Esittele itsesi

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Naka

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Naka » Su Huhti 26, 2009 11:33

Nimeni on Maiju, ja olen 1992 vuonna syntynyt. Nick-nimeni tulee aikojen takaa, kun minua pidettiin "pikku kanasena" (nick-nimen tavut toisin päin), joten ei siitä sen enempää. Olen melko poikamainen, toisaalta hyvin riehakas ja humoristinen, toisaalta kauhean aggressiivinen (ja aina tosi eläinrakas). Minulla on melko suuret vihertävän siniset silmät ja vaaleat hiukset. Harrastan lähinnä lukemista, kirjoittamista, sekä jonkinmoista sarjakuvien tekemistä (hiukan harventunut).
Unelma-harrastukseni on varmaankin cosplay. Toivottavasti saan sen joskus toteutettua. Tykkään nuudeleista ja musiikin kuuntelusta (japanilaisia suosikkejani ovatkin lähinnä H!P eli Hello!Projectin alaisena olevien ryhmien tuotokset, sekä ihan randomisti minua miellyttävät monet anime kipaleet. Metalliakin tulee kuunneltua, ihan yleismaailmallisesti).
Jos nyt mietittäisiin, mitä animehahmoa eniten muistutan, niin voisin sanoa että aika monta. Toisaalta käyttäydyn kuin Azumanga Daiohin Chiyo-chan, toisaalta olen toisinaan kuin Raito Death notesta (en tykkää kirjoittaa "Light". Raito mikä Raito).
Pidän tietysti myös monista konsolipeleistä, ja sen voi oikeastaan laskea harrastukseksi, tuon pelien pelaamisen. Pidän Ps2 peleistä eniten Splinter cell-sarjasta (Go Fisher!), sekä Tekken-sarjasta (Go Xiaoyu!). Nintendo 64 peleistä eniten Legend of Zelda: Ocarina of timesta (Go Link!), Super Mariosta (Go Mario!), yms.
Tietysti tämä esittely oli nyt lähinnä murto-osa kaikesta, mutta kai tämä nyt jonkinlaisen kuvan antaa siitä millainen immeinen tässä ollaan 8) Heh.
Viimeksi muokannut Naka, Su Loka 03, 2010 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ReiRei

Viesti Kirjoittaja ReiRei » Su Huhti 26, 2009 20:50

Minä olen ReiRei eli Nanna vaan, vm.'85, pidän majaa Oulussa. Nikkini on aikalailla tuulesta temmattu, mutta jotain siitä voisi kehitellä... Maantien väriset hiukseni ovat viimeiset pari vuotta olleet mustat ja silmät ovat ruskean vihreät. Tykkään vähän synkemmästä tyylistä, goottivaatteita ja mustaa nahkaa rrrakastan. Köyhänä opiskelijana tosin niihin hienouksiin ei ole pahemmin varaa.. Harmi.

Japsimusiikki ei meikäläiseen iske, mutta muuten minulla ei ole mitään jaappanin pop-kulttuuria vastaan. En ole mitenkään intohimoinen mangailija tmv. Hyllyssä on pari pokkaria ja muutama leffa. Elämäni ensimmäisessä Animeconissa kävin viime vuonna ja hauskaa oli. Cossaaminen oli todella kivaa ja mielelläni kokisin saman uudelleen. Sushille olen menettänyt sydämeni ja sain jopa hiukan ennakkoluuloisen poikaystävänikin sekaantumaan niihin.

Harrastan piirtämistä, tatuointeja, laulua, elukoitteni kanssa touhuilua... Luen myös mielelläni, nyt on menossa Devoted Souls peliromaani. Mangassa olen vielä aloittelija, tällä hetkellä tykkään The Dreamingista ja Sugar sugar Runea tulee luettua. Synkkyyden ystävänä Vampire Hunter D ei kumminkaan napannut, suosituksia otan mielelläni vastaan. Animessa luonnollisesti Hayao Miyazakin tuotokset ovat lemppareita, nyt tutustun Wol's Rainiin.
Lempimusiikista mainittakoon Scorpions, Sonata Arctica, Sirenia, Epica ja Tarja Turunen, saman mimmin aikainen Nightwish myös, Poets of the fall on kanssa suosikkeja.
Elukoita meikäläisellä on tosiaan muutama, eläinrakas kun olen luihin ja ytimiin asti. Laumaan kuuluu: 2 koiraa (saksanpamenkoira poika Jasso ja seropi Mammi), maatiaiskissat Pulla ja Naksu, syyrialainen hamsteri Nirppu, viljakäärme Ozzy ja akvaarion uumenissa polskivia kaloja. Kisut ja kalat ovat nyt vanhemmilla, muu lauma onkin sitten täällä opiskelijaboksini neliöissä. Opiskelen liiketaloutta ja isona minusta pitäisi tulla yo-merkonomi.

Jospa tässä oli vähän osviittaa kuka tämän nikin takana kirjoittelee! :D
Bring it on, punk!

raidat

Viesti Kirjoittaja raidat » Su Touko 10, 2009 12:00

Olen Varsinais-Suomessa asustava, vuonna 1996 syntynyt tyttö. Nickilläni ei ole mitään sen suurempaa syntyhistoriaa; kehittelen joka foorumille uuden sellaisen, koska en tahdo olla helposti tunnistettavissa eri puolilla nettiä. (Ehkä ei olisi siinä tapauksessa kannattanut kirjoittaa esittelyä, neh?)

Minulla on keskipitkät, keskivaaleat hiukset ja siniharmaat silmät, eli olen hyvin hyvin tavallisen näköinen. No, eipä siinäkään mitään vikaa ole.

Manga- ja animeharrastukseni alkoi virallisesti vuonna -05 hieman nolosti Katy Coopen manganpiirto-oppaan kautta. Näin sen kaupassa ja kiinnostuin erikoisesta piirustustyylistä, toivoin syntymäpäivälahjaksi ja myös sain, ja vähän sen jälkeen aloin (kohtalokkaasti?) tutkia kirjan esittelemää tyyliä netissä. Nykyisin olen enemmänkin kiinnostunut Japanin kielestä ja kulttuurista, vaikkakin otakuilusta on tullut sen verran elämäntapa, että se näkyy oikeastaan kaikessa mitä teen.

soinap

Viesti Kirjoittaja soinap » Ke Touko 20, 2009 17:59

Se on tyttö, netissä nimeltänsä Soina, ja erittäin pienikokoinen. Se on syntynyt vuonna 1994 ja uskonut olevansa 'ernu' vuoden 2008 keväästä lähtien. Kiittäkäämme siitä Siniä, jolta hän sai lukea Fullmetal Alchemistia. Ja se asuu to~si pienellä paikkakunnalla, jossa se ei viihdy, mutta jossa on ihan kiitettävät kulkuyhteydet.

*kröhöm* Eli aikas uusi olen tämän harrastuksen kanssa, vasta hieman yli vuosi kertynyt, mutta voisin sanoa että olen katsellut jo aikas paljon erilaisia sarjoja. Aluksi se alkoi pelkällä animen katselulla, mutta nykyisin myös mangan lukeminen himottaa. Ja jos nyt genreistä puhutaan niin psykologinen, kauhu ja shoujo-ai taitaa olla niitä omia suosikkejani. Lempparianimeita ovat Clannad, Higurashi no Naku Koro Ni, Ga-Rei -Zero-, Code Geass ja Jigoku Shoujo Futakomori, kun taas mangan puolelta tykkään eniten Fruits Basketista, Shugo Chara!'sta, Mirai Nikistä, NANA'sta ja LIFE'sta. Myös Aria on erittäin lähellä top-paikkaa.

Jos puhutaan ulkonäöstä, niin pituutta löytyy ainoastaan 161cm ja terveydenhoitajan mukaan paino on alipainoisen puolella. Hiukset ovat vaaleat ja alta tummat, pisimmät hiukset yltävät olkapäille, kun taas takaa ne ovat aivan lyhyet. Silmät ovat siniharmaat. Ja sitten kynsiä minulla ei ole.
Luonne ... pessimistinen, sarkastinen, perfektionisti, sosiaalinen, pohdiskelevainen, herkkä, itsehillitön, pervo, utelias ... tosi paljon positiivisia juttuja siis :_D

Japanilaista musiikkia aloin kuuntelemaan jo vuonna 2006, niin ikään keväällä kun Daihj lähetti minulle An Cafelta muutaman biisin. Nykyisin kuuntelen melkein pelkkää j-rockia/poppia, mutta satunnaisesti myös muut käyvät. Ja oma henkl. suosikkiartistini on Nana Mizuki ja bändin puolelta Buono! tai An Cafe.
Ja sitten taas lempparithingyä; televisiosta en paljoa mitään katsele, mutta ehdottomat suosikkini ovat Täydelliset Naiset, Gossip Girl ja Skins. Kirjojakaan en enää lue niin paljoa, mutta Pikku Prinssi oli tavattoman upea lukukokemus ja se saa minut itkemään. Lemppariväri on keltainen, kissat voittavat lempieläimen osastolla.

Ja perusfaktoista vielä sen verran, että olen kesänlapsonen ja koulussa taitaa mennä ihan kiitettävän hyvin. Ja tykkään englannin ja japanin kielistä ja osaan niitä mielestäni ihan hyvin. Ja inhoan piirtämistä ja laulamista, ei oo vaan mun juttuni.

Niin joo ja unohdin tärkeimmät faktat liittyen vielä Japani harrastukseeni ! Voisin sanoa että ihailen suuresti Nana Mizukia, niin laulajana, ihmisenä kuin ääninäyttelijänäkin. Lempparihahmot animangan puolelta ovat ehdottomasti Ikuto (Shugo Chara!) ja Fuko (Clannad). Katsoo löydänkö ikinä ihanampia. Muita ihanii onkin sitten Mariya, Nagihiko, Yoshino, Azusa, Kanda, Ed, Shin, Mikuru ...~

awwww, oon niin hyvä tekeen näitä </3
Viimeksi muokannut soinap, Pe Touko 22, 2009 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Huja

Viesti Kirjoittaja Huja » To Touko 21, 2009 15:36

Olen lähinnä heilunut foorumilla taustapiruna lukemassa keskusteluita, kunnes päätin itsekin rekata. Ensimmäistäkään viestiä en ole ennen tätä kirjoittanut, mutta eikös esittäytyminen olekin aika hyvä tapa aloittaa uudessa paikassa?

Nimiä minulta löytyy useita, mutta kutsukaa Hujaksi, sillä galleriastalkkauskin käy nätisti. Pidän satunnaisista animen katselutuokioista ja mangaa luen silloin tällöin. Coneissa käynnit olen vasta aloitellut ja cossaamista olen myös aloittelemassa (tänäviikonloppuna olisi pitänyt olla neitsytcossaus, mutta sairaus esti senkin ilon). Aasialainen kulttuuri ja elämänmeno kiehtoo, erityisesti Japanilainen katumuoti miellyttää silmää. Olisi mahtava päästä kiertelemään Aasiaan. En kuitenkaan laske itseäni millään mittapuulla "Japanifaniksi", tuskin kukaan muukaan laskisi.

Suosin mielummin animea kuin mangaa. MyAnimeListini mukaan olen tullut katsoneeksi mm. Death Notea, Hellsingiä, Vampire Knightiä, Elfen Liediä, Fullmetal Alchemistiä ja esittelyjä kaipaamattomia poikarakkaussöpistelyjä. Tykkään myös katsella muutakin kuin animea, esimerkiksi L-koodi, Everwood, Huippumalli haussa, Klaani ja Skins ovat satunnaisia paheitani (ja kuten näette, moni suosikkisarjoistani on jo lopettanut tai vähintäänkin tauolla). Televisiota katselen kuitenkin todella vähän ja perin epäsäännöllisesti. Tietokoneella taas viihdyn senkin ajan edestä. Musiikkia kuuntelen todella paljon ja musiikkimakunikin on varsin laaja ja suvaitsevainen. Varsinaisia inhokkibändejä tai -genrejä minulla ei juurikaan ole, mutta kieltämättä suosin raskaampaa musiikkia. Last.fm:n tagien mukaan musiikkimakuuni kuuluu "metal, gothic metal, rock, finnish, industrial metal, industrial, gothic rock, hard rock, gothic ja alternative".

Harrastan näyttelemistä ja kirjoittamista. Kotoa löytyy oma koira ja niin kaveripiirin kuin perheenkin kautta olen paljon tekemisissä myös koiraharrastusten parissa, vaikken itse enää siihen osaa otakaan. Pidän matkustamisesta ja rajatietoudesta. Opiskelen tällä hetkellä lukiossa, tulevaisuudestani en tiedä mitään. Ennemmin tai myöhemmin tulen kuitenkin näillä näkymin muuttamaan väliaikaisesti ulkomaille opiskelun merkeissä. Ja koska tykkään puhua itsestäni, joudun hillitsemään itseäni tämän esittelyn pituuden suhteen. Tutustumaan saa tulla >:3
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.

ann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ann » Pe Touko 22, 2009 21:50

Terve, olen Ansku. Se saa riittää nimekseni. Oletan että keksitte sukupuoleni sen perusteella. Olen syntynyt eräänä syksyisenä päivänä vuonna '94, eli täytän tänä vuonna 15, käyn rippikoulun ja tulen kirkollisesti täysi-ikäiseksi. Asun Espoossa, siinä Helsingin kainalossa, ja olen aina asunut täällä.
Hiukseni ovat tylsänruskeat (= maantienruskeat?), mutten halua värjätä niitä siinä pelossa, että pilaan ne, ovathan ne kuitenkin aika hyväkyntoiset. Silmäni ovat sini-vihreä-harmaat, riippuen katsojan näöstä ja mielipiteestä. Olen myös lyhyt. Aika lyhyt. Ehkäpä myös tosi lyhyt. Semmoiset 155 cm, ainakin suunnilleen.
Luonteeltani olen erittäin lojaali rakkaita ystäviäni kohtaan. Mielipiteeni ovat hyvin vahvoja, joskus liiankin vahvoja, enkä aina tajua, että ne ovat vain mielipiteitä eivätkä tosiasioita, ja että jotkut toiset voivat olla eri mieltä. Toisin sanoen saatan luulla, että oma näkökantani on aina oikea. Sanokaa toki jos teen jotain typerää tämän luonteenpiirteen takia. Olen myös erittäin kovaääninen ja puhelias tutussa seurassa, myös joskus tuntemattomassa. Riippuen paljon porukasta. Luonteeni saa kuitenkin parhaiten selville tutustumalla. <3
Olen tosiaan vielä koulussa, lopetan nyt kahdeksannen luokan ja siirryn sitten viimeiselle pakolliselle oppivuodelle. Ja jatkan sitten ainakin kolmelle vapaaehtoiselle lukiovuodelle. Tällä hetkellä olen Suomen ainoassa saksalaisessa koulussa, Helsingissä, mutta toivon pääseväni yhden Espoolaisen lukion musalinjalle sitten vuoden päästä.
Ja minusta tulee isona laulaja :3
... tahdon ainakin DD8

Japaniharrastus alkoi kaksi vuotta sitten, 5.5.2007. Olin partioretkellä ja kaverilla oli mukana Teiniagentti Luna ja Fushigi Yuugi. Rakastuinpa sitten Fushigiin ja aloin lukea, sitten kokeilin toista sarjaa nähdäkseni että olenko edelleen sitä mieltä että Fushigi on ehdottomasti ja aina paras mangasarja mitä maa päällään kantaa, ja no, sitten se vähän levisi käsiin ja nyt tuolla hyllyssä on... yli... 170 pokkaria .____.
Vaikkakin jo pienenä katsoin pikkuveljen kanssa laatuohjelmia kuten Pokémon, Duel Masters ja BeyBlade. <3
Harrastuksia? Liikaa, mutta silti liian vähän, koska dataan edelleen luvattoman paljon. Harrastan pianon soittoa, yksinlaulua, sanapajaa (= kirjottamista), partiota ja laulamista bändissä, lisäksi luen, piirrän, kirjoitan, kuuntelen musaa, pelaan Kingdom Heartsia etc etc.
Lempparit:
Kirjailija: J.K. Rowling, Philip Pullman, ..., näyttelijä: Johnny Depp, ohjaaja: John Lucas, Tim Burton, kirja: liikaa, elokuva: ihan liikaa, tv-sarja: Pasila, Idols, Huippumalli haussa, ...., anime: vaihtelee sen mukaan mitä milloinkin katson, manga: tällä hetkellä Nana, Death Note ja FMA, animangahahmo: apua O__O kaikki, kaaaikki lempisarjojen ihanat hahmot 88>, eläin: hevonen, ruoka: liikaa, juoma: muumilimu, karkki: kirpeät mansikat, bändi: An Cafe, biisi: liikaa, laulaja: .... ei voi sanoa yhtä D8, pehmolelu: heppa ja nalle, urheilulaji: hiihto, laskettelu, lumikenkäily, ratsastus, tanssiminen tms, etc., jäätelö: vanilija mansikoilla, kakkubuffetti: ...., kouluaine: kuvis, musa, enkku, äikkä?, fyysikko: minä, tietokonepeli: Star Wars -pelit :3, konsolipeli: Kingdom Hearts, paikka: Lappi, ja jatkuu, saa kysellä jos lempparini kiinnostavat kovasti :'D
Mistä en tykkää? Ilkeistä ihmisistä, ilmastonmuutoksesta, sodista, päihteistä, etc.
Mistä tykkään kovasti? Musiikista. Tykkään musiikista tosi tosi paljon. Ja tykkään myös An Cafesta. Tykkään elämästä... Olen kaiken kaikkiaan aika positiivinen, pirteä ja iloinen tyyppi :3

Ai ja juu, miten päädyin Anikiin... Noh, kunhan huomasin että ai tämmönen on ja rekkasin. Olisko se sitten ollut kauan sitten Subilla pyörinyt Otaku-ohjelma, josta osoitteen bongasin... Melkeinpä lukisin itteni ihan aktiivikäyttäjiin täällä (^____^)

Olen suhteellisen pahanlaatuinen datis (voisin yrittää päästä siitä eroon ja opetella siitä vapautuvalla ajalla japania ja ompelemaan .___.), joten mut löytää mm. täältä, galleriasta (Ansku-chan), Facebookista, MySpacesta (nyappy~), YouTubesta (antiikkikahvila), Livejournalista (sori, osoitetta en anna) ja DeviantARTista (antiikkikahvila). Ja joo kuvia näkyikin sitten siellä...
Kotisivuja on paljon mutta yksi toisensa jälkeen ne ovat kuolleet :3 Päätin nyt ainakin toistaiseksi, että jätän päivittelemisen muille ja tyydyn olemaan yksinkertainen nettiyhteisöjen käyttäjä.

Oho, nyt kirjoitin kyllä listan mukaan.
Sanotaanko nyt vielä, että elämäni tärkeimpiä asioita ovat tosiaan musiikki, An Cafe (kyllä, musiikkiin kuuluen), ystäväni. Kuten myös perhe, suku, jne.
Luen enemmän mangaa kuin katson animea. Mangan voi napata minne vaan mukaan ja sitä voi lukea melkein missä vaan. Ja sillä voi tehdä kaverit iloiseksi lainaamalla. :3 Edelleen pieni unelma olis voida omistaa oma kirjasto, huone täynnä kirjoja, mutta katotaan nyt. Aika laaja mangahylly siellä olis...
Katsomani animet täällä, lukemani mangat täällä.

Hmm... Jos haluat tutustua, lähetä viestiä. En pure, koska tykkään tutustua ihmisiin. (^___^)
olet nähnyt minut paljon paljaampana kuin ihmisen toivoo näkevän toisen ihmisen

__

Viesti Kirjoittaja __ » Ma Kesä 08, 2009 21:54

Tsadaaa~
Nyt tuli sellainen fiilis että voisin jotain tänne itsestäni sanoa koska en ole aikaisemmin mitään essentiaalista paljastellut (tulee kyllä nyt aika itsestäänpaljastajan fiilis kun tälläisiä kirjoittelee)

Nimi: Jaakui Tuuba Pirinen (Taiteilijanimi, eihän sitä nyt oikeaa nimeään nettiin julkaista. Lapset lapset!)
Syntymäaika tai -vuosi: Herran Vuonna -85 kotkalaisessa sairaalassa keisarinleikkauksen avustuksella klo 10:05 aamusta, ja päivä oli 23 Joulukuuta.
Pukusuoli: Maitorauhaiset löytyy. (5e / pullo maksaa maito btw)
Asuinpaikka: Asun takahuoneessa Tampereen metsissä, tuossa vähän matkan päässä on tuollainen epäilyttävä kangasala-kyltti.
Siviilisääty: Siveetön rajoja rikkova (paikat venyy ja paukkuu ja aiheutan traumoja teille kanssafooruministeilleni) - ihminen. Likainen sodomiitti.

Tuntomerkit (hiusten väri, silmien väri, strategiset mitat, erityistuntomerkit, jne):
Epäilyttävä olemus, se nistin näköinen tyyppi coneissa, hiuksista en osaa sanoa mut röllimallia ne yleensä on.

Millainen olet luonteeltasi?
Yangirepersoonaksi voisin itseni luokitella, kiltti mutta vesuritkin (viime perjantaina kirves) heiluu välillä.

Oletko koulussa? Töissä?
- Koulussa.. check. (näyttötutkarikopperoin at the moment)
- Töissä.. joskus. (freelancekoodihuoraan, Peehoopeetä to be specific)
- Muurahaiskeossa.. en todellakaan! (omakotitalo, 2 lasta, koira, lihaksikas bodarimies, farmarivolvo, kesämökki sekä lisäksi riemuloma kanarian saarella)

Mikä sinusta tulee isona? Minusta tulee isona avaruusloli.
Miten anime/manga/japaniharrastuksesi alkoi? Se alkoi niin sekavasti etten edes muista koko asiasta mitään, on se jännä.

Harrastukset? (erityisesti siis oletettujen japanisekoilujen lisäksi)
- Sekoilu yleensäkin sisätiloissa kuuluu lempiharrastuksiini.
- Pelaan gloory of fellowlandia sekä runes of magicciä silloin tällöin mutta aika tasaiseen tappotahtiin silti.
- Guroleffat menee (suosittelen muuten eilen katsomaani Tokyo Gore Police-leffaa)
- Yleinen guroilu.
- Softadeveloppausta (webbipohjaista php-kikkarointia sekä vasta aloittelin C++ nördäyksen sen lisäksi jos tästä täti lähtisi kohta tekemään fyffee)
- Kerään krääsää mm. julisteita (kämppä täynnä lattiasta kattoon)
- Intterwebsissä sekoilu kuuluu myös monimuotoiseen repertuaariini.

Lempparit:
- Näyttelijä: Esko Kovero (kolkyt euroo!)
- Ohjaaja: Stanley Kubrick
- Kirja: Trainspotting
- Elokuva: Battle Royale 1 (kakkonen oli skeidaa), Guinea Pig: Flower of Flesh and Blood...
- TV-sarja: Stargåte SG-1, Pasila
- Anime: Higurashi (+ kaikki sen seasonit ja OVAt, miinus se yksi rantajakso.. yhdyn Hitlorin mielipiteisiin sen kohdalla), Elfen Lied (gurocontent+ haareminuoleskelu-), Jigoku Shoujo, Kodomo no Jikan, Moetan, Narutaru, School Dayssin viimeinen jakso (muut jaksot oli kauheeta skeidaa btw), Boogiepop Phantom, Dai Mahou Touge, Galaxy Angel, Tervetuloa YLE:en, Tennimon, Lucky Star... ja paljon muitakin..
- Manga: Waita Uzigan tuotanto, Tokyo Red Hood, Reiko the Zombie Shop, Welcome to the NHK, GOTH, Cynthia the Mission... ja paljon muuta.
- Animangahahmo: Rena Ryuuguu higurashista (vesuriversio tM)
- Eläin: Kivi
- Ruoka: Hikikopperosafka
- Juoma: Jekkubatteri jäillä
- Karkki: Werther's Original
- Bändi (und) biisi: Etsikää jutkutuubasta: 【らき☆すた】 みさお・オヴぁ・ナイツ 【ナイト・オブ・ナイツ】
- Laulaja: Se Misaon ääninäyttelijä remixattuna ja Ismo kans remixattuna on <3
- Pehmolelu: Halaustyyny <3
- Urheilulaji: MMORPG Olympics
- Jäätelö: Pehmis
- Kakkubuffetti: Kyllä kiitos.
- Kouluaine: Ne kemian labran jutut.
- Fyysikko: Albert Einstein.. yleisistä superkeksijöistä suosikkini on Nikolai Tesla.
- Tietokonepeli: Runes of Magic (pelaan muuten Siochain serverillä Yakui nimellä tulkaa rohkeasti höpisemään jos samalla palvelimella pelaatte)

Entä mistä et pidä?
- Kulahtaneet elämäänsä kyllästyneet henkilöt jotka projisoivat tätä toisiin kanssaihmisiinsä.
.. liian monta juttua jota listaisin tähän enkä tahdo vaikuttaa niin kovin negatiiviseltä joten jätän tämän tähän.

Miten päädyit Anikiin?
- Tässä on käynyt sellainen YLE:n salaliitto että oikeasti minä olen tämän suomen animuskenun perustaja (ajoilta jolloin Kyuu-samaa ei ollut olemassakaan (v. 2002 about)) mutta kukaan muu ei sitä muista&tiedä (paitsi ehkä joku wanha fffiniläinen) ja se on parempi niin (otin hatkat nopsaa omatoimisesti koska sain öklötyskohtauksen ympärilläni olevasta porukasta ja sen jälkeen vetäydyin englanti-internetsin loliconskenen pariin)

Irkkaatko?
- Kyllä irkkaan.

Mistä muualta sinut löytää internetistä?
- Et halua tietää.

Onko sinulla kotisivuja?
- On moniakin mutta saatte itse ottaa selvää.
Blogi kyl on: http://jaakui.vuodatus.net/

Valokuva esittelyn kylkiäiseksi?
Tässä animucon 2008 tunnelmia: http://img395.imageshack.us/img395/8847/image81.jpg

Yoroshiku!

Kakure

Viesti Kirjoittaja Kakure » Pe Kesä 12, 2009 21:31

Hei!

Kalle Kosonen on nimeni, Nickinä pyörii Kakure, joka löytyy lähes jokaisesta internet mestasta jossa pyörin. Ei aivan kaikkialla kuitenkaan.
Olen animeihminen savonlinnasta, muttei harrastuneisuus siihen rajoitu. Airsoft, eli muovikuula-aseilla toimiminen on sydäntä lähellä. Harrastan sitä niin fiilistely, kuin urheilumielessä eli loppujen lopuksi hauskanpidon vuoksi. Keräilen muutamaa ns. varustekokonaisuutta, kuten tämä Itä-Saksalainen tässä.Bofferointikin on yksi mukava harrastus, jossa saa siinäkin fiilistellä ja mätkiä kaveria. Touhuun on kuulunut varusteiden rakentelua itse, kuten nykyään 12 kilogrammainen rengashaarniskani, sekä muutamat taotut levysuojat. Partion aloitin joskus nuoruudessani ja siinä toiminnassa olen ollut mukana sen verran kuin kerkeän. Erätaidot on opittu sieltä. Soittamista harrastan klarinetilla jota sitäkin puhalleltu jo ties kuinka kauan.

Anime ja manga tulivat tutuiksi jo nuoruuden Pokémon hypen aikoihin. Varsinainen harrastaminen alkoi yläasteella, Love Hina sarjan muodossa. Animeconissakin tuli käytyä -06 paasitornissa, joka oli sen hetkisistä siekkailuista se mielenkiintoisin. Silloin eleltiin vielä japanisuosion alkuhetkiä.

Tuntomerkkeinä toimii hyvin silmälasit, loppupäästä kihartuva rasvaletti, (yleensä) särmätyt housut ja muuten löysähkö vaatetus. Kenkinä joko maiharit tai converset. Strategisinamittoina pituutta on se 180, vyötärön ympärys 80cm ja rinnan ympärys lähes sama.

Tällä hetkellä olen kesätöissä hautausmaalla ja opiskelen lukion kolmannella vuosiluokalla ensi syksystä lähtien. Autokortin olen suorittanut tänään, eli 12.6. Opiskelupaikakkana seuraavana olisi suunnitelmissa Mikkelin AMK, mutta voihan sekin suunnitelma muuttua. Tulevaisuuden suunnitelmat ovat täysin auki sen suhteen, minne menisin.

Mitään sen kummempaa ei tällä hetkellä tule mieleen, ehkä myöhemmin, ehkei ollenkaan, mutta jätän tähän viestiin vielä kuvani, jonka voivat desuconissa käyneet tunnistaa.

Des~
"Come over here stalker, let's have a little chat"

Clementine

Viesti Kirjoittaja Clementine » Ma Kesä 22, 2009 00:44

Minulla ei ilmeisesti ole tähän aikaan parempaakaan tekemistä, joten voisihan sitä esittäytyä.

Clementine olen, mutta samalla nickillä minua ei muualta löydä. Tykkään käyttää eri paikoissa eri nimiä, vaikka jakelenkin lähes joka paikassa Last.fm-tunnustani, eli joku saattaapi sitä kautta tunnistaa.

Olen tyttölapsi, vuosikertaa 1992 ja asun Vantaalla. Opiskelen lukiossa, syksyllä alkaa toinen vuosi ja minulla on jonkinnäköisiä haaveita/ suunnitelmia sille, että mitäs minusta sitten isona tulisikaan. Siis viisaan lisäksi, tietenkin. Noista suunnitelmista en osaa vielä kyllä pahemmin kertoa, kun mikään ei ole tällä hetkellä täysin varmaa. Sen näkee sit. Istun lukiossa mieluiten englannin, espanjan ja historian tunneilla, vähiten taas kiinnostavat matemaattiset ja luonnotieteelliset aineet (terveisin eräs joka melkein feilasi ekan mantsan kurssin). Numeroilla on jokin salaliitto minua vastaan. Oikeasti! Kaiken kaikkiaan olen aika pitkälti keskitason opiskelija, numerot heittelehtivät jaksotodistuksissa aina vitosesta kymppiin asti.

Luonteeltani olen vähän ujonpuoleinen, joukossa olen niitä hiljaisempia, tosin kaveriporukassa tykkään muuttua melkoisen äänekkääksi ja asiaa tuntuu riittävän. Että kaipa se ihan seurasta riippuu. Olen haaveilijaluonne, vaikka haluaisinkin olla enemmän tässä hetkessä kiinni ja jalat maassa-tyyppiä.

Vapaa-aika sujuu musiikkia kuunnellen, kirjoja ja mangaa lueskellen sekä elokuvia katsellen. Musiikkimakuni on vähän sitä sun tätä käsittävää, eniten kolisee elokuvamusiikki, rock ja pop (ja popilla ei nyt tarkoiteta mitään Britney Spearsin varhaisvuosien tuotantoa, ei sinne päinkään, murmelit). Kirjallisuus saa mieluiten olla fantasiaa, mutta kyllä muukin menee ihan hyvin alas. Elokuvien suhteen en ole turhan nirso, kunhan ei tarvitse katsoa kauhua, kreisikomedioita tai laahaavia tekotaiteellisia indiepläjäyksiä. Suosikkielokuvani tulee varmaan aina ja ikuisesti olemaan Moulin Rouge!, sitä parempaa ei ole eikä varmaankaan tule. Rakastan myös Disneyn klassikkopiirrettyjä. Ja Tim Burton on JUMALA.

Ja sitten itse asiaan eli mangaan ja animeen.

Animea olen tietämättäni tuijotellut jo taaperosta lähtien Muumien muodossa ja vähän nuorempana tuli myös katsottua Pokemonia, mutta minkäänlaista käsitystä ei ole siitä, että milloin tajusin noiden olevan animea O__o Olen kylläkin tosi huono katsomaan animesarjoja, katson ehkä pari ekaa jaksoa ja sitten se vaan unohtuu. Kokonaan katsottuja sarjoja taitavat olla Azumanga Daioh, Fullmoon Wo sagashite, Fruits Basket... ja siinä se olikin. Puolitiehen jääneitä onkin sitten paljon enemmän!

Mangaa olen lukenut vuodesta 2005, jos oikein muistan. Kohtalokas törmääminen tapahtui kirjastoautossa, kun noukin käteeni Ranman neloskirjan :--D Ranmaa seurasivat myöhemmin Salapoliisi Conan, Time Stranger Kyoko ja Tokyo Mew Mew. Nykyäänkin luen aika pitkälti suomijulkaisuja, omia suosikkeja ovat One Piece, Fullmetal Alchemist ja Youtsuba&!.

Coneissa en ole koskaan käynyt, vaikka mieli tekisikin. Tällä haavaa tämä harrastaminen on lähinnä vain mangan lueskelua ja aiheeseen liittyvien nettifoorumien lueskelua ja niille kirjoittelua. Anikin löysin jo muutama vuosi sitten, ja olenkin siis seikkailut täällä pidemmän aikaa rekisteröitymättä. En sitten tiedä, että miksi vasta nyt tuli tehtyä näin.

Chaïm Azusa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Chaïm Azusa » La Heinä 11, 2009 19:54

Heippa.
(Muokattu uusi versio, 2011)
Olen Chaïm Azusa, olen syntynyt 1989, naispuolinen, asun Vantaalla, seurustelen. Hiukseni ovat tummanruskeat ja silmät ruskeat. Olen 166cm pitkä ja sellainen hoikka.
Olen usein aika rauhallinen ja hiljainen, mutta joidenkin kavereiden ja perheen kanssa tykkään vitsailla ja pelleillä. Olen aika tunnollinen ja olen kiinnostunut monista asioista. Opiskelen yliopistossa.
Unelmani on saada ”romaanini” joskus valmiiksi. Tai edes jotain lyhyempiä tarinoita… Kirjoitan, koska on pakko, mutta olisi kiva saada jotain valmiiksikin, jos vaikka tutut haluaisivat lukea.

Ghiblin animeista kiinnostuin vuonna 2002 n. 13-vuotiaana, kun näin Henkien kätkemän elokuvissa. Mangasta kiinnostuin 16-vuotiaana. Muistaakseni luin ensimmäisenä Ranmaa ja Salapoliisi Conania.
Harrastan mm. lukemista, piirtämistä, tarinoiden kirjoittamista, lenkkeilyä… Lisäksi minua kiinnostaa historia ja psykologia. Tykkään soitella pianoa.
Lempikirjailijat: Carlos Ruiz Zafón, J.K. Rowling, Ib Michael, Donna Tartt ym.
Lempielokuvat: Ghiblin elokuvat, Disneyn piirretyt, komediat, Tim Burtonin elokuvat ym.
Lempimangat: Death Note, Azumanga daioh, Maison Ikkoku, Hana-Kimi, Fruits Basket, Emma, Yotsuba& ym.
Lempigenret: Monet käy, jos on laadukas tai muuten vaan hauska.
Lempieläin: Niitä on niin paljon… Kissat, linnut, koirat, marsut, oravat, rotat ja sen sellaiset… Itselläni on akvaario.
Lempiruoka: Tykkään suolaisesta ja mausteisesta ruuasta, en niin paljon makeasta.
Lempijuoma: Varmaan joku mehu :D En pidä limsasta ja alkoholia en juo ollenkaan.
Muita juttuja, joista tykkään: Frasier (tv-sarja), lentokoneet :D, vanhat talot, kaverit, Pariisi, kaikki söpöt jutut.

Miten päädyin tälle sivustolle… No, olin katsellut tätä sivustoa jo kauemmin, ja ajattelin sitten liittyä.
Viimeksi muokannut Chaïm Azusa, Ti Touko 24, 2011 13:52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Arbitor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arbitor » Pe Heinä 17, 2009 15:08

Joo no vois itsensäkkin tänne heittää.

Nimi on Tommi, mutta Alieniksi kutsutaan tai Arbiksi (Arbitor nikkiä kun yleensä käytän); 1991 syntynyt ja marraskuussa olen vihdoinkin sen 18:ta ja täällä keski-suomessa, Jämsän seudulla asuskelen. Opiskelen Jämsän AmmattiOpistossa elektroniikka-asentajaksi (ICT-asentajaksi nimi muuttumassa tjsp), että joo sellasii pien sähköhommia jos sitä lyhyesti tiivistettäisi.

Hiustenväriä olen nykyään pitänyt mustana, päätin hieman punertavampaa kokeilla (veren sävyistä) ja joo silmät kai vihreet joo no ei siitä sen enempää osaa sanoo.
Luonteeltani olen ujo varsinkin tyttöjä kohtaan, ja sitten kaveri porukassa pystyn avautumaan itseni äärirajoille tai jotain sattuu tulemaan suusta vaikka mitä sattuu. Voisin kyllä itseäsanoa hieman sekopäiseksi :D En ole kovin puhelias ihminen, en osaa oikein koskaan keksiä mistä puhua ja tällein, ja mulla ole oikein kavereitakaan täältäpäin tai missään kovin paljoa :A

No itse animen kahtominen alkoi kun isosisko oli alkanut katsomaan Neon Genesistä, katsoin sitä sitten hänen kanssaan (tietokoneelta ennenkuin NGE alkoi Subilta tulemaan) ja sitten hieman alkoi laajentumaan pieninaskelin animen katseleminen. En muista vuotta, mutta taisi olla siinä ala-asteen loppupuolella, kun sain tartunnan.
Harrastuksia mitähän sitä nyt ei oikein osaa sanoo, tykkäilen kaikenlaisest koodailemisesta (esim. World Editor warcraft 3:sta), mutta en ole mikään professional, voisin sanoa että olen vielä newbie tasossa siinä hommassa, joskus käynyt aina uimassa, mutta päässyt käymään sekin vähiin erilaisten syiden takia; pyörälenkillä käyn joka päivä suurinpiirtein. Tässä Norjan reissua odottelen, että pääsis jotain vuoren nousemis lenkkiä tekemään taas :D

Lemppareita en osaa sanoa yhtään mutta jos annetaan 3 esimerkkiä erinäisistä asioista:
Musiikki: Two Steps from Hell, Behemoth, Epica
Toki erinäisiä J-pop biisejä on, jos haluaa tietää lisää katsoo :ALast.Fm:ni
Lemppari biisi voisi kuitenkin olla Neon Genesiksen tunnari eli Cruel Angel's Thesis, jota myös tykkään lauleskella, tullu sanatki opeteltua ulkoa siinä samalla :A
Kaikenlainen 'epic' musiikki, trailer ja tunteelliset tälläiset hienot musat saavat minut helposti tunteelliseksi ja rummun lyönnit herättävät "sisäisen villieläimeni" :D

Lempi Animea ei oikein voi sanoa, tullut jo sen verran katsottua etten osaisi enää sanoa mitä olen katsonut, mutta paras ja todellakin PARAS tarinaltaan ja kaikelta on Code Geass. Aivan mahtava ja eeppisen tunnelman luova sarja ja erityisesti kauhea tauti/virus johon on vaikea saada lääkeettä kunnes on katsottu loppuun =p

Pidän erityisesti MIEKOISTA, rakastan niitä, minulla pari tuossa onkin, mutta rikki menneitä, koska olen koittanut 'harjoitella' niiden käyttöä :A Katanat varsinkin ovat niitä miekkoja josta pidän ja sapellit sitten vähemmän niitä josta pidän.

Tänä vuonna törmäsin uuteen kaveriin, joka on tällä hetkellä lähtenyt armeijaan, joka puhui minulle Coneista ja päätin sitten kokeilla tämän vuotista Traconia ja lähdin matkaan (ja siitä alkoi kanssa rahojen meno taivaaseen). Sen jälkeen sitten olen heidän kanssaan käynyt Desussa ja Animeconissa kanssa tänävuonna kummatkin olivat mahtavia! :A

Ja heitetäänpä pari kuvaa itsestäni vielä tähän lopuksi:
Spoiler: Minä tiivistettynä 9 kuvaan
Kuva
Ja vielä tälläinen 'hienostus' tjsp

Kioku

Viesti Kirjoittaja Kioku » La Heinä 18, 2009 00:12

No more turning back! First messachuu/_wall of text_ wuawuu~ 8D
Eli hei kaikki, täällä on toukokuussa 1991 maailmaan putkahtanut tyttönen Keski-Pohjanmaalta/Kokkolasta, Iidaksikin on joskus muinaisuudessa ristitty. Omistan siniharmaanvihertävät silmät sekä puolipitkät ruskeat hiukset, jotka yleensä heitän hätäponnarille silloin kun en jaksa niitä suoristella.. Aurinko taikoo naamalle pisamia, joita inhoan, minkä vuoksi pyrin välttämään aurinkoa~ 165,5cm/51kg, hoikka siis olen. Olen ensi syksyn viimeiseen lukiovuoteen syntymälaiskan-tarmokkaasti valmistautuva sinkku-olio, joka aina keksii vakuuttavia tekosyitä asioiden viimetinkaan tai tekemättä jättämiseen. Toisaalta taas asiat, jotka synnyttävät suuren inspis-elämyksen tai jotka muuten kiinnostavat saavat minussa heräämään pelottavan perfektionistipingon jonka voi hetkellisesti harhauttaa ainoastaan erilaisilla sokerisenherkullisilla partikkeleilla! Koulussa minut yleensä bongaa nukkumasta silmät auki, aamuherätykset ovat hornasta ja tunnen herääväni joskus 6:lta päivällä.

