Esittele itsesi

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

rollingay
Viesti:

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja rollingay » La Loka 22, 2011 20:26

Mitenköhän sitä esittäytyisi lyhyesti mutta ytimekkäästi ja vielä kaiken lisäksi edes jotenkin kiinnostavasti. Noh.

Olen ihmisen alku, vuosia on takana 17, suunnalta Jyväskylä, ja isona minusta tulee mies. Ehkä jo parin vuoden kuluttua! (”Trans”-formers…jos tajuatte. Jos ette, ja joka tapauksessa, pahoittelen surkeaa läppää.)
Ulkonäöstäni voisin sanoa, että olen helvetin ruma, mutta koska en ole kyseisessä mestassa käynyt niin en ole aivan varma, onko siellä rumaa. Joten sanottakoon seuraavia asioita tunnistamisekseni väkijoukosta. Olen 163cm pitkä (tai pätkä). Tämä aiheuttaa jonkin asteista pituuskompleksia – välillä. Hiusten väri vaihtelee cosplayn mukaan muutamia kertoja vuodessa, oikeasti ne on vaaleanruskeat, tällä hetkellä kuitenkin mustana olleet jo pitkään. Silmät on siniharmaat. Käytän ”normaaleita” vaatteita ja näytän hölmöltä. Welcome to my life.
Luonteeltani olen optimistinen, idiootti, ylirivon huumorin viljelijä, muka-hauska. Tämä läheisten ystävien kanssa. Tuntemattomassa seurassa olen turpa kiinni ja hyvin matalalla profiililla, ja omalta kannaltani valitettavasti olen surkea tutustumaan uusiin ihmisiin. Siksi olenkin osittain yksinäinen ja kirjoittelen tällaisille palstoille ystävien toivossa.
Ja töissä olen neutraali. Juttelen työkavereille. Juttelen asiakkaille. Yritän selviytyä tilanteista, jossa idioottipuoli hyppää esille puskasta.

Harrastan videopelien pelaamista aivan liikaa. Katson animea aina kun en pelaa, syö tai nuku, joskus kylläkin samaan aikaan. (Koulutuksen varastamaa aikaa ei huomioida.) Välillä luen mangaa ja piirrän, mutta harvemmin nykyään. Musiikki soi lähes aina taustalla, paitsi pelatessa. Eniten kulutan kuitenkin liian vähäistä vapaa-aikaani istumalla koneen edessä tekemättä mitään järkevää (kuten tämä jaarittelu tässä), useimmiten vain odottelen josko joku tahvo juttelisi kanssani mesessä. Ja laitan tavaraa myyntiin Huutonettiin. Outoa. Todella outoa.

Anime/manga/Japaniharrastukseni voisi väittää alkaneen joskus ala-asteen puolella, silloin en vain tajunnut että "tämä on nyt sitä animea, wow!" Pokemonit, Beybladet, Digimonit, ja muut vastaavat mitä täällä nyt telkkarista tuli, katsoin. Neon Genesis Evangelion ja Fullmetal Alchemist olikin jo ihan eri luokkaa, oikeasti jännittäviä. Sellainen juttu, mikä on jäänyt mieleen, on Sailor Moon. Sitähän tuli silloin ruotsidubeilla (WTF!?), ja kerran sitä katsellessani äitini kysyi mitä teen, käänsin äkkiä kanavaa etten vain "jää kiinni" tämmöisen katsomisesta. Syytä tähän en ole löytänyt sisimmästäni :'D Olin silloin jotain, mitä, 10-vuotias?
Mangasta ne ensimmäiset olivat Ranma ja Time Stranger Kyoko, myöhemmin suurta fanitusta aiheuttivat Death Note ja FMA. Nykyisin luen vain englanniksi, suosikkeja ovat Bakuman ja Air Gear. Netistä en juurikaan lue, minulla tarvii sen kirjan, jotta mielenkiinto säilyy.
J-musiikkia en kuuntele erityisemmin, mutta yläasteella oli kausi, jolloin luukutin sitä täysillä ja jatkuvasti. Suosikki oli silloin (ja myös nyt) Orange Range. Tulee sitä välillä kuunneltua myös animeiden alku/lopputunnareita. Joskus liikaakin.
Videopeleistä pidän hyvin, hyvin suuresti Shin Megami Tensei -sarjasta. Myös .hack// ja Fire Emblem ovat loistavia. Tietenkin myös Super Smash Bros. Brawl. Ynnämuuta. Omistan konsoleista Nintendo DS:n, Wiin, PS2:n ja PSP:n. Aikaa on liian vähän, mutta kyllä minä ne kaikki pelit aion pelata läpi joita omistan. Ainakin kymmenen kertaa.

Cosplaystä erikseen tällainen pieni maininta, etten ole pahemmin cossaillut elämäni aikana. Mitä nyt ala-asteella joka vuosi oli vappunaamiaiset, joten kyllä ainakin jotain itsensä nolaamista hölmöillä puvuilla on tullut harrastettua jo pienenä. Enemmän, sanoisinko ns. ”kovemman luokan” cossaamiseen -vähemmän hölmöissä puvuissa riehumiseen julkisilla paikoilla- voisi todeta, että omistan yhden eBaystä ostetun puvun (Kagamine Len), ja 2 kirpparilöytö-yhdistely-tiesmitälie-pukua (Itsuki Minami – Air Gear, Akihiko Sanada – Persona 3) joiden eteen jopa olen itse tehnyt jotakin. Omistan myös 3 peruukkia, enemmin kyllä pidän niistä kun ne ovat toisilla päässä kuin itselläni. Seuraava cossini onkin sitten sellainen johon aion panostaa niin täysillä kun voin (eli orjuutan äitini työhön). :) Jos siis joku törmää Frostbitessä -12 idioottiin Yosukeen Persona 4:stä, se mahdan olla minä. Olettaen ettei siellä ole tuhatta yksilöä.

No mutta, mitäpä minä tässä enempiä jaarittelemaan. Tämähän kun onkin kovin lyhyt esittäytyminen.
Ilolla vain siis kopioitte tuolta signaturesta meseosoitteeni, ja lisäätte sen. Jonka jälkeen juttelen kanssanne. Voimme aloittaa vaikka puhumalla perunoista.

