Hetalia Random miitti @ Kuopio

Keskustelu paikallisista ja alueellisista harrastustapahtumista, larpeista, konserteista ja muista pienimuotoisemmista animeharrastajia kiinnostavista yleisötapahtumista. Huomaathan, että monista paikallisista tapahtumista ilmoitellaan ensisijaisesti animeyhdistysten omilla keskustelualueilla.

Valvoja: Animeunionin Foorumiaktiivit

Vaahtera
Viesti:

Re: Hetalia Random miitti @ Kuopio

Viesti Kirjoittaja Vaahtera » Su Loka 04, 2009 12:51

AAA! KIITOS! Turkki Kiittää ja kumartaa niin, että hattu ja naamari tippuu.
Olitte ihania, ja mulla oli super kivaa!
Junalippujen takia piti taistella pitkään, mutta oli se sen arvoista!
Tulkaa kaikki ihmiset Tsukiin!
Mä ehdin nyt ladata kuviani photobukckettiin tässä aikani kuluksi. (yöt osaavat olla sitten todella pitkästyttäviä) Jos joku haluaa oman kuvansa pois sieltä laittaa mulle vaan yksäriä niin poistan sen heti kun ehdin. (eli aika nopeasti)
http://s680.photobucket.com/albums/vv16 ... %20miitti/
.....En voi muuta sanoa kuin että tuo kuva missä minä olen lasiovan takana ja irvistän....on yksinkertaisesti hirveä ja äärimmäisen pelottava, niinkun joku paikanpäällä sanoikin X'DDD
En siis pyydä ottamaan pois vaan kuhan kommentoin :mrgreen:

Siisseli

Viesti Kirjoittaja Siisseli » Su Loka 04, 2009 12:51

Hauskaa oli! Harmi vain, että piti lähteä aikaisin. TT.TT Kuvia tuli otettua paljon ja marssi ympäri toria oli myös hauskaa. Ehkä sen takia on vasemman jalan jalkapöytä vähän kipeä. ><
Mutta kiitos miitistä!
"Ei se ole vika, se on ominaisuus."

claire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja claire » Su Loka 04, 2009 12:52

No niin, nyt on kiikutettu Ranska ja Valko-Venäjä turvallisesti sekä onnellisesti linja-autoasemalle. o/ Traumoja ei jäänyt, toivottavasti ei Ranskallekaan, vaikka kahden melko mielenkiintoisen tyypin välissä nukkuikin. Eli siis, yksi Venäjistä täällä, olin se jolla oli mukana kasa auringonkukkia sekä Neuvostoliiton lippu. Ja fail!peruukki. Ja olin vähän fail muutenkin. Ja lyhyt. Mutta ei siitä sen enempää.

Oli kyllä ihan älyttömän mahtavaa ja eeppistä. Ihmiset olivat mukavia, mm. Ranskaa ja Liettuaa oli kiva pelotella, ja ohjelma mielenkiintoista, vaikkei ihan kaikkea keretty kokeilemaankaan. Oli myös ihanaa nähdä, kuinka moni oli tuonut jotain syötävää kaikille, Liettuan ja, kröhöm, Englannin piparit olivat eeppisiä. Itse toin kämäisen jaffa-keksipaketin, kun en jaksanut blinejä sittenkään tehdä, mutta ainakin Ranskalle, Liettualle ja vaimo-Englannille maistuivat. Ja loppupaketti taisi päätyä toisen Venäjän käsiin, jos en väärin muista. o/ Myös Ranskan ja minun väliset kukkataistelut sekä juomakisat otetaan ihan varmana joskus uusiksi!

Eli juu, kiitos minunkin puolesta hienosta miitistä. En nyt osaa oikein mitään muutakaan tähän änkeä, on jotenkin niin epätodellinen olo näin miitin jälkeen. Huomenna sitten pitää palata taas harmaaseen arkeen ja raahautua ahkerasti ammattikoululle opiskelemaan. Yhyy. Nyt vain seuraavaa miittiä odottelemaan.

Myös erityiskiitokset nyt vielä kerran Ranskalle eli Tiger Clawille hienosta, hieman etukäteen annetusta synttärikortista ! Laitankin sen johonkin edustavaan paikkaan~ Ja kiitos myös Ranskan ja Valko-Venäjän lauantai-ilta seurasta, jutunaiheet olivat vaihteeksi mielenkiintoisia. ("Ranska on kukansiemen, Venäjä on joku random sopuli, ja Valko-Venäjä on näätä." "Hikinen hämähäkkimies-Turkki !" yms.)

