Hetalia Random miitti @ Kuopio

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Holly

Re: Hetalia Random miitti @ Kuopio

Viesti Kirjoittaja Holly » Ke Syys 30, 2009 15:18

YO kirjoitti:
Holly kirjoitti:3 päivää~ 8D

Käytin tänään jotain... 4 tuntia (?) niiden Hetaliapipareiden koristeluun, ja nyt on vasta about kolmasosa tai neljäsosa urakasta valmiina... Valkoiset osat kuorrutettu, siis.

Pipareita on jotain nelisenkymmentä, Joista osa... MOCHIPIPAREITA. Ja loput siis maiden lippuja. Jaan näitä sitten sillä perusteella, että jokainen saa sen maan lipun jota cossaa. Jos ei ole sitä oikeaa lippua (mikä on erittäin mahdollista vaikka yritinkin osallistujalistaa kyyläillä), ottaa mochipiparin.
Ja jos ei cossaa mitään, se on voivoi sitten, ellei pipareita jää yli.

Te sitten tykkäätte näistä, tai itkette ja tykkäätte. O\w/O
Olen erittäin liikuttunut noista pipareista ja miten käytät niihin aikaa.. ;____; ne on varmasti tosi söpöjä *sob sob*
En tiedä, kehtaanko sitten syödä koko piparia ollenkaan :,,D Laitan sen vitriiniin talteen.

Mutta oikeasti, tosi ihana idea! Niiden avulla voidaan viettää vaikka sellaiset 15 minuutin aikaiset pikkujoulut!
*Otettu* Kiitoksia... ;__;
...Ei niitä vitriiniin kumminkaan kannata laittaa, ettei ihmiset näe minun 8-raitaista Amerikanlippuani (ynnä muita faileja) :'D *köhköh*
Ja ne on sitten minun ja ENGLANNIN leipomia xDD (mutta minä siis kuorrutan, koska Englannin piti lähteä kiroamaan jotain tyyppejä, eikä kiireiltään enää ehdi tulla käymään). Että varokaa vaan : D

Hei, vielä yksi ohjelmaehdotus: MOPOLEIKKI! Voin vetää tämän, jos kukaan muu ei osaa pelata. Mopoleikkiin ei myöskään mene aikaa kuin pari minuuttia, joten sen voi varmaan randomisti leikkiä jossain välissä? 8D

...Ja nyt jatkamaan kuorrutusta, seuraavaksi voisinkin tehdä PUNAISTA kuorrutetta!

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Ke Syys 30, 2009 15:21

Holly kirjoitti: Ja ne on sitten minun ja ENGLANNIN leipomia xDD (mutta minä siis kuorrutan, koska Englannin piti lähteä kiroamaan jotain tyyppejä, eikä kiireiltään enää ehdi tulla käymään). Että varokaa vaan : D

Hei, vielä yksi ohjelmaehdotus: MOPOLEIKKI! Voin vetää tämän, jos kukaan muu ei osaa pelata. Mopoleikkiin ei myöskään mene aikaa kuin pari minuuttia, joten sen voi varmaan randomisti leikkiä jossain välissä? 8D

...Ja nyt jatkamaan kuorrutusta, seuraavaksi voisinkin tehdä PUNAISTA kuorrutetta!
Englannin leipomia? ..............No, enköhän uskaltaudu maistamaan. :'D Oikeasti, tosi ihanaa että olette viitsineet järkkäillä tuommoista. Tuskin kukaan niiden piparien ulkonäköä rupeaa suurennuslasin kanssa syynäämään, syötäväksihän ne on tarkoitettu. Mimmoinen tuo mopoleikki sitten on? En ole tainnut koskaan kuulla siitä.

PS: Punainen on hyvä väri. <3
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Urumi
Urumi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Urumi » Ke Syys 30, 2009 15:31

YO kirjoitti:ARVONTA!
Urumin omistaja järjestää meille pikku arvonnan~~!! Jokainen Hetalia-miittiläinen saa osallistua. Palkintona on joku random Hetalia One Coin-figuuri! Eli siis tällainen:
Kuva
Figuuri on Kotobukiyan tekemä eli tosi korkealaatuinen, noin 5 sentin mittainen ja tosi söpö <3 Figuureja on tulossa lisää Japanista (edelliset meni vartissa), eli se lähetetään sitten voittajalle postin kautta.

COSPLAY-KISA!
Tämä ei ole ihan loppuun suunniteltu vielä, mutta ideana olisi, että halukkaista osallistujista otetaan kuva ja tuomarit sitten päättävät kuka olisi ensimmäisen (2. ja 3.?) sijan arvoinen~ Palkinnosta ei olla vielä puhuttu :,D Kai se olisi tuollainen figuuri..Ehkä.
Elikkä.