Weetu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weetu » Pe Loka 28, 2011 19:29

Olen Rea, mutta voitte halutessa kutsua nikillä ( Weetu tai Wea ) ja olen -92 syntynyt neiti ja kotoisin Savitaipaleelta, mutta asun nyt Lappeenrannassa. Pituutta on " huikeat " 161 cm. Porukka Kasaan! cosplay ryhmän the boss.

Olen opiskellut Mikkelissä, Otavan Opistolla lukuvuosina 08-09 kympillä ( eri teema kymppejä on Opistolla ), lukiossa lukuvuosina -09-11. Tällä hetkellä opiskelen EKAMO'ssa ( Etelä-Karjalan ammattiopisto ) koulutusta: käsi- ja taideteollisuusalan perustutkinto, tuotteen suunnittelun ja valmistuksen koulutusohjelma, tekstiiliala (artesaani) ( tapponimi, kun on noin hirmun pitkä... ).
Aijon opiskella 2 ammattia ja toinen ollen noista ainakin piirtäjä / kuvittaja.

Luonteeltani olen....nooh jokainen tulkatkoon luonnettani omalla tapaan x). On meinaan aika laaja käsitys tästä aiheesta~

Coneissa tulee nykyään käytyä jonkun verran, mitä sihen alkuaikoihin conien suhteen. Cosplay asuja en ole hirmuisesti tehnyt, ensimmäisen asun tein vuoden 2008 Animeconiin. Tässä ollen jotain listattu:
¤ Lucy - Fairy Tail'ista ( Traconissa 2010, asuna ollen ei niin tunnettu )
¤ Sama hahmoi kuin Traconissa, mutta uusin eri asussa Animeconissa 2011 ( josta olikin porukkakin, Porukka Kasaan! cosplay ryhmän voimin )
¤ Unkari - Hetalia'sta ( Animeconissa 2009, se julmetun iso porukka Aconissa )
¤ Orihime - Bleach'ista ( Animeconissa 2008 )
¤ Himekon, SKET Dance'sta ( en ole käyttänyt coneissa )
¤ Miho Bakuman'ista ( Bakaconissa 2011, pienellä porukalla )
Tätä http://weanblogi.blogspot.com/p/cosplay-2012.html kautta voit seurata cossi suunnitelmiani.

Otakuna olemista olen harrastanut vuodesta 2000 lähtien.
Lempisarjoja tällä hetkellä ovat mm. Fairy Tail, Katekyo Hitman Reborn, Hanamaru Kindergarden, to LOVE ru, Air Gear, High School of the Dead, Sket Dance, One Piece,

Harrastan tuon lisäksi: piirtelen, kirjoitan fictejä, valokuvaan, koiran ( WilmaMoppi = Wilma on virallinen kutsumanimi, mutta tottelee myöskin Moppi nimeä, siksi WilmaMoppi ) kanssa touhuamista ( toko, lenkkeily, agilityn salat hiljalleen omaoppisesti ), kotisivujen pitoa ( RIP InuYasha no Sekai, Suomen ensimmäiset Katekyo Hitman Reborn ja D.Gray-Man -sivut ).
Aikasemmin on tullut harrastattua myöskin muunmuassa: rumpujen soittoa, kuvataidekoulua, palokuntaa, ratsastusta.

Isona minusta tulee kuvittaja ja tekstiiliala (artesaani) ammattilainen.

Päädyin joskus aikoinaan Anikiin, en edes muista miten tänne pääsyin tekemään tunnuksen.

Netistä löytää mm.
¤ http://weetu.deviantart.com/
¤ Facebookissa omalla nimelläni
¤ http://www.petsie.fi/pet.php?petid=134024
¤ http://www.youtube.com/user/repsku
¤ Anime Clan, nikillä Weetu
¤ blogeista: http://tassutellenkoiranelamaa.blogspot.com/ ja http://weanblogi.blogspot.com/

Kotisivuja löytyy muutaman:
http://porukkakasaanryhma.webs.com/index.htm
http://www.tassutellenelamaa.webs.com/
+ niitä mitä pitäisi päivitellä

Kuvia löytyy Fabosta nimelläni, DA'ssa ja täältä: http://irc-galleria.net/user/Wea
Irc-Galleriassa näkyy enemmin kansioita ja kuvi kun on kirjautunut sisään tuonne.

Tässä tälläinen pieni kooste ja jos jotain tulee mileen niin toki saa kysyä :>.
Pyörin siellä sun täällä netissä ja nikkinä toimiikin yleisemmin: Weetu ja Wea.
Tutustun mielelläni uusiin immeisiin~

Micchan

Viesti Kirjoittaja Micchan » La Joulu 17, 2011 22:45

Heij, minä olen Tiia, vuonna -94 syntynyt tyttö Kerimäeltä. Nykyisin asun Savonlinnassa ja käyn Savonlinnan Taidelukiota toista vuotta kuvispuolella.
Pituutta on 170cm, minulla ruskeat hiukset ja siniset silmät.
Luonteeltani... hmm. Olen todella ujo, mutta ystävien kanssa aika äänekäs ja vitsikäs. Suutahdan helposti mutta lepyn myös yhtä helposti.

Manga- ja anime-harrastukseni alkoi luultavasti vuonna 2008, kun ostin ensimmäisen Inuyasha-pokkarini. Minulla oli jo ollut aiemmin kiinnostusta mangaan kun näin niitä aina kaupan hyllyssä mutta en uskaltanut ostaa. Ensimmäinen animeni oli FMA kun se subilta tuli (jos digimoneja ja sailor moonia yms. ei lasketa.....).

Mitään konkereettisia kuten kerran viikossa jalkapallo, ja 3 kertaa kuussa judo-harrastuksia minulla ei ole joilla voisin päteä. Laiskottelen aina vain ja piirrän. Tylsää.