Vaahtera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vaahtera » Su Loka 04, 2009 13:04

....("Ranska on kukansiemen, Venäjä on joku random sopuli, ja Valko-Venäjä on näätä." "Hikinen hämähäkkimies-Turkki !" yms.)
Saanko kysyä, että MITÄ!? X'DDDDD

kroteski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kroteski » Su Loka 04, 2009 13:08

claircorruption kirjoitti:Itse toin kämäisen jaffa-keksipaketin, kun en jaksanut blinejä sittenkään tehdä, mutta ainakin Ranskalle, Liettualle ja vaimo-Englannille maistuivat. Ja loppupaketti taisi päätyä toisen Venäjän käsiin, jos en väärin muista.
SYÖN NIITÄ YHÄKIN NAM NAM NAM NAM kiitos. Ei tullut nälkä kun vetäsin junassa sun keksejäs ja nyt laitan vikatki napaan. Olit muuten ihan älyttömän sulonen Venäjä, mitä siitä jos pituudesta puuttu pari senttiä. "Se ei ole se pituus, se on se käyttötapa."
I'll give you Sergei in a nutshell: a militaristic retard with a peculiar speech disorder which makes his speech abrupt. Most of the words that he uses are obscene profanities. WHAT an ass.

Yamasukka

Viesti Kirjoittaja Yamasukka » Su Loka 04, 2009 13:42

Kiitos ja kumarrus kaikille miitistä (: Mahtavaa oli. Ja kiitoksia kommenteista, niitä on todella mukava lukea. Aluksi vähän pelotti mennä Kuopioon fail Amerikan cossini kanssa x'DD
Vaikka ohjelmalista unohtui niin saatiin hyvin vedettyä ohjelmaa :D.
Tuli hirmuinen ikävä kaikkia miitin jälkeen 8'<. Pelättiin myös että pukkaisi sadetta, mutta sää suosikin meitä miittiläisiä~ Huomasin tänään ikkunasta että satoi aika paljon vettä ja huokaisin helpotuksesta ettei ollut tälläinen sää eilen.
Seuraavalla kerralla aion cossia ehkäpä Hong Kongia tai teen sen Amerikan puvun loppuun.
Ihmisiä oli mukavasti ja (toistan tätä) OLI AIVAN MAHTAVAAA! x'D

Kiitos kaikille osallistuneilla~<3 Seuraavaan kertaaan!

Sora-san

Viesti Kirjoittaja Sora-san » Su Loka 04, 2009 14:08

Vaahtera kirjoitti:.....En voi muuta sanoa kuin että tuo kuva missä minä olen lasiovan takana ja irvistän....on yksinkertaisesti hirveä ja äärimmäisen pelottava, niinkun joku paikanpäällä sanoikin X'DDD
Se on kyllä ihan paras kuva mitä mulla oli kameran muistissa. niin mahdottoman eeppisen pelottava ja niin tavattoman random. Onneksi Gilbo sai otettua sen kuvan.

Minulla oli todella siis hauskaa vaikka tomaattinikin alkoivat hävitä puolivälissä päivää. Kuka uskalsi varastaa Romanoni tomaatit. Oli mukava myös tavata tulevan larpin ihmisiä. Nähdään taas larpissa uudestaan. Ranska vannon ettet silloinkaan voita Romana itsellesi.

Vaahtera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vaahtera » Su Loka 04, 2009 14:51

Sora-san kirjoitti:Se on kyllä ihan paras kuva mitä mulla oli kameran muistissa. niin mahdottoman eeppisen pelottava ja niin tavattoman random. Onneksi Gilbo sai otettua sen kuvan.
Hah! Ne punaset silmät korostavat vielä pelottavuutta... 8)

Paha sotaherra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Paha sotaherra » Su Loka 04, 2009 16:16