Figuurit tulevat tänne randomeina eli paketissa on sattumanvaraisesti yksi noista yhdeksästä hahmosta. Samoin ne lähtevät voittajillekin. Figuihin on tosin mahdollista saada kaksoiskappaletakuu, jos voittajaa kiinnostaa hankkia tulevaisuudessa lisää figuja.

Arvonta hoituu ihan arvontana ja yksi figuuri laitetaan postiin voittajalle, kunhan ne tulevat Japanin maalta tänne. Nyt figut ovat pisteessä X välillä Japani-Suomi eivätkä ehdi miittiin.

Pienimuotoinen cosplay-kisa toimii niin, että napsitaan kuvat kaikista, jotka tahtovat osallistua ja kuvat tullaan myöhemmin julkaisemaan Urumin sivuilla. Minä valitsen parin kaverin kanssa voittajan, joka sitten saa itselleen figuurin. Huom! Urumin con- tai kauppaorjat voivat osallistua, mutta eivät voittaa.
Toiveena osallistujille! Tulostakaa valmiiksi näitä Hetalia-hahmojen info-lappuja (näitä ja laittakaa niihin yhteystietonne. Helpottaa tunnistusta ja osallistujien läpikäymistä. Vaihtoehtoisesti jokin muukin kuva hahmosta käy, pääasia, että hahmon tunnistaa.

Jos on jotain kysyttävää aiheesta, voi laitella tähän topiciin.
Tarpeeton on tarpeellisinta.
Urumi.fi - Chibicon.fi

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ke Syys 30, 2009 15:36

Tiger Claw kirjoitti:
Englannin leipomia? ..............No, enköhän uskaltaudu maistamaan. :'D Oikeasti, tosi ihanaa että olette viitsineet järkkäillä tuommoista. Tuskin kukaan niiden piparien ulkonäköä rupeaa suurennuslasin kanssa syynäämään, syötäväksihän ne on tarkoitettu. Mimmoinen tuo mopoleikki sitten on? En ole tainnut koskaan kuulla siitä.
Englanninpa hyvinkin. Ja Liettuan (jonka perinneruokiin kuuluu mm. vaaleanpunainen punajuuri-maitokeitto jossa lilluu jotain vihreitä juttuja).
Pitäähän sitä nyt... Lokakuussa? pipareita nyt olla! :'D

Mopoleikin taas voisi laskea samaan kategoriaan kuin ponileikin. Pelinvetäjä loilottaa pätkän (kuten "mopolla mennään") ja muut toistavat. Tähän on siis oma lorunsa ja ja jokaiseen lauseeseen liittyy aina tietty ele. Mopoleikkiä ollaan yleensä kolme kierrosta (ensin mopolla, sitten Amerikassa ja lopuksi skodella).

Toivottavasti joku sai nyt edes jotenkin selvää ^^'

Edit: EIIIIIH! Se "punainen" elintarvikeväri teki kuorrutteesta violetinvaaleanpunaista O_____O Mitään ideoita? x'DD
Edit2: Ilmeisesti saammekin vaaleanpunaisia lippukeksejä :'D Noh, ajatus on tärkein, eikö vain? EIKÖ VAIN?!
...Onneksi muut värit sentään ovat sitä mitä pakkaus sanoo... ^__^'''

Sora-san

Viesti Kirjoittaja Sora-san » Ke Syys 30, 2009 18:02

Olen erittäin liikuttunut noista pipareista ja miten käytät niihin aikaa.. ;____; ne on varmasti tosi söpöjä *sob sob*
En tiedä, kehtaanko sitten syödä koko piparia ollenkaan :,,D Laitan sen vitriiniin talteen.
Et todellakaan laita pipareita vitriiniin. Ne lötyvät sieltä joku päivä mutanttihrviönä joka syö sinut heti knmenet sen lähelle-

Mutta asiaan. Mitenkä moni pitäisi hakea juna/lina-auto asemalta. Meidän pitäs tietää että voidaan laittaa teille yksärillä meidän puhelin numerot että voitte ilmoittaa milloin saavutte kuopioon, koska kukaan ei jaksa istua montaa tuntia pysäkeillä odottamassa että ihmisiä tulee paikalle.
(olemme liian laiskoja selaamaan kaikkia sivuja läpi ja löytämään kaikkia ihmisiä jotka tarvitsevat opasta kuopiossa.)

Kyubi

Viesti Kirjoittaja Kyubi » Ke Syys 30, 2009 18:50

MINUT PITÄÄ HAKEA! ilmottelen yamasukalle puhelimen kautta mihin aikohin tulen (siinä 11-12 akselilla luultavasti)
Minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,minulla on purkki likaa,Ja arvaa mitä on sisällä.

