Lemmikkinne

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Fazi
Viesti:

Re: Lemmikkinne

Viesti Kirjoittaja Fazi » La Touko 07, 2011 15:03

Toivottavasti ei ole akitasi aggressiivisesti suojelevainen, ei kuulu niiden luonteeseen : D
Tracon 8: Team Fortress 2 - Pyro // Ruttotohtori

Vannoutunut Gurren Lagann -elitisti.
Haters make me famous~

~ MyAnimeList deviantART Tumblr Blogi

otapunk

Viesti Kirjoittaja otapunk » Su Touko 08, 2011 11:33

BanaaniMiku kirjoitti:Elikkäs eilen sain akita-rotuisen koiran jonka nimesin Jeromeksi lempihahmoni mukaan Weedistä. Jerome on ihanan leikkisä ja touhukas ja onhan se vasta kolme.vuotiaskin. Koko ajan pitää olla puuhaa : D Se on myös erittäin suojeleva mikä välillä saattaa häiritä ystäviäni, mutta se kuuluu sen luonteeseen ja tekee siitä ihanan <3

Sori, mutta hieman huolestuttaa tuollaisen käytöksen kehuminen..

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » Ma Touko 09, 2011 14:58

Täysin komppaan Otapunkia.

Haters make me famous~

Saimaanvuohi

Viesti Kirjoittaja Saimaanvuohi » Ma Touko 09, 2011 17:13

Mulla on ihana hauveliini nimeltä Hugo

Kuva

Vähän yli 10 kk vanha, oikein rauhallinen ja ihana. Hän on lyhytkarvainen kaniinimäykky, jolla on pitkä "kärsä". Hugonen hyppii todella korkealle, mm. lattialta kirjahyllyn päälle!
Rakastettava, ihan oma koira!

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ma Touko 09, 2011 20:51

Fazis kirjoitti:Toivottavasti ei ole akitasi aggressiivisesti suojelevainen, ei kuulu niiden luonteeseen : D

Juu ei mitenkään aggresiivisesti suojelevainen ole, se vain kulkee on koko ajan vieressäni : D
Mikä se on? Ai, nyt mä tajuun se on tommonen oisit heti sanonu...

otapunk

Viesti Kirjoittaja otapunk » Ma Touko 09, 2011 22:11

BanaaniMiku kirjoitti:
Fazis kirjoitti:Toivottavasti ei ole akitasi aggressiivisesti suojelevainen, ei kuulu niiden luonteeseen : D

Juu ei mitenkään aggresiivisesti suojelevainen ole, se vain kulkee on koko ajan vieressäni : D

Päästää kuitenkin muut sun lähelles eikä ole susta mustis toisille ihmisille?

Fazi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fazi » Ma Touko 09, 2011 22:23

BanaaniMiku kirjoitti:

Ootko varma, ettei ole pelkkää seurankaipuuta? Liiallinen seurallisuuskaan ei kuulu akitalle.
Mikäli tarkotat "suojelevaisuudella" sitä, että koira ei päästä muita ihmisiä lähellesi kun kulkee vieressäsi ja jos se pitää minkäänlaista ääntä samalla, niin se on jo aggressiivisuutta muita ihmisiä kohtaan. Tämä = ei hyvä. Yhtään.

Haters make me famous~

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ke Touko 11, 2011 18:19

Fazis kirjoitti:
BanaaniMiku kirjoitti:

Ootko varma, ettei ole pelkkää seurankaipuuta? Liiallinen seurallisuuskaan ei kuulu akitalle.
Mikäli tarkotat "suojelevaisuudella" sitä, että koira ei päästä muita ihmisiä lähellesi kun kulkee vieressäsi ja jos se pitää minkäänlaista ääntä samalla, niin se on jo aggressiivisuutta muita ihmisiä kohtaan. Tämä = ei hyvä. Yhtään.

