Hetalia Random miitti @ Kuopio

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

moksutin
Viesti:

Re: Hetalia Random miitti @ Kuopio

Viesti Kirjoittaja moksutin » La Syys 19, 2009 20:43

Mie tuon 2-5 salmiakki rasiaa, 2 levyä(kö) salmiakkisuklaata, 2pkt salmiakkidominoita, 2-3 pulloo (ISO PULLO~) alkoholitonta siideriä(?). Ffffffffffff kuolen. :''D

Mun kaveri joka cossaa Ruottia tuo jotai random juttuja. >:I

tamuki

Viesti Kirjoittaja tamuki » La Syys 19, 2009 22:35

Juuup elikkäs minä ja candyholic tuuaan ainaki keksejä, koska nuo pizzahyrrät menee nii nopeesti möttösiks : D Ja sitte niitä kertakäyttömukeja kanssa. Voidaan myös tuua pari pulloo limpparia?
Viimeksi muokannut tamuki, Ti Syys 29, 2009 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Su Syys 20, 2009 00:05

Itse saatan tyytyä tuomaan vain hyvin epävenäläisiä ja tavanomaisia keksejä tai vastaavaa, mutta jos aikaa ja tarmoa riittää, niin ajattelin leipoa esim. jotain tältä sivulta löytyvää. Ehdotuksia, toiveita? Ensisijalla olisi ehkä nuo blinit, voisin tuoda niitä varten hilloa sekä kertakäyttölautasia- sekä haarukoita. Vaikuttavat melko samanlaisilta, kuin tavalliset ohukaiset.

Lisäksi otan mukaan jotain omakohtaisempaa evästä sarjassa eväsleivät ja hedelmät, sekä täyttöpullollisen vettä. Koska lokakuun säästä riippuen saatan sitä hyvinkin luultavasti tarvita, Venäjän takissa oli kesällä jo tarpeeksi kuuma.

Lisäksi ehdottaisin kaikkia kynnelle kykeneviä ottamaan vilttejä yms. istumisalustoiksi. Itse koitan säätää jonkinlaista alustaa mukaan otettavaksi, ettei tarvitsisi missään mahdollisesti märällä nurmikolla tai muuten likaisessa maassa istuksia. Penkkejä nyt puistoista ja torilta löytyy, mutta kun meitä vaikuttaa tulevan niin kovin iso määrä...

kroteski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kroteski » Ke Syys 23, 2009 18:47

Olen siis tämä yksi Venäjä, joka ilmoitettiin mukaan Vaahteran kaverina.
Minkälaista ruokaa voisin Venäjän kuteissa tuoda? Olen ajatellut että hankkisin tyhjän venäläis-votka pullon ja täyttäisin sen vedellä (poliisien kysyessä antaisin heidän haistaa että vettä se on.)
Mutta mites venäläinen ruoka? En mitään hienoja viitsisi hankkia, ja Moskovan padan venäläisyydestä en oikein ole varma.

En tiedä, saadaanko niin aikainen autokyyti Vaahteran kanssa, että oltaisiin ihan alkuhulinoissa mukana, mutta tän Marukaite Chikyuu-paraatin jälkeen varmaan ilmestytään.

EDIT: Tulin siihen tulokseen että "Moskovan pata" a.k.a Stroganov on hyvin venäläistä. Sitä ruokana nam nam.
I'll give you Sergei in a nutshell: a militaristic retard with a peculiar speech disorder which makes his speech abrupt. Most of the words that he uses are obscene profanities. WHAT an ass.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Pe Syys 25, 2009 21:02