Tällä hetkellä kesätöikseni haravoin kävelyteitä hautausmaalla ihan vain sen takia,että hienot haravoimiskuvioni sotketaan jalanjäljillä kaksi sekuntia myöhemmin. Tulevaisuuden ammatti ei vieläkään ole tiedossa, mutta jonkinlainen yrittäminen, freelancaaminen ja matkustelu on aina kiinnostanut. Siivooja/sosiaalitantta/poliitikko/opettaja ovat varmat poissuljetut vaihtoehdot. Luonteeltani koen olevani avoin, rehellinen, spontaani, "kreisi" ja välittävä persoona. Tämän "oikean minäni" tuntevat kuitenkin vain aivan läheisimmät/pitkäikäisimmät ystäväni, ulkopuolisille voin vaikuttaa ujolta ja hiljaiselta mutta se johtuu siitä että tarvitsen aikaa pystyä luottamaan toiseen ihmiseen, ja pystyn yleensä paljastamaan oikean minäni vasta luottamuksen synnyttyä.

Animeräpellys on ollut mukana jo ihan pienestä pitäen, ainakin laatikoista löytyvien vanhojen Muumien/Galaxy Expressien/ Kimban/Peukaloisten/Kwakkien/TaoTaon sun muitten randomeitten lastenohjelmien tv-nauhoitusten perusteella. Suuri mullistus kuitenkin tapahtui siinä vaiheessa kun maikkarille ilmestyi keltaisia hiiriä ja rakettiryhmiä ja muuta mukavaa. Pokemon oli siis ensimmäinen sarja, jota oikeasti ryhdyin _fanittamaan_ heti koko tarmolla ja isin kukkaron voimilla. Kaikki todellakin kerättiin, ullakolta taitaa vielä löytyälöytyy pehmot, kortit, pelit, figuurit, POKEDEX, sun muuta sälää aina juomapulloon asti. Vielä joskus nostalgioin katsomalla noita jaksoja videolta, aika Siiiistiä vai mitä? No poksujen jälkeen tuli sitten taikatyttövaihe, näitä leikittiin koko tyttöporukan voimin lähimetsässä, mutta se vaihe syrjäytettiin nopeasti kun alettiin ymmärtämään englannin kielestä vähän enemmänkin ja leikimme hahmoja Final Fantasy VII:stä ja kehitimme vähän omanlaisia storylinejä~!XD Naapuriin Volvoonkin tuli jossain vaiheessa vähän arveluttavia naarmuja..

Näiden kultaisten lapsuusvuosien jälkeen on sitten tultu seurattua jos jonkinlaista sarjaa sen jälkeen kun vihdoin saimme ruinattua vanhemmiltamme internet-yhteyden, 4 vuoden työ tosiaan tuotti tulosta.. Tämän hetken lemppari anime/manga-sarjoja on mm. Melancholy of H. S, Higurashi, CLANNAD, Lucky Star, AIR TV, FLCL, ___Tengen Toppa Gurren Lagann___, Death Note L-fani ilmoittautuu!, K-ON!, Ouran HSHC, FMA, Toradora... jne~> Tykkään myös pelailla, tosin pelikokemukseni on erittäin rajoittunutta; faveina Kindom Hearts-sarja, Pokemonit, Final Fantasyt, Resident Evil ja Persona(molemmista nelosläpyskää?). Pleikkarin lisäksi meiltä löytyy SNES, josta löytyy mm. Super Mariot, Zeldat, sekä ohjain-seinään-inspiksen antavat Battletoads ja Castlevania III. Harrastelen piirtämistä, datausta, nukkumista sekä netissä ja/tai humalassa avautumista. Kaikkea urheilullista siis.

Lempparit (vaihtelee D:) :
Kirjailijat: Agatha Christie, J.K. Rowling, Stephenie Meyer
Näyttelijä: Johhny Depp
Kirjat: Agatha Christien kirjat, Harry Potter-sarja
Elokuvat: High Fidelity, Perhosvaikutus, Trainspotting
Tv-sarja: Simpsonit
Anime: Melancholy of Haruhi Suzumiya
Manga: Death Note
Animangahahmo: "L" *o*
Eläin: tiikeri
Ruoka: Curryrice
Juoma: Fanta
Karkki: SUKLAAARRWW >8D
Bändi: Paramore, MUCC
Urheilulaji: Lentopallo, sähly,rullaluistelu
Jäätelö: Suklaa+minttu pallojäätelö-kombo =D
Kouluaine: Englanti, kuvis
//edit: niin ja lempi MMORPG-peli on ehdottomasti Ragnarok Online~ privaservul tosin..
Inhokkeja on liikaa. :--D

Anikiin päädyin, koska olen tylsistynyt ja päätän heittää elämäni rippeet kaivoon. Ja tämä on hyvä tekosyy miksi en voi imuroida huonettani. Olen kaikkialla lurkkaamassa, irkissä en pyöri enkä enää omista kotisivuja. Ja pyydän syvästi anteeksi että tästä tuli niin sairaan pitkä ja tylsä ja keksejä sille joka oikeasti muka luki tämän. Nii ja jos on kysymyksiä voi heittää vaik PM:ää. O-o;;
Viimeksi muokannut Kioku, La Heinä 18, 2009 00:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Yuji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yuji » La Heinä 18, 2009 00:14

No tässä sitten mun esittely:

Nimi on Rami, syntynyt 1994 huhtikuussa. Turussa asustelen.
Mulla on ruskeat hiukset ja vihreät silmät, n. 175 cm pitkä.
Luonteeltani olen hiljainen, olen useimmiten yksin sillä anime/manga kavereita ei ole juuri lainkaan.
Japani intoiluni alkoi noin vuosi sitten, ja siitä lähtien olen käyttänyt lähes kaikki rahani animeen ja mangaan, kiitos eräälle kaverilleni joka sai minut katsomaan elfen liedin, josta kaikki alkoi :lol:
Siirryn nyt yhdeksännelle luokalle, en ole mikään erityisen hyvä koulussa, lukuaineiden keskiarvo 8.33, lukioon menen peruskoulun jälkeen. Lempiaineeni on uskonto, historia ja atk.

Aikani käytän lähes kokonaan animeen ja mangaan, ja silloin kun ne ovat loppu dataamiseen. Joskus jaksan jopa mennä lenkille. Luen myös paljon fantasia- ja sci-fi-kirjoja.

Lempi animeni ovat Chaos head, Clannad, Shakugan no shana ja Fate/stay night. Lempi mangat ovat Death note, Vampire Knight ja Tsubasa. Lempi kirjoihin kuuluu Harry Potterit, J.R.R Tolkienin teokset ja Star Warsit. Lempi video pelejä ovat Devil may cry:t ja Guitar hero sekä MMORPG pelit.

Löysin anikin selatessani googlea jollain animeen liittyvällä hakusanalla. En irkkaa vielä. Minut löytää facebookista http://www.facebook.com/profile.php?id= ... ef=profile . Mese on rami.ilo.94@hotmail.com
Whose are those eyes?

mansqu-chan

Viesti Kirjoittaja mansqu-chan » Su Elo 02, 2009 17:16

Hellou! Ei tässä nyt juuri muutakaan tekemistä ole, niin ajattelin sitten kirjoitaa itsestäni tälläisen esittelyn. (vaikka vakaasti uskon että teitä kaikkia aivan ''kauheasti'' kiinnostaa minun ''ah niin ihana'' elämäni)

No jokatapauksessa. Nimi on Maria (sukupuolen varmaan voitte päätellä :D) Vuosimallia 1995, syntynyt Tampereella. Elikkäs 14 vuotta on täynnä. Minulla on sinivihertävät silmät ja aika vaaleanruskeat olkapäille ulottuvat hiukset. Pituutta on noin 171cm (joka minusta on vähän liikaa -.-) Ja aika hoikkakin mielestäni olen. Luonnettani voisin kuvailla aika hiljaiseksi (paitsi kamujen kanssa :D) ja joskus olin TODELLA ujo, nykyään en niinkään. Olen myös omasta mielestäni aika lailla pessimisti :D. Itse ajattelisin olevani joskus ehkä vähän nördemäinen (johtuu paljosta koneella oleskelusta :D) Ja kamuni nimesi minut koulussa 'vuoden hikeksi' :D no ehkä se on totta, juu. Matikkaluokallahan sitä ollaan, en kyllä tiedä miksi (en edes pidä matikasta...) Mutta joo, nörde luokallahan sitä. Huumorintajua minulla on, tai niin ainakin luulisin :D

Harrastuksiani on baletti, jossa käyn kaksi kertaa viikossa (hei, älkää naurako) Olen tanssinut balettia noin 8 vuotta. Rakastan lukemista, varsinkin paksujen fantasia romaanien lukemista. Lempi kirjojani ovat Taru Sormustenherrasta, sekä Potterit. Artemis Fowl on myös hyvä kirjasarja. Kuuntelen myös paljon musiikkia, musiikkimakuni on laaja, mutta tällä hetkellä olen kuunnellut niin AC/DC:tä kuin myös AnCafeta. Eli kuuntelen oikeastaan melkein kaikkea (lukuunottamatta iskelmää tai klassista) Joka talvi käyn aina laskettelemassa, niin suksilla kuin laudallakin. Ja uusin harrastukseni on tietysti Japani, enemmän olen animesta kiinnostunut kuin mangasta, joka tosin voi johtua siitä etten mangaa oikein mistään käsiini saa. Mutta Japanista kiinnostuin vähän alle vuosi sitten, joten en ole vielä ihan perillä asioista. Animen katsomiseen kulutan tällä hetkellä kyllä melkein kaiken vapaa-aikani joten kiinnostusta riittää.

Anikiin päädyin aika vahingossa ja päätin rekisteröityä. Näyttäisin myös kuvia jos minulla niitä jossain olisi.

Olisi mukavaa saada uusia juttukavereita, niin meseosoitetta saa yksityisviestillä kysyä, niinkuin muitakin kysymyksiä.
Viimeksi muokannut mansqu-chan, To Syys 03, 2009 19:22. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Well then... right... I can say that`s my wonderland.

Koji

Viesti Kirjoittaja Koji » To Elo 06, 2009 12:39

Jnooh, elikkä oikea nimeni on Rosalinda ja kyllä ilman sitä viivaa a:n ja l:än välissä. Ikää on sen 15 vuotta ja -93 vuosimallia olen ja vuosia täytän marraskuun 13. päivä. Ja nimestä pystyy varmaankin päätellä sukupuolen? Elikkä tyttö olen ja asuinpaikkahan tuossa näkyykin. Hamina siis (etelän ja kaakon välissä, meren rannalla ja venäjän rajan lähellä). Sivilisäädystä sen verran, etten ole koskaan seurustellut.
Omistan mustat (tummanruskeat, väri haalistunut) kohtuun lyhyet hiukset. Minulla on tasainen otsatukka ja edestä hiukset ulottuvat leukaan asti, takaa lyhenevät. Täytyy myöntää etten ole varma silmieni väristä, kun niistä löytyy melkein kaikkia värejä. Sellaiset sinivihreäharmaa sekasikiöit ja silmäni ovat suuret. Pituutta on vain 162 cm (liian vähän). Olen aika ruskettunut (melkein vuoden ympäri).
Perusluonteeltani olen ystävällinen (tai ainakin niille, jotka ovat minulle), herkkä ja huumorintajuinen. Nauran ehkä liiankin helposti. Joskus saan ihme naurukohtauksia... Olen myös hyvin temppermenttinen, mutta lepyn vielä nopeammin.
Yhdeksäs luokka strattaa ensiviikolla (eskarin kävin kahdesti, koska en tahtonyt yhden tyypin kanssa samalle luokalle) ja arvosanat ovat... Kaikenlaisia. Ei ihan sentään ääripäissä. Vaikka melkein. Kotitaloudesta sain sen parhaimman numeron.

Ehkä muumista se taisi alkaa... Virallisesti kiinnostuin vitosluokalla ja luinkin Inuyashaa innolla, kunnes kiinnostus siihen lopahti ja rupesin katsomaan/lukemaan muuta.
Harrastan virallisesti japaniharrastuksen ohella kuvataidekoulua (6 vuosi taitaa alkaa...) ja muutenkin piirtämistä. Ja tietenkin koneella oloa ja roolipelaamista.
Spoiler:
Lempi...
Elokuva: Aarreplaneetta
Tv-sarja: Ömm...Simpsonit x)
Anime: Kuroshitsuji
Manga: Death Note
Animangahahmo: L tai Grell
Eläin: Susi
Ruoka: Aurinkokuivattutomaattipasta
Juoma: Kaakkao
Karkki: Pohjanmaan pastillit
Bändi: the GazettE
Biisi: the GazettE - Cassis
Laulaja: Lauri Tähkä
Pehmolelu: Se yksi vanhin, dalmatialaisenpentu-pehmo Pilkku
Urheilulaji: Sulkapallo
Jäätelö: Suklaa-nougat
Kouluaine: Kuvis
Peli: Ôkami ja Spyrot
Spoiler:
En pidä:
Kylmästä, hyttysistä, paarmoista, kärpäsistä, ruotsista aineena, fysiikasta, matikasta, kemiasta, biologiasta, maantiedosta, tyttöhahmoista, kala-ruu'ista, makkarasta, puurosta... En jaksa luetella enempää xD
Anikiin päädyin.... Jotenkin oô en muista xD
Ja en irkkaa
Minut voi löytää muutamasta roolipelistä nimeltä Koji-Chan tai vain Koji (Szenvtelin Kylä, Sunset Academy, Tuonpuoleinen, Oina Heimo Dark Duel rpg...)
Ja kyllä on sivu.... http://manga-meloni.webs.com <---- käy ihmeessä

Mese: kojima.chan@hotmail.com, saa lisätä ja tulla juttelemaan. Ihan reippaasti vain, en pure.
My Anime List || DeviantArt || Klik
Tracon V: Shun Kazami (Bakugan) & Beyond Birthday (Death Note)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”