkin Ranskalle. Belarukseltamme oletettavasti irtoaa jossain välissä kuvamateriaalia mm. FFFightista.
Kahvila Alegria oli mukava uusi tuttavuus, tuolla saatan alkaa käydä useamminkin.
Se oli vihreä omena : D

Kakure

Viesti Kirjoittaja Kakure » La Syys 12, 2009 20:32

Tiger Claw kirjoitti:A ha ha haa! Oniisan ehti tänne ensin! <3
Toivottavasti sivustakatsojat eivät saaneet traumoja kun minulla oli pyssynpiippu selässä kiinni. X'D
Anteeks mitä?

Muuten hyvä, mutta kuivaus ja puintihommat estivät minun uteliaan paikalle tulemisen :( olololo
"Come over here stalker, let's have a little chat"

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » La Syys 12, 2009 20:52

Kakure kirjoitti:
Tiger Claw kirjoitti:A ha ha haa! Oniisan ehti tänne ensin! <3
Toivottavasti sivustakatsojat eivät saaneet traumoja kun minulla oli pyssynpiippu selässä kiinni. X'D
Anteeks mitä?
Oniisan siksi koska Ranska puhuu itsestään oniisanina (ja Ranskaahan minä cossasin). Ehdin ekana antamaan palautetta tästä miitistä. Ja tuo mainittu pyssynpiippu oli ihan Hollyn leikkipyssyn osa, Kämy painoi sen selkääni vasten varmistaakseen etten lähde vielä miitistä. Mutta toisin kävi. Kieltämättä tämä kuulostaa aika erikoiselta.
e_123 kirjoitti:Hiuskiehkurain sai perusteellisen... käsittelyn, kiitos siitä Japanille ja etenkin Ranskalle.
<3 Mielellänihän minä.
Viimeksi muokannut Paha sotaherra, La Syys 12, 2009 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”