Esittele itsesi

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

hattara

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja hattara » Ti Heinä 24, 2012 19:24

Eli olen naisimmeinen pohjoisesta Suomesta(en Lapista, vaikka moni haluaisi niin uskoa). Ikää löytyy huikeat 23 vuotta. Ulkonäöstä en jaksa antaa kuvailuja, saatte mun puolesta kuvitella millaiseksi haluatte. Voin paljastaa, etten ole nätti, enkä oikeasti jaksa panostaa ulkonäkööni..

Luonteeltani olen hirmuisen ujo ja arka, niinkin paljon, että alkaa haitata jo arkielämää. Tutustun ihmisiin hitaasti, koska tarvitsen aikaa muiden arvioimiseen. Jos totean, että henkilöön voi luottaa, eikä tämä ole vaarallinen, niin ok. Ystävystyn kuitenkin todella huonosti, koska olen viihtynyt aivan liian kauan yksikseni ja tarvitsen mielettömästi omaa aikaa ajatella. Auta armias sitä poloa, joka keskeyttää minut kesken mietiskelytuokioni. Osaan olla äkkipikainen, en kuitenkaan hirveän pitkävihainen, tosin muistan kyllä erittäin hyvin kaikki ikävät asiat. Ja otan kritiikin aivan liian henkilökohtaisesti: koulussa on aina ollut tuskallista, kun minun pienessä päässäni opettajat arvostelivat aina minua ihmisenä, eivätkä suoristustani kokeessa tai tehtävässä. Olen yleisesti rauhallinen ja joidenkin mittapuulla varmasti tylsä. En ole vakava, vaan hymyilen lähes jatkuvasti. Olen aloittamassa uudessa koulussa tänä vuonna, vähän rennompaa menoa ehkä tiedossa, selvittelen samalla, mikä minusta tulisi.

Ensimmäinen mangani taisi olla Salapoliisi Conan, luin sitä jonkin aikaa ja tutustuin samalla muihin sarjoihin. En enää pitkään aikaan ole lukenut Conania tai muitakaan sarjoja, jotka saivat innostumaan magasta. Muita harrastuksia nykyään ovat cosplay, videopelit, ylipäätänsä sarjakuvat ja piirtely. Sekä kissat, olen aivan hulluna lutuisiin kissoihin ja niiden lellimiseen.

Tykkään nykyään erityisesti zombi-elokuvista ja suosikkisarjoihin kuuluu esim. The Walking Dead. Resident Evil-pelit ovat suosikkejani, pelaan kyllä myös L4D2:sta huonolla menestyksellä. Olin nuorena jonkinmoinen Star Wars-fani ja sarjakuvat tulivat minulle oikeastaan tutuiksi tätä kautta. En ole koskaan pitänyt lukemisesta erityisen paljon, muutama opus on tullut luettua, mutta voin kyllä todeta lukeneeni enemmän koulukirjoja kuin proosaa. Musiikin kanssa olen ongelmallinen, innostuin Björkistä n. 10 vuotta sitten ja sen jälkeen ole ollut nirso muuta musiikkia kohtaan.

Suosikkianimea on lähes mahdoton sanoa. En ole pitkään aikaan katsonut animea ollenkaan, joten paha sanoa. Viimeksi ainakin pidin Elfen Liedistä ja Magic Users Clubista(Mahou Tsukai Tai!) ja yleisesti tykkään nykyään katsoa animea englantidubeilla. Avautuvat minulle paremmin kuin japani. Suosikkimangoja tällä hetkellä Chi's Sweet Home ja Yotsuba. Luin ensimmäiset pari osaa Chitä englanniksi ja sain kuulla sen tulevan suomeksi, joten lopetin siihen ja aloitin uudelleen suomeksi. Pidän nykyään lähinnä hempeistä ja hyväntuulisista mangoista, en jaksa yksinkertaisesti draamaa ja videopelit on minusta tarkoitettu purkamaan aggressio, joten en lue paljonkaan mitään vakavampia sarjoja. Viimeaikoina en ole löytänyt mitään erityisen kiinnostavaa, nauraminen on minulle tärkeä asia missä tahansa sarjassa. Sarja on minusta huono, jos en naura kertaakaan lukiessani sitä.

Lempivideopelejä: Resident Evilit, Final Fantasyt, Zeldat, Assassin's Creedit, Tales of-pelit ja tämän hetken ehdoton ykkönen on Bayonetta. Koko kevään olen pelannut sitä ihan onnessani ja vieläkin intoilen, miten paljon on pelattavaa jäljellä. Muita asioita, joista pidän: nukkuminen pitkään viileässä, nauraminen, suklaa, violetti, Simssit, kauniit kankaat ja niiden hiplaaminen... Siinäpä taisi olla joitain.

En pidä riitelemisistä tai väittelyistä, hajuvesistä, yaoista, äänekkäistä ihmisistä, pikkulapsista, vaatteiden ostamisesta. En voi sietää romanttisia komedioita tai muuten romantiikassa vatvomista.

Anikiin päädyin, koska huomasin eräällä foorumilla kaipaavani paikkaa, jossa puhua animesta, mangasta ja cosplaysta.. Aniki on ollut tiedossa paikkana, mutten ole uskaltanut rekisteröityä aiemmin. Muualta minut löytää deviantartista ja Radolasta, jos jollekin paikka on tuttu. En harrasta facebookkailua tai muita "sosiaalisia medioita".

awkward

Viesti Kirjoittaja awkward » Su Elo 12, 2012 21:46

Juu eli ruudun toisella puolella hääräilee 19v. tyttö lapinläänistä.

Ulkonäköä en jaksa alkaa kuvailee nii hirveän tarkkaan, mutta punaset lyhyet hiukset, jotka tarkoitus kohta puolin blondata . Siniharmaat silmät, tosin haluaisin vihreät :’<
Pituutta löytyy n.158cm, eli oon pätkä, paino normaali. Lävistyksiä löytyy nykyään enää 6 korvareikää sekä sitten huulikoru (ennen ollu myös navassa ja kulmassa). Sekä sitten yksi tatuointi selästä, tarkotus ois käyä ottamassa pari uutta tatuointia ny talvella.

Luonteeltani olen ärhäkkä, pippurinen ja pessimisti. (Pessimisti ei pety.)
En tule ihmisten kans helposti toimeen irl-elämässä ja olen kova piikittelemään, sen takia useimmat tuttavuudet jää alkumetreille. Tahdon olla melko terävä kielinen ja oon melko monesti saanu ihmisiä pillahtaa itkuu jo pelkästää että oon sanonu jotai minkä ois voinu jättää sanomatta. Useammat jokka on kestäny sen ja päässeet tutuiks, niin nauraa mulle, sillä ovat oppineet sen että mie sanon mitä ajattelen, enkä ajattele mitä sanon. Sekä sitten multa uupuu luottamus ihmisiin, monet jokka alkaa käyä hiljattain tutuks häippäsee, ku huomaavat minun luottamuksen pulan, luotan hyvin harvoihi. (muutama kaveri vaa joihi oikiasti luotan.)

Harrastuksiin kuuluu lukemisen lisäksi ratsastus, valokuvaus ja musiikin kuuntelu, sekä dataaminen ofc. Ennen olen harrastanu paljon, mutta nykyään ratsastus ja hevoset vie minun aijan lähes täydellisesti, kiitos seitsemän hevosen tallin tuossa takapihalla. Ennen oon harrastanu mm. telinevoimistelua, jääpalloa, jalkapalloa, laskettelua, crossilla rälläämistä, ropeja yms. mutta nykyää ei oo aikaa.

Musiikkimaku on laidasta laitaan. Eli kuuntelen kaikkea mikä kuulostaa korvaani hyvälle. Eniten ehkä kuuntelen rockia sekä hentojakappaleita.
Muutama bändi näi nopeasti luoteltuna; Oomph!, Volbeat, Marilyn Manson, Fall out boy, Black Eyed Peas, The Offspring, Three Days Grace, Pitbull, Bryan Adams, Carly Rae Jepsen, Rammstein.
Tuossa siis vain jotka tuli näi nopeiten mieleen.

Manga/Anime historiaa;
Eli lapsesta asti olen katsonu, sillä alle kouluikäsenä tuli katottua Pokemonia ja Hopeanuolta, sillon tosin ei ollu mitään tietoista Animen katsontaa, ne vaan oli lastenohjelmia.
Kunnollinen tietoinen katsominen ja lukeminen alkoi 13 vuotiaana, eka sarja jonka luin sekä katsoin oli Tokyo Mew Mew. Siitä seuraava tais olla Kamikaze Kaitou Jeanne, jonka luin sekä katsoin. Sitten en edes muista kaikkia niitä mitä oon kattonu ja lukenu. Nykyään en edes sillai kato animea, Fairy Tail on ainut jota nykyään katon animena, muuten vaan luen mangaa.

Viimesimmät joita olen lukenu/seuraillu;
Love in the Mask
Oresama Teacher
Hanazakari no Kimitachi e
Mugen Spiral

Parhaite mieleen jääneet;
Hopeanuoli
Ouran High School Host Club
Fairy Tail
Fruits Basket
Prince of tennis

Elokuvia tykkään kans katsoa tosi paljon. Katsomani elokuvat on melko laidasta laitaan esim. Alien vs Predator:t, Narniat, Eragon, Twilight:t, Pirates of the Caribbean:t, Kun tuntematon soittaa, Madagascarit, Ice Aget, Shrekit on minun mieleisiä. (Kuten sanoin kirjavaa…)
Pari semmosta elokuvaa on joita en halua kattoa enää kertaakaa mm. Hard Candy sekä House of 1000 Corpses on semmosia joita en tykkää. Hard Candy ei oo raaka tai mitää muutakaa, mutta mie en vaa tykkää siitä. Sitten tuo House of 1000 Corpses on liianki skitso minun makuun, i don’t like it.

Minulta löytyy mm. ;
Blogi, face, irc-galleria, mese
Nikcit/osotteet saa pyytämällä. Paitsi facea en luovuta kaikille, eka saa luvan tutustua.
(omalla vastuulla sitte, olkaa valmiita voimaan pahoin, en oo mikää kaunis näky)

Pahoittelen niitä paria miljoonaa kirjotusvirhettä (luki- sekä kirjotushäiriö on... onneks lievä).
Muokkailen tätä varmaa aina ku vaan tulee jotain mieleen. :) Kysyä saa!
if you don't live for something, you'll die for nothing

Nightsky-goddess
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nightsky-goddess » Ti Elo 28, 2012 15:15

No tuotaa... Olen 19 vuotias naikkonen Järvenpäästä, ja Opiskelen tällä hetkellä Vaatetusompleijaksi. No siis mitäs itestäni kertoisin? Olen huono esittelemään itseäni.. :D Mutta olen pirteä ja kaikkien kaveri, mutta huonoina päivinäni saatan menettää itsehillintäni :C ja olen suurissa joukoissa hiljanen, mutta kyllä minusta ääntäkin lähtee ja tekstiä tulee. :D
Olen myös KUMA.n jäsen! (tai no pian olen.. toivottavasti~♥)

Cosplayta olen harrastanut noin.. 5-7 vuotta, mutta olen itse saanut aikaseki vasta 4 asua :DD (fail...)
Animea olen harrastanut tosin kauemmin kun Cosplayta, (eli noin.. 8-10 vuotta?)
Anime josta pidän ja rakastan on Dragonball Z~ (Kysyttävää?? >:U)
Musiikkimakuni on laidasta laitaan joten kaikki käy C:
Mangaa jota luen on myös laidasta laitaan.. eli luen netistä tai kaupassa plärään läpi osan Manga-sarjoista joita harkitsen alkavani ostaa

Tiedän että tekstistä saattaa puuttua (tai puuttuukin) tärkeitä asioita itsestäni mutta niitä voi sitten kysyä. C: Uskon että tuossa oli jo suhteellisen paljon itetoa itsestäni.~♥
I know how It feels, to lose a friend... To lose many of them at Once

Orochimaru86

Viesti Kirjoittaja Orochimaru86 » Ti Loka 02, 2012 20:37

Moi kaikille!! Olen vasta uusi täällä foorumilla ja Suomessakin, eli noin vuoden verran olen asunut Helsingissä. Olen kotoisin Puolasta, Auschwitzista. Se on melkein kuin Orochimarun asuinpaikka Otogakure...vitsivitsi...hehehe :))) Tykkään Narutosta, Death Notesta, Fullmetal Alchemistista, Toradorasta ja DN Angelista. Muita harrastuksiani on käsin tehdyt korut. :D

Enzeru

Viesti Kirjoittaja Enzeru » Su Loka 14, 2012 21:24

Oon uusi tällä foorumilla, niin ajattelin, että voisin esitellä itseni heti alkuun~

Eli siis oon Enzeru, pian 14-vuotias tyttö Tampereen lähistöltä. Mun harrastuksiin kuuluu manga, anime, cosplay, saksofonin ja basson rääkkäys soittaminen ja kaikenlainen ns. taiteellinen sähläys. Tykkään piirtää, maalata, valokuvata ja muuta sellaista. Näiden lisäksi tykkään opetella erilaisia tansseja ja opiskelen kiinaa ja japania. Koulussa opiskelen myös valinnaista saksaa pakollisten englannin ja ruotsin lisäksi. Haluaisin oppia vielä ainakin koreaa ja ranskaa. :)

Musiikki on mulle tosi tärkeää, ja mun lempibändit tulee Japanista, mutta kyllä sinne joukkoon pari eurooppalaistakin mahtuu. Lempibändeihini (ja artisteihin) kuuluu siis Dir en grey, the GazettE, girugamesh, ALSDEAD, Lc5, An Cafe ja Kanon Wakeshima. Näiden lisäksi kuuntelen Happoradiota, Sex Pistolsia ja Marilyn Mansonia.

Lempimangojani ovat Nana, Paradise Kiss ja K-ON!. Näiden lisäks tykkään myös Kuroshitsujista ja Vampire Knightista + miljoonasta muusta sarjasta. Cossauksesta sen verran, että pukuja on tehty muutaman, oon cossannut An Cafen Kanonia Tekesuta Kousenista ja BondS -Kizuna-sta sekä Mioa K-ON!ista. Nyt on työn alla Paradise Kissin Yukarin koulupuku, joka tulee sitten ens vuodelle. :) Myös toinen cossi on suunnitteilla, mutta katsotaan sitä sitten myöhemmin~

Mut voisin tähän liittää vielä pari linkkiä, joista mut löytää:
deviantART,IRC-Galleria, Twitter ja mun blogi + muilla foorumeilla oon joko Enzeru tai Enzeruko. :)
Viimeksi muokannut Enzeru, To Helmi 14, 2013 22:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
please release me before breaking

Peni

Viesti Kirjoittaja Peni » Pe Marras 09, 2012 01:06

Tervehdys!

Olen Peni täältä maailmalta. 18-vuotias jantteri. Animeen en ole entuudestaan niin vahvasti tutustunut, mutta kyllä siinä on hieman jotain kiehtovaa. Jotkut sarjat ovat kyllä kiehtoneet, mutta yksikään ei ole täysin saanut vielä valtaansa. Mielenkiinnolla täällä foorumilla seurailen tätä animemaailmaa, kun tänne kerta eksyin. Mitäköhän kautta? Ihmettelen sitä ihan samaa.

Tämä on Peni ja Peni kuittaa. Kiitos!
Kadehdi vain elävää elämää.

hidaslori

Viesti Kirjoittaja hidaslori » Pe Tammi 11, 2013 02:57

Iltoja.
hidaslori tässä kirjoitteleep, kohtapuolin 20-vuotias tyttö, joka seilaa Karjaa-Kaukajärvi-Ylöjärvi väliä tässä kun ei oikein ole ns. vakinaista asuinpaikkaa! Viikot asun Voionmaan Opiston asuntolassa, viikonloput joko Kaukajärvellä siskoni riesana tai Karjaalla pyörimässä porukoiden luona. Opistelen tosiaan juuri tällä hetkellä Elokuva ja Tv-alaa, tavoitteena olis päästä sitten Voitsin jälkeen TAMKiin linjalle Degree Programme in Media!

Harrastelen enemmän tai vähemmän aktiivisesti valokuvausta, tietokoneen ääressä lagailua, elokuvien katselua, videopelien pelaamista, piirtämistä, abj-nukkeja, lukemista ja uusimpana litaniaan on nyt tullut tuo cosplay. Viikonloppuisin harrastan myös koiran kanssa lenkkeilyä. Katselen myös jonkin verran vielä animea ja mangaakin tulee luettua aina välistä.
Rakkain harrastukseni on kuitenkin nukkuminen, on aina ollut. Tulee varmaan aina olemaankin. Nukkuminen vain on niin kivaa.

Lempianimu sarjoja en oikeen osaa valita, Ouran High School Host Club on hauska, kuten myös Tiger&Bunny ja Hellsing: Ultimate. Lempimangoihin kuuluu; DOGS, Nabari no Ou, Black Sun Silver Moon, Ao no Exorcist, Blood+ ja sanotaan vaikka, että Peacemaker/Peacemaker: Kurogane.
Tämän hetken lempileffat on the Avengers, Thor, Hobbit: Odottamaton Matka(vai miten se nyt menikään suomeksi), LotRit muutenkin, Iron Man 2, the Deep Blue Sea, Pocahontas, the Phantom of the Opera jne jne.
Lempikirjojani on ehdottomasti Patrick Rothfussin the Name of the Wind ja the Wise Man's Fear, kolmatta osaa odottaessa! Anne Ricen vampyyri kronikatkin on lähellä sydäntäni.
Lempipelejäni juuri nyt on Final Fantasy IX ja The World Ends With You.

Kuuntelen musiikkia aina välillä ja musamakuni on aika laajahko, en yleensä edes kiinnitä huomiota siihen, mitä kuuntelen.. Viime aikoiha juutuubista ja mp3sta on kuulunut mm; Sabatonia, Ayumi Hamasakia, Linkin Parkia, Nickelbackia, Within Temptationia, Apulantaa, jotain randomn pop-biisejä, joiden esittäjät olen unohtanut, Mindless Self Indulgencea ja elokuvien/musikaalien soundtrackejä.
Autoa ajaessani kuuntelen Radio Rockia ja murisen erittäin paljon, jos joku menee vaihtamaan sitä! >:C
Lempiartistejani/-bändejäni kautta aikain on varmaan Michael Jackson, Apulanta, Linkin Park, Indica, Ayumi Hamasaki, D'espairsRay (vaikka en pitkään aikaan ole kuunnellut..) ja Mindless Self Indulgence.

Tulipas tästä aikamoinen romaani, huh... Loppuun vielä, että miut voi löytää mm. Twitteristä, dAsta ja IRC-galleriasta.
Kirjoittelen myös blogia, tein vähän aikaa sitten cosplay-blogin, tosin mitään elämää suurempia cosseja ette tule näkemään, olen niin n00b XD deadly pool of spiders.
Viimeksi muokannut hidaslori, Ke Helmi 13, 2013 21:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Tristanix

Viesti Kirjoittaja Tristanix » Ma Tammi 28, 2013 21:03

Jospa sitä vastatulleena hoitaisi tämänkin alta pois. :)

Tristanix on nimimerkki, jota käytän. Aina uuteen peliin/foorumeille/chattiin/mihinvaan liittyessäni koetan tuon nimen haltuuni ottaa. Lyhenteenä käytetään hyvin usein Tristaa tai pelkkää Trisiä, kumpi vain kelpaa.

Oikeassa elämässä olen 20-vuotias miehenalku Rovaniemeltä. Ammattilukion olen käynyt lentokoneasentajan linjalla ja 7.1. menin sitten Lapin lennostoon armeijaa käymään. 15 päivä tuli kuitenkin C-paperit huonon kuulon takia ja tällä hetkelle elelen vanhempien katon alla nimikkeellä työtön/työnhakija. Maaliskuussa haen yhteishaussa opiskelemaan ammattikorkeakouluun, lentokoneiden korjailu kun nyt ei oikeasti kiinnosta, vaikka ammattipätevyys onkin, ja kesätöitä varmaankin koetan hommata tässä. Eli suhteellisen avoin tilanne...

Harrastin ennen armeijaan menoa sirkuskoulua n. viisi vuotta. Ajattelin palailla sinne tässä kunhan tämänhetkinen flunssa menee ohi. (Sitä on kuulemma aika lailla liikkeellä...)
Luen paljon, pääasiassa fantasiaa. Fantasian fani olen ollut jo aivan pikkupojasta asti. Tästä syystä oikeastaan pidän myös mangasta ja animesta. Hymy nousee huulilleni, kun fysiikan ja joskus jopa järjen lakeja rikotaan. :)

Lukemisen ohella myös pelaan pelejä. Paljon. Lempi genreni on tässäkin fantasia ja tätä kautta RPG ja seikkailupelit. Olenkin suuri Final Fantasy ja Kingdom Hearts -fani. Piirtelyä tulee joskus harjoitettua. Piirtäjänä olen melko keskinkertainen.

Musiikkimakuni on metallipainotteinen. Lempibändini on Sonata Arctica ja kakkosen paikan taitaa viedä Nightwish. Näiden lisäksi kuuntelen paljon pelimusiikkia, erityisesti Nobuo Uematsun ja Yoko Shimomuran sävellyksiä. Pop- ja rap-musiikeista en juurikaan tykkää, poikkeuksena J-pop. (Rap ei mielestäni edes aina ole musiikkia...)