Kyubi alias Kaguya Houraisan

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ke Syys 30, 2009 19:30

Minun ja Englannin bussi on Kuopiossa varttia vaille kymmenen (jos aikataulu pitää). Jonkun pitäisi tulla meitä vastaan bussiasemalle, koska kumpikaan meistä ei osaa liikkua Kuopiossa.

Edit: Ainiin, Englannilla tarkoitan e_123:sta ja minulla ainakin on jo Yamasukan puhelinnumero.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ke Syys 30, 2009 19:46

Hohohooo YO ja Sora-san ovat minun pikku apureitani/orjia miitissä >D Kuten näkyy että nämä kaksi on hoitanut enimiten tämän anikin kautta olevat miitti asiat jne~<3

Mut joo miittiin on enään aikaa n. 3 päivää OMG!

Yoosh kiltti nuokkarin setä lupasi tulla aukaisemaan meille ovet Nuorisotalo 44:n kolmen maissa, ja meidän pitäisi lähteä sieltä jossain viiden maissa.
Sora-san kirjoitti: Mutta asiaan. Mitenkä moni pitäisi hakea juna/lina-auto asemalta. Meidän pitäs tietää että voidaan laittaa teille yksärillä meidän puhelin numerot että voitte ilmoittaa milloin saavutte kuopioon, koska kukaan ei jaksa istua montaa tuntia pysäkeillä odottamassa että ihmisiä tulee paikalle.
(olemme liian laiskoja selaamaan kaikkia sivuja läpi ja löytämään kaikkia ihmisiä jotka tarvitsevat opasta kuopiossa.)
[/quote]

Joo kuten Sora-san sanoikin, soittakaa jos meitä ei näy 8D ei ole nimittäin mukavaa kierreskellä omilla teillä tuntemattomassa kaupungissa (kokemusta on...)
Holly kirjoitti:Minun ja Englannin bussi on Kuopiossa varttia vaille kymmenen (jos aikataulu pitää). Jonkun pitäisi tulla meitä vastaan bussiasemalle, koska kumpikaan meistä ei osaa liikkua Kuopiossa.

Edit: Ainiin, Englannilla tarkoitan e_123:sta ja minulla ainakin on jo Yamasukan puhelinnumero.
Joo me voidaan ootella teitä linja-auto asemalla. Mut jo meitä ei näy voitte aina soittaa ;D

aduial

Viesti Kirjoittaja aduial » To Loka 01, 2009 09:01

Sora-san kirjoitti:Mutta asiaan. Mitenkä moni pitäisi hakea juna/lina-auto asemalta. Meidän pitäs tietää että voidaan laittaa teille yksärillä meidän puhelin numerot että voitte ilmoittaa milloin saavutte kuopioon, koska kukaan ei jaksa istua montaa tuntia pysäkeillä odottamassa että ihmisiä tulee paikalle.
Minä olen tulossa neljän aikoihin linja-autolla ja pitäisi hakea asemalta. Kännykästä löytyy e_123 ja Hollyn numerot, heidän kauttaan voin ilmoitella milloin olen paikalla.

kroteski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kroteski » To Loka 01, 2009 16:03

Vodka-pullo keskustelusta: Itsellänikin on tyhjä, venäläinen vodka-puteli, ja ajattelin sen mukaani ottaa. Pidän kuitenkin sen visusti piilossa laukussa, ellei kyse ole photoshoottauksesta, tai mahdollisesti sisätiloissa olosta.
Hyvät ihmiset, en ole tyhmä. Tarkoitin toki että otan vodkapullon mukaan, ja tarkoitin photoshoottausta tai tms. tapahtumaa varten koko putelin. En maininnut sitä tekstissä, mutta kuka nyt jaksaisi/kehtaisikaan kävellä vodkapullo kädessä ympärikaupunkia? En minä, en ole vielä niin pummi. Sama asia on kanssa, jos ottaa jonkin asetta muistuttavan mukaan, eihän sitä saa kanniskella uhkaavasti esillä koko aikaa, oli kyseessä pukuilu tai ei. Itse otan ikivanhan antiikkipyssyn mukaan, se ei toimi eikä edes näytä nykyaikaiselta, mutta jos se toimisi niin sillä saisi pahaa jälkeä aikaan, joten sekin pysyy FFFighteja ja photoshootteja lukuunottamatta piilossa.
Kiitos, kuulemiin. Lauantaina tavataan. Vaahtera ja minä saatamme myöhästyä, kyyti on hieman epävarma. Voihan piip.
I'll give you Sergei in a nutshell: a militaristic retard with a peculiar speech disorder which makes his speech abrupt. Most of the words that he uses are obscene profanities. WHAT an ass.

