Esittele itsesi

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

micchi

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja micchi » Ma Elo 10, 2009 19:46

Pitäähän sitä esittäytyä kun uusi jäsen on. :]

Nimi:Satu,sanotaan myös Satsumaksi.
Ikä:15,täyttää 16 seukki vuoden huhtikuussa 8. päivä.
Asuu:Oulun ja Kemin välissä pienellä paikkakunnalla nimeltä Kuivaniemi.
Siviilisääty:Sinkku

Olen siis tälläinen aika nuori japanista kiinnostunut kauniimman sukupuolen edustaja,mutta kokemusta aiheesta on jo aika paljon,sillä tänä syksynä tulee 5 vuotta siitä kun rakastuin animeen ja mangaan.Silloin kauniina syksyisenä aamuna vuonna 2004 laitoin telkkarin päälle,ja ihastuin heti näihin sailor-asuisiin maailmanpelastajiin(sarjan arvaajalle keksi :D).Sen jälkeen piti saada kaikki sarjaan liittyvät jutut tietokoneelle,kuvia oli varmasti 500 ja joitakin kokonaisia tuotantokausia.Huomasin kuitenkin sitten että onhan tuolta Japanista tullut monia muitakin sarjoja ja tässä sitä nyt ollaan.Kyllä,olen otaku ja kehtaan myöntää sen.Suosikki sarjoikseni voisin tällä hetkellä sanoa Yu-Gi-Oh!:in,Yotsuba&!:n,Nanan,Ookiku Furikabutten,Digimonin ja tietysti myös Sailor Moonin,sillä sen viehätysvoima ei koskaan katoa.Ja minä tykkään yaoista,mutta yurikin on aina mahtava juttu,harmi vain että sitä ei oikein paljoa löydy(perhanan SevenSeas...).Hetero jutut ei oikein iske,mutta en minä niitä vihaakkaan.Kuitenkin pari mukavaa hetero pariakin löytyy.

Ja en oikein paljoa muuta harrasta,mutta kyllä sitä tulee piirettyä ja laulettua aika reippaasti. :] Käyn myös kuvataidekoulua ja seuraava vuosi on viimeinen.Cosplaykin on yksi harrastuksistani,vaikka olenkin kamalan pihi enkä haluaisi oikein kuluttaa rahojani pukuihin sillä minulla ei ole omia tuloja,vaan kaikki pitää pummata aina jostakin..Mutta joo,cossaanut olen vain Hiro Sohmaa Fruits Basketista ja Prinsessa Saturnusta Sailor Moonista,ja kyllä,olin siellä ryhmäcosplaykilpailussa tämän vuoden animeconissa.

En oikein tykkää lukea,mutta Harry Potterit on suosikkejani. :) Ja elokuviakin tulee seurattua ja haalittua hyllyyn ihan kivassa tahdissa.Suosikki näyttelijäni on Mikko Leppilampi~Pelaan vähän minkäänlaisia videopelejä,mutta kyllä Katamari on paras jos joku pitää mainita.Haavena olisi kyl joskus hankkia Nintendo DS tai Wii.

Inhoan ja pelkään eniten koko maailmassa rokotuksia! DX En enään pelkää verikokeita jos käytetään puudutusta,onneksi.

Käyn tällä hetkellä 9. luokkaa,ja peruskoulun jälkeen aion suunnata Oulun Suomalaisen Yhteiskoulun Lukioon,tutummin Kuusiluodon Lukioon.Olen ihan hyvä koulussa,ja suosikkiaineikseni voisin mainita maantiedon,biologian,äidinkielen ja historian.Inhokkiaineita sitten on matikka ja kemia.Ainoa kymppi minulla on atk:sta,mutta en kuitenkaan nosta sitä ihan suosikkien joukkoon,sillä välillä tunnit on tylsiä. :'D Keskiarvoni on 8,3 jos kaikki aineet lasketaan,mutta tuota on tarkoitus nostaa.

Ulkonäöltäni olen aika tavis,omistan feikki blondit hiukset jotka on aika lyhyet ja vihreät silmät.Pukeudun tavallisesti sillä ernu,lolita ja kaikki muut sellaiset tyylit ei oo oikein minun juttu.Ruuminrakenteeltani olen normi kans,vaikka on minulla kyllä aika kamala pömppis... .__.''

Siinä taitaa olla näin ensalkuun tarpeeksi tietoa minusta. :3

JereTHEend

Viesti Kirjoittaja JereTHEend » Ti Elo 11, 2009 23:47

Jere, ensimmäinen etunimeni tulee tästä vanhasta nettinimikkeestä ilmi. Toinen etunimeni Samuel taas oli vaikuttamassa uudempaan nettinimeeni, Sumeaan, vaikka niitä on netissä itseni lisäksi varmaan viisi.

Taidan olla ensimmäinen henkilö joka aloitti ensimmäisen ketjun jossa tämän alueen ensimmäinen ideointi tapahtui, toki, tuolloin olin kakara, ja kummatkin, minä ja deadagent, kapinoimme modeja vastaan. deadagent kysyi ystävällisesti kuulan kalloon (suora tilin poisto) ja itse feidasin tuon aikaisesta Animeunioni foorumista vuodeksi. Taisin palata yhdessä välissä huomaamaan uuden Aniki-nimen. Sitten katosin taas.

2009, 17-vuotiaana, vielä enemmän animea ja mangaa nähneenä (sekä nettikäytöstapoja oppineena) tein hiljaisen comebackin, en edes tiedä muistaako kuin yksi/kaksi henkilöä minua.

Voin väittää että olin ainakin tikku joka laittoi lumipallon pyörimään, ja voin ainakin ilmaista ilon, että tämä kakkubuffet on näköjään olemassa.

Pidän muuten myös sekalaisista musiikkiartisteista, kaikkea japanin artisteista, israelin infected mushroomiin jne.

Lempieläin on kissa, niitä onkin talossa kolme.

Lempi animehahmo on Lucky Starin Konata, vain siksi että minä (ja eräs kaverini, myös samalla luokalla) opiskelen pelottavan paljon samalla tavalla kuin hän, kolme päivää ennen kokeita yli skarppi ja sitten kaikki unohtuu. Pitäähän tästä amiksesta nyt toisella vuodella jäädä enemmän kalloon sitten!

Lisäksi olen Apple iPod fani, omistaen ensin pari vuotta toisen generaationin nanon, ja nyt toisen generationin touchin.

Minuun voi joku turkilainen, eikun toinenkin turkulainen törmätä, eritoten sekalaisesti pääkirjastosta. Tavallisesti tarkistan manga- ja animehyllystöä, vaikka olen lukenut vuoden 2005 lähtien pikkuhiljaa koko tarjonnan, muutaman sarjan useampaankin kertaan.

Tähän sitten päättyykin minun hyvinkin asiaan kuuluva asioiden vierestä kulkeva esittelyni, johon vielä extrana heitän että iPod touchilla kirjoitus ei ollut maailman helpoin asia.

Se sitten minusta!
Viimeksi muokannut Hoothoot, To Elo 13, 2009 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Korjattu muutamia iPodin aiheuttamia kirjoitusvirheitä.

Kedine

Viesti Kirjoittaja Kedine » La Syys 12, 2009 22:36

Terves. *nostaa laiskasti tassua*

Tiällä ois tällanen rempsee savolaesneitokainen.
Manga-/animuharrastus lähti käyntiin joskus pokemonin aikoina, vaikka enhän mie sillon sitä animeks tunnistanutkaan, mutta pokemonkorteista se taisi lähteä, ensimmäinen mangasarja, jota aloin lukea ol Ranma½ ja animena aloitin pienenä Muumin.

Rakkaita harrastuksia ois teatteri ja karate, ja kohta olisi vyökokekin ajankohtainen, ja pittäis sitä treenejä vetämäänkin joutaa.
Karaten ja näyttämöllä hiäräämisen lisäksi harrastuksiini kuuluu iki-ihanat liveroolipelit, mallin työt, sarjakuvat (yleisesti ottaen, ei vain manga), sekä ompelu.
Myös Buffy vampyyrin tappaja-, Angel-, Firefly- ja Sinkkuelämää DVD boxit on kulutettu puhki pariin otteeseen.
Rakastan vanhoja Disney klassikoita, ja keräilen niitä DVD:nä.

Pituutta tältä neidiltä löytyy huimat 167cm (viiden tuuman(12,5cm) korkojen kanssa ehkä..), ja naisten painostahan ei puhuta (totuus on, että en ole uskaltanut käydä vaa'alla aikoihin), mutta mitäpä sitä vuakaa tuijottelemaan, niin kauan kunhan peilikuvvaan on tyytyväinen.
Mitähän muuta siinä ensimäisessä viestissä pyydettiin kertomaan..?

Olen kissaimmeinen, ja kohta olisikin perheenlisäyksen aika, kunhan nuo muuttopuuhat on saatu alta pois, ajattelin nimittäin adoptoida Curli-neidin elämänkumppanikseni.

Tupakoimaton absolutisti.
Tykkään käydä kaveriporukalla puareissa vain tanssimassa (ja tanssilattiahan ei oo tyhjänä) ja yllämainitusta syystä saankin usein toimia kuskina.

Työelämässä toimin tarjoilijana, puarimikkona ja plokkarina, joskus lipunmyynnissäkin, ja teen keikkaa lähihoitajan hommissa invalidiliitolle. Kaekenlaista on tullu tehtyä.

I'm single and fabulous!
-Carrie Bradshaw-

Hyvvee syksyä kaikille, ja tsemppiä kouluun ja töihin.
Maukaisten: oneesan-
Viimeksi muokannut Kedine, To Maalis 24, 2011 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Can I burn the mazes I grow? Can I? I don't think so..

Shoe

Viesti Kirjoittaja Shoe » Su Syys 13, 2009 00:42

Teen tämän uusiksi.

Olen Laura, Kalajoelta oleva naikkonen, joka on tätänykyä 17 vuotias ja on lukiossa. Jos nyt ulkonäköä kuvataan niin olen about 170 pitkä, tasaisen muodokas, ja minulla on mustanruskeat hiukset ja silmieni väri on jotain vihertävänharmaat. Omistan silmälasit, mutta en käytä niitä juurikaan julkisilla paikoilla.

Luonteeltani olen aika ujo, joten minun on vaikea tehdä tuttavuutta minulle uusien ihmisten kanssa, mutta kyllä sekin joten kuten voi onnistua. Olen yleensä aika hyväntuulinen, nauran helposti ja paljon, mutta osaan minä synkistelläkin. Omasta mielestäni olen hyvä kuuntelija, ainakin sen perusteella, että ihmiset kertovat minulle salaisuuksiaan ja muita asioita, vaikken olisi jollekulle mitenkään koulukaveria kummoisempi. Olen myös helposti suuttuvaa sorttia, mikä ärsyttää minua itseänikin. Yleensä olen suht tutussa seurassa melko äänekäs, mutta oudompien seurassa hiljainen. Viihdyn hyvin yksin ja nautin siitä, mutta usein kaipaan myös seuraa. Olen jossain suhteessa aika laiska, kuten kouluasioissa, mutta teen kyllä kaiken aikanaan, mutta laiskasti viimetingassa.

Animu&manga astui elämääni Meitantei Conan 21 muodossa, joka tapahtui vuonna 2006. Sen luettuani minut oli aivopesty hörhöilemään yökaudet tietokoneella. Sen jälkeen alkoi Inuyasha ja GNG kiinnostamaan ja sitten kaikki muu. Tätänykyä möllötän animea enemmän kuin luen mangaa jostain kumman syystä.
J-hörhöilyn lisäksi piirrän ja hengailen ulkona. Myös elokuvien katsominen on mukavaa puuhaa.

Ja sitten tämmöinen kiva listaus kaikesta kivasta:
Hahmo/t: Date Masamune, Katakura Kojuurou, Dante, Hijikata Toshirou, Sakata Gintoki
Anime/t: Sengoku BASARA, Gintama, Mnemosyne no Musume-tachi, Ouran High School Host Club
Manga/t: One Piece, Hellsing, Rurouni Kenshin
Elokuva: Sweeney Todd, Pirates of the Caribbean hela hoito
Näyttelijä/t: Johnny Depp, Sean Connery, Catherine Zeta-Jones, Clint Eastwood
Eläin: Hamsteri
Väri: Musta
Bändi/t: Versailles, Stratovarius, Powerman 5000, Creature Feature, Bon Jovi
Lehti: Japan Pop
Hymiö: :lol:
Kouluaine/et: Biologia, maantieto, historia
Ruoka: Nuudelit, pasta
Juoma: Vesi, omenamehu

Ja epätykkäyksiä:
Hahmo/t: Sanada Yukimura
Anime/t: Ao no Exorcist, Special A, Naruto
Manga/t: La Esperanca
Elokuva: The Hills Have Eyes
Näyttelijä/t: Robert Pattinson
Eläin:
Väri: Tämä
Bändi/t: Justin Bieber (vaikkei bändi olekaan)
Lehti: Autolehdet yleisesti
Hymiö: :mrgreen:
Kouluaine/et: Melkeinpä kaikki
Ruoka: Tuorekurkku, vesimeloni, kurpitsa (vaikkeivät varsinaisia ruokia ole)
Juoma: Mehukatti !!!
Viimeksi muokannut Shoe, Ke Kesä 22, 2011 11:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Zankie

Viesti Kirjoittaja Zankie » Su Syys 13, 2009 03:33

Dodiin.. mistäs tässä nytten voisi aloittaa tämän, liikaa kirjoitettavaa, mutta liian vähän aikaa.

Elikkäs juu, nimeni on Daniel, väki kutsuu minua yleensä daniksi tai dannyeliksi.
Juu ja mies puolinen kyllä olen, nimestä päätellenkin, taino jos tuohon loppuun nytten a:n tunkee niin..
Turussa vuonna 1991 sitten pullahdin tähän maailmaan ja Turussa asun vieläkin, mutta tuskin tulen asumaan koko ikääni,
että jos meno lipun saan niin paluu lippua en valitettavasti tule hommaamaan.

Tällä hetkellä opiskelen Ammattikoulussa, Sähköpuolella elektroniikkaa, toinen vuosi meneillään.
Peruskoulun suoritin "erityis"koulussa, elikkäs tämmösessä sopeutetussa missä on noin 10:stä hengestä koostuva luokka.
Itse ihmettelen vieläkin tätä mystistä asiaa kun täällä on meneillään että me jotka olemme käyneet erityiskoulun niin monta
vuotta saimme kuunnella sitä kun muut ihmiset ovat saaneet semmoisen käsityksen että olisimme outoja tai jotain, koskaan tätä en kyllä huomannut paitsi sitten kun ammattikoulu alkoi ja siellä näki oppilaita "normaali" kouluista, jostain syystä saimme meidän luokkaan nähtävästi
kaikisti idioottimaisimmat oppilaat, päiväkotilaisten tasoa he näes ovat.

Minulla on tuota noin ruskeat silmät, silmälasit niitten päälle (väki on ruvennut kutsumaan minua kekkoseksi näiden uusien lasien takia)
sitten vielä minulla on mustat hiukset, tällä hetkellä olen kalju / siili, riippuu, olen yrittänyt kasvattaa hiuksia pitkäksi mutta jostain syystä ne tippuvat vain alas, varmaankin stressin takia. Pälvikaljusta olen myös joutunut kärsimään aina sillon tällön (ei ole kivaa).

Parhaiten minut varmaan tunnistaa kadulla kun laahustelen ympäriinsä, hölisin yksikseni ja kävelen tolppia päin ympäri kaupunkia.
Sitten taas välillä menen ihan omiin ajatuksiini ja siitähän on vaikea tulla takaisin tänne aina sillon tällön.
Juu ja ADHD minulla on todettu, mutta se ei minusta ole mitään ihmeellistän, lääkkeitä kyllä saan siihen ja niissä on kyllä ihmeellisiä sivuvaikutuksia...

Luonteeni on hyvin vaihteleva, mutta minun persoonaa parhaiten kuvastaisi jonkin sortin introvertti, elikkä tykkään omasta rauhasta ja yksin olosta aikas paljon, ei se tarkoita etten nauttisi kavereiden seurasta.
Kaveripiirini on aika pieni, mutta he ovat kaikki hyviä ystäviä, vaikka omanlaatuisia.
Tulen hyvin toimeen erinlaisten ihmisten kanssa ja olen hyvä kuuntelemaan.
Kavereistani välitän todella paljon, vaikka joskus vaikutankin kylmältä tai välinpitämättömältä, mutta se ei tarkoita ettenkö välittäisi.
Yleensä yritän aina auttaa kaveria jos hän apua tarvitsee, lojaali olen heille.
Puhun välillä mitä sattuu ja kirjoittelen välillä mitä sattuu, riippuu olo tilasta, sekin on vaihteleva.
Välillä olen vähän "high" oloinen ja välillä aivan liian vakava, elikkäs vaihtelee jonkun verran.
Tällä hetkellä kirjottaessa olen varmaankin "High" oloinen, johtuen osaltaan että on myöhä, väsyttää ja että minulla on NÄLKÄ.

Harrastuksia minulla ei hirveästi ole, siis liikunnallisia, sen takia varmaankin papitkin juoksevat ohitseni.
Olen kyllä harrastanut sitä sun toista kuten, Judoa, Nyrkkeilyä ja sun muuta.
Nyrkkeilyä harrastin noin nelisen vuotta, en muista kunnolla kuinka kauan...
Jouduin lopettamaan nämä harrastukset tyystin koska jalkani on kirjaimellisesti sökönä, ollut jo syntymästä asti mutta siihe kipuun kirjaimellisesti tottuu, mikä oli kohtalokasta.
Nykyään harrastuksiini kuuluvat pääosin jotain kävelyä ja punttien nostelemista sillon tällöin.
Ei urheilullisiin harrastuksiin kuuluvat, itsestään selvyydet asiat, netissä seikkaileminen, steamissa chattaaminen ja sitten Animen katsominen ja sun muuta mitä ei nytten jaksa listata tähän.

Koulun jälkeen yleensä vaapun hiljaa kotiin tai jään kaverin luokse, joka asuu koulun vieressä nukkumaan tai lukemaan mangaa.

Anime harrastukseni taisi alkaa jo ihan noista muumeista.
Kunnolla aloitin animen katsomisen Trigunilla / Noir ja sun muilla.
Katselin myös penskana pokemonia, digimonia (URGH se opening musa....) ja dragonpalloa.

Paljon animea minulla olisi katsottavana, mutta aikaa tai motivaatiota en löydä.
Mutta eniten tykkään katsoa spice of life / romance animea.
mm. Welcome to the N.H.K joka kuuluu suosikkeihini, Clannad ja sitä rataa.
Aivan liian iso lista tulisi jos rupeisin kaikkea jännää tähän lisäämään.
Mutta yleisesti ottaen tykkään melkeen kaikista animeista, kunhan ei ole hirveän ärsyttävä
piirustus tyyli tai vaan muuten kökkö, Narutoa vihaan yli kaiken, varmaankin sen mahtavan juonen
ja fillereiden takia ja sen että sain peruskoulussa katsoa kun 16 vuotiaat leikkivät ninjoja koulun pihalla
ja pomppivat naru päässä. :D

Olen myös kissa ihminen, meillä on neljä kissaa, nöpö, piki, ukko ja jane.
Meillä on myös ennen ollut muitakin kissoja, mutta ne ovat mullan alla.

Musiikki makuni on laaja, ääri päästä ääri päähän, elikkä kuuntelen melkeempä mitä vain paitsi rappia ja pop.
Taino jotain poppia kuuntelen mutta yleisesti Jpoppia.

Pelailen pelejä myös jonkun verran, mutta viimeaikoina en ole paljon ehtinyt / jaksanut pelailla.
Tykkään tuota Rts/Räiskintä/Rpg/Random peli tyypeistä.
Steamissa yleensä hengaan kun olen koneella ja Tf2:sta pelailen välillä kun huvittaa, mutta en paljoa.
Yhessä vaiheessa pelailin myös mmorpg peliä mutta sitten lopetin jossain vaiheessa parikin kertaa.

Elokuvista nautin myös paljon, tykkään kaiken tyyppisistä elokuvista, enkä pysty tähän nytt en suosikkia / suosikkeja heittämään,
koska on niin paljon hyviä elokuvia, mutta pari voisin listata mitkä tulevat mieleen.

Lotr Tri, Star Wars Tri, Elokuvat joissa on Jim Carrey, Elokuvat joissa on Tom Hanks, Evil Dead Tri, Kill Bill, Quentin Tarantinon Elokuvat,
Bill and Ted, MUUMIT, Disney leffat, Zombi leffat (28 days and weeks later), Harri potterit, Indiana jonesit, James Bondit (paitsi ne uusimmat),
Shaun of the dead ja sitä rataa, saatte perus käsityksen.

En myöskään Juo tai polta, juomisesta on vain huonoja muistoja omalta osaltani, ojasta päivää ei ole kiva aloittaa tai putkasta.
Enkä muuten Limua, mehua tai sipsejä syö, mutta vettä juon.
En tiedä, ei vaan mene semmoinen litku alas missä on sokeria ei siis mene enään, liian kaamean makuista.
Kahvia juon kerran päivässä, aamulla siihen tulee hiukan maitoa, desi tai jotain ja sitten kulautan sen äkkiä alas.

Koulussa eniten olen nauttinut siitä että saan olla kavereiden kanssa, mutta nytten Ammattikoulussa olen joutunut ottamaan
erinlaisen suhdanteen kouluun, otan sen aika vakavasti ja yritän parhaani, mutta hidasteita kyllä on.
Oppimisvaikeuksia on ja keskittyminen on vaikeata jopa lääkkeiden kanssa, puhumattakaan luokkalaisista jotka vain meluavat ja leikkivät hippaa.
En myöskään paljon julkisilla paikoilla puhu, enkä tykkää olla kaupungilla tai muualla, pirun epämukavaa ja ahdistaa kun on niin paljon ihmisiä.
Yritän myös aina pitää matalaa profiilia ja kun kävelen katson aina taakse välillä, siitä on tullut tapa.

Kun avaan kotioven yleensä ensin riennän suihkuun sitten rauhassa menen ylös, katson onko jotain syötävää tai juon tuopillisen vettä.
Sitten kyselen mites vanhempieni päivä on mennyt ja katselen heidän kanssa telkkaria (he ovat kummatkin eläkkeellä)
taino Isäpuoleni on sairaseläkkeellä, hänellä on selkä ollut p**kana vain 15 vuotta ja hän joutuu kestämään 24/7 kipua mitä normaali ihminen ei kestäisi päivääkään. Tulen hyvin toimeen vanhempieni kanssa ja ymmärrämme toisiamme. Rahallisestikkaan emme ole mitenkään varakkaita eikä meillä ole hirveästi rahaa törsäillä jos ollenkaan, mutta ei se ole elämän loppu ja pää asia on että me tulemme toimeen.

Ainiin, minulla on myös kaksi pikkuveljeä, Tomi ja Teemu.
Kummatkin ovat Sinisilmäisiä ja Vaalea tukkaisia, kun taas minä olen ruskea silmäinen ja tumma tukkainen. (mainitsin sen aikasemmin jo)
Yritän aina parhaani mukaan olla hyvä Big Bröötheri, mutta aina kaikki eivät onnistu niinkuin pitäisi, ei sille mitään voi.

Anikiin liityin tuota.. en tiedä miksi liityin Anikiin, niin vain tapahtui. :o
Mutta se tapahtui aika äskettäin joten en ole paljoa ehtinyt kirjoitella.

Mitäs vielä tähän voisi lisätä.. en oikein tiedä.
No tuota, en hirveästi irkkaile enkä meseä tai irc-galleriaa käytä, mutta parhaiten minut saa Steamista kiinni.
Jos joku sitten haluaa tietää minun Steami accountini nimen niin voi kysyä.

Ja jos jostain syystä haluat tietää minusta enemmän tai vain jutella kanssani voi minut lisätä aivan rauhassa.

Toivon että ei ole hirveästi kirjoitus virheitä, kello on pian puoli neljä kun tätä valmistelen loppuun,
niin en ehdi kunnolla tarkistamaan, mutta kommenttia vaan jos on korjaamista niin voin sen myöhemmin editoida.
Mutta nytten... nukkumaan!

Toivottavasti nauttisitte tästä kirjoitelmasta ja toivon ettei se ollut liian lyhyt / pitkä.

Mutta näkyilee sitten jos näkyy.

R1ko

Viesti Kirjoittaja R1ko » Pe Loka 09, 2009 19:15

Jaau täähän on kiva. :o

Elikkäs nimeni on Jasmiina, syntynyt olen vuonna 1994 6.10 kotona väärinpäin. : > Asun Klaukkalassa, Nurmijärvellä ja opiskelen 9 luokalla, :wink:

Omistan ruskeat melko pitkät hiukset, ruskeat silmät ja olen 163? cm pitkä. En näytä kovinkaan erikoiselta. <D Pukeudun mustaan huppariin,tummat farkut melkosen tylsää.
Luonteeltani olen kaverini arvion mukaan leppoisa, hyvä huumorintaju, sekä sanon asiat suoraan tutuilleni.Jja voin vaikuttaa hiljaselta ujolta ja vakavalta mutta.. : )) niin.

