Sarjakuvia

Esittele omia tuotoksiasi ja kommentoi muiden töitä. Perinteisen taiteen lisäksi tälle alueelle ovat tervetulleet myös teksti- ja valokuvataide.

Valvojat: Animeunionin Foorumiaktiivit, Taidenurkkaus / aktiivit

Aura

Re: Sarjakuvia

Viesti Kirjoittaja Aura » To Maalis 22, 2012 12:58

Törkeää spämmiä taas (monesko tämä jo on, tosin tekijän pitäisi mainostaa kun eihän työt muuten leviä), mutta tuli mieleen että ehkä kannattaisi täälläkin mainita että Miron on nyt valmis: Sarjis luettavissa täällä.

Seitti lupasi ystävällisesti jopa julkaista sen paperilla! :D Jännää kun kyseessä on eka kustanne moneen vuoteen. En edes muista koska tein viimeisen omakustanteen.

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » To Syys 06, 2012 08:19

Awww! Ihana kun ihmiset edelleen piirtää! Nyt tulin taas hyvälle tuulelle. (Hienoa, Aura! Olen niin iloinen puolestasi.) :D

Sain itsekin aloitettua oman pitkän sarjakuvan. Tästä tulee niin pitkä, että piirrän sitä varmaan koko elämäni ajan, mutta jotain sellaista olin alunperin suunnitellutkin. 1/3 "Dirty Hyenan" ensimmäisestä luvusta on nyt kuitenkin valmis! Se on aika puhtaasti tytöille suunnattu sarjakuva, mutta saavat pojatkin toki lukea, jos saavat siitä jotain irti. :P Luvun aloitus saattaa olla hieman tylsä, sillä se on lähinnä jutustelua ja vasta seuraavissa osissa tapahtuu jotain.

Mahdolliset varoitukset: sisältää mietoa alastomuutta, sekä seksuaalisia teemoja.
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Su Elo 18, 2013 23:24

Nyt sain b-osion valmiiksi Dirty Hyenan ensimmäisestä luvusta. Hieman hassua postata sitä tähän jatkeeksi, mutta viime kerrasta on kulunut melkein vuosi. Juuri tämä tarinan pätkä on pyörinyt mielessäni jo vuosia ja olen miettinyt, miten ihmeessä saisin sovitettua sen järkevästi... ja tässä se nyt on.
Genre on fantasia + mustakomedia. Meno on kuitenkin vielä mukavaa ja kevyttä verrattuna siihen, mitä c-osio eli luvun lopetuskappale tulee olemaan. (Saankohan minä edes julkaista sitä...) En ole vielä aloittanut edes c-osan kartoittamista, mutta minulle on jo suurinpiirtein selvää, mitä siinä tulee tapahtumaan.

Tähän vielä extrana tuotokseni viime vuoden 24-tuntia sarjakuvaa -miitistä, jonka nimeksi tuli Nonri's Clinic. Tämä on jo sellaista huttua, että lukeminen omalla vastuulla. Sarjis kertoo hehkeästä hoitsusta, nimeltä Nonri, jota riivaa demoni. Pari muuta sarjakuvahahmoani käy myös pistäytymässä Nonrin klinikalla.

Jatkakaa piirtämistä! :D

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Ke Helmi 19, 2014 20:00

OMG! Ja nyt sitten Dirty Hyenan ensimmäisen luvun c-osio on valmis. Ehkäpä kaikista työläin osa, joka valmistui silti ajallisesti nopeiten.
Viimein pääsin piirtämään kohdan, jossa päähenkilöni viimein kohtasivat. Eivät kovin lupaavissa merkeissä, mutta he alkavat tutustua toisiinsa paremmin jatkossa. Koska tässä osassa tapahtuu moraalisesti hieman arveluttavia juttuja ja se on muutenkin synkempi, asettaisin sille ikärajaksi K-15.
Piirsin sarjakuvan A4-kokoiselle kopiopaperille. Käytän tussaamiseen sekä terää, että siveltimiä (Sumi Ink -mustetta). Editointi GIMP 2:lla.
Kommentteja ja mielipiteitä lukisin mielelläni! :D

Ja tässä vielä extrana viime 24 tuntia sarjakuvaa -tapahtumassa syntynyt luomukseni, Sacred Journey. Se on puhtaasti uskonnollinen sarjakuva, mutta yritin tehdä siitä mielenkiintoisen sellaisen. Esittelen tämän sarjiksen poikkeuksellisesti videomuodossa, ruutu kerrallaan ja dubbasin myös puhekuplat. Siinä esiintyy muutama hahmo aiemmista sarjakuvistani.

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » To Elo 06, 2015 23:53

Dirty Hyena jatkuu taas! Tämä onkin jo toisen luvun aloitusosio.
Tässä osassa esitellään hieman uusia hahmoja, mutta myös päähenkilöt kokevat jonkinlaista hahmokehitystä. Pidin erityisen nerokkaana kohtausta, jossa Dik karkaa ikkunasta, mutta menee pian samaa reittiä takaisin. :D
Viime luku oli ehkä vähän liiankin synkkä, mutta tämä osa palaa takaisin komedian pariin. Saa nähdä miten hahmoille käy jatkossa...
Tekniikka: tussi ja GIMP 2.

quirrell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja quirrell » Ma Syys 19, 2016 16:11

Iso veikka huolehtii: kappale 1 on valmis

jos olet kiinnostunut seuraa linkkiä

doriangeisterhugel.deviantart.…

Mangani kertoo pienestä Luka Kurokawa nimisestä pojasta, joka on asunut pienessä ulkopuolisilta suljetussa ninja kylässä. Myöhemmin hänet adoptoi Englannin maaseudulla sijaitsevassa kartanossa asuva kiinalainen argeologi. Hänen palvelus väkensä vasta mielenkiintoisija ovatkin ;)

Muuten mangani on englannin kielinen no syy netissä tuntuu pärjäävän vain englannilla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Erilaisen nykytaiteen museo”