Eeppinen miitti on eeppinen. Minulla oli älyttömän hauskaa. <3 Ihmiset olivat tosi mukavia ja tekemistäkin riitti vaikkei kaikkea ohjelmassa ollutta ehdittykään kokeilla. Jutut olivat ainakin tosi hauskoja, erityisesti se huonoimpien ja parhaimpien rakastajien Top-10. Miten ihmeessä Espanja voi olla parhaimpien rakastajien ykkönen? (Enkun päätyminen toiseksi huonoimmaksi taas ei ihmetytä yhtään. Pihtari.) Marukaite-marssi oli hauska mankan feilaamisesta huolimatta (mutta miksi sen Enkun piti koko ajan seurata minua joka paikkaan?!), FFFight taas älyttömän eeppinen. Minun ei edes pitänyt mennä fightaamaan, mutta meninkin sitten kahdesti (ja hävisin Liettualle Venäjälle -- mutta siitä ei puhuta).
kroteski kirjoitti:Ja kiitos Ranskalle joka oli meikäläisen kanssa FFFightissä, olit hauska.
Kiitos itsellesi, oli oikein mahtava taistelu. :'D "Summon: Baltian maat!". Liettua-parka antoi lopetusiskun. Hajosin muuten (kirjaimellisesti) sille kolkolkolk-ammunnalle. Ei ole häpeä hävitä tuollaiselle. Minähän olen Ranska ja olen tottunut siihen.
claircorruption kirjoitti:No niin, nyt on kiikutettu Ranska ja Valko-Venäjä turvallisesti sekä onnellisesti linja-autoasemalle. o/ Traumoja ei jäänyt, toivottavasti ei Ranskallekaan, vaikka kahden melko mielenkiintoisen tyypin välissä nukkuikin. Eli siis, yksi Venäjistä täällä, olin se jolla oli mukana kasa auringonkukkia sekä Neuvostoliiton lippu. Ja fail!peruukki. Ja olin vähän fail muutenkin. Ja lyhyt. Mutta ei siitä sen enempää.
Elä nyt, et ollut ollenkaan fail. Olit pelottavan mahtava Venäjä. =D Traumoja ei jäänyt ainakaan tietääkseni. Aihetta kyllä olisi. Kolkolkolttelut, auringonkukilla ja lipulla ahdistelemiset, kellarijutut sekä ensin Venäjän ja sitten Valko-Venäjän kaapista ulos astuminen...
claircorruption kirjoitti:Itse toin kämäisen jaffa-keksipaketin, kun en jaksanut blinejä sittenkään tehdä, mutta ainakin Ranskalle, Liettualle ja vaimo-Englannille maistuivat. Ja loppupaketti taisi päätyä toisen Venäjän käsiin, jos en väärin muista. o/ Myös Ranskan ja minun väliset kukkataistelut sekä juomakisat otetaan ihan varmana joskus uusiksi!
Siinäs näet, Enkku, Venäjäkin on sitä mieltä että sinä olet vaimo. <3 Noin, olemme päässeet yhteisymmärrykseen. Kukkataistelu ja juomiskilpailu olivat vain jotain niin upeaa (etenkin kun näin ne videolta), otetaan ihmeessä uusiksi! Ensi kerralla minä voitan. Kummatkin. Älkää naurako siellä.
claircorruption kirjoitti:Myös erityiskiitokset nyt vielä kerran Ranskalle eli Tiger Clawille hienosta, hieman etukäteen annetusta synttärikortista ! Laitankin sen johonkin edustavaan paikkaan~ Ja kiitos myös Ranskan ja Valko-Venäjän lauantai-ilta seurasta, jutunaiheet olivat vaihteeksi mielenkiintoisia. ("Ranska on kukansiemen, Venäjä on joku random sopuli, ja Valko-Venäjä on näätä." "Hikinen hämähäkkimies-Turkki !" yms.)
Kiitokset itsellesi kun pääsin teille yöksi. >w< Lauantai-ilta oli tosiaan aika mielenkiintoinen noiden juttujen osalta. Mahaan sattuu vieläkin sen sopulijutun jäljiltä.

Mutjoo. Niin. Kiitokset kaikille miittiin osallistujille. Erityiskiitokset Venäjälle ja Valko-Venäjälle (lauantai-illan naurut ja muutenkin), Turkille (EEPPINEN on oikea sana sinua kuvaamaan, olit aivan mahtava. Ethän unohda viiden minuutin liittoumaamme etkä sitä miten annoit minulle kahdesti selkään), Suomelle (olit niin söpö vaikket lämmennytkään minulle siinä Minä rakastan sinua -leikissä. Lupaan kyllä toimittaa ne salmiakit Japanille!), Liettualle (ne keksit olivat herkullisia. Et sitten mennyt Venäjän kanssa sinne häälimusiiniin?), Romanolle (sinua ja kiehkuraasi oli hauska kiusata <3), Espanjalle (pirun kova vastus. Kyllä minä vielä sen Romanon saan!) sekä tietysti ihanalle VAIMOLLENI eli Enkulle (tarvitseeko edes sanoa miksi? :'D). Olen niin iloinen että tulin tähän miittiin, toivottavasti tämmöinen pidetään uudestaan.

EDITTO: Tässä muuten kuvia. http://s274.photobucket.com/albums/jj25 ... ia-miitti/ Siitä vaan tallentamaan omalle koneelle.
Viimeksi muokannut Paha sotaherra, Su Loka 04, 2009 17:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sisko: "Mitä sä teet?"
Minä: "Yritän tässä näyttää ruotsalaiselta kreiviltä."