Kuuntelen laajalla skaalalla musiikkia, mutta suomiräpistä ja hevimätöstä en pidä. :I Suosikkiyhtyeitäni the GazettE, Coldplay ja LM.C. Olen suklaaholisti (Parasta Da Capo). Tykkään piirtämisestä ja nukkumisesta.
En pidä korkeista paikoista, homofoobikoista, ötököistä tai alkoholista ja tupakasta.

Umm.. anikiin päädyin kun etsin netistä erilaisia mangaan ja animeen keskittyviä foorumeita, joille rekisteröityä jakamaan tuntojaan.

Jepjep, eiköhän tuo riitä aluksi.. Juttelemaan saa tulla, mielelläni tutustun uusiin ihmisiin. :>

MAO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAO » Su Joulu 18, 2011 17:55

Jaah.. No mä oon MAO eli yksinkertaisuudessaan toi "nick" sisältää mun kokonimen ensimmäiset alkukirjaimet. :P Joten sil voi kutsua, jos en muuten esittäydy yksityisesti ihmisille. :)
Syntynyt Hyvinkään keskus-sairaalassa -91, muuten sit asustellut 9-vuotta Etelä-Suomessa ja nyt piakkoin 11-vuotta Etelä-Lapissa, joten vaikee sanoo oonko lappilainen vaiko eteläläinen. ^^``
Olen naispuolinen, sinkku, jos joku ei hoksaa nickistä. ^^``

Hiukset on ruskeat, puoleen selkään yltävät. Silmät sinivihreät ja silmälasitkin löytyy. Ylä-asteella pituuteni oli 175,5cm, mut nykyään en tiedä. ^^``
Olen ammatiltani kuva-artesaani, mutta opiskelen nyt geronomiksi. :D
Omistan kissan nimeltä Pinja ja hän on 12-vuotias nuorirouva. :3

Kun puhun jostakin minulle mieluisasta aiheesta saatan puhua pulputtaa, vaikka normaalisti olenkin hiljaa vierestä seuraava ihminen, joka ei tykkää puhua ihmisten päälle ja ei saa sanottua pakosti kaikkea mitä haluaisi sanoa. (pitäs varmaan opetella puhuumaan muiden ihmisten päälle. ^^``)

Ylä-asteella tutustuin mangaan kaverini kautta ja animeen isoveljeni kautta. Tähän mennessä olen käynyt näissä coneissa: Kitacon 1-3, Animecon/Fincon 2009, Tracon V, Desucon 2011. Traconissa osallistuin cosplay kilpailuun, johon ilmoittautuminen muistaakseni vaati tänne sivustolle kirjautumista, joten tämä paikka tuli sitten sen jälkeen katsottua läpi ja huomattua, että kanatti rekisteröityä. :D

Tykkään: Yaoi, kissat (eläimet ylipäätään), Ghibli-studio elokuvat (joita minulta löytyy 15kpl.), piirtää, George R. R. Martin Tulen ja jään laulu-sarja jne.

En tykkää: öö.. pinaattikeitto. xD

Minut löytää myös Deviantartista nickillä Waternight910 ja youtubesta waternight1.

nakkisankari

Viesti Kirjoittaja nakkisankari » Ma Tammi 16, 2012 21:16

Plööts. Miä oon nakkisankari, liikkunut täällä joskus aikaisemmallakin nickillä mut salasana unohtu ja se meni sähköpostiin joka oli lakannut toimimasta -> no good. En kerro kuka olin, koska olin aika nolis (ei sillä ettenkö olis vieläkin).

Tällä hetkellä oon huimat viistoistvee, synnyin vuonna 1996 siis. Mangaan ja animuun tutustuin ekaa kertaa yhdeksän vuoden iässä, tai ainakin nuo termit opin silloin. Digimon on ollut suosikkiohjelmani neljävuotiaasta asti ja Ghiblin leffoja on tullut katseltua... kauan. En ees muista. Joskus ekaluokalta kai.
Animulistani on hävettävän lyhyt, mangalistani sitäkin lyhyempi, mutta ainakin ensimmäinen tulee kasvamaan. Mangaa en juuri jaksa nykyisin paljoa lukea, mitä nyt Yotsubatoa ja satunnaisesti BL:ää (ja doojineita toki). Animen suhteen kelpaa vähän kaikki, suosikkeja on kuitenkin AnoHanan kaltaiset keveät (tai vähän vakavammatkin) draamailut. Nana on varmaan ykkössuosikkisarja, mutta fanityttö kun olen, kipuavat Kuroshitsuji ja Ao no Exorcist aika korkealle kanssa. Joo ja, tosiaan tykkään siitä ihku jaajosta aika paljon, enimmäkseen fanfictionin muodossa, mutta menee se muutenkin. En ihan ole fujoshi, mutta melkein. Ja tykkään kovasti ihku bisheist kans. Ja Sakuya Izayoin kaltaisista naishenkilöistä.
Japsipelejä harvemmin pelaan, visual noveleita olen päättänyt alkaa hiljakseen keräilemään koneelle ja suurin osa Touhouista löytyy, ja Kingdom Heartsitkin on kivoja, mutta eipä juuri muuten tule harrastettua. Musiikkikaan ei kuulu harrastukseeni oleellisesti, mitä nyt soundtrackeistä tykkään, ja Ali Projectista ja Kalafinasta. Hiroyuki Sawano on eeppinen ja Yoko Shimomura ihanin ikinä.

Muita harrastuksia sitten, öö. Dataan yksin himas. En mä kai oikeasti muuta juuri tee. Elokuvista tykkään ja katselen niitä aina välillä (Fight Club on paras ikinä!), ja kirjoittaminenki on kivaa, joskin se on omalla kohdallani lähinnä fanfictionnovelleja ja runoja. Kirjoja luen kun jaksan, fanitan perus tumblr-nörttitytön elämän tarkoituksia (ainaki Pottereita, Gleetä ja Doctor Whota) ja cosplayaan suunnilleen kerran vuodessa. Viime vuonna jopa kaksi. En ole siinä hommassa kuitenkaan erityisen hyvä. Joo, ja harrastan mä tupakointiakin.