Mon Dieu, enää viikko jäljellä! Nyt alkaa jo jännittää. <3 Hoksasin tänään vielä yhden hyvän evään -- ranskanpastillit! Niitä otan ainakin mukaan. Miittiporukka on kyllä sen verran iso, etten usko että miun tuomisista riittää läheskään kaikille, mutta tuskin kukaan on siellä nälkään kuolemassa... Nyt pitää vain toivoa etten feilaa linkkiaikataulujen kanssa -- eihän mistään tule mitään ilman komeaa, kaikkivoipaa Ranskaa! <3
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

e_123

Viesti Kirjoittaja e_123 » Pe Syys 25, 2009 21:40

Todellakin, miittiin ei olekkaan aikaa enää paljon yhtään, mitenhän tässä vielä malttaisi jaksaa odottaa.
Erään larpin takia/ansiosta Chibitaliamme tekee muodonmuutoksen ja saapuukin paikalle Englantina. Jotain kivaa ruokaa tuon mukani, en tosin tiedä vielä mitä 8D
Se oli vihreä omena : D

Sora-san

Viesti Kirjoittaja Sora-san » La Syys 26, 2009 10:16

kroteski kirjoitti:Olen ajatellut että hankkisin tyhjän venäläis-votka pullon ja täyttäisin sen vedellä (poliisien kysyessä antaisin heidän haistaa että vettä se on.)
Ehkä kannattaa jättää hankkimatta se vodka pulloa, vaikka siinä olisi vain vettä. Se näyttää kuitenkin vodka pullolta. Ei ole kovin hyvää mainosta tälle harrastukselle et joku kulkee vodka pullon kanssa ja miittaajat on hyper tuulella siitä tulee helposti vääräkäsitys tästä harrastuksesta. (mummot harvemmin kyselee mitä se sisältää ja puistelevat paheksuvasti päätään kiun huomaavat mikä se on.)

Tää on vaan minun mielipide, mut musta ei ois kovin kiva selittää poliisille ettei se oo vodkaan ja ettei me olla humalassa. Mut voit sinä sen tuoda jos haluat mut mä en kannata kovin paljon ehdotusta.
eihän mistään tule mitään ilman komeaa, kaikkivoipaa Ranskaa! <3
kaikki voisi olla paremmin ilman kaikkivoipaa Ranskaa. >_<

YAMASUKKA laitatko kokonaisen ohjelman tänne kohta kokonaan. Näkisi mitä kaikkea nyt on ohjelmassa varsinkin kun miittiin on aikaa enää viikko.

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » La Syys 26, 2009 11:16

Sora-san kirjoitti:
kroteski kirjoitti:Olen ajatellut että hankkisin tyhjän venäläis-votka pullon ja täyttäisin sen vedellä (poliisien kysyessä antaisin heidän haistaa että vettä se on.)
Ehkä kannattaa jättää hankkimatta se vodka pulloa, vaikka siinä olisi vain vettä. Se näyttää kuitenkin vodka pullolta. Ei ole kovin hyvää mainosta tälle harrastukselle et joku kulkee vodka pullon kanssa ja miittaajat on hyper tuulella siitä tulee helposti vääräkäsitys tästä harrastuksesta. (mummot harvemmin kyselee mitä se sisältää ja puistelevat paheksuvasti päätään kiun huomaavat mikä se on.)

Tää on vaan minun mielipide, mut musta ei ois kovin kiva selittää poliisille ettei se oo vodkaan ja ettei me olla humalassa. Mut voit sinä sen tuoda jos haluat mut mä en kannata kovin paljon ehdotusta.
Tuossa on kyllä perää. Tosiaankin, en miekään tahtoisi että poliisi tulee pysäyttämään tai joku spurgu tulee kysymään saako huikan vodkapullosta... Myö herätetään muutenkin paljon huomiota, puhallutukset ja juoppojen ahdistelut tästä vielä puuttuisi. Miten olisi kompromissi: pullo otetaan esille vaan valokuvia varten tai jotain, ei esim. silloin kun myö ollaan siellä torilla?
Sora-san kirjoitti:
eihän mistään tule mitään ilman komeaa, kaikkivoipaa Ranskaa! <3
kaikki voisi olla paremmin ilman kaikkivoipaa Ranskaa. >_<
MITÄ!
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