Cosplayshogunaatti eli lyhyemmin Naatti

YO

Viesti Kirjoittaja YO » Su Loka 04, 2009 17:02

Ranskan viesti oli liikuttava ;__; Vaikka kannankin kaunaa siitä, että koskit kiekuraani useita kertoja.. (kostan vielä joskus)
Oli mukava tavata näinkin paljon uusia, mukavia ihmisiä ja itse en löydä miitistä mitään, joka mielestäni olisi feilannut pahemmin.
Kiitos vielä kaikille miittiläisille! Toivottavasti nähdään vielä monta kertaa!

Kyllä, eiköhän me järjestetä Hetalia Random miitti II jonain päivänä! Pakko.

//edit
Turkki. "Kiitos" häälahjasta. Laitoin sen vitriiniin.
\( ● )/ ! \( ● )/ ! \( ● )/ !
http://www.nekocon.fi
Vegeta. Jep.

Vaahtera
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vaahtera » Su Loka 04, 2009 17:22

Tiger Claw kirjoitti:Turkille (EEPPINEN on oikea sana sinua kuvaamaan, olit aivan mahtava. Ethän unohda viiden minuutin liittoumaamme etkä sitä miten annoit minulle kahdesti selkään)
Voi Ranska, mulle tulee tässä nyt tippa linssiin ;A; Tuo oli niin liikuttavasti sanottu. Kiitos! Turkin ja Ranskan liittoutuma ei kaadu eikä horju koskaan ja ne selkäsaunat ja Romanon ahdistelun estot eivät muuta kuin lujita sitä liittoa! Kiitos itsellesi ihan valtavasti. Ihan btw, ihan sun takiasi otettiin juna-asemalla erittäin psykopaattisen näköinen kuva musta ilman maskia ja peruukkia >'DD
YO kirjoitti://edit
Turkki. "Kiitos" häälahjasta. Laitoin sen vitriiniin.
Olehyvä. Vaali sitä tarkoin.

Shinashinju
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shinashinju » Su Loka 04, 2009 17:55

Miitissä oli todella hauskaa, kyllä!
Ensin pelkäsin että junien kanssa tulisi ongelmia, mutta ei sitten tullutkaan... Kiitos Turkille,Kreikalle ja Venäjälle (ja muillekkin)meno -ja paluu matkaseurasta! : D

Hiukan harmitti kun ei tullut kameraa mukaan, mutta sain otettua kuvia Amerikan kameralla.
Sain paljon uusia ystäviä, jihuu~ Ja joidenkin kanssa nähdään sitten (viimeistään) Tsukiconissa :)

Englanti kiittää.

moksutin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moksutin » Su Loka 04, 2009 18:02

kroteski kirjoitti:Kiitos myöskin Ruotsille, Suomelle, Amerikalle ja parille muulle ihanaiselle jotka tulivat ensin kanssamme Mäkkäriin ja sattumalta samoilla junilla. :D Olitte hauskaa porukkaa! Junamatka siinä Pietarin vaunussa oli paljon hauskempi isolla porukalla.
Terve tässä ois se suomi!! x''D Se juna matka oli ihana, vaikka ei pitkään junassa oltu D: Mäkkärissä meijän jutut oli mahtavimmasta päästä jos satuitte kuulemaa...

Ai niin junassa se tekstiviestin ääni... didididi... xD okei.

Varmaan jotkut muistaa mut, Ruotsin ja sillipurkin. Jonka Ruotsi heitti roskiin ja mää otin sen sieltä :'''D Te kaikki olitte niin parhaita siellä miitissä!!!!

ps. terveisiä Turkille, Venäjälle, Kreikalle, Amerikalle ja Englannille (siellä junassa)~!! <3 Ja miks luulitte meitä vanhemmiks ku oikeesti?? LOL. Emt mua vaa naurattaa. Pistän kuvia deviantarttiin kun kerkeen (Mokko-chan olen minä xD) Ja photobuckettiin.

aduial

Viesti Kirjoittaja aduial » La Loka 10, 2009 16:58

Belarus kiittää! <3 Miitti oli todella eeppinen ja ihmiset myös. Venäjän luona oli mahtavaa, kiitos vielä yöpaikasta. Keskustelujen älykkystaso oli huipussaan. Tai jotain. xD

Anyway, minultakin löytyy nyt kuvia -> http://s1005.photobucket.com/albums/af1 ... %20Miitti/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut harrastustapahtumat”