Animessa ja mangassa katselen ja luen pääasiassa shonenia. Pidän hirveästi miekoista ja miekkamiehistä. (eräs ystäväni sanoi, että minulla on miekkafetissi...) Parhaimpina katsominani animeina pidän seuraavia: Fate/Stay Night, Fate/Zero, Magic Knight Rayearth, Tengen Toppa Gurren Lagann, Elfen Lied ja Mirai Nikki, näin muutaman mainitakseni. Eräs lempihahmoistani on Fate/Stay Nightin Archer, koska miekat ja GAR. :)

Eipä tässä kai muuta. Anikiin päädyin ihan puhtaasti Googlen kautta. Tämä näytti olevan kaikista aktiivisin ja parhaiten hoidettu, sekä laajin suomalainen anime-foorumi, mitä Google tarjosi.

Trista kiittää ja kuittaa! :wink:
Embrace your dreams, and... whatever happens, protect your honor... as SOLDIER!

Chewwy
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chewwy » Ma Tammi 28, 2013 23:17

Jospa sitä saisi esiteltyä vihdoin itsensä. ::D

Kaikki kutsuvat minua Eveksi ja netissä tunnetaan Chewwy, Chewwyn etc. samankaltaisia nimiä. Olen syntynyt vuonna 1997 ja nyt olen 15-vuotias siis.
Kotoisin olen Helsingistä, mutta nyt asun Vantaalla. Luonteeltani olen ystävällinen ja yleensä aika pirteä, mutta pirumaisuuttakin löytyy tarvittaessa. >D
Tällä hetkellä on menossa peruskoulun viimeinen kevät ja tarkoitus olisi hakea yhteihaussa ensisijaisesti Kallioon ja Helsingin kuvaamataidon lukioon eli Torkkeliin. En vielä tiedä mitä lukion jälkeen tapahtuu, mutta kait mä johonkin menen ittelleni ammatin opiskelemaan. ::D

En muista miten japani/manga etc. harrastus alkoi tarkalleen, mutta varmaan siskoni kautta ja niin tietysti Hopeanuolen myös. Ja ehkä se starttasi sen jälkeen kun rupesin piirtään mangahahmojen kaltaisia hahmoja. (Lol mikä lause...) Muita harrastuksia on partio, musiikki, valokuvaaminen, Pullip- ja BJD-nuket, kaikennäköinen taidehömppä muutenkin.
Tykkään todella paljon Hayao Miyazakin leffoista ja katson hänen elokuvia hyvin usein ja osan muistan todella hyvin. Peleistä tykkään myös ja lempi peleihini kuuluukin Kingdom Hearts ja Final Fantasy, vaikka jälkimmäisen peleistä en olekkaan saanut yhtäkään vielä hommattua tänne näin, eikä muutenkaan edes ole ollut aikaa pelata.

Musiikki makuni koostuu suurilta osin yllätys yllätys j-rockista, sekä -popista. Suosikkejani ovat mm. Versailles, An Cafe, D, Miyavi, The GazettE, hide, Morning Musume, Ayumi Hamasaki, mutta kuuntelen paljon myös muita artisteja ja bändejä kuin japanilaisia.

Animen ja mangan osalta suosikkeja ovat Hopeanuoli (ja siihen liitettävät sarjat), Soul Eater, FullMetal Alchemist, Yu-Gi-Oh, Death Note, Bleach ja paljon muita joita nyt en ala tässä luettelemaan. Niitä kun löytyy ihan liikaa.

Jaa että minkä takia päädyin Anikiin? Hyvä kysymys.Ei harmainta aavistustakaan asiasta, itse en sitä nimittäin muista. xD Kai mä jotain googlesta etsin tai jotain muuta yhtä epämäärästä kautta tänne tieni löysin.
Blogi: Plastic♫Smile

Nimimerkki vaihtunut AmieZerosta Chewwy:ksi!

Chikatsuno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chikatsuno » Su Helmi 03, 2013 23:05

No koska olen uusi, koen tämän velvollisuudekseni.

Notta moi siis, Chikatsunopa tässä. Tunnetaan myös Chika-lyhenteellä, joillain sivustoilla nickillä CarnageCircus tai ihan vaan Katrina, mutta harvapa sitä käyttää irl-ihmisten lisäksi. Joten voitte kutsua minua Chikaksi. Suklaanruskeat silmät ja pääosin punaiseksi värjätyt hiukset, joskin epäsäännöllistä haalistumista nähtävissä usein. Lävistyksiä yksi per kova + huulikoru [captive bead ring, right side]. Pitkähkö naiseksi [173cm kaiketi, mitattu kun ikää oli 15], ja todellakin, lain mukaan täysi-ikäinen nykyään, -94 sukupolvea.

Luonnettani en ole ikinä osannut itse kuvailla, mutta voisin suositella että jos selaatte läpi twitteriäni, voitte saada jotain ymmärrystä. Voisin kai vain yrittää sanomalla että tykkään väitellä aina joskus sen puolesta mistä pidän enkä yleensä muodota mielipidettä ennen asian tutkimista. Ja olen aika random, sekä myöskin tyhjäpää.

Opiskelen tätä nykyää mediaa, mutta pitäisi kai kohta livahtaa pelialalle. En oikein tiedä, suunnitelmat on vielä aika epäselviä x_x

Japsiharrastus lähti pokemonista sekä pentuna sattumalta nähdystä Sailor Moonista. Ensimmäinen vakavasti seuraamani sarja oli Fullmetal Alchemist. Tällä hetkellä olen tosin hurahtanut enemmänkin mangaan kuin animeen, syistä tuntemattomista.
Harrastuksia on sekalainen kasa mutta ei mitään mainitsemisen arvoista.
Anikiin tipahdin puhtaasta uteliaisuudesta.
Kotisivut löytyy tästä.

Eipä tässä muuta, että notta moi o/
"Mennä ulos tai pysytellä kotona, selkeän taivaan alla tai lukkojen takana."
Kotisivut.

crispy rice

Viesti Kirjoittaja crispy rice » Ke Maalis 20, 2013 19:07

No voisimpa minäkin itsestäni jotain rustata....

Eli siis crispy rice nickillä mennään (ei viittaa mitenkään mun nimeen :D) ja tällä hetkellä asustelen kuhmon vähäpätöisessä tuppukylässä. Olen jo niinkin vanha kuin 16v. Tällä hetkellä pidän koulusta välivuotta ja syksyllä se ois kait tarkotus muuttaa helsingin suurkaupunkiin. Painosta ja pituudesta en edes ole varma :lol: . Jokatapauksessa olen tällanen laiheliini ja kohtuullisen pätkä. Jopa "kukkakepiksi" mua on joskus kutsuttu. Hiukset tällä hetkellä jotkin lyhyet blondin/mustan super ruma sekotus. Tarkoitus tulla punaiset pikapuoliin.

Luonteelta olen aika ujo ja hiljainen, mutta kunhan muhun tutustuu niin ääntä riittää ehkä vähän liikaakin :P. Tarpeen vaatiessa osaan myös olla kaamea paska. Muuten olen aika kahjo ja tyhjäpää, olen yleensä se viimmeinen jolla leikkaa.

Musiikista nappaa ainakin: bomfunk mc's, pendlum, prodigy, red hot chili peppers, disturbed, skrillex. Eli aikalailla kaikennäkönen uppoaa. :)

Anime/manga touhu lähti käyntiin joskus pari vuotta takaperin mutta vasta nyt tälle foorumille eksyttyäni se on lähtenyt kunnolla käyntiin.

Lemppari animet ja mangat ovat pokemon, naruto, kissxsis, yusoga no sora, weed, hopeanuoli, shin gaiden, doubt. Siinä nyt pari, muitakin on.

Leffapuolelta ehdottomat lempparit on: lord of the rings trilogy, henkien kätkemää, naruto leffat, expendaples 2, kaikki terminaattorit.....en jaksa listata kaikkea, koittakaa tyytyä tohon :D

Muut harrastukseni ovat:

- Magic the gathering

- Airsoft

- Warhammer 40k

- Cosplay

- Koneella istukelu jos se lasketaan 8)

- Joskus randomisti flyffiä pelailen

Vapaa-aikaa mulla on ihan liikaa, yleensä se kuluu koneella näitä foorumeita kyttien tai pelejä pelaten.

Naamakirjasta minut löytää kanssa mutta noh...tutustutaan nyt ensin ennenkuin laitetaan niitä kaveripyyntöjä.

Mutta nyt lakkaan höpöttämästä ja kaikkoan jonnekkin muualle! Sayōnara :)
"The things I once imagined would be my greatest achievements were only the first steps toward a future I can only begin to fathom."
—Jace Beleren

MonsterS

Viesti Kirjoittaja MonsterS » Ti Maalis 26, 2013 19:41

Nimi on siis Monster, asun hesassa, olen tyttö vaikka moni luulee pojaksi jostain ihmeen syystä. Olen vähän hiljainen mutta kun pääse vauhtiin minua ei pysäytä mikään~!ja ehkä väääääääääähän pervo Jos koulusta ja tulevaisuuden ammatista puhutaan niin olen enkkupainotteisella ja haluaisin olla pro-cosplay kuvaaja ja matkata ympäri maailmaa erilaisissa coneissa Tiedän, ehkä vähän kaukaa haettua, mutta se on minun haaveeni
Kaikki alkoi narutosta ja sitten päädyin lukemaan ja katsomaan eri sarjoja, jonka jälkeen tuli käytyä ensimmäistä kertaa kesä desussa vuonna 2011. Sen jälkeen päädyin anikiin ja koska pidän kuvaamisesta päädyin kysymään parilta ryhmältä jos he kaipaisivat kuvaajaa ja tässä sitä ollaan: matkalla pro-kuvaajan ammattia.
Hetalia on yksi lempi sarjoistani, siis Kuroshitsujin ja mirai nikkin lisäksi, eikä missään nimessä saa unohtaa mlp:tä, musiikin suhteen lemppareita on ehkä Yohio, Miyavi, Rise against ja ehdottomasti Black Veil Brides. Sitten harrastuksiin kuuluu piirtäminen ja yleisesti kuvaaminen sekä pelaaminen että kirjoittaminen. Sekä kanaverkko askartelu. En pidä siitä kuinka minua ei koskaan huomata koulussa tai kotona ;_;
Kyllä irkkaan.
Miulla on facessa sivu jossa on kuvia ryhmistä joita olen kuvannut (linkki tuolla alhaalla)

Galtusussakin olen saa pyytää kaveriks olen yksinäinen .-. http://irc-galleria.net/user/PhotoMonster saa myös facessa tykätä ja kommentoida sekä pyytää kaveriks, jossain siellä olin omalla profiilillani kommenttia pistänyt

edit//:
En ole cosplayta vielä virallisesti harrastanut, mutta kunhan kesä desu tulee, niin ryhmien kuvailun lisäksi aion olla pukuilemassa sekä ponina että suomena
sekä olen myös devissä mutta se ei toimi minulla niin siellä ei ole mitään uutta
http://photomonsters.deviantart.com/
http://www.facebook.com/PhotoMonsters
Animecon: Oliver Kirkland/2p!Englanti joka juoksee ympäriinsä halailemassa kaikkia kuppikakkujen kanssa Homo-Banaani-Sarun jahtaamana