Danny

Viesti Kirjoittaja Danny » La Syys 26, 2009 17:47

heeeee...?
heh.?
HEEEE? (en ikinä nähny hetaliaaa..............)
It doesn't matter how many times you get knocked down.
It matters how many times you stand up.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » La Syys 26, 2009 19:15

Tässä olisi sitten ohjelma(ei järjestyksessä):
~Kokoontuminen
~Esittely
~Informointia
~Marukaite marssi(teemme tätä kun meemme paikasta toiseen)
~Jalkojen vääntökisa
~Venäläinen posti
~Photoshoot(aina erinäisissä paikoissa, esim. pikkukakkospuisto)
~Urumissa ja Fantasiapeleissä käynti
~Eväiden syömistä
~Tomaattisota
~Etsi pari!
~Ei FFHETALIAFIGHTI!
~"Rakastan sinua" -leikki
~Hetalia leikki
~Käynti nuorisotalo 44:sä
~JA VAIKKA MITÄ MUUTA KIVAA KEKSITÄÄN! <3

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » La Syys 26, 2009 20:00

Heeeee tuolle Dannylle vaan.

Vodka-pullo keskustelusta: Itsellänikin on tyhjä, venäläinen vodka-puteli, ja ajattelin sen mukaani ottaa. Pidän kuitenkin sen visusti piilossa laukussa, ellei kyse ole photoshoottauksesta, tai mahdollisesti sisätiloissa olosta. Minun puolestani poliisi saa tulla puhalluttamaan minua kaikessa rauhassa, sillä tiedän etten ole juonut yhtään mitään, mutta kieltämättä vanhojen mummelien nenän nyrpistykset eivät kauheasti kutkuta... Fandomin suojelun puolelta voi aina kyseleville ihmisille selittää tavaran olevan rekvisiittaa, ja jos käyttäytyy sen ajan asiallisesti, porukka varmasti huomaa, ettei kyseessä ole oikeasti mitään ostarin nurkilla ryyppääviä teinejä. Meitä ei sitä paitsi ole luultavasti kovinkaan montaa, jotka ottavat jotain alkoholiin painottuvaa proppia mukaan. Mutta kaikesta huolimatta, minun pulloni pysyy suurimmaksi osan ajasta piilossa.

Myös sellaista ilmoitusluontoista asiaa: Koska miittiin on todellakin tulossa niin paljon Savonlinnan larppiinkin osallistuvaa väkeä, ja haluamme kaikki siellä tavata ja löytää, niin teemme kaiken varalta Tiger Clawin kanssa kyltin, josta voitte sitten larpin Venäjän ja Ranskan tunnistaa ja paikantaa. \o/ Ajattelin, että moinen voisi olla tarpeen, kun kerta miittiin on tulossa niin paljon porukkaa, ja larppaajien löytäminen voisi muuten mennä astetta vaikeammaksi. Osaatte sitten suunnata oikeiden henkilöiden luokse. Tosin, jos Tiger Claw on miitin ainut Ranska, niin silloinhan porukan kokoaminen on helppoa kuin mikä...

Ohjelma näyttää muuten tosi lupaavalta, enää ei malttaisi odottaa.

KamiNari

Viesti Kirjoittaja KamiNari » Su Syys 27, 2009 21:12

Yosh! Ohjelma näyttää todella lupaavalta, en malta odottaa viikonloppua~~~ toivottavasti peruukkini kerkeäsi tulla lauantaiksi...mutta viikonloppuna nähdää!!!! *muahhahaaaa*

YO

Viesti Kirjoittaja YO » Su Syys 27, 2009 22:10

5 päivää! *hyppää ikkunasta*

Krhm. Hieman ilmoitus asioita:
Tarkemmin tuosta Urumiin menosta, sovittiin, että mennään 15.00 jälkeen eli kun Urumi on mennyt "kiinni". Saadaan silleen käydä siellä ihan rauhassa (eikä pelästytetä normi asiakkaita pois) o3o/

ARVONTA!
Urumin omistaja järjestää meille pikku arvonnan~~!! Jokainen Hetalia-miittiläinen saa osallistua. Palkintona on joku random Hetalia One Coin-figuuri! Eli siis tällainen:
Kuva
Figuuri on Kotobukiyan tekemä eli tosi korkealaatuinen, noin 5 sentin mittainen ja tosi söpö <3 Figuureja on tulossa lisää Japanista (edelliset meni vartissa), eli se lähetetään sitten voittajalle postin kautta.

COSPLAY-KISA!
Tämä ei ole ihan loppuun suunniteltu vielä, mutta ideana olisi, että halukkaista osallistujista otetaan kuva ja tuomarit sitten päättävät kuka olisi ensimmäisen (2. ja 3.?) sijan arvoinen~ Palkinnosta ei olla vielä puhuttu :,D Kai se olisi tuollainen figuuri..Ehkä.

Ainiin ja tosiaan saatiin Yamasukan Kuopion keskustan nuorisotalosta tuo lauantai varattua meille. Huomenna tiedetään tarkemmin miten homma toimii käytännössä. Ajateltiin, että jos lauantaina sattuu olemaan kylmä tai sataa tai muuten vaan halutaan levätä niin voidaan sinne sitten mennä~ Siellä on mahdollisuus pelata pingistä, biljardia, eri lautapelejä.. Mutta tarkemmin tästä toivottavasti huomenna. Onko kukaan muuten pysynyt laskuissa montako meitä nyt on kokonaisuudessan tulossa? Minä menin sekaisin aika alkupuolella.

Minä otan sitten mankan mukaan, eli jos on jotain kappaleita mitä haluaisitte miitissä kuunnella laittakaa viestiä niin otan mukaan. Sanoin tämän jo aikaisemmin, mutta otan siis kaiken mahdollisen audio kaman mitä Hetaliasta löytää.
Ja ilmeisesti käyn pizzeriassa ostamassa koko porukalle pizzaa n__n;; PIZZAAA~~!!!!
\( ● )/ ! \( ● )/ ! \( ● )/ !
http://www.nekocon.fi
Vegeta. Jep.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Ma Syys 28, 2009 08:21

KamiNari kirjoitti:Yosh! Ohjelma näyttää todella lupaavalta, en malta odottaa viikonloppua~~~ toivottavasti peruukkini kerkeäsi tulla lauantaiksi...mutta viikonloppuna nähdää!!!! *muahhahaaaa*
x'DDD Mie muuten itsekin odottelen peruukin saapumista~ Olisi todella ärsyttävää jos se ei saavukaan ennen lauantaita >DD

Holly

Viesti Kirjoittaja Holly » Ma Syys 28, 2009 16:19

Sekosin TÄYSIN kun luin noista figuureista. x'DD
Nyt on vielä yksi lisäsyy odottaa miittiä innolla. Arpajaistuuri, kunhan nyt et pettäisi! X__X
Cosplaykisan voittoon ei ehkä ole mahdollisuuksia, koska senverran cossaajia tuonne tulee eikä pukuni ole mitenkään erityisen hieno x'D

Pitäisi kohta alkaa koristella pipareita, niitä kuitenkin sattuu olemaan aika paljon... Pelkäänpä kuitenkin, ettei niitä riitä kaikille, koska sen verran porukkaa on kuitenkin tuonne tulossa... Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

Edit: Täälläkin odotellaan vielä peruukkia. Jos se ei saavu ajoissa, saatan joutua uhraamaan vaivalla pitkiksi kasvattamani hiukset D : (siis, ei kokonaan, mutta... äh, kyllä te tajusitte.)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”