Ei kai muuta. Luonne riippuu aika lailla siitä kuinka vahva masennustila on kyseessä ja ulkonäöltäni oon iha hitsin hottis isotissinen blondi pimatsu aika syrjäytynyt ja haiseva nörtti. Että miehiä ei varmaan haittaa se seikka että tykkään tytöistä, eipä musta mitään menetä.

Irkkaan tositosi harvoin, kun ei oo juuri tullut vastaan kanavia joilla uskaltaisin hengata. Joku animukannu olis kiva mut saako sinne tyhmät teinitytöt noin vaan ilmiintyä? Oh well. Ei muuta.

Jeejee.

Sei

Viesti Kirjoittaja Sei » To Tammi 26, 2012 21:47

Uutena foorumilaisena tungen nenäni myös tänne. :D

Heisun, Sei täällä. Omasta nimestäni ei saa väännettyä minkäänlaista lempinimeä (nyyh), joten sillä ei ole nickin kanssa muuta yhteistä kuin alkukirjain. Ikää on takana mahtavat 15 vuotta, pituutta 175 senttiä ja japanihörhöilyä päälle seitsemän vuotta. Tunnusmerkeiksi pituuden lisäksi paljastan lyhyet, piikikkäänpörröiset ruskeat hiukset, vihreät silmät ja valkoiset kuulokkeet, jotka ovat korvilla 25/7. Luukutan j-musiikkia, suosikkeja ovat legendat X Japan ja Luna Sea, sekä kaksibiljoonaa enemmän tai vähemmän tunnettua bändiä. Anime- ja pelimusiikit menee, ja sopivina annoksina myös Sonata Arctica. En pukeudu mitenkään erikoisesti, mitä nyt joskus vähän hulluttelen. Aarteitani ovat bändihupparit ja -paidat, joten niillä mennään. Luonteeni on seurasta riippuen ihana tai kamala, ja olen temperamenttinen pirulainen. Perus positiivinen, enkä (yleensä) pure jos ei ole aihetta. Sorrun usein lapsellisuuksiin, deal with it. Ai niin, ja asun Kouvolassa.

Harrastuksiin kuuluu musiikki kaikissa muodoissaan, piirtäminen ja ompeleminen. Opiskelen laulua, piirrän amatöörisarjakuvaa jota en aio julkaista, ja ompelen lolivaatteita ystävälleni. Olen ärsyttävä pikkutarkka perfektionisti, joten homma sopii hyvin. Pelaan myös pelejä. Liikaa. Tällä hetkellä olen koukuttunut Persona 3:een, ja se onkin syönyt tyylikkäästi vapaa-aikani vähän liian pitkän aikaa. Muita suosikkeja ovat vaikkapa se perinteinen Final Fantasy-sarja ja Dark Chronicle.
Manga ja anime vei sieluni joskus ala-asteella, ja silloin tuli hamstrattua muun muassa Tokyo Mew Mewiä, Death Notea, Inujaskaa, kahtatuhatta Arina Tanemura-sarjaa, Fullmetal Alchemistia, Fruits Basketia etc. Kaikkia perinteisiä. Nykyään lemppari on Sayonara Zetsubou-sensei, jota luen englanniksi kirjoista. Netistä lukeminen on surullista, ja siitä ei saa kuin päänsäryn.
Cosplaysta olen surullisen tietämätön. Muutamaa täydellisen epäonnistunutta nuoruusvuosien räpellyksiä lukuunottamatta en ole lajiin niinkään perehtynyt, ja tällä hetkellä on kerrankin rakenteilla puku, johon näen jopa hieman vaivaa. Kesäksi on tarkoitus tehdä vielä toinenkin puku, ei tosin hajuakaan mikä. Harmittelen säännöllisesti sitä, että olin laiska lapsi. Kesäksi on tarkoitus rakentaa jotain hienoa, kun ompelutaidot ja luovuus(?) ovat vihdoin ottaneet kehittyäkseen. Kauhulla odottaen..

Nyt olen tainnut vältellä oppivelvollisuuttani tarpeeksi kauan, joten lopetan jaaritteluni ja menen pelaamaan pleikkaria tekemään läksyt. Ollaan kavereita. :D

Sei kiittää ja kumartaa~

bottlemiku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bottlemiku » La Helmi 04, 2012 00:06

Olen Neini. Olen tämmöinen 13- vuotias tyttö Sodankylästä pohjoisesta.
Minulla on punaiset hiukset (Vähän niinkuin Tetolla) Ja olen 156 cm pitkä. Painan 44 kg :3 Olen todella kärsimätön, mutta muuten kaiketi aika mukava... Kaikki pitää aina saada hirmu nopeasti. Olen siis yläasteella, menen kesän jälkeen 8- luokalle. Minusta pitäisi tulla isona kijrailija =w=
Animea ja mangaa aloin harrastaa kun serkkuni "tutustutti" minut siihen. Olin kait muutenkin elänyt tietämättäni pienen anime/manga jutskien parissa.
Harrastan cosplayta, viulun soittoa ja piirtämistä. Lopetan viulun soiton kesällä ja aloitan EHKÄ basson soiton ^^
Minulla ei ole niinkään lempikirjailijoita jne. jne. Lempiruokani on todennäköisesti nuudelit tai patongit, juoma on joku hyvä limsa ja lempikarkki on joku lakritsi =w= No lempibändeihin kuuluu tietenkin nämä Vocaloidit (enimmäkseen)
Vihaan ihmisiä, jotka arvostelevat sen perusteella, mitä LUULEVAT sen olevan. Tai kiusaavat :3
Anikiin tulin googlen kautta =w=" Löysin vain tämän paikan ja "Oho tämmönenki löytyi, no liitytäänpä" En irkkaa, mutta minut löytää facebookista. Minulla ei ole omia kotisivuja, mutta Finn Vocaloid - cosplay ryhmälläni on http://vocaloid.vuodatus.net/
Ette saa valokuvaa >w<

Kitsuki

Viesti Kirjoittaja Kitsuki » Su Helmi 05, 2012 22:55

Nohj pitäisi nyt jotakin tännekkin itsestäni kertoa eheh n___n'
Olen siis 12 - vuotias tyyppi täältä Kemin seutuvilta. Harrastan ratsastusta, kuvataidekerhoa ja totta kai fursuittaamista :3 Itselläni on nyt neljä suittia ja cosplay pukukin olisi sitten joskus mukava tekaista tai sitten tilata (: Lempi ruokiin kyllä kuuluu ehdottomasti nuudelit < 3 Minulle saa aina tulla juttelemaan enkä siis pureh >:3 Lempi anime /manga sarjoja on niin monta että luetteloa en ala nyt kyllä kirjoittelemaan d:
Nyt tuli kyllä lyhyt mutta jaah siittä (:

Tekkun

Viesti Kirjoittaja Tekkun » Ma Helmi 27, 2012 19:00

Jooh. Piti tännekki kirjoittaa n__n

Nimi on Teo, 12-vuotias poika Oulusta. <--- Olen siis 5. luokalla.
Harrastuksiini kuuluu sarjakuvataide, laskettelu, ja ajattelin aloittaa cosplayn. Ensimmäinen coni tulee olemaan chibicon, oulussa tietenkin. Luen ihan perusmangoja niin kuin Naruto, Rave, One piece sekä Fullmetal alchemist.
Animeja, joita katselen, ovat esim. Naruto, One piece, Pokemon ja Fullmetal alchemist.
Luonteeltani olen hiljainen ja ujo. :?
Mangaa aloin lukemaan, kun näin Yu-gi-oh! pokkarin kirjastossa ja hurautin koko sarjan sitten kahdessa kuukaudessa. :D
Lempi kirjailijani on J.K. Rowling, sillä hän loi mahtavan kirjasarjan - Harry Potter :)

En nyt keksi muuta kirjoitettavaa, mutta jos näette chibiconissa melko lyhyen pojan, joka kuvaa Naruto cosseja, tulkaa juttelemaan. Sillä se olen luultavasti minä.
Animeconissa minulla on sentään cosplayasu, ja aion olla Neji, sarjasta Naruto. Tulkaa juttelemaan sielläkin, sillä olisi kiva saada uusia ystäviä. ^_^

Sacchan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sacchan » To Touko 03, 2012 14:59

Täytyypi kirjoittaa tännekin kun satuin tänne eksymään :3 muokkistelemaan tulin taas kerran 8'D

Eli Sacchan täällä, kouvolan seuduilta kotoisin oleva animeen hurahtanut sekopäinen tyttölapsi x'3 Syntynyt olen -00, eli tällä hetkellä kolmesentoista. öh, moi x'D

tuntomerkkejä kun kysellään, voisi sanoa et minut voisipi ehkä tunnistaa fma-laukustani ja päähäni liimautuneesta desu-pipostani sekä punaisista lookki laseistani ja siitä että näytän erittäin pöljältä ja idioottimaiselta hyypiöltä. Aina. Joka paikassa.

Luonnettani on hieman vaikia kuvailla… voisi sanoa että olen usein hyvällä tuulella, elämäniloinen ja outo, ujo ja jonkun verran epäsosiaalinenkin jossain tilanteissa (vaikka joskus tuntuu et oon vähän liianki soliaalinen pärisijä, tilanteesta riippuen kylläkin xDD), hieman sisäänpäinkääntynyt luova ja sekopäinen anime-nörtti, joka on melkein aina leppoisalla tuulella, laiska ja saamaton, laukoo muka-hauskoja vitsejä ja on ärsyttävän itsekriittinen. Viimeisimmäksi mainitusta olen hiljattain pääsemässä pois, kaikkien onneksi :')

Mulla myös leikkaa erittäin hitaasti jos ollenkaan, ymmärrän kaiken aina ihan väärin enkä siksi tajua kunnolla kysymyksiä, näin ollen myös vastaukseni ovat sekavia ja vaikeasti ymmärrettäviä xD yleensä kans uusiin ihmisiin tutustuessa alan myös puhumaan jotain erittäin sekavaa, eikä sekään ole mikään maailman parhain tapa luoda hyvä ensivaikutelmaa x'P

Mistä pidän... no jaa, tietenkin anime ja sarjakuvat, japanilainen kulttuuri yms yms. Sekä tietty cosplay, conittaminen, anime-musiikki, J-rock ja kaverit <3 Ja vocaloidit ovat kans suuri rakkauteni xD Ja elämä on ihanaa :3 Harrastukset ovat rajautuneet aika paljolti cossaamiseen ja muuhun anime-hörhöilyyn, jos/kun lenkkeilyä ei lasketa harrastukseksi.

Animen ja mangan suhteen olen aika kaikkiruokainen, suosikki A/M-sarjoiksi listaisin ainakin neon genesis evangelionin), Fullmetal Alchemist, AnoHana, No. 6, Mirai Nikki, mhou shoujo madoka magica, Naruto ja Pandora Hearts sekä monia muita^^ A/M-listaiseni löytää kokonaisuudessaan täältä --> http://myanimelist.net/profile/sacchan217

Coneissa käyn hillumassa aina kun on mahdollisuus, sieltä miut voi löytää mussuttamassa pockyja ja pukeuteena outoihin cossi-valintoihin :’3 tähän mennessä on tullut evangelionista, anohanasta ja vocaloideista tehtyä eniten cosseja, plus pari cossia anime-sarjoista mitä vain harvat katsovat/cossaavat… Matryoshka-huppareita on kaksi kaapissa möllöttämässä, niitä tykkään käyttää myös arkivaatteina x’D

Mese/skype/face löytyypi, jos sitä jostain ylitsepääsemättömästä syystä kaipailee :’3 en pure, ainakaan kovin lujaa >:3 blogista voi musta lukea lisää jos huvittelee C: --> http://tahtoomandariineja.blogspot.com
kiitos ja heihei o/
Viimeksi muokannut Sacchan, To Touko 23, 2013 08:25. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

Horaaneko

Viesti Kirjoittaja Horaaneko » Su Touko 06, 2012 19:24

Okei, tehäänpä nyt tääkin. :> (muokattu 2015)

~ 19-vuotias mies/poika/lapsi
~ kuvataiteen opiskelija saimaan amkissa
~ nolo pää pilvissä haahuiluja

~ Seurassa olen kovin puhelias ja ulospäinsuuntautunut, mutta viihdyn yksin ja olen oikeasti aika sosiaalisesti awkward, pelkään uusia ihmisiä ja tuntemattomille puhumista. Yritän kuitenkin peitellä sitä mahdollisimman paljon, minkä takia ihmiset ei usko että olen oikeasti awkward. :'D I have problems.

