Esittele itsesi

Keskustelua aiheen vierestä

Valvoja: Offtopic-aktiivit

Yashura-chan

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Yashura-chan » Pe Tammi 02, 2009 02:33

Nimi: Kristiina
Nimimerkit: Yashura, Kayashi
Syntymäaika: Se ystävänpäivän jälkeinen päivä vuonna 1992
Sukupuoli: Naispuolinen
Asuinpaikka: Tampere
Siviilisääty: Sinkkuhan mie...
Tuntomerkit: Vaaleat, värjäämättömät hiukset, (sini)vihreät silmät, pituus 172 cm, käyttää usein mustia tai punaisia paitoja, luomi vasemman käden keskisormen sivussa.
Millainen olet luonteeltasi: Sosiaalinen vaikkakin viihdyn hyvin myös itsekseni, tunteellinen (itken ja nauran helposti ja usein), ystävystyn melko helposti ihmisten kanssa ja kaipa minua pidetään sangen mukavana ihmisenä, joskus varmaankin myös turhan kovaäänisenä ja ärsyttävänä.
Oletko koulussa vai töissä: Lukion ensimmäistä vuotta käyn
Mikä sinusta tulee isona: Haaveena olisi lähteä Japaniin opettamaan englantia tai jäädä Suomeen opettamaan englantia ja japania

Miten anime/manga/japaniharrastuksesi alkoi: Kolmannella luokalla hurahdin Sailor Mooniin ja jäin sille tielle...
Harrastukset: Tietokoneella oleskelu, laulaminen, (toiveissa) cossaaminen ja lolita-pukeutuminen

Lempparit:
Kirjailija: En osaa sanoa
Näyttelijä: Monia, mutta kyllä Takashi Sorimachi oli sangen vakuuttava Eikichi Onizukana
Ohjaaja: Hayao Miyazaki
Kirja: En osaa sanoa
Elokuva: Liikkuva Linna, Henkien Kätkemä, Tokyo Godfathers, NANA
Tv-sarja: Tanssi, jos osaat, Hullut Japanilaiset (Takeshi's Castle), Iron Chef
Anime: Ouran High School Host Club, Naruto
Manga: Kaikan Phrase, Power!!
Animangahahmo: Naruto Uzumaki
Eläin: Kissa, Naali, Delfiini, Kettu
Ruoka: Sushi (erityisesti lohi nigiri), lihamureke (ilmakuivattu tomaatti-fetajuusto -täytteellä), pasta
Juoma: Persikkajäätee, maito
Biisi: "Michiyuki"- Kaori Hikida, "Flavor of Life"- Hikaru Utada, "Cherish"-Ai Otsuka + lukuisa määrä Ayumi Hamasakin kappaleita
Laulaja: Ayumi Hamasaki, Hikaru Utada, Ai Otsuka
Pehmolelu: Pieni armeija-asuinen nallekarhu, jonka isoveli toi kerran tuliaisiksi armeijasta
Urheilulaji: Lentopallo, koripallo, taitoluistelu ja voimistelu (katsottuna)
Jäätelö: Vanilja, erityisesti italialainen
Kouluaine: Matematiikka, musiikki, historia, yhteiskuntaoppi
Tietokonepeli: The Sims 2

Entä mistä et pidä?
- Ikävistä ihmisistä
- Uutisista
- Makeisista

Miten päädyit Anikiin: En muista enää...
Irkkaatko: En (koska en osaa)
Mistä muualta sinut löytää internetistä: Gaiaonlinesta, nimimerkki Kayashi

Tässäpä nämä varmaankin sitten minun osaltani olivat...
On olemassa kolmenlaisia matemaatikkoja: niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät.

Natis

Viesti Kirjoittaja Natis » Su Tammi 04, 2009 02:03

Ikää on 15 vuotta ja olen poika jonka nimi ja asuinpaikka jää tuntemattomaksi tällä. Olen ylipainoinen ja omistan pitkät oranssit hiukset jotka ulottuvat selkään eivätkä ole värjätyt. Silmien väriä en tiedä koska ei ole tullut katsottua peiliin pitkiin aikoihin :lol: Pysyn suurimman osan ajastani sisätiloissa rakkaan tietokoneeni kanssa taikka katson animea ja luen mangaa.

Suurin osa ajastani menee siis: Animeen/Mangaan, tietokoneeseen ja musiikkiin.Musiikkia kuuntelen päivittäin muiden tekemisieni lomassa ainakin noin: 2tuntia ja suurimmillaan varmaankin noin: 4tuntia. Suurimmat intohimoni ovatkin: Manga/Anime, Iron Maiden ja Tietokone (johon käytän muiden mielestä aivan liikaa aikaa ja olen kyllä itsekkin samaa mieltä :roll: )

Olen ujo ja en tykkää liikkua muiden ihmisten seurassa muuten kuin pakollisissa askareissa mutta poikkeuksiakin löytyy kuten esimerkiksi joku konsertti jossa kaikki ovat samalla asialla.

Vaate tyylini on: huppari ja verkkarit joita on kaapissa aina kahdet samallaiset joten kun toiset ovat pesussa niin toiset ovat päällä.

Manga ja Anime harrastukseni alkoi DragonBallin merkeissä pari vuotta sitten ja nykyään suosikki sarjani ovat: Death Note, Elfen Lied, Naruto, Fullmetal Alchemist, Fullmetal Panic!, Gunslinger Girl ja Hellsing.

Olen mielestäni erittäin hyvä: Englannin kielessä, Tietokoneiden parissa sekä osaan olla erittäin kärsivällinen.
Heikkouksiani taas ovat: Sosiaalliset suhteet kuten vaikkapa kaupan kassalla asiointi, Matikka sekä mahani joka sekoaa heti tiukan paikan tullen kuten: kokeet, lääkärissä käynti tai muuten vain tukala tilanne.

Kirjoitan yleensä ISOILLA KIRJAIