Esittele itsesi

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Chiro-chan

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Chiro-chan » Ti Touko 21, 2013 18:55

Hei, olen 14-vuotias nuori naispuolinen teininalku Porista päin. Ulkonäöstä tuskin jaksan kertoa enempää, mutta minulla on vaaleat, lyhyet hiukset sivujakauksella, olemattomat kulmakarvat ja epämääräisen väriset (vihreät?) silmät. Olen myös aika pitkä, sentin tai pari vaille 170cm. Luonteeltani olen ujohko (en niin ujo kuin pienempänä), mutta pystyn kyllä puhumaan puolitutuillekin ihmisille suht normaalisti. Olen myös melko laiska, iloinen persoona ja omaan huonon huumorintajun. Minulla ei ole paljoa kavereita (nettituttuja kyllä), mutta omistan samanikäisen kaksoissiskon, jonka kanssa vietän suurimman osan ajastani. Harrastan partiota, pasuunan soittoa ja cosplayta sekä tietysti animea ja mangaa.

Aloitin animeharrastukseni viime vuoden kesän lopussa, mutta "nimesin" itseni otakuksi tämän vuoden alussa. Olen aika nirso animeiden suhteen (koska vaadin animeilta liikaa), mutta katson lähinnä väkivaltasia, jännittäviä, synkkiä ja mielikuvituksellisia fantasia-sarjoja. Koska olen tuore otaku, eikä suurta katsottuiden animeden listaa ole kertynyt, mutta lempisarjojani ovat Elfen Lied, Umineko no naku koro ni, Rozen Maiden ja Puella Magi Madoka Magica. Todennäköisyys siihen, että lopetan uuden animen katsomisen ekan jakson aikana on suuri, sillä kyllästyn erittäin nopeasti ja olen kärsimätön. En siksi yleensä ala katsoa yli 25 jakson sarjoja. Vieraskielistä mangaa ei tule lähes koskaan selailtua, koska olen yksinkertaisesti sanottuna laiska. Mitään luettavan/ostamisen arvoisia sarjojakaan ei oikestaan ole. Suomenkielistäkään mangaa en paljoa lue, mutta tykkään Hellsingistä, Black Lagoonista, Battle Angel Alitasta ja Soul Eaterista.

Ja lisäksi, rakastan todella paljon Pixel Horror-tyyppisiä RPG-pelejä, joista suosikkini ovat The Witch's House, Mad Father, Ib ja Ao Oni. En pelaile juurikaan itse, katson lähinnä Pewdiepieltä (<3) pelivideoita ja päätän vasta siten, lataanko pelin. Olen tumpelo tietokoneiden kanssa, joten olen onnistunut lataamaan vain Ibin ja Mad Fatherin. Yume Nikkin, The Witch's Housen ja Ao Onin haluisin pelata, mutta koneeni ei suostu tekemään kanssani yhteistyötä :c

Musiikki on hyvin suuri osa elämääni ja kuuntelenkin sitä koko ajan :3 Musiikkimakuni on aika rajattu (johtuu siitä, etten muita genrejä ole "ehtinyt" tutkimaan) elektroniseen musiikkiin, joista (progressiivinen) house, electro, psytrance, tekno + joissain määrin metalli (ja vähän dupstep) iskee eniten. Japanilaista musiikkia ei tule kuunneltua ihan hirveästi, mutta tykkään kyllä siitäkin. Lempiartistejani/-yhteitäni ovat Infected Mushroom, Feed Me, Kill the Noise ja deadmau5 (muitakin löytyy, mutta mainitsin vain merkittävimmät).
Viimeksi muokannut Chiro-chan, Ke Loka 30, 2013 17:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jaa.

Ropertsi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ropertsi » Ke Touko 22, 2013 23:00

No kai minunkin tämä täytyy tehdä.

Eli täällä on 14-vuotias poika Ilomantsista.
Anime ja mangaa on tullut jonkun verran seurattua no lempi anime on Sword art online ja mangasta en tiedä mikä on paras. Mutta pelata tykkään erilaisia peleja no suosikki Final Fantasy XIII ja Assassins Creed ja miksikö no molemmat on tehty hyvin ja hyvät juonet ja tehtävät. Animesta ja mangasta innostuin vasta viime vuonna no siskoni raahasi minut Tracon 7 ja sieltä se innostus sitten lähti ja samalla aloin cossata ja cossaa vieläkin tämä on kivaa mukavaa ja haastavaa. Muita harrastuksiakin on esim airsoft valokuvaus ja kitaran soitto. Musiikki makuni on hyvin laaja itse asiassa en itsekkään tiedä omaa lempi musiikkia no aika paljon tulee kuunneltua Japanin ja Englannin kielistä musiikkia.

Klayman

Viesti Kirjoittaja Klayman » Pe Joulu 06, 2013 04:35

Kaipa sitä voisi tähänkin vastata.

21 Vuotta. Mies. Nykyisin asustelen Kajaanissa, mutta alunperin olen Suomen seuraavasta pääkaupungista, eli Lohjalta, kotoisin.
Luonteeltani olen hyvin ystävällinen ja hieman lapsenmielinen. Myös huumorintajuisena ja rehellisenä haluaisin itseäni pitää. Olen myös melko kokeilunhaluinen, joten pyrin olemaan avoin uusille asioille.

Suurimpana intohimona ovat videopelit, joita olen pelannut suunnilleen 19 vuotta. Pidän eniten seikkailu- ja roolipeleistä, mutta pelaan laajalti myös muita pelejä. Pelisarjoista suosikkeihini lukeutuvat Zeldat, Metal Gear, Pokémon, Metroid sekä tottakai Mother-sarja.
Vaikka pyrinkin olemaan avoin jokaista genreä kohtaan, niin en silti ymmärrä MMO-pelien suosiota alkuunkaan. Myöskään nyky-FPS-peleihin en koskisi pitkällä tikullakaan.

Myös musiikkimaultani olen suhteellisen avoin ja kuuntelenkin kaikenlaista laidasta laitaan genreen tai alkuperämaahan katsomatta. Tosin mainstream-poppia tai -rappia en erityisemmin kuuntele.
Suosikkiartisteista/bändeistä voin mainita Michael Jacksonin, Gorillazin, Queenin, Offspringin, Masterplanin ja näin suomalaisittain myös Hectorin.
Koska olen erittäin musikaalisesta perheestä lähtöisin, rakastan musiikkia todella paljon ja eritoten laulaminen on lähellä sydäntä. En luultavasti ole elänyt omaan kämppään muuttoni jälkeen päivääkään laulamatta mitään.

Animeen ja mangaan tutustuin joskus vuonna 2007-2008, vaikka olinkin aikaisemmin tietämättäni katsonut animea (mm. Galaxy Express ja Cyborg 009 sekä tietenkin Pokémonit ja Digimonit tuli katsottua). Pidän eniten huumoripainotteisista sarjoista, mutta on sitä tullut katsottua kaikkea laidasta laitaan.
Lempisarjojani animen puolelta ovat Gintama, Baccano, Kaiji, Steins;Gate, Dennou Coil, Monster ja Paranoia Agent. Manga-sarjoista suosikkejani ovat 20th Century Boys, Gon, JoJo, Vinland Saga, Terra Formars, Voynich Hotel, Dorohedoro, Sora no Otoshimono, Onepunch-Man, HunterXHunter ja One Piece.

Länsimaisista sarjoista ehdottomia suosikkeja ovat Twin Peaks sekä Monty Python.
Lempielokuviin lukeutuvat Python-leffojen lisäksi Painajainen Ennen Joulua, sekä italo-western-klassikko Hyvät, Pahat ja Rumat.
Pidän myös länsimaisista sarjakuvista, joista Asterix ja Lucky Luke ovat sitä ehdotonta parhaimmistoa. Myös Lassi ja Leevi on sellainen mainitsemisen arvoinen sarja.
Ei myöskään sovi unohtaa Aku Ankkaa, jonka pitkäaikainen lukija olen ollut ja ala-asteikäisestä saakka. Tosin pitää mainita, että ainoastaan Barksin ja Rosan Ankat ovat mielestäni lukemisen arvoisia ja Barksin kuoleman jälkeen myös se Akkarin tilaaminen loppui.

Mitähän sitä vielä keksisi....

Olen melko eläinrakas. Koirista pidä erityisen paljon. Muita kiehtovia eläinkunnan edustajia ovat Pingviinit, pöllöt, käärmeet ja jotkut äyriäiset.
Kissoista en erityisemmin välitä.
Pelkään ötököitä (hyttysiä ja kärpäsiä lukuunottamatta) yli kaiken. Jos hyönteinen on muurahaista isompi ja nopeampi sekä omaa siivet, niin saan melko varmasti sydänkohtauksen (jos kyseinen mönkiäinen siis yrittäisi tehdä lähempää tuttavuutta).

Melkoinen romaani tuli kirjoitettua, mutta kai tässä tuli nyt pääpiirteittäin kaikki kerrottua. Pisteet niille, jotka jaksavat lukea loppuun asti.

Ei kai tässä muuta. Yhteyttä saa ottaa, jos haluaa oppia tuntemaan paremmin.
Hyvää päivänjatkoa.

freyan

Viesti Kirjoittaja freyan » Ti Tammi 21, 2014 02:02

Piupiuuu! Toivoton luuseri, joka on todella huono esittäytymään, astuu estraadille.

Olen 20-vuotias tyttö Porista. Liian vanha iältäni, mutta mieleltäni en niinkään. Uskoakseni. Olen ujo. Siis todella ujo, kun puhutaan vieraista ihmisistä. En osaa tutustua ihmisiin. Se toimii lähinnä niin, että kun minulle tullaan ensin juttelemaan, niin sitten minäkin uskallan puhua. Olen vain kovin näkymätön... Oon myös kuullut joskus, että näytän siltä, että lyön, jos mulle tulee puhumaan. : D Mistäköhän sekin johtuu.

Animeen/mangaan tutustuin joskus ala-asteella. Kaikkia lempisarjoja en tähän rupea listaamaan, sillä niitä olisi ihan liikaa. Olen ihan pienestä saakka pitänyt piirtämisestä, mutta anime- ja mangakiinnostus antoi lisätuulta purjeisiin. En pidä itseäni kovinkaan hyvänä piirtäjänä, mutta eteenpäin mennään.

Olen addiktoitunut kahviin, energiajuomiin ja coca-cola zeroon. ^^'
There is always time to kill some zombies... After my morning coffee.

Hyun-sook

Viesti Kirjoittaja Hyun-sook » Ma Touko 05, 2014 00:15

Hip hei, voisikai sitä tulla itsensä esittelemään kun on täällä pyörinyt iät ja ajat, tosin epäaktiivisesti mutta kuitenkin. Olen 22-vuotias nainen alunperin kotoisin Savosta, mutta tällä hetkellä asun suurimman osan vuodesta Briteissä opiskelujen takia. Opiskelen pääaineena Aasian tutkimusta ja koreaa. Luonteeltani olen yleensä positiivinen, vaikka saatankin välillä heittää aika sarkastista läppää. Viihdyn sekä ihmisten kanssa että yksin, riippuen päivästä ja seurasta.

Vapaa-aikanani harrastan leipomista, joogaa, valokuvaamista, luonnossa liikuskelua, bloggailua, videopelejä, musiikkia ja tietysti animea ja mangaa. Kesäisin Suomessa ollessa harrastan myös cosplayta ja välillä ratsastusta. Minulla ei ole tällä hetkellä omia eläimiä, mutta haluaisin kovasti kissoja tulevaisuudessa. Musiikkimakuni koostuu lähinnä aasialaisesta musiikista, mutta saatan joskus erehtyä kuuntelemaan jotain länkkäri bändejä.

Hauska tutustua~
Viimeksi muokannut Hyun-sook, Ti Heinä 14, 2015 11:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Foxxysan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Foxxysan » To Joulu 18, 2014 16:33

Hei vain!

Minun etunimeni on Elina, mutta minut tunnetaan netissä nimimerkillä Foxxy tai Foxxysan. Olen syntynyt vuonna 1994 olen horoskoopiltani vaaka. Asun Kuopiossa ja viikot Lapinlahdella, opiskelupaikan ollessa eri paikkakunnalla. Olen lukiopistelija, kolmatta vuotta, mutta käyn itse lukion neljään vuoteen; eli saan ehkä valkolakinvuonna 2016.

Ulkonäöltäni olen hyvin pienikokoinen, vain 150-152 cm pitkä tyttö, jolla on silmälasit ja lyhyet hiukset. Tällä hetkellä hiukseni ovat vaaleansiniset, mutta alan kasvattamaan väriä pois, sillä meinaan kasvattaa takaisin oman blondin värin :'D Silmieni väri on siniharmaat, ehkä enemmän harmaaseen taittuvat. Oikea silmäni on kokonaan sokea ja siksi hieman pienempi kuin vasen silmäni.

Luonnettani on sanottu ainakin hiljaiseksi ja ujoksi - vaikka niin se päällepäin näyttää. En päästä ihmisiä helposti lähelleni, vaikka haluankin tutustua uusiin ihmisiin. Ensivaikutelmani saattaa olla ujo, hiljainen, sisäänpäinkääntyvä tai jopa kylmä - niin ei kuitenkaan ole. En vain uskalla päästää ihmisiä lähelleni, siihen tarvitaan aikaa. Ja tekoja. Pidän yleensä tunteeni sisälläni, en juurikaan näytä pelkoani, suruani yms toisille.

Olen hyvin suvaitsevainen ja lojaali kaveri, johon on melko helppo luottaa. Pidän myös ihmisistä, jotka osaavat arvostaa luonnettani/minua yleensäkin, ja ovat huumorintajuisia - niin olen minäkin.
Pidän piirtämisestä paljon, mikä näkyy yleensäkin kouluvihkoissa, joihin aina tuhertelen kaikkea mahdollista :) Ja eläimet ylipäänsä ovat lähellä sydäntäni, samoin jokainen vuodenaika on omalaatuisensa. Iloitsen melkolailla pienistäkin asioista; kirjoista, taiteesta (lähinnä piirrustuksista tai maalauksista), roolipelaamista, ihmisten kanssa juttelusta ja hyvästä seurasta, hyvästä ruoasta sekä kauniista säästä. Conitapahtumat ovat myös lähelä sydäntäni.

Harrastan cosplayn lisäksi piirtämistä, lukemista (niin kirjojen kuin mangojenkin), animen katsomista, epäsäännöllisesti hevostelua, fursuittausta, postcrossingia, kirjeiden ja tarinoiden kirjoittamista, foorumipohjaisten roolipelien pelaamista sekä lenkkeilyä ja teatteria. Olen mukana nuorisoteatterissa toista vuotta.

Animen ja mangan aloitin joskus vuonna 2007-2008. Ensimmäinen mangasarja jonka luin taisi olla joku Tokyo Mew Mew tai joku vastaava :'D Nykyään luen jonkin verran mangaa ja keräilen muutamia mangasarjoja (Kuroshitsuji, Ginga denseteu Weed jne.) ja animea katson jonkin verran. Olen melko avoin uusillekin animesarjoille, joten melkein kaikki animegenre kelpaa.
Something once you lost will never return~

Leeca

Viesti Kirjoittaja Leeca » Su Helmi 08, 2015 11:50

Olen Laura, 26-vuotias savolainen huumoria rakastava pan-seksuaali, introvertti, haaveilija, juuri nyt työtön aikuisopiskelija, maalla asuva, lemmikkieni kanssa kiitettävästi aikaa viettävä, avoliitossa/kaukosuhteessa ja boheemi taivaanrannanmaalari joka haaveilee kasvisruokavaliosta mutta rakastaa liikaa lihaa ja metsästää vaikkei aseisiin koske. Ja polttaa tupakkaa aivan liikaa. Opiskelen nyt tuotantoeläinten hoidon- ja hyvinvoinnin at:ta, työkokemusta on niin yrittämisestä kuin puhelinmyyntityöstäkin, koulutustaustasta löytyy mm. kivi- ja metallialan ja hitsauksen opiskeluja, mutta eläimet on lähinnä sydäntä ja varmasti eläimet + yrittäjyys vielä kohtaa jollain tapaa. Kotoa löytyy kaksi+yksi koiraa, hevonen, kääpiöluppakorvakani ja terraarioeläimiä, niiden kanssa touhuamisen lisäksi tulee jonkin verran tehtyä/otettua tatuointeja, kirjoiteltua sinne sun tänne ja niin. Siinäpä kai ne, metsästämisen ohella. Joo ja tokihan PS2:lla tulee kyllä pelattua aika paljon :D Konemusiikkia on tullut kuunneltua Scooterin How Much Is The Fishstä asti (-98), vaikka nykyään menee kaikenmaailman humpatkin, vanhuus kun ei tuu yksin..

Animea tullut katsottua koko elämän, välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta mistään mitään en tiedä. Aktiivisimmillani olin 2005, kun 2003 meille tullut ensimmäinen(!) tietokoneemme vaihtui uudempaan malliin ja nettikin joka toimi kohtuunopeasti mahdollisti winampin kautta animetv-kanavan katsomisen. Nyt muutaman vuoden lähes täydellisen tauon jälkeen on taas tullut pari vuotta katseltua enemmän ja vähemmän animea. Törmäsin tällä välin korealaisiin elokuviin, jotka nyt onkin suuri intohimo. Kaivelen koko ajan uusia animesarjoja kattottavaksi ja toisaalta välillä taas katselen vanhoja tuttuja nostalgisissa tunnelmissa. Manga on vähän sellainen uudempi mielenkiintoinen tuttavuus, mutta edelleen enemmän tykkään animesta vaikka koitan mangankin saloihin päästä. Suosikkianimeja on Ginga Nakareboshi Gin, Ginga Densetsu VVeed, CandyCandy, Naruto, Death Note, Maison Ikkoku, Love Hina, Persona 4, Mirai Nikki, Elfen Lied, Btooom!, Attack on Titan ja Steins;Gate.
Behind this mask is.. Another mask! Pretty cool, huh?

SumireAnzuPuramu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SumireAnzuPuramu » Ke Touko 27, 2015 17:30

Heippa, tällainen hieman ujo ja sekopäinen (kumma yhdistelmä) tyttö 14-wee täältä ruudun takaa löytyy. Harrastan piirtämistä ja nukkeilua. Kustomoin ja keräilen lisäksi Monster High-nukkeja. Minulla on murmelinruskeat hiukset ja siniset silmät. Luen aika paljon ja olen puhelin-ja läkerol-pastilliaddikti. Otan tyyliini vaikutteita casual lolitasta ja ajattelin ehkä ryhtyä kunnon lolitaksi. Käyn Kilalassa kesällä, päätetty on ;3

Blogini nukeista: satukirjansyovereissa.blogspot.fi
♧♣~Kukkii se perunakin~♣♧

Meera

Viesti Kirjoittaja Meera » Ke Kesä 17, 2015 17:15

Moikka!

Olen Meera, tottelen myös nettinimeä Helmiina, ihan kuinka vain. Esiinnyn myös netissä nimellä Lilian, millä tahansa noista saa kutsua. :D
Etunimi jääköön salaan, kerron jos se jotakuta kiinnostaa.
Ikää on 22 vuotta, ja olen sytynyt joulukuussa 1992.

Harrastan roolipelaamista, juonittelupelien pelaamista, animaatioelokuvien katselua, mangan lukemista ja lukemista yleensä, fantasian fanitusta, erityisesti sydäntä lähellä ovat Harry Potterit, Taru sormusten herrasta ja Ghibli-studion animaatiot.
Haaveena olisi päästä joskus Japaniin lomalle. Muutenkin japanilainen kulttuuri on sydäntäni lähellä.

Muita foorumeita, joissa minuun voi törmätä, ovat Vuotava Noidankattila ja Kylä-foorumi, Kylässä olen kyllä jäätävän epäaktiivinen....
Olin myös Finfanfunissa, mutta lähdin sieltä pois keväällä lopullisesti.

Olen yleensä iloinen ja ujo henkilö, mutta äärimmäisen uskollinen ystäville ja kavereille.
Jos minut saa suuttumaan, mökötän yleensä hetken, ja saatanpa itkeäkin hiukan, ja sitten yleensä kaikki on hyvin taas.

- Meera
Cogito ergo sum.

Mhh, olen erittäin satunnaisaktiivinen.
Vastaa yksärehin, enkä tiettävästi pure yksärien lähettäjiä.:)

Jadekami
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jadekami » Ma Syys 21, 2015 20:49

Jeap. elvytetään tätäkin ketjua...

Olen 27-vuotias anime/manga harrastaja Vantaalta ja pidän uusien ihmisten tapaamisesti, uusien harrastusten aloittamisesta ja positiivisista elämyksistä. Olen mahdollisesti kokemusten/elämysten metsästäjä omalla tavallani. En kuitenkaan tee sitä muiden ihmisten kustannuksella vaan vaalin hyviä ystävyyssuhteita ja arvostan ihmisten persoonallisia tapoja olla ja elää. Erilaisuus on rikkaus.

Olen ollut työelämässä kiinni raskaammin tai kevyemmin siitä asti kun muutin Helsinkiin 2004. Olen kiinnostunut mm. humanistisista ja vihreistä teemoista, mutta realistisella höysteellä.

Rakastan elokuvia("omat genret" kauhu, jännitys, toiminta, seikkailu, scifi) sekä musiikkia(omat mieltymykset heavy, rock, alternative, indie, elektroninen tanssimusiikki) ja käynkin aika usein lahjoittamassa Finnkinolle rahaa :) sekä erityyppisissä tanssitapahtumissa. Myös erinäiset Conit ynnä muut hassunhauskat tapahtumat ovat edelleen lähellä sydäntä. Harrastan myös PC-pelaamista(sekä nykyään lautapelaamista) ja käyn vuosittain Assemblyssä. Animea katson selkeästi enemmän kuin luen mangaa ja tähän selkeää syytä en ole vielä löytänyt.

Muita itseäni kiinnostavia teemoja olisi ulkoilu, askartelu/näpertely, teemajuhlat, avaruus ja taivaankappaleet sekä erinäiset yliluonnillisiin ilmiöihin liittyvät teemat. Olen myös kiinnostunut aiheena mytologioista ja folkloresta. Noh siinä pieni murunen itseäni. Ja summa summarum; onpa paljon erilaisia mielenkiintoisen oloisia ihmisiä tässä ketjussa :).
Viimeksi muokannut Jadekami, Su Maalis 19, 2017 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vitazzz

Viesti Kirjoittaja Vitazzz » Su Syys 27, 2015 13:57

Hei kaikille,
Olen 20-vuotias muusikko joku soittaa animen coveria ja myös säveltää anime-musikkia (BTW: jos olet pianisti tai tunnet jonkun, voit katso mun muita postia: viewtopic.php?f=83&t=16317). Olen totta kinnostunut animen ja jRPGin musiikista, elokuvamusiikista, j-rockista (X-Japan, Hideto Matsumoto, Versailles). Rakastan monta animea, jotakin esimerrkiä: Beyond the Clouds, The Promised Place, 5 cm Per Second, Evangleion, Star Ocean, Final Fantasy, Shigatsu wa Kimi no Uso, Ef: a Tale of Memories. Joo, asun Helsingissä. Mielellään tavata uusia ihmisiä täältä :wink:

P.S. täällä on omat coverit jotkin ovat youtubeissa:
https://www.youtube.com/watch?v=C1oz5lMmdqE
https://www.youtube.com/watch?v=slT1YsJQpUM
https://youtu.be/8NogVZZeW_8

Penumbra

Viesti Kirjoittaja Penumbra » Ke Loka 07, 2015 00:22

Heips !

Täs ois tämmönen 19-vuotias hupsu tyttönen Vantaalta~ En oikein ole varma kuinka selittäisin itseni, muuutta välillä haluan vain purkin ben&jerry'siä, mukavan sängyn ja netflixin ja ilta ei voisi siitä parantua kun taas välillä haluan viettää iltani kaupungin sykkeessä tanssien aamun pikkutunneille asti <3 ;) Ennen olin ujo, mutta nykyään asiat ovat päinvastaiset ja rakastan tavata uusia ihmisiä. Persoonnallisuudeltani olen lempeä ja ystävällinen, mutta osaan myös olla seko jos vain sinäkin olet (eli minut on hyvin helppo yllyttää kaikenlaiseen hah). Olen addiktoitunut britti näyttelijöihin ja kaikkiin jälkiruokiin. Vihaan talvea, koska olen kylmäverinen ja osaan varmaan kaikki disneylaulut ulkoa. Popcornit on rakkaus ja samoin hiustenvärjäys, mutta hiukseni kuolevat. Uiminen on ahdistavaa, mutta rakastan sadetta. etc etc. Siinä vähän random nippelitietoa musta haha :')

Animea on tullut katsottua noin 7 vuotta ja erityisesti säväyttää erilaiset kauhuanimet, vaikka on pakko tunnustaa että ouran high school host clubilla tulee aina olemaan erityinen paikka minun sydämessäni hups :D Cosplayannut olen aika alusta asti, mutta cossien ompelemisen aloitin noin neljä vuotta sitten :) Tuosta alhaalta löytyy mun devini, jonne tungen cosplay kuviani ja jonka vuoksi yritän treenata photoshoppaustaitojani.

http://penumbrant.deviantart.com/
Throw me to the wolves and I'll return as their pack leader

wibe1n
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wibe1n » To Loka 22, 2015 23:58

Hei kaikille :)
Löysin anikin vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei koskaan eikö??
Olen siis jätkä 94- stadissa syntynyt ja stadissa ollaan vieläkin. Pidän foorumiselailusta, joten piti se tännekin avatari tehdä ja joo jotain varmaan kirjoitellaankin kun vapaa-ajalta ehditään.

Olen ihan tavallinen juppihippipunkkari, eli en siis tiedä. Olen se tyyppi jolle on tärkeintä että kaikilla on hauskaa ja että meininki yleensä on hyvä. Yleensä olen rauhallinen, mutta oikeissa olosuhteissa taas en :D Pidän paljon musiikista ja yritin muutama vuosi takaperin aloittaa jotain soitinta, mutta huomasin... lahjakkuuteni olevan muissa asioissa. Siitä huolimatta musiikki on tärkeä asia minulle ja käyn paljon keikoilla yms. Kone musiikki on jees ja niin on hevikin, mutta teknohevissä on sitä jotain. Toisaalta last.fm väittää että kuunnelluin bändini ikinä on Gorillaz. Hmh, kumma juttu. Peleistä voisin jutella loputtomiin, niin kuin leffoistakin. Käytän wibe1n nikkiä monessa paikassa, kuten youtube, last.fm, deviantart jos haluaa nuita kattella.

Mutta animestahan täällä puhutaan? Tutustuin kaverini kautta, joka minut myös vähäksi aikaa siihen koukutti :D Nykyään Japani-intoiluni hieman vaihtelee ajoittain, mutta vähintään aina jaksaa aiheesta jotain höpöttää. Olen käynyt Japanissa kerran ja se kuuluu elämäni top 10 kokemuksiin varmasti. Japani oli upea maa, missä kaikki jotenkin vain toimi. Ihmiset olivat kohteliaita ja ylipäätään siellä oli jotenkin kotoisa tunnelma. Aion siis mennä toistekkin. Lempisarjani ovat jotakuinkin: Baccano, Durarara, Parasyte, Death Note, Fate/Zero, Clannad, Kara no Kyokai elokuvat ja Steins; Gate
Olen käynyt tähän mennessä kerran conissa, mutta sen verran oli hauskaa, että mennään varmasti toistekkin.

PS. Minulle saa laittaa viestiä jos etsit coniseuraa Helsingistä tai vastaavaa. The more the merrier, right? :)
Iizaayaaa!... wanna chill? 8)

noisy_freckles

Viesti Kirjoittaja noisy_freckles » Ke Marras 18, 2015 21:30

Selvä... Moi kaikille Anikin ihmisille ja muillekin! ^^
En ole ihan vakuuttunut tämän foorumin elossa olosta, mutta olisi kiva tutustua joihinkin, jotka sattuu jakaa joitain mun mielenkiintoja! MENI HERMOT My Anime Listissä, kun poppoo ei asu lähellä. Tykkään nimittäin, että on edes mahdollisuus kahvitella kivojen ihmisten kanssa. :mrgreen: :mrgreen:

Olen siis parikymppinen taiteilija tyttö, joka RAKASTAA aikuisten lapsellisuuksia, eli: sarjakuvia, piirrettyjä, leluja, sokerimuroja ja pelejä! En oo koskaan osallistunut nörtti konferesseihin, mutta kiinnostus ja mielenkiinto on kova. :lol: Oman sarjakuvan julkaiseminen olisi suunnitelmissa myös, mutta se on luultavasti vasta kaukana tulevaisuudessa.

Junji ito on jumala. Rakastan kauhistuttavia ja ällöjä juttuja yli kaiken! *o* Junji Iton työt on paras esimerkki siitä mistä pidän!
Ällöistä jutuista puheen ollen tykkään myös vastapainoksi karseen söpöstä Shoujo mangasta. :lol: Slice of life jutut on myös ihania, silloin kun niitä sattuu löytämään tarpeeksi hyvällä taiteella. Pystyn just ja just, nippa nappa, välillä lukemaan ironisesti huonosti kuvitettua mangaa.
En oikeestaan katso animea nykyään ajan puutteen vuoksi.... Ajattelin kyllä et voisin katsastaa Sailor moon Crystalin jossain vaiheessa. looks so pretty~ :oops:

Jos tykkäät mistään mistä minä pidän (ja osaat ehkä ehdottaa hyviä kauhu/gore sarjoja tai muuten vaan mangaa hyvällä kuvituksella ^^), laita viestii~ See you around the forum!
Shake the dust.

Kurisu Makise

Viesti Kirjoittaja Kurisu Makise » La Joulu 05, 2015 11:34

Hei kaikille! Olen 17-vuotias tyttö Etelä-Suomesta. Olen aika uusi animeharrastaja, enkä ole lukenut juuri muita mangoja kuin Hetaliaa ja Steins;Gatea.
Itse asiassa kiinnostuin mangasta ja animesta nähtyäni muutaman Hetalia-videon Youtubesta. :D
Toivon löytäväni vielä paljon lisää mielenkiintoisia mangoja.

Minä harrastin joskus ratsastusta, mutta valitettavasti mulla ei ole enää oikein aikaa siihen. Toinen harrastukseni on laulaminen, jossa toivoisin tulevani paremmaksi.
Luonteeltani olen melko hiljainen ja ujo, mutta voin olla tuttujen seurassa joskus hyvinkin puhelias. Minulla on vahva haaveilutaipumus ja olen usein ihan omissa maailmoissani. Se saattaa johtua tarkkaavaisuushäiriöstä.

Olen kielellisesti lahjakas ja pidän kielten opiskelusta. Unelmatyöni olisi kääntäminen tai jonkin kielen opettaminen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”