Shenden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Shenden » Su Huhti 07, 2013 11:17

Kirjotanpa tännekin vaikka mut löytää seuranhaku-hommelista jne :D:D:D
Elikkäs olen nyt 21-vuotias nuori, pitkähkö nainen. Pituutta on huikeat 173 cm ja korkkareilla aina lisätään varren mittaa. Peruskoulun jälkeen opiskelin Lybeckerillä animaation perusteita ja musta tuli media-assari. No, sit hain Tornioon amkhon ja täällä opiskelen sit mediaa ja viestintää tai jotain sellaista. Toivottavasti saan töitä sit tulevaisuudessa, ois kiva vääntää äänitehosteita leffoihin/animaatioihin 8) Tottelen nimeä Hannele.

Tällä hetkellä (huom. kasvatan tukkaa) mulla on puolipitkä, kihara tukka. Niskassa roikkuu "häntä."
Tykkään värjätä/sävyttää punaisella/kuparilla. Pukeudun aika värikkäästi, mustaa/valkosta ei hirveän usein mun päällä näe. Mekot ja hamoset on kova sana, vihreä on tällä hetkellä suosikkivärinä ♥
Oon aluksi ehkä vähän ujo ja varautunut, mutta musta kuoriutuu puhelias ja (omasta mielestäni) hauska tyypppi. Randomius kunniaan, mun huumorintajukin kun on vähän mitä sattuu XD
Välitän tosi paljon mu kavereista ja tutuista ♥

Äöö eka manga taisi olla kaverin käteen tökkäämä Ranma, mutta selkeästi innostuin vasta sit Salapoliisi Conanista. Eka sarja jota keräsin oli DragonBall ja eka anime jota katoin oli FMA. )Muumeja ja näitä ei lasketa, vaikka pienenä oli Pokemon-korttia yms :-D) Olin tällöin jotain 10-11 vuotta. Ehkä 12~
Oon enimmäkseen vaan lukenu mangaa tässä vuosien mittaan, mut nyt keväästä 2012 asti oon ruvennu kattomaan animea, koska hei, nopea netti! XD Katson atm vähän sekalaisesti kaikkea mitä genreihin tulee. Coneissa oon kulkenu ehkä kerran vuodessa, tällä hetkellä 7. tulee olemaan Acon. Ekan kerran cossasin tossa kevättalvella 2013 jee. Eka pukuilu siis oli jonkinlainen viritelmä Lordi Shenistä Kung Fu Panda 2sta.

Muuten oon aina tykänny piirtää, tällä hetkellä raapustelen vaan jtn kuraa. Sama menee lukemisen kaa, luen aina kun jaksan tai tulee jotain kivaa eteen. Eniten fantasiaa, kansansatuja, joskus lastenkirjojakin ja runoja. Ompelukin on kivaa, tosin opiskelijan rahat ja kankaiden hinnat ei aina mätsää yhteen. :< Kirjoittelen satunnaisesti jotain, mut harvoin saan mitään tarinaa loppuun asti. Leffojakin on kiva tuijotella, oon vaan laiska katsomaan mitään uutta. Vanhat suosikit pyörii aina uudelleen ja uudelleen. Tosin ehkä tämäkin tilanne korjaantuu pikkuhiljaa kun elokuva-alaa opiskelen. :'D Animaatiota tulee kulutettua eniten, anime mukaan luettuna.
Liikuntaa harrastan uimisen muodossa, koska kesä ♥ Muuten yritän käydä nykyään salilla jne.
Nii, semmonen vanhanaikanen harrastuskin on kuin kirjeenvaihto. Postcrossing on kans aika jees ^^

En pidä valehtelusta ja ignooraamisesta. Kiusaaminen on *********. Loskakelit ja kaamoskaan ei oo kauhean kivoja juttuja. En tykkää tapella, enkä ole pitkävihainen, mutta saatan suuttua nopeasti.

Anikiin taisin rekata heti Kitaconin (-13) jälkeen.
Mut löytää myös dAsta (http://kareiki.deviantart.com/) blogin tapainen (http://sateenkaarisienet.blogspot.fi/)
musiikkihulluna löytyy myös lastfm (http://www.last.fm/user/SaniZaZa)
Saa tarkistaa myös allekirjoituksessa olevat paikat :3 Ja laittaa viestiä kans!

korven_soturi

Viesti Kirjoittaja korven_soturi » Ma Huhti 22, 2013 10:18

Wityat...aina ollu vähän toistaitonen näissä hommissa...mut yritetään!
Alkavaa aamupäivää vaan kaikille! Tällä hetkellä 17 vuuen kieppeillä pyörivä nuorenmiehen raakile jumalan selän takaa Joensuusta päätti eksyä sitten tännekki.
Nyt kohta puoltoista vuotta tullu foorumi-elämää harrastettua, ja päätin rekisteröityä nyt puolittain hetken mielijohteesta sitten
tälläseenki paikkaan mistä ei näin ensivilkaisulla viel kovin paljoo mitään ymmärrä, mutta älkää tuomitko mua siitä. ^^''