Harrastuksia:
~ taiteilu
~ näyttelemistä oon harrastanut 8 vuotta, en harrasta enää
~ cosplay & conit
~ lenkkeily ja epätoivoinen yritys saada lihaksia
- kuntopyöräily (haaveena harrastaa joskus kilpapyöräilyä... Inspiraation saatoin saada ehkä jostain animesta hups)
~ kirjoittaminen (tällä hetkellä käsillä kaksi romaania c:)
* Vanhempia kirjoituksia (fanficcejä) voi lukea sivulla Animu.fi, josta löydyn Horaanekona myös. En vastaa laadusta.

Menneet conit:
- Kawacon
- Kawacon II
- Animecon IX (Sebastian - Kuroshitsuji)
- Kawacon III
- Kawacon IV
- Animecon XI (Shizuo - Durarara!!)
- Desucon Frostbite 2015 (Kaneki - Tokyo Ghoul & Ren - DMMd Re;connect)
- Animecon 2015 (Nagisa Kaworu - NGE)
Tulevat conit:
(?) Desucon Frostbite 2016 (oman kirjan hahmo Horace sekä Kaworu NGE:stä suunnitteilla)

Musiikki, leffat, kirjat ja sarjat:
Kuuntelen liikaa musiikkia. Muutamia suosikkeja: Adam Lambert, Arctic Monkeys, Tom Odell, Gorillaz, Placebo, bmth, ja Bastille (genret vaihtelee popista indierockiin ja emoiluun)

Katon nykyään liian vähän leffoja, mutta suosikkeja löytyy: Lotrit, Amelie, Potterit, Matrixit, Marvelit, Life of Pii, Brokeback Mountain, TFIOS, Valasratsastaja, Hannibalit, Mr Nobody (tiivistäen: jotain missä on kauniita maisemia, mille voi itkeä ja minkä dvd-julkaisun sivukannesta yleensä voi löytää rakkautta&anarkiaa -merkin)

Luen kirjoja. Paljon. Muutamia suosikkeja: Taru Sormusten Herrasta, Harry Potterit, Bear Otter & The Kid, Dante and Aristotle discover the secrets of universe, TMR, TMI, Struck By Lightning, Kingit. (genreistä kulutan eniten traagista miesrakkautta ja kauhua)

Suosikkisarjoja ei löydy montaa mutta hehkutan näitä sitäkin enemmän: Hannibal, Supernatural, Glee, The Walking Dead, Sherlock, In The Flesh, Da Vinci's Demons

Suosikkimangaa/animea/pelejä
~ Nabari No Ou
~ Steins;Gate
~ Tiger & Bunny
~ No. 6
~ Uzumaki
- Yowamushi Pedal
~ Parasyte
~ Full Metal Alchemist
~ NGE
~ Death Note
~ You&Me, etc.
~ Shingeki No Kyojin
~ Haikyuu
~ Durarara!!
~ Free!
~ DRAMAtical Murder
~ Togainu No Chi
- Parasyte / Kiseiju
~ Death Parade
~ Gugure! Kokkuri-san
~ Azumanga Daioh & Yotsuba&!
~ D. Gray Man
~ Dogs
~ Tokyo Ghoul
- Kuroko No Basket
- K project
~ Kuroshitsuji
~ Gintama
~ Doushitemo Furetakunai
~ Magi
yms yms (oon niin huono tiivistämään)

~ En tykkää pimeistä talviaamuista, stressistä, kiireestä, inhottavista ihmisistä (surprise), rästitehtävistä, jatkuvasta valituksesta, hämähäkeistä (fobia), ihmisistä jotka ei vaan ymmärrä, pikkuaikuisista, liian täysistä busseista ja siitä, jos ihmiset tuijottaa.
~ Tykkään valaista ja kirkkaista merimaisemista, kummallisista fantasiaotuksista, päärynäteestä, erilaisten maalien tuoksusta, pitkäkuonoisesta koirastani, kavereistani, siskoistani, maihareista ja pappapuhelimista.

Horaan löytää Horaanekona:
Twitter (animumpi käyttäjä: @echo_senpai) Kylä (juonittelupelit), Animu.fi, DeviantART (postaan joskus)
Facebookista: jos haluatte tietää niin yksäriä.
Tumblr: nerdygayflower (yritän olla aktiivisempi tätä nykyä, ihan vaan koska vaihdoin käyttäjätunnukseni ja se on niin tumblr että ansaitsee tulla käytetyksi)

Piiiiitkä esittely. :''D
Viimeksi muokannut Horaaneko, Ke Syys 23, 2015 00:03. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
There is no spoon.

radiakos

Viesti Kirjoittaja radiakos » Su Touko 13, 2012 21:01

Olen tänä vuonna 18 vuotta täyttävä tyttö Itä-Suomesta. Minun pitäisi valmistua ensi vuonna parturi-kampaajaksi, mutta epäilen asian toteutumista vahvasti. Siitä olen ainakin varma, etten tule alalle jäämään, minkä takia opiskelumotivaatio on sitä alinta luokkaa. Syy, miksi edes hain tuolle alalle oli se, etten keksinyt muutakaan. Minulla ei ole mitään hajua tulevaisuudesta, en omista kovinkaan realistisia haaveita sen suhteen. Aika näyttää, jos minusta tulisi muutakin kuin tyhjäntoimittaja.