Pidän kavereitten kanssa olemisesta, suklaasta, dataamisesta ja piirtämisestä :wink:

Koulussa en tule melkeimpä ollenkaan toimeen luokkalaisteni kanssa, mutta minulla on monta hyvää (<. outoja ja pervoja 8DD ) ystävää muilta luokilta. En ole hirveän ahkera koululainen, ja matematiikka on erityisen vaikeaa : // mutta pidän paljon kuviksesta ja ilmaisutaito oli ihan ok (kunnes opettaja muuttui :cry: ). 9luokan jälkeen olen ajatellut meneväni johonkin amikseen, lukiossa en kauhen hyvin pärjäisi. :mrgreen:

Animen katsominen alkoi varmaan ... joskus kun olin Marokossa ja serkkuni katsoi tokyo mew mewtä ( T___T'') <DD sitten kun pääsin takaisin kotiin katsoin ne läpi ja ostin pari mangaa. :roll: Sitten yksi kaverini alkoi katsomaan inuyashaa ja siihen hurahdin sitten täysin. <DDD nykyään manga on kyllä täyttä****** mutta pakkohan ne on kaikki loppuun kerätä kerta alotin. :wink:

En oikein harrasta mitään erikoista mutta nyt tuli aloitettua japanilainen jousiammunta, kyudo, ja eka alkeiskurssin tunti on mennyt ja innolla odotan seuraavaa. :) katsoo sitten voisiko tuota oikeasti ruveta harrastamaan kun välineet maksaa melko paljon eikä rahat oikein riitä :?

ja muutapa en nyt tähän kamalasti keksi <D galleriasta minut löytää samalla nikillä.
Viimeksi muokannut Hoothoot, Pe Loka 09, 2009 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siivoiltu ylimääräiset hymiöt pois, koska ne tekivät viestistä vähän vaikeasti luettavan.

Bijou

Viesti Kirjoittaja Bijou » Ma Marras 02, 2009 10:41

Jahas, jahas. Jospa ehtisin tämän tekemään ennen kouluun lähtemistä.

Tunnistan parhaiten nimen Milla, eikä minulla kauheasti lempinimiä ole ikinä ollutkaan. Ainakaan sellaista, joka ei ärsyttäisi minua suunnattomasti- kuten millu....

Olen 18-v ja käyn lukiota, pääasiassa siksi ettei minulla ole hajuakaan mitä haluaisin sitten isona tehdä. Mieluiten kai kirjoittaisin kirjoja. Eli unelmieni ammatti olisi kirjailija. Sellainen kuin Shigure (Fruit Basketista). Toinen syy lukioon voisi olla, että pidän opiskelusta ja olen hyvä siinä. Lempiaineeni on filosofia.

Pukeudun tylsästi. Ilman farkkuja en voisi elää ja hupparia. Vaatteissa tärkeintä on, että ne ovat lämpivät ja mukavat.
Ulkonäköni on myös suht tavallinen. Tällä hetkellä juuri ja juuri olkapäitä koskettavat mustat hiukset ja siniharmaat silmät.

Luonteeltani olen aika ailahteleva. Ihmisillä on usein väärä käsitys minusta. Uusien tuttavuuksien kanssa olen varautunut ja hiljainen. Haluan silti tutustua uusiin ihmisiin. En vain osaa. Ystävien kanssa en osaa pitää suutani ollenkaan kiinni vaan jutustelen alituisesti jonninjoutavia, siksi he ärsyyntyvätkin minuun usein. Antaa ärsyyntyä. Keksisivät itse puhuttavaa. Suutun helposti ja olen pitkävihainen. En silti koe olevani mitenkään kohtuuton.

Manga ja animeharrastukseni alkoi... hmm. Harmaassa menneisyydessä. Tvstä katselin aina pienenä pokemonia, mutta ensimmäinen anime, jonka animeksi tajusin oli siskoni kirjastosta lainaama video. Siinä oli nelihenkinen taikatyttö- porukka, joka heitteli vihulaisia pelikorteilla. Ei siitä sen enempää. Ennen kuin innostuin animesta oikein kunnolla, aloin lukemaan mangaa. Dragon Ball taisi olla ensimmäinen sarja.

Harrastuksikseni voisin mainita kirjoittamisen (joka ei kyllä kieliopista näy) ja netissä surffailun. Ei mitään kummallisempaa. Mitä kehtaisin julkisesti myöntää.

Lempitv-sarjat: Greyn Anatomia, Criminal Minds ja House. Lempianime: Varmaankin Code Geass tai Baccano!. Lempimanga: Trinity Blood tai FMA.

Minulla on youtubessa accountti: http://www.youtube.com/user/MrProPanda

Kotikaupunkiani en tähän laittanut, sillä pelästyisin aivan hirmuisesti, jos joku yhtäkkiä tulisi bongaamaan minut kadulta. Jos joku haluaa kuitenkin tehdä parempaa tuttavuutta kanssani tai valittaa (mielummin kyllä kehua) minulle jostain, voi minua lähestyä yksitysviestillä. Juttelen mielelläni animesta ja mangasta (ja omista mielipiteistäni.) Lupaan olla purematta.

Nyt minun täytyy kiirehtiä tunnille. Joten lopetan.
Viimeksi muokannut Bijou, To Marras 11, 2010 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ruu

Viesti Kirjoittaja Ruu » Ke Marras 11, 2009 12:08

Koska en itsekään ole kauaa täällä pyörinyt, niin tässä vähän pikkutietoa minusta:

Olen siis Ruu, vaikka se onkin vain lempinimeni. Sain Ruu-nimen siitä, että kaverini huomasi kuvan minusta jossa olin posket pullollaan, jolloin kaveri hihkui lähes fanityttömäisesti ”Rupert Grint! Oot ihan kuin Ruu!” ja etsi vielä kuvan herrasta jolla oli samanlainen ilme kuin itselläni. Joten siitä alkaen kaveri on sanonut minua välillä Ruuksi ja olen ottanut tuon käyttöön sitten täällä internet- maailmassa.
Olen nuori neitokainen, syntynyt v. 1990 ja viime keväänä valmistuin rakennusmaalariksi, mutta katsoo nyt millainen tulevaisuuteni ainakin ammatin osalta tulee olemaan. Asun tällä hetkellä yhdessä poikaystäväni kanssa ei-nyt-niin-kovin-kaukana-Tampereesta ja tänne muutin vasta muutama kuukausi sitten Jyväskylästä jossa asuin vuoden. Lapsuuteni olen asunut pienessä kaupungissa, mutten kerro mikä se on.
Hiuksieni väri vaihtelee, tällä hetkellä se on punainen pienellä silauksella mustaa (tykkään ehkä liiaksikin värjäillä hiuksiani) . Hiukset tuntuvat muutenkin olevan jonkinlainen pakkomielle minulle, sillä olen kokeillut vaikka mitä eri tyylejä ja värejä. Nyt se on kuitenkin rauhoittunut ja voisin sanoa ulkonäköäni tavikseksi.

Kiinnostuin animesta ja mangasta yläasteella siinä yhdeksännen luokan tienoilla, kun tutustuin DN Angel-nimiseen animeen jota yksi sen aikainen luokkalaiseni suositteli. Koska totesin sarjan olevan hyvä niin siitä sitten jatkoin muilla sarjoilla, Hellsing, Loveless yms. Samalla kiinnostuin myös jrockista (silloin lempibändini olivat ne tyypillisimmät Dir en grey, Kagerou, Moi dix Mois jne), mutta nykyään kuuntelen lähinnä raskaampaa musiikkia kuten All That Remains, Caliban, Trivium, Disarmonia Mundi yms.

Olen ollut vain kerran animeconissa kaverin kanssa, mutta en ollut siellä kovin kauaa koska ahdistun jos on kauheasti ihmisiä. Cossausta en harrasta, ehkä myös sen takia koska haluaisin tehdä itse vaatteet mutta en osaa ommella tms.

Tykkään kauheasti Tim Burtonin The Nightmare before Christmaksesta, joka on yksi pahimmista pakkomielteistäni varmaankin. Keräilenkin kaikenmaailman Jack Skellington- kamaa, kuten pussilakanaa, pehmoja, laukkuja, vaatteita yms. Pidän kyllä toki muistakin Burtonin elokuvista.
Muita leffoja joita katson on kauhu-elokuvat, vaikka luultavasti ne pitäisi jättää väliin koska tulen niistä vainoharhaiseksi, ja Miyazakin leffat. Komediat ei oikein tehoa minuun, sellaiset kuin American Piet.