Pyydän anteeksi siitä että saatoin käyttää sanaa "suojelevainen" vähän väärin, anteeksi siitä.
Eli siis se vain ylesesti ottaen seuraa minua usein, minne sitten kotona menenkään, mikä on ihan normaalia myös talossa olevalle uudelle eläimelle. Juu ja ei pidä mitään ääniä : D Voisi kyllä olla myös sitä seurakaipuuta, mutta vietän sen kanssa aikaa aika paljon/per päivä.

BanaaniMiku

Viesti Kirjoittaja BanaaniMiku » Ke Touko 11, 2011 18:20

otapunk kirjoitti:
BanaaniMiku kirjoitti:

Päästää kuitenkin muut sun lähelles eikä ole susta mustis toisille ihmisille?

Juu ja kyllä päästää jos sitä vain vähän esim tuuppaa pois vierestä niin se vaihtaa paikkaa ja päästää ystäväni lähelleni.

-Dist

Viesti Kirjoittaja -Dist » Ke Heinä 20, 2011 22:32

Kaks kissaa tuli taloon maanantaina. Johan niitä onki nyt 12v jo haluttu. Ihania kyllä ovat ja tosi sosiaalisiakin. Nukkumaan ko menen niin aina tulee jompi kumpi, jos ei kummatkin ni viereen/mun päälle nukkumaan.

Tuo harmaa on kyl melkonen sylikissa ja silittämään saa mennä melkeen millon vaan, mustavalkonen taas vähän oudompi tapaus.. Välttelee kosketusta mutta itse sitten tulee syliin aina välillä ja sillon kyllä silittelyt ja rapsuttelut kelpaa.

Lopuksi toki pakollinen kuva : [spoiler=Iso kuva]Kuva[/spoiler]
The joys of a universe made and unmade, friends across time, shall be your ray of light.

zorome

Viesti Kirjoittaja zorome » La Loka 08, 2011 21:15

Tuota noin... Mulla on 2 marsua, Ruusu ja Roosa.Ne on tosi veikeitä :D Ja sit on 3 koiraa, kääpiösnaguja :) Roi on vanhin,3 vuotias. Se on aika juro, totinen torvensoittaja;D, Kirppu, vuotias,aika rasavilli ja aina iloinen. Mitsu,5kk ihan pentu vielä. Kaksi jälkimmäistä jaksaa leikkiä aina ja missä vaan :D !

Merryl

Viesti Kirjoittaja Merryl » Ma Loka 10, 2011 15:01

Meidän taloudesta löytyy Muska-niminen suomenlapinkoira, joka on kohta 7-vuotias (syntynyt marraskuussa 2004) ja näyttää tältä. Luonteeltaan Muska on hyvin kiltti, sosiaalinen ja kiinnostunut niin muista koirista ja eläimistä kuin ihmisistäkin, ja se on ollut meillä ihan pienestä pennusta saakka. Muskaa saa rapsuttaa ja silittää niin paljon kuin haluaa (ja usein vielä enemmänkin), ja erityisesti se tykkää kun sitä rapsutellaan vatsan ja rinnan alueelta. Muskalla on välillä paha tapa järsiä hampaillaan yhtä tassunpohjaansa niin, että siitä alkaa vuotaa verta, ja karvoitus kyseisen alueen kohdalla on jopa vaihtanut väriä kuolan ja veren seurauksena. Asiaa on kyllä tutkittu lääkärillä, mutta valitettavasti syy outoon käytökseen ei ole selvinnyt. :( Onneksi koira ei harrasta tuota enää niin kovin usein.

Meillä on myös aiemmin ollut kaksi kissaa, ei tosin yhtäaikaa, joiden nimet oli Olli ja Elli. Olli oli ensimmäinen lemmikki mitä meillä koskaan oli, isäni löysi sen hylättynä eräältä parkkipaikalta ja toi sen kotiin. Valitettavasti Olli katosi jälkiä jättämättä jo varmaan kymmenen vuotta sitten. Toivottavasti hän päätyi uuteen yhtä hyvään kotiin eikä unohdetuksi raadoksi jonnekin ojan pohjalle. Elli puolestaan oli ottokissa, joka tuli taloon kun siskoni näki siitä luovutusilmoituksen erään kaupan seinällä. Ikävä kyllä Ellikin koki karun kohtalon, kun se jouduttiin sairauden vuoksi lopettamaan parisen vuotta sitten (oli ollut jo syntymästään enemmän tai vähemmän sairas, mutta onneksi sillä oli myös hyvät hetkensä).

Weetu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weetu » Pe Loka 28, 2011 18:52

Koira on taloudessa tällä hetkellä ja rotuna olen coton de tular narttu: Kin-Sei Xantha eli tuttavammin Wilma :3 kuva: http://www.petsie.fi/pet.php?petid=134024
Edesmennyttä vanhaa herraa vanha tiibetinspanieli herra Kin-Sei StarSky eli Kingi' unohtamattakaan. Kuva: http://www.petsie.fi/pet.php?petid=24820
Tulevaisuudessa myökin bordercollie nartun hankinta ja vanhemmille toinen coton ;3

Kotisivuilta löytyen lisää tietoa: http://www.tassutellenelamaa.webs.com/

jansan

Viesti Kirjoittaja jansan » To Marras 17, 2011 21:05

kotoa löytyy koira ja kaks erittäin laiskaa kissaa. koira on rodultaan Pyreneitenmastifi (naaras) ja sen koko nimee en muista, mut loppuosa on Briliante Bertta. Bertta on sen kutsumanimi ja tää on mun kolmas koira. Tän koiran koulutus oli aika haastava, ku Bertta on vähän itsepäinen luonteeltaan :D Nykyään Bertta tottelee hyvin ja sillä on ikää 6 vuotta nyt. Muistan vielä kun se oli tosi söpö pieni koiranpentu, mut nykyään se on sellane "pikkunen sylikoira" xD Mun edellinenkin koira oli Pyreneitenmastifi (Dolli) ja sitä edellinen koira oli Tanskadogi (Renny). Kissat mitä mulla nyt on vaan perinteisiä "maatalon kissoja" ja niiden nimet on Tiko ja Nike. Tiko näyttää aikalailla karviselta (ainakin yhtä laiska) ja Nike taas Latz purkin kissalt.

inoue

Viesti Kirjoittaja inoue » Ma Heinä 23, 2012 17:40

Jalkojeni päällä nukkuu yli 20kg painava sekarotuinen koira. Korvat on epämääräiset välitilassa leijuvat (isä lurppakorva ja äiti pystykorva) ja silmät ovat kuin jali ja suklaatehtaan herkkuosastolta valitut suklaa konvehdit. Koiran nimi on Rambo, ja kyllä olen Sylvester Stallone fani ja rakastan eritoten rambo elokuvia, minkä vuoksi nimesin lähes kauttaaltaan (rinnassa valkoinen täplä) mustan koirani Ramboksi. Rambo ei ole kuitenkaan viidakon ykä, vaan alistuvainen nappisilmä joka juoksee sohvan taakse jos satun korottamaan ääntäni vaikka puhelimessa...eli epäonnistunut nimi valinta D_: (mutta herra kantaa nimensä kuitenkin hyvin).
Ikää on vasta vuoden minkä vuoksi lenkillä nähdessään rusakon juoksee älytöntä vauhtia ja minä pienenä immeisenä menen vain perässä (ei muita mahdollisuuksia). Hyviä puolia on kuitenkin että Rambo ei hauku. Kaikki koirat siis haukkuu mutta rambo haukkuu vain kun herran pehmolelu viedään, muuten se ei viitsi. Ei edes kun joku pimputtaa ovikelloa ja vaatii sisään.

Ennen Ramboa minulla on ollut neljä kania (kaikki eri aikoina, ja rakkain kaneista nimeltä Nöpsö eli 7 vuotiaaksi :3 )

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”