Ulkonäöltäni en pahemmin eroa naapurin perus-Tiinasta, tykkään kyllä pitää itseni huoliteltuna - meinaan tosin välillä ajaa itseni hulluuden partaalle, kun stressaan ulkonäöstäni. Vielä joku päivä saan jonkun cossin kasaan, kunhan olen enemmän sujut itseni kanssa. Tykkään näytellä, joten jonkun roolin ottaminen kuulostaa enemmän kuin mukavalta. Tähän mennessä oon tyytynyt ihailemaan muiden cosseja. (Oops, miten onnistuin vaihtamaan aiheen cossaukseen, no, kuitenkin. :D)

Animea aloin katsoa ensimmäisen kerran ehkä n. 6 vuotta sitten, en enää muista tarkkaan. Siitä se sitten lähti, aloin lukemaan mangaa ja käymään coneissa ja kaikki oli kivaa. Oma animen katsomiseni on aika kausittaista, mangaa sen sijaan luen aina silloin kun raaskin sitä ostaa. Olen muutenkin armoton materian haalija, joten meinaan kuolla onnesta aina kun saan täytettyä mangahyllyäni. Käyn coneissa silloin kun aika ja raha sallii sen.

Muiden seurassa puhun paljon, vaikken ookaan puheen sujuvuuden kannalta sitä kärkikastia. Nauran ehkä liikaa, välillä hermostun ihmisiin, omistan lyhyen pinnan mutta koitan kuitenkin antaa itsestäni asiallisen kuvan. Omalla kohdallani voisin tosin sanoa, että ulkonäkö voi pettää.

Elämäni on äärimmäisen tylsää, suorastaan säälin kirjekavereitani, joille en koskaan pääse kertomaan mistään mielenkiintoisista tapahtumista. Normaali arkipäivä menee kaavalla herääminen, laittautuminen, kouluun, asuntolalle, koneelle, nukkumaan, ja aamusta kaikki jatkuu sitten samalla kaavalla. Sanokaa, etten oo ainoa jolla ei oikeasti ole mitään sisältöä elämässä.... En pahemmin tapaa ihmisiä koulun ulkopuolella, viikonloppuisin kotona näen korkeintaan osaa perheestä. Oonkin viime aikoina alkanut epäilemään, että oonko muuttumassa erakoksi. Mutta oon oikeasti sosiaalinen ihminen ja tykkään viettää aikaa muiden kanssa, vielä joku päivä onnistun tutustumaan uusiin ihmisiin ja vietän aikaa muuallakin kuin asuntolassa tai kotona tietokoneen ääressä! Ihan oikeasti.
En siis omista harrastuksia, en yhtäkään. Opiskelen japania, mutta ei sitäkään varmaan lasketa harrastukseksi.

Tällaista, toivottavasti en anna itsestäni äärettömän tylsän ihmisen kuvaa. :D

Happy

Viesti Kirjoittaja Happy » La Touko 26, 2012 01:05

Helou! Katotaan jos saisin pidettyä lyhyenä. Tapanani on kiemurrella.

Olen nuori mies helsingistä. Ikää 22 vuotta, vaikkei aina uskoiskaan. Varhaisista teinivuosista asti on tultu animea katseltua ja mangaa luettua, joskin silloin aikalailla enemmän. Anime ja manga harrastus vaihtui siinä sitten aikalailla pelaamiseen (tai no, ainahan on tullut paljon jRPG:eitä pelailtua) pelien kehittelemiseen useamman vuoden ajan, ja tässä nyt parin vuoden aikana musiikin säveltämiseen. On aina myös ollut jotain yrityksen tynkää muissa harrastuksissa, jotka ovat sitten jääneet (piirtäminen, japaninkielen opiskelu, kirjoittaminen, jne.) Lähinnä tuntuu että luovuutta ja mielikuvitusta riittää omasta takaa.

Tällä hetkellä suurin osa ajasta ja mielenkiinnosta kumminkin uppoaa musiikinteon ihmeelliseen maailmaan, eikä siinä sitten aikaa oikeen muuhun jääkkään. Kokemusta vasta pari vuotta, mutta soundtrackien tekeminen tuntuu olevan mun oma juttu. Jos haluaa siis säveltämisestä tai soundtrackeista puhua, niin olen mieluusti osallisena. :D

Sivussa tulee harrasteltua ja diggailtua kaikenlaista enemmän tai vähemmän yleistä: musiikki, kahvi, elokuvat, okei turha näitä on edes listata. Mainittakoon ne hiukan harvinaisemmat asiat, eli tulee myös jonkin verran pokemon TCG:tä pelailuta (jos täällä muita helsinkiläisiä jotka pelaa, ilmottakee!) Sisälläni asuu myös pieni tyttö, mutta se on salaisuus.

Mitä vielä siihen mangaan ja animeen tulee, niin kyllä vieläkin tulee seurailtua, mutta lähinnä jos jaksaa olla vakuuttunut että sarja on ajan väärti. Viimeisimpiä suosikkeja parin vuoden ajalta Berserk (ok ok, kesto suosikki), TTGL (saattaa olla enemmän aikaa), Steins;Gate (http://youtu.be/caCTJocNTLY tuo suosittelu video muuten omaa kädenjälkeä. Oon aika surkee editoimaan, mutta pari videoo tehny. :d)

Coneissa oon käynyt ainoastaan helsingin Aconissa 09, mutta kiinnostaisi kyllä muihinkin lähteä, mikäli jotain seuraa niihin löytyisi.

Animeplanet profiili: http://www.anime-planet.com/users/Reii

Sanotsu

Viesti Kirjoittaja Sanotsu » Ke Kesä 20, 2012 20:46

Tässä hyvin kaavan mukaan... Olen niin väsynyt etten jaksa kovin luovaksi nyt...
Nimi: Riikka , vm 1991, Synnyin Oulussa vai oliko se Muhoksella.. Jos kiinnostaa, olen myös vesimies.
Tuntomerkit: Brunette ( mutta aikomus on värjätä ensi vuonna jollakin yllärivärillä...) Sinisilmäinen olen, 165cm pitkä. Mulla on silmälasit! Öää.. Paksut hiukset on varmaan "erityistuntomerkki".
Millainen olet luonteeltasi? Mitä, ai minäkö... Outo, puhelias jos sille päälle satun... Mukava, oon hyvä kuuntelemaankin.
Minulla on jo ammatti, olen lihatuotteiden valmistaja. Pääsin uudelleen opiskelemaan! ( näin kahden vuoden työelämävalmennuksien ja lomailujen jälkeen ) Vaateompelua menen oppimahan.

Anime/Manga/Aasia harrastus alkoi hitaasti mutta varmasti noin 10 vuotiaana. Varsinaisesti 13 vuotiaana, kiitos muutamalla ystävälle, jotka esittelivät että on muutakin kuin vain Pokemon ja Digimon, xD
Harrastan haaveilua, piirtelyä, kerron tarinoita (lähinnä itselleni), tykkään elläimistä <3
Lempparit: Kirjailija; J K K Rowling. Näyttelijä; Jim Carrey ja Johnny Depp. Ohjaaja; - Kirja; - Elokuvat; Lähes kaikki Hayao Miyazakin elokuvat. Tv-sarja; Simpsonit, Bridezillas, Häät sulhasen tapaan jne jne... Anime; TUT NYT! Eii tällä hetkellä ole lempparia... Joskus oli Naruto. Manga; vaikka ja mikä, esim Fruits Basket. (Tämä ei kerro kaikkea hienosta sarjakuvamakustelustani). Animangahahmo;-
Eläin; Kissa. A cat. Ruoka; Olen hyvin kaikkiruokainen, mutta olen rakastunut Vietnamilaiseen ruokaan erityisesti.
Juoma; Maito on aikalailla ykkönen, mehut myös käy. Karkki; sukkulaati. ^_^
Ei, minulla ei ole lempibändiä, biisiä tai laulajaa, mutta esimerkiksi Orange Range on kiva, Nobodyknows ja sanotaan nyt vaikka Ayumi Hamasaki. Ehkä.
Pehmolelu; Iso Nasun pää pehmo on ihana <3
Urheilulaji; Liikuntalaji pikemminkin, uiminen siis.
Olen niin perso jäätelöille ja karkeillekkin, ettei mulla varsinaisia suosikkeja niistäkään ole. Eniten silti ostan Puffet-jäätelöitä esim.
Koulussa parasta ovat käsityö, kuvataiteen ja kielioppien tunnit. Liikunta on välillä kivaa nollaamista ikävistä aineista...

En pidä monestakaan asiasta. Suomen turhat julkkikset ovat yksi asia, joihin törmää ikäänkuin pakosti joka viikko otsikoissa. Inhoan sitä, että maailmassa on uskontoja, uskonnot ovat kaikkien harmiksi luotu, ja hyviä sodan aiheuttajia.
En pidä matematiikasta, en pidä ihmisistä jotka luulevat tietävänsä kaiken ja ovat mukamas muita parempia. Haluaisin hakata kusipäitä kirveellä päähän. Siinä muutamia epäkohtia joista en pidä.
Päädyin Anikiin ihan sattumalta. Arvelin että täällä olisi hyviä neuvoja esim Lolitoista, mutta tähän mennessä ei vielä kovin mittavia neuvoja. On myöskin mukava pysyä tapahtumien ajan tasalla ja katsoa saisiko täältä jopa kavereita.
Irkkaanko...? Irkkaus... Ei. En ole koskaan irkannut ja Irc-Galleriaa tuskin lasketaan.
Minut löytää facebookista, netlogista, kavereita.netistä(voi voi, olen siellä lojunut monta vuotta, enkä osaa lähtä pois...) ja minulla on oma blogi. Tosin en mielelläni ainakaan vielä mainostele sitä.

Ei, en mielelläni jaa valokuvaani tähän. Valitan, anteeksi. Kuvitelkaa tämä:
Hieman yli olkapäiden lievästi kiharat hiukset, väriltään tumman ruskeat. Silmälasit, sisäväriltään kermanvalkoiset, ulkoväreiltään ruskeat. Siniset silmät, pulleat posket, EI pisamia, EI luomia. Pituuteeni nähden olen liian pontso. Aknea minulla ei onneksi ole, joten ehkä se tekee minusta vähän miellyttävämmän.
:) Nyt tosiaan väsyttää joten heihei... --->
Aasiaa jo vuodesta 2005. -Rise-Chan

inoue

Viesti Kirjoittaja inoue » Ma Heinä 23, 2012 17:50

Kaavan kangistamana:

Nimi: Noora, 1992, Nainen, Itä-Suomi, Sinkku,
Horoskooppi: Neitsyt
Tuntomerkit: Brunette, ruskeat hiukset, äärettömän lyhyt 159cm ja ihmiset usein pysäyttää ja tulee taivastelemaan silmieni kokoa (vaikka mielestäni ne ovat normaalit, eivätkä isot).
Millainen olet luonteeltasi? Ujo, mutta kun tunnen ihmisen niin ujouden verho väistyy tieltä.
Oletko koulussa? Töissä? Mikä sinusta tulee isona? Opiskelen avoimessa yliopistossa. Työskentelen siivousfirmassa ja unelmoin kirjailijan urasta. :3

Miten anime/manga/japaniharrastuksesi alkoi? Seitsämän vuotta sitten kuudennella luokalla.
Harrastukset? Kirjoittaminen, lukeminen ja lenkkeily
Lempparit: lempi kirjailijoita on useita, mutta pari lempi kirjaani on: metro 2033, nälkäpeli, hp 7, jane eyre, jne, lempi anime: evangelion ja full metal panic, lempi manga: evangelion ja yotsuba, lempi ruoka: kiinalainen hunajakana, lempi juoma: coca cola ja tee, pehmolelu: leijona kuningas 2 elokuvan kovu pehmo, lempi jäätelö: mango meloni,
Entä mistä et pidä? : En pidä mopoautoista, ärsyttäviä päriseviä yksikköjä tiellä. En pidä röyhkeistä teineist, roskaajista, laskuista (suprise!), turhat julkkikset, huomion kerjääjät ja lukuisia asioita.

Miten päädyit Anikiin? Halusin löytää uudestaan paikan jossa keskustella animesta/mangasta.
Irkkaatko? En
Mistä muualta sinut löytää internetistä? Blogger, youtube, twitter ja facebook
Onko sinulla kotisivuja? Blogi
Valokuva esittelyn kylkiäiseksi? Nah

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”