Olen myös kissaihminen ja perheessäni onkin yksi suloinen karvapallo (joka jostain kumman syystä juoksee juuri minua karkuun). Valitettavasti en kuitenkaan pysty itse ottamaan kissaa, koska poikaystäväni on allerginen.
Pidän myös hajuvesistä. En tykkää jos niitä on vain yksi, koska en voi sitten vaihdella tuoksua. Tälläkin hetkellä omistan niitä viisi.
Tykkään piirrellä jonkin verran, mutta nykyään olen jättänyt sen hyvin vähälle koska en pidä itseäni kovinkaan hyvänä piirtäjänä. Piirrän enemmän mallista kuin omasta päästäni, koska olen parempi ’kopioimaan’. Jos piirrän omasta päästäni, tarvitsen siihen kuitenkin aina jonkin kuvan tuekseni.
Tykkään myös leikkiä kuvanmuokkausohjelmalla, vaikka omaankin Gimpin enkä mitään hienoa photoshoppia jne.
Lapasiakin on kiva neuloa, vaikka siinä on se huono puoli että kun en muuta neulo niin lapasia alkaa olemaan jo liikaa hattuhyllyllä.

Epäilen että olen melkein riippuvainen kaakaosta. Tykkään juoda kahviakin, mutta nykyään kahvikiintiö on tullut melko täyteen. Kaakaota sentään juon monta kuppia päivässä ja pienempänä olin ihan samanlainen. Silloin oli kylläkin kyse kylmästä kaakaosta, nykyään sen täytyy aina olla kuumaa.

En tykkää kulkea hämärässä/pimeässä peilien ohitse. Se on kammottavaa, sillä luultavasti pelkään että näen peilistä jonkun, kuten Kaunan Kayakon. Inhoan myös etanoita ja kotiloita.

Päädyin Anikiin kun etsin sopivaa paikkaa jossa myydä turhia mangoja, joita en lue enää, koska kirpputoripöytä maksaa ja siitä ei tiedä onko se kovinkaan kannattavaa (etenkin näin pienellä paikkakunnalla) ja en missään tapauksessa halua heittää roskiinkaan niitä. Siispä googlen avulla löysin tänne Anikiin, missä tiesin mangojen pääsevän hyviin käsiin. Täällä olen viihtynyt myös senkin takia, koska kaverini eivät tykkää animesta/mangasta niin paljon kuin itse pidän, joten en voi oikein keskustella niistä niiden kanssa. Siksi täällä onkin mukava vaihtaa mielipiteitään.
Muualta mistä minut löytää on vuodatus.net, jossa pidän blogiani ja sen osoitteen löytää profiilistani.
"And since I am dead, I can take off my head to recite Shakespearean quotations."

Selenere

Viesti Kirjoittaja Selenere » Ti Joulu 08, 2009 21:25

Päätin rekisteröityä tänne muutaman vuoden satunnaistarkkailun jälkeen. Siis.

Netissä olen käynyt nimillä Floreon, Lily Sailorsilver ja nyt sitten olen päätynyt nimeen Selenere. Asun pääkaupunkiseudulla ja satunnaisesti myös Pohjois-Karjalassa. Seitsemästätoista ikävuodestani olen käyttänyt animen ja videopelien parissa 10 vuotta, Pokémon ollen ensimmäinen animeksi tunnistamani sarja. Mangaa olen lukenut muistaakseni vuodesta 2002, jolloin löysin kirjastosta englanniksi Ranman numero 10, minkä jälkeen aloitin mangan hamstraamisen kahdella muulla englanninkielisellä Ranmalla, á 120 markkaa kipale. Tässä välissä ehti olla kolme autuasta vuotta saksankielistä animea RTL2:selta, ennen kaikkea mahoushoujoa ja Dragon Ballin, Pokémonin ja Digimonin kaltaista peruskamaa. Voisin siis ehkä sanoa että urani on ollut pitkä, mutta sangen tuntematon. Nykyään oikeastaan pelkästään luen, mutta sen teen sitäkin hartaammin. Kirjat, kaikenlaiset lehdet ja kaikenmaalaiset sarjakuvat ovat lähinnä sydäntäni, ja kirjasto on kolmas kotini. Mangasarjoista suosikeitani ovat Honey&Clover, Yotsuba&!, Ouran High School Host Club ja xXxHolic.

Harrastan lukemisen lisäksi taekwon-doa, eläinten ja kasvien ihmettelyä, videopelien näpyttelyä, maailman parantamista sekä satunnaista maalailua. Mikäli työni kiinnostavat, saa käydä kuikuilemassa osoitteessa http://selenere.deviantart.com/, josta näkyy hyvin sekä laiskuuteni että pinkki ja kimalteleva mahoushoujomenneisyyteni. Olen Nintendo-fanityttö, joka on muutaman viime vuoden aikana kuitenkin tehnyt tuttavuutta myös Playstationin pelien kanssa. Suosikkipelejäni ovat The Legend of Zelda-sarja (erityisesti Ocarina of Time ja Majora's Mask), Ookami, Kingdom Heartsit ja Ace Attorney- sarja. Ei mitään järin omaperäisiä valintoja, mutta ei se kyllä menoa hidasta.

Hmm. Mitäs vielä. Animeconeissa olen vaikuttanut sen verran, että vuonna 2008 olin sydämienkeruujoukossa mukana ja tänä vuonna, siis 2009, olin kahtena päivänä vänkärinä. Vänkäröinti on erittäin suositeltavaa kaikissa muissakin coneissa!

Niin, ja jos maailmassa olisi valtakunnallisen kielipoliisin virka, ilmoittautuisin siihen heti.
"Where to?" you ask me
But I just want to keep going
Until those words
Have disappeared

Hérainia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hérainia » Ma Joulu 21, 2009 21:25

Huomasin, että täällä oli tällainen, joten päätinpä esittäytyä myös :)

Eli oikealta nimeltäni olen Heidi ja olen 17 vuotias nuori neitokainen Vihdin suunnalta, jossa olen asustellut koko lyhyen ikäni.

Tuntomerkkejä minussa ovat ainakin silmälasit, punertavat tai tumman väriset hiukset. Käytän tummia vaatteita ja lanteella on yleensä ketjuja ja jossakin ketjussa roikkuu Sasuke-avaimenperä. Jos mut tuntee, niin kyl sit tunnistaa kadulla 8D

Luonteeltani olen aika äkkipikainen ja mielialani muuttuu tosi nopeasti. En pidä itseäni niin kilttinä ihmisenä, kuin ihmiset väittävät (tai sitten vain olen liian ankara itselleni ^^'), mutta en mielestäni ole ansainnut maailman kauheimman ihmisen-mitalliakaan. Olen läheisilleni tosi kiva ja kiltti, mutta en ole kiva niille, jotka eivät ole kivoja minulle. Uusiin kivoihin ihmisiin tutustun mielelläni, mutta tutustuminen riippuu mielialastani, koska saatan olla joskus hyvin ujo, mutta joskus niin puhelias, etten anna toisille suunvuoroa. Minut saa aika helposti nauramaan.

Anime harrastukseni voisi sanoa alkavan ala-asteen alkupuolella jo, kun katselin paljon digimonia, pokemonia ja Hopeanuolta. Siitä lähtien sitten olen huomaamattani tutustunut animeen ja mangaan ja lopulta yläasteen alkupuolella tajusin, että olenkin anime-fani, eikä sille tunnu loppua näkyvän vielä ainakaan 8D

Harrastuksiini kuuluu varsinkin piirtäminen. Se on minulle kuin henkireikä tässä maailmassa, kun olen todella ahdistunut ja surullinen. Se on suuri osa elämääni, enkä osaisi kuvitella elämääni ilman, että saisin edes viivaa piirtää päivässä. Tykkään myös lukea niin kirjoja, kuin mangaa (fantasiaa varsinkin) ja tykkään katsella leffoja ja animea mielinmäärin. Musiikin kuuntelu on suuri inspiraation lähteeni piirtämiseen ja tarinoiden kirjoittamiseen, jota joskus harrastan myös. Kävelyillä käynti on myöskin mukavaa harrastusta.

Lempparit:
kirja - Potterit on ihan hyviä
elokuva - (liian monta!) Pirates Of The Caribean-leffat, The Lord Of The Ring- trilogia, FF Advent Children, Painajainen ennen joulua, Sweeney Todd, Disney- ja Pixar-elokuvat, muutamat anime-leffat
anime ja manga - Naruto, Bleach, Higurashi No Naku Koro Ni (kai, rei ja umineko myös), Death note, Vampire Knight, Lady Oscar, Neon Genesis Evangelion
Pelit - Final Fantasit ( VII, X-2 & XIII), Kingdom Hearts-pelit
Lempihahmoja - Sasuke Uchiha, Neji Hyuga, Hatake Kakashi, Itachi, Deidara, Hinata, Sakura, Naruto... (Naruto) - Yumichika, Ishida, Ukitake, Keigo, Ikkaku, Kenpachi, Kon (Bleach) - Axel, Riku, Sora, Namine (Kingdom Hearts) - Cloud, Zack, Yuna, Paine, Rikku, Gippal (Final Fantasyt)
bändi - Lordi, Dir en grey, The GazettE, Cascada, Nightwish, Versailles...

Entä mistä et pidä?
- Crackyaoista - en henkilökohtaisesti pidä SasuNaru tai Akuroku tai mistään muustakaan tuollaisista parituksista. Niitä saa puolestani harastaa, jos mieli tekee, mutta kunhan niitä ei tule minulle tyrkyttämään.
- Päihteet - yäk, se on oikea sana kuvaamaan tupakkaa, huumeita ja alkoholia
- Liian itserakkaat- ihmiset - Liika on liikaa. Omakehu on hyvä, kunhan ei oo liikaa.
- Selkäänpuukottajat
- Turkikset
- Liiallinen arvostelu

Minut löytää netistä nimimerkillä Herainia ainnakin DeviantArtista ja Irc-Galleriasta, joten halukkaat voivat tulla tutustumaan ^^
"Se, minkä taakseen jättää, sen edestään löytää"

sayah_

Viesti Kirjoittaja sayah_ » Ke Joulu 30, 2009 02:08

Voinhan itseni esitellä vaikken enää kovin uusi olekkaan xD

Elikkäs, tämä nykyinen nettinimeni tulee lempinimestäni, Sayasta. Saya taas tulee oikesta nimestäin, Saarasta. Ikää on ihan hauskan tyhmästi (O_O mun jutut..) jaah asuskelen tällä hetkellä Tampereella.

Tämä "astuminen tuntemattomaan" on tullut hiljattain näiden vuosien varrella. Pienenä suunnilleen itkin, jos en nähnyt juuri sitä Pokémonin jaksoa tai äiti ei tallentanut juuri sitä Sailor Moonia, jossa kaikki kuolee xD En tietty tiennyt lainkaan, että katselin animea. Sitten kerran kirjastossa satuin manga-hyllylle ja olin että WTF?! NÄITÄHÄN LUETAAN VÄÄRINPÄIN!
Sitten kuitenkin lainasin Inuyashoja. Kotona mietin hetken, mutta päätin lukea YHDEN pokkarin. Sitten lopettaa. Mutten kuitenkaan voinut. Seuraavana päivänä lainasin kasan samoja pokkareita ja ahmin kaikki koulutunneilla. Kouln jälkeen palautin kirjat ja lainasin lisää. Lopulta kokeilin muitakin mangoja ja siitä se alkoi :D

Sitten jotain vuosi sitten yks kaveri raahasi minut Europehouseen, jossa ihastuin näihin "ernu" vaatteisiin. Ostin sitten kerran kun olin kierroksellä äidin kanssa niin niitä asusteita ihan oikeasti. Ja aloin käyttää.

Olen siis tälläinen joukosta helposti erottuva japani-heppuli, joskin lempinimiä on koulun käytävillä kuulunut ernusta ja pörröpäästä ihan mangafriikkiin asti. No siis tyylliin kuuluu pari rannehikinauhaa ja irto hihat, legginsit, eriparisukat, kengännauhat ponnareina (plz, don't ask..) jne. Meidän luokalla on hyyyvin yksinäistä tälläisellä "ernulla" sillä kaverina vaan yks wannabe jrokkari ja loput joko lissuja, tepejä tai marttakerholaisia. Koulussa olen hyvin suosittu, outojen genrellä vain. Ehkä suosituin?

Kuuntelen todella paljon erilaisia soundtrackeja, mutta niistä parhaimpia ovat Kingdom Heartsin Compelete Soundtrack. Myös Advent Childrenin Soundtrackissä on hyviä trackkeja :D "Oikean" musiikin alueella kuuntelen 98% jpoppia ja 2% jrokkia. Lempiartistejani ovat Koda Kumi, Ayumi Hamasaki, Misono, Morning Musume, W(double u), BoA ja Utada Hikaru. Sitten jrokin puolella ovat lähinnä Miyavi ja An Café.

Pelihyllystä löytyy sitten Naruto-peli ja kaikki tähän mennessä ilmestyneet Kingdom Heartsit (paitsi Birth By Sleep, sitä en haluiskaan).. jopa tää uusin Daysi, vaikkei DS:ssää ookkaan xD

Sayah kuittaa tähän ^^

EDIT:: Lisään vielä juttuja ^^

Elikkäs, mulla on aina ollut hyvä tuuri :D Oon voittanu arvonnoissa vaikka mitä ja kerran voitin jossain ihmeen kenon versiossa 2 400 € :) Kaikki numerot oikein ja kaikki numeroista oli syntymäpäivä ;D

Jah, luonteeltani olen hyvällä tavalla hullu ja hyvällä tavalla poikkeava (tarkoitan nyt tätä "ernu" nimitystä) jaah.. Toinen korva on kokonaan kuuroutunu :/ Mulle on tarinoitu, että pienenä mulla oli toosi paha korvatulehdus jah sitten se korva kuuroutu ja jtn :? siitä EI oo hyötyä, jos koittaa kuunnella musiikkia :/

Pieni alku tähän anime ja manga villitykseen on mun suru :/ Kun vuonna 2008, neljä päivää ennen joulua, mä tapasin mun pikkuserkun, jonka mä olin viimeks nähny miljoona vuotta sitten. Se oli ihan normi päivä. Sit seuraavana aamuna mun äitipuolelle soitettiin että se pikkuserkku oli viety ambulanssilla sairaalaan. Se oli ollu liikkumatta ja hengittämättä sohvalla. Sitten kun sitä alettiin hoitamaan siellä ja tutkimaan, ei löytyny mtn. Se siis oli saatu hengittään jne mutta oli tajuttomana. Sitten havaittiin seuraavan päivänä, että sen aivot oli alkanu turpoomaan. Ne yritti siellä laskee sitä painetta muttei onnistunu. 23.12.2008 se sitten todettiin kuolleeks, koska ne aivot ei lopettanu turpoomistaan.. mä muistan kun piirsin kaikkee mustaa sadetta ja tällästä, kun odotin että se pääsis pois sieltä sairaalasta. Mä muistan vielä ne äitipuolen kavot, kun se kerto että se vietiin ambulanssilla sairaalaan. Ja sillon, kun se kyyditsi mua sinne .. Eh, pitkästä aikaa taas itken.. konekin on varmaan kohta paskana..

No nyt Saya kuittaa :/
キングダムハーツ <3
ファイナルファンタジーVII <3
レノ <3
アクセル <3
すばらしきこのせかい <33

Tracon V: Naminé - Kingdom Hearts

Guardian-Of-Rain

Viesti Kirjoittaja Guardian-Of-Rain » La Tammi 02, 2010 01:46

Noh, minä en mielelläni netissä kauheasti omia tietojani jakele, joten joudutte tyytymään tähän mitä on tarjolla...
Minua voi netissä (ja myös sen ulkopuolella) kutsua Ni-chaniksi tai Niiskuksi. Ja nimenomaan Ni-chan, ei Nii-chan, kenenkään isoveljeksi en aio ruveta. -93 vuosimallia ollaan, ja (monen sarjan fani)tyttö. Asuinpaikkakunta on niin korvessa ettei tätä kukaan koskaan tiedä, ja juuri siksi en sitä kerro sillä tiedän olevani ainoa otaku/japaniharrastaja/aniki-foorumilainen koko paikkakunnalla.
Hiusten väri on tällä hetkellä kullanvaalea, silmälasit omistan ja niitä joudun käyttämään.
Luonteeltani olen... Jaa, en oikein osaa sanoa. Suht rauhallinen, kiltti, mukava(?), oma-aloitteinen, mutta lyhytpinnainen, äkkipikainen, itsepäinen ja suorasanainen.
Koulussa olen tällä hetkellä, lukiossa, ja isona haluan töihin ulkomaille vaikka johonkin Suomen suurlähetystöön tulkiksi, joten suuntaan opiskelemaan kieliä.

Japaniharrastukseni alkoi, kun kaverini kaveri sai kaverini lukemaan Ranmaa. Ollessani ystäväni luona kylässä bongasin hänen hyllystään Ranman ja aloin lukea. Siitä sitten ohjauduin lukemaan Inuyashaa ja muuta suomeksi julkaistavaa mangaa ja loppu on, kuten sanotaan, historiaa..
Muita harrastuksiani on lumilautailu sitä mukaan kun budjetti antaa periksi, pianonsoitto, kirjoittaminen, lenkkeily, musiikki yleisesti, AMV:iden teko, ompelu ja neulominen sekä piirtäminen.

Lempikirjailijoitani ovat Stephenie Meyer ja Helen Dunmore. Pidän ehkä enemmän Dunmoren kirjoitustavasta, mutta kummassakin on puolensa.
Lempinäyttelijä on mm. Twilight-sarjasta tuttu Taylor Lautner.
Lempiohjaajani on Tim Burton.
Lempielokuvan paikkaa pitää elokuva P.S Rakastan sinua.
Lempparitv-sarja on ollut ja tulee aina olemaan House.
Lempianimen ja -mangan sijan jakavat tasan Kuroshitsuji ja Axis Powers Hetalia.
Lempi anime/mangahahmojani ovat Ciel Phantomhive Kuroshitsujista sekä Turkki Hetaliasta. On niitä kyllä muitakin, mutta nuo ovat tärkeimmät.
Lempieläimeni on kissa. Minulla itselläni on yksi kissa, nimeltään Edward (kavereiden mukaan Edward Cullen, minun mukaani Edward Elric jos sille joku Edward pitää valita).

Lempiruokaani on mozzarellapizza, mutta sitä saan valitettavasti harvoin.
Lempijälkkäriäni on baklava. Nimi sanoo varmaan paljon, se on turkkilainen erittäin makea pähkinäinen jälkiruoka.
Lempijuotavaa on kaiken kanssa käyvä Gefilus viiden hedelmän mehu sekä vihreä tee.
Lempikarkki on perussuomalainen kunnon salmiakki (Ei mitään lakritsisalmiakkihömppää minulle).

Lempibändi on usean vuoden ajan ollut Tokio Hotel, mutta bändin uusin levy on jo menossa siihen suuntaan että ei oikein enää iske.
Lempibiisi tällä hetkellä on The Rasmus feat. Anette Olzon - October & April
Lempilaulaja on turkkilainen popartisti Tarkan. Turkkilainen pop on aika erikoista. Siitä joko pitää tai ei, enkä aina minäkään tajua mikä siinä viehättää, mutta pidänpä ja kuuntelenpa kumminkin.
Musiikista näin yleensä, meikäläinen kuuntelee oikeastaan mitä vaan. Musiikilta vaadin sitä, että laulussa on hyvä melodia tai hyvät sanat, mieluiten kummatkin. Tyylillä ei oikeastaan ole väliä.

Lempipehmolelu on Tsukista saatu my sweet little Ciel Phantomhive! <3
Lempikouluaineita on historia ja kuvis. Inhokkeja on matikka, fysiikka, kemia, ruotsi (opettajan takia) sekä ATK. Pidän kielten opiskelusta näin yleisesti, ja osaan hyvin englantia, saksaa ja ruotsia, vähän huonommin japania ja venäjää ja alkeellisesti turkkia ja espanjaa.

En pidä talvesta, Suomen ilmasto tuntuu muutenkin olevan minulle (ikäni suomessa asuneelle) liian kylmä. En pidä ihmisistä, jotka ovat liian täynnä itseään, yleensäkin itsekkäitä tai käyttäytyvät sillä tavoin kuin omistaisivat koko Euroopan. Minkäänlaista kiusaamista en myöskään voi sietää.

Anikiin päädyin kun etsin japani/manga/animefoorumia joka olisi auki samaan aikaan kuin minä olen kotona ja hereillä.
Minut löytää Anikin lisäksi netistä muunmuassa youtubesta ja deviantartista. Linkit allekirjoituksessani.

Venia

Viesti Kirjoittaja Venia » Su Helmi 07, 2010 22:39

No, moro vaan kaikille. Olen siis Venia, ja naissukupuolen edustaja vuosimallia 94. Tampereen seudulla asustelen, mutta on tullut asuttua myös monessa paikassa ympäri Suomea. Nimimerkilläni on eräänlainen yhteys oikeaan nimeeni, mutta se kuitenkin on sen verran pieni, joten en usko kenenkään saavan sen perusteella nimeäni selville, hahah. Olen monilla tämän aiheen foorumeilla, mutta käytän erilaisia nimimerkkejä, ettei joku ei-niin-mukava-tuttu hoksaisi minua. Tulevana syksynä 'opinahjoni' tulee varmaankin olemaan Tammerkosken lukio.

Kuten otakut hyvin usein ovat, niin allekirjoittanut on melkoisen epäsosiaalinen ja ujo ihminen, ja tietokoneella menee hälyttävän paljon aikaa. Sosiaalisilta taidoiltani olen todella surkea, vaikka päällepäin näyttäisinkin reippaalta. Minun on vain vaikea saada asiaani sanottua ja ujouskin on jonkinasteinen ongelma. Eli on helppo päätellä, että paljoa kavereita minulla ei ole. Oikeasssa seurassa voin jonkun mielestä kyllä olla ihan mukavakin ihminen, vaikka esim. alkuluokilla olevien lasten (vauvoja kyllä inhoan) tai muiden outojen tapausten. Vaikka tulisinkin juttuun ihmisen kanssa, niin minua voidaan pitää tylsänä ihmisenä, johon ei vaivaudu tutustumaan. Olen toivoton haaveilija ja eläisin usein mieluummin joissain typerissä kuvitelmissa.
Pukeudun paljon mustiin vaatteisiin, mutta en pidä itseäni synkkänä. Monet synkät asiat kyllä kiehtovat minua, esim. koska kaikki suosikki anime- ja manga-sarjani ovat enemmän tai vähemmän synkkiä. Meikkiä en käytä oikeastaan koskaan. En ole mitenkään erityisen ulkonäkökeskeinen ihminen.

Pidän kirjoista paljon, ja ala-asteella minulle huomauteltiin toisinaan, että puhun kirjakieltä. Nykyään kirjakieli on vaihtunut kyllä tukevaan hämäläismurteeseen.. mutta siis kirjat ovat vaikuttaneet elämääni paljon, ja ne ovat vaikuttaneet tapaani ajatella. Erityisesti fantasiakirjallisuus on lähellä sydäntä. Ehdonton suosikkikirjani on George R.R. Martinin Tulen ja jään laulu. En tunne kyllä juurikaan muita omanikäisiäni, jotka pitäisivät ko. kirjasarjasta.

Musiikkia kuuntelen, ja paljon. Länsimaalaisen musiikin puolelta kuuntelen kaikkea hieman raskaampaa. Voin sanoa pitäväni powermetallista. Kuuntelen anime-soundtrackeja ja op- ja ed-kappaleita todella paljon. Pidän myös mahtipontisesta ja sinfonisesta musiikista. Suosikki bändejäni/artistejani ovat Nightwish (tulee aina olemaan se ykkössuosikki), Blind Guardian, Yuki Kajiura ja Akiko Shikata. Laulan paljon, mutta kaikki vain haukkuvat laulamistani, joten ei siitä sen enempää.

Suosikki manga-sarjani ovat kaikki CLAMPin tuotanto, D. Gray-man, Angel Sanctuary, Death note ja NANA. Animeiden puolelta taas Kara no Kyoukai -Garden of Sinners-, Darker than Black, Gintama, Jigoku Shoujo ja Le Chevalier d'Eon. Todella monia muita myös löytyy. Yleisesti ottaen minuun iskee melkein kaikki, jossa vähänkään on mysteeriä.
Viimeksi muokannut Venia, Ma Huhti 05, 2010 18:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
愛シタ日々ガ 残骸ニナル 僕ノ心ノ炎   
 The Beloved days have become ruins in my heart's flame

Weaselgirl

Viesti Kirjoittaja Weaselgirl » Su Helmi 07, 2010 23:35

No terveppä terve. Olen ihan uusi tuttavuus täällä, joten päätin esitellä itseni. Elikkä olen Veera. Olen vuonna -93 syntynyt lukiolaistyttö, joka asustelee Lapissa. Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja harmaanvihertävät silmät. Olen noin 170 senttiä pitkä tyyppi. Pukeutumisesta sen verran, että pidän yleensä päälläni t-paitaa ja verkkareita. En oikeastaan tiedä, mistä tämä johtuu, sillä en ole kovinkaan urheilullinen persoona.

Olen koulussa ja vieraiden ihmisten seurassa ujo ja syrjäänvetäytyvä. Kavereita minulla on kuitenkin siitäkin huolimatta. Usein olenkin kuulemma kavereiden keskuudessa liiankin äänekäs ja vilkas.
En ole vielä varma tulevaisuuden suunnitelmistani. Mikään ammatti ei oikeastaan tunnu kiinnostavalta. Pitkään olen kuitenkin halunnut fantasiakirjailijaksi. Saa nähdä miten tuon lapsuuden haaveammattini lopulta käy.

Animen ja mangan ihmeellinen maailma avautui käsiini noin kaksi vuotta sitten rippileirillä. Sain rippileiriltä kaverin, joka rakasti shonenmangaa ja -animea. Hänellä oli riparilla mukanaan muutama Dragon ball-pokkari. Niinpä sitten satuin lukemaan pokkarit ja tykkäsin niistä valtavasti. Ennen en ollut mitään vastaavaa lukenut. Lopullisesti anime ja manga ottivat minut valtaansa katsottuani ensimmäisen "oikean" animeni nimeltä Inuyasha. Sen jälkeen olenkin sitten istunut päivittäin koneella katsomassa animea.

Ja sitten harrastukseni. Animen katselemisen lisäksi harrastan judoa ja näyttelemistä. Judossa minulla on vihreä vyö, mutta en aio tosiaankaan ruveta kehumaan taitojani, sillä taitoni eivät ole mitenkään hyvät...
Lempikirjailijoitani ovat J.K Rowling ja Terry Pratchett.
Lempikirjojani ovat Harry Potterit ja Taru sormusten herrasta -trilogia.
Lempielokuvani ovat Taru sormusten herrasta - Kuninkaan paluu sekä Henkien kätkemä.
Lempparianimeita ja mangoja minulla taas on useita, mutta ylitse muiden nousee silti One piece. Lempianime/mangahahmoni onkin kyseisen sarjan päähenkilö Monkey D. Luffy.

Anikiin päädyin luettuani kiinnostuneena Anikin foorumia muutaman kuukauden ajan. Niinpä päätin vihdoinkin rekisteröityä tänne. Muualta netistä minut löytää facebookista.

RecluseGAY

Viesti Kirjoittaja RecluseGAY » Ti Helmi 09, 2010 20:29

Joo,lainasin tän mun esittelyn lafista. : DD
Nimimerkkini on lafissa sitten Pervo-erakko ihan näin btw...

Elikkäs...

Ensiksikin,olen aika uusi täällä lafissa. Paikkaa oltiin suositeltu niin kovasti minulle,että päätin Anikin lisäksi tehdä tännekkin tunnuksen.
En ole tottunut kommenttivaatimuksiin,niin koittakaa ymmärtää,jos kommenttini/kirjoitukseni on 'epäselvää'. Kyllä minä vielä luultavimmin kehityn.. D: Olen kyllä melkoisen laiska yksilö,myönnetään. Ei jaksa aina keskittyä..

No mutta...

Olen täältä Etelä-suomesta (Haminasta) kotoisin oleva tapaus. Asun kyllä niin korvessa,ettei paikkakunnaltani tahdo löytyä oikein seuraa minulle.
Minulla on myös pirun hyvä maine täällä haminassa,pidetään nykyään lesbona. Vaikka koen olevani kyllä pelkkä bisse... Sellaista rasismia täälläpäin.
Suurinosa kavereistani asuu eri paikkakunnalla kuin minä itse,joten olen aika yksinäinen..
Ja juu,olen tosiaankin aika nuori. Lullaan useimmiten 15-16 vuotiaaksi (lähin veikkaus oli kuitenkin 14 vuotta,jos oikein muistan). Tyylini on..tuota..omaperäinen? Pidän/käytän poikien vaatteita (huom,olen sitten tyttö),josta minulle huomautetaan 24/7...
Rupesin viimevuoden lopussa meikkaamaan,pääsin siintä fobiastani yli. (siiskun,inhosin meikkiä todella paljon ennen,se oli tavallaan aika kuvottavaa.)
Hiukseni ovat kyllä aika tummat,vaalentuneet ovat kuitenkin vanhetessa. Minusta tulee vanhus.. D:

Minulla on kuvia Ircissä ja kakkosessa. Ircissä esiinnyn nickillä: Pervo-erakko, Ja kakkosessa taas: Judoka-
Lapsuuteni ei ollut mitä parhain,josta kärsin henkisesti yhä. Kyyneliä tulee vuodatettua tosi useasti,taitaa olla fetissi itkemiseen (minulla on tosiaankin pelottavia fetissejä,uskokaa pois..)
Olen kyllä aika pervessi,pitää myöntää. Hillitsen kyllä aina itseni tarpeen tullen,en halua käydä täällä käsiksi ihmisiin (vaikka tekisi kyllä joskus mieli...)

En omista sisaruksia (tietääkseni),ainokainen olen. Olen kyllä joskus toivonut pikku/iso veljeä painikaveriksi (pidän 'painista').
Harrastan musiikkia,käyn musiikkiopistoa. Siellä soitan pienoa,laulan kuorossa ja opiskelen musiikinteoriaa.
Pienoa olen soittanut 4 vuotta äitini pakottamana...minulta vaaditaan aika paljon. Harrastan myös judoa. Omistan oranssin vyön,ja kaksi natsaa. Vihreää vyötä tavoittelen mahdollisimman nopeasti,mutta etenen nyt sitä tahtia,mikä tuntuu hyvältä. Kisailen tosiaan niin useasti,kuin mahdollista.
Olen nyt D-tytöissä -52kg.

Saan kavereita kyllä ihmeellisen helposti...Vaikka olen luonteeltani-no,aika ujo.
Olen kyllä kunnon ADHD kun innostun,uskokaa tai älkää. Muutenhan oon ihan rauhallinen persoona.
Tykkään tutustua uusiin ihmisiin,vaikka harvoin teen kyllä 'aloitetta'. On hauskaa,jos on vähäsenkin pervoa seuraa. (((('''8 Heh.

Hmm,mistäs minä pidänkään? *miettii* Nooh,pidän ainakin Bjd-nukeista (olisi kiva omistaa semmoinen...♥),Jiiruista,mangasta,animesta,piltistä (yom >w<),koskettavista elokuvista,pehmoleluista nje.

Mistä taas en pidä? Vihaan rasismia missä asiassa tahansa. Seksuaalirasismia,ihmisrasismia yms.Ja olen TODELLA nirso ruuansuhteen.
Inhoan myös esittämistä jossainmäärin,onhan se ärsyttävää,kun 'kaverit' esittävät hyvää tukipylsvästä,ja kertovat sitten ongelmistani muille. Inhottavaa kerrassaan...

Musiikkimakuuni kuuluu mm. Heviooppera,metal, j-rock ja melodinen hevi.
Lempi Bändejäni ovat:

-Moi dix mois
-Malice mizer
-Versailles
-D'espairsRay
-DEATHGAZE
-Girugamesh

(Ei järjestyksessä). Mutta kaksi suosikkiani ovat kyllä Moi dix mois ja Versailles. (onse Malice mizerkin ihan kiva~).
Lempi paritukseni on Moi dix moissista ehkäpä Közi/Mana tai Seth/Közi...On Seth/Sugiyakin ihan kiva paritus juu. Ja tietenkin myös Seth/Juka
Versaillessin lempi paritukset taitavat olla Teru/Yuki (kelpaa myös toisinkin päin),ja Kamijo/Teru. En Hizakia mielellään Versaillesin tyyppeihin parita,joten lainaan Moi dix moissista Manaa Hizakille kumppaniksi. >''D Suosikkiparitukseni eivät ole kyllä niin suosittuja,mutta minkäs sille mahtaa.

Luen ficcejä kyllä tosi harvoin (johtunee laiskuudesta),mutta oneshotteja pystyn lukemaan juuri ja juuri. (Ihan mielialasta riippuu).
Itse en tosin kirjoita niitä,en ole tarpeeksi kypsä siihen.(Kirjoitus taitoni on kyllä aika kökköä...)

Siinä se sitten olikin. : D
galleria & netlog : RecluseGAY
Lafiff & Last.fm : Pervo-erakko

Stalkitkaa! 8)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”