Ulkosesta olemuksesta; Lyhyet ja tummanruskeet hiukset, pituus vaihtelee 178-181cm välillä mittaajasta riippuen ja silmät nyt on mitä on. Vasen 50/50 Vihree-ruskee ja oikee taas 70/30 Vihree-ruskee.
Tuntuu niittenkin kyl väriään ja olemustaan vaihtavan tilanteesta riippuen, mutta periaatteessa vihree-ruskeet pienillä lisämausteilla. Vaatetus suht neutraali ja ympäristöön uppoava,
samalla kuitenkin tunnistettava. Ei oo jääny vaan muutamaan kertaan kun joku tuttu kävelee suoraan kohti ja kyljestä ohi vaikka selvästi meikäläistä ehtiikin, tai sitten ihmiset huutavat jo korttelin toisesta päästä jos oon tapaamisesta myöhässä. :D

Luonteesta; Härskähtävä, siis epätavallisen härskähtävä. Niinsanotusti luovalla tavalla vahvasti kaksimielinen henkilö, mutta eit siinä, kyllä ne rajat menee miullakin.
Pääasiassa mukava ja ystävällinen ihminen, vaikkei siltä läheskään jokaselle näytä, ja sitten verisesti suututettuna täysin päinvastasta. Toiset nimittää sairaaks pervoks, toiset taasen liian hyväsydämiseks.
Tosin kaikkihan riippuu näkökulmista, toisille oon täysin hullu ja epänormaali tapaus, toisille mielenkiintonen ja monipuolinen, mutta tutustumallahan sekin asia selviää. ^^
Nykyään myös melko avoin kaikenlaisille asioille, niin uusille, erilaisille kuin vaihtelevillekkin.

Elämäntilanteesta; Pianoo tullu soitettua puol-aktiivisesti kotikonstein kohta muutaman vuoden verran.
Opiskelusuuntana LVI-asentaja jo toista vuotta, kansankielellä putkir***kari, ja tulevaisuuden suuntana Kouvola heti opiskeluiden jälkeen.
Touhousta tuli kiinnostuttua noin puoltoista vuotta sitten, nykyään se menee elämässä sivullisena osapuolena, kuitenki kynsinhampain roikkuen koko ajan arjessa kiinni.
Osu!'a, erilaisia RTS'iä ja LoL'ia tullu nyt pelailtua viimeaikoina pääsääntösesti.
Animesta kiinnostuin penskana FMA'n ansiosta, ja nykyään kahon vähän mitä milloinkin sillon tällön, mangaa ei ole tullu loppuunsa niin paljoa luettua.
Viimeaikojen mainintana Elfen Lied, Mirai Nikki ja School Days.

Tiedä sitä onko täällä samaa käytäntöä kysellä tulokkailta kaikkea mahdollista taivaan ja maan väliltä niinkuin tällä aiemmalla forkalla johon tutustuin, vai jätetäänkö tulokkaat täysin omaan arvoonsa.
Eniwei, kyselkää, vetäskää hihasta tai ottakaa yhteyttä jos siltä tuntuu. Kontakteja harvemmin voi olla liikaa, ja uus juttuseuraa kelpaa pääasiassa aina ellei ole muita muuttujia tiellä sitä estämässä. 8)

Ja ellei paikan grüppenführerit asiaa katso pahalla, niin pientä mainostusta tästä musisoinnista http://www.youtube.com/user/Korvensoturi
Ja kyllä, kaksimielisillä on hauskempaa.

Sanor

Viesti Kirjoittaja Sanor » Ma Huhti 29, 2013 12:12

Ai perhana olihan täällä tälläne osio. Mieteinkin jo.

Elikkäs rupesin tässä etsimään suomalaisia foorumeja ja muistin että olin tehnyt tänne acon josku vuonna kivi ja nakkisämpylä. En tiedä miksi silloin mutta hyvä että olin niin säästy sekin vaiva.

Joo.. Ei hitto olenkin huono näissä.. Noh, olen 21 vuotias jätkä Porista. Olen lukenut mangaa ja kattelu japsi piirrettyjä pian 9 vuotta ja muihin harrastuksiin kuuluu nykyisin MtG, pöytäroolipelit ja näiden kolmen nörttiyden ylistäjän päälle ryyppääminen, kuten suomaliasiin tapoihin kuuluu. (eipä sitä kai kuulisi kertoa) Joskus harrastin vielä Kombatania, ja jos luojat suo niin aloitan senkin vielä uudestaan.

Suosikki genreä ei animen puolelta oikein ole, mutta komedia/draama yhdistelmiä olen vältellyt. Suosikki sarjoja sitten taas on niin monta että niiden listaukseen menee ikä ja terveys, ja vaikka henkinen terveys nyt on aikoja sitten myyty, niin aikaa ei ole niin paljoa.. mutta tässä muutama: Hellsing, FMP, NGA, LuckyStar (koska kaksois moralismi) Black Lagoon, Code Geas, Jormungand, Deadman Wonderland, Shakugan no Shana, Sword Art Online, .Hack/Sign, Zetsuen no Tempest...

Musiiki makuna (mikäli ketään kiinnostaa) toimii pääsääntöisesti metalli (industrial, heavy, power ja folk) mutta kuunteleen kyllä mielentilasta riippuen vähän kaikia. Paitsi räppiä/hiphoppia ja nyky suomi regea.

Siinä nyt ensi alkuun tavaraa, mikäli jotakuta kiinnostaa tietää enemmän niin kysyy ihmeessä. Ja tarvittaessa jos haluaa niin voi kysellä skypeen.
"Just because I don't care, doesn't mean that I don't understand."

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”