Shinashinju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinashinju » To Loka 01, 2009 17:36

kroteski kirjoitti: Lauantaina tavataan. Vaahtera ja minä saatamme myöhästyä, kyyti on hieman epävarma. Voihan piip.
Minulla ja Usudaksellakin on hiukan ongelmia tuon kyydin kanssa. Nimittäin aikaisin Helsinki-Kuopio juna olisi määränpäässä 12.50, elikkä hiukan alle tunnin myöhässä sovitusta tapaamisajasta. Olen etsinyt myös jonkin toisen kaupungin kautta meneviä junia, mutten ole oikein löytänyt sopivaa...
Huomenna lähtisi (viimeinen)juna, joka olisi perillä noin yhdeltä lauantaiaamuyönä. Rahat eivät kuitenkaan riitä minkään majapaikan vuokraamiseen.
Bussien tarjoamat aikataulut olisivat parempia, mutta hinnat ovat liian korkeat D:

YO

Viesti Kirjoittaja YO » To Loka 01, 2009 20:05

aduial kirjoitti:Aduial kumartaa ja pyytää anteeksi koska pääseekin tulemaan vasta neljän aikoihin pienien kyytisekaannusten vuoksi... Ja voisiko joku tulla vastaan etten eksy ihan kokonaan? 8>

Ohjelma kuulostaa mahtavalta. Enää muutama päivä, yay!

Edit: Ai juu, minulta löytyy Twister, voisin ottaa mukaan. ^^
Joo, nuorisotalolla ei ole kunnon twisteriä, en ainakaan löytänyt. Joten auttaa paljon jos tuot sen omasi~ Päästään pelailemaan!

Ja khrm. Koska lauantaina on ilmeisesti aika surkea sää. Mennään ilmeisesti jo aikaisemmin tuonne nuorisotalolle. Tai ainakin ovet sinne aukeaa aikaisemmin. Voidaan sitten sinne paeta, kun taivaalta sataa nyrkin kokoisia rakeita~
Tarkka ohjelma tulee tänne huomenna.
\( ● )/ ! \( ● )/ ! \( ● )/ !
http://www.nekocon.fi
Vegeta. Jep.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » To Loka 01, 2009 20:18

Miitti YLIHUOMENNA!

Monilla vaikuttaa olevan kyydityksen kanssa pikkumoisia ongelmia, mutta ilmoitelkaa tarkemmin vainna viestitellen kavereille/tutuille joilla numeronne on ja jotka ovat miitissä x'D jotta ihmisiä saadaan kiinni <3.
Lauantaina aloitetaan tällä esittelyllä, esittelyn avaan minä, YO ja Sora-san. Lavan edessä sitten kokoonnutaan kahentoista aikoihin, suositellaan niiden joilla on mahdollista saapua jo kello yhdentoista aikoihin. Ja nyt puhumme aamusta, EN illasta!
YO kirjoitti:Ja khrm. Koska lauantaina on ilmeisesti aika surkea sää. Mennään ilmeisesti jo antisemitic tuonne nuorisotalolle. Tai ainakin ovet sinne aukeaa aikaisemmin. Voidaan sitten sinne paeta, kun taivaalta sataa nyrkin kokoisia rakeita~
Tarkka ohjelma tulee tänne huomenna.
OHNOES! Noo onneksi päästään sinne nuokkarille aikaisemmin <3 (:
Viimeksi muokannut Yamasukka, To Loka 01, 2009 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » To Loka 01, 2009 20:22

Voi, ylihuomenna jo. <3 Kylläpä aika menee nopeasti. Mahtava Ranska-oniisan lähtee matkaan jo huomenna ja ilmestyy sitten lauantaina paikalle yhdessä Venäjän kanssa. En tiedä vielä mihin aikaan, mutta ehdimme luultavasti melko ajoissa. (claircorruption: Korjaa sitten jos olen väärässä. :'>)
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Danny

Viesti Kirjoittaja Danny » To Loka 01, 2009 21:09

ihan tässä mielenkiinnosta/uteliaisuudestani tulin taas tänne kattelee et mikä ihmeen <hetalia>.... miitti.
, mutta saanen kysyä minkälainen ohjelma toi hetalia oikein on...?

(juuh taas yks järjen jättiläinen kuka ei osaa googlettaa tai kattoo muilta foorumeilta...)

PS: Toivon et tullee teille kiva miitti ettei ala sataa mitään rakeita yms. T: Danny-Boy
It doesn't matter how many times you get knocked down.
It matters how many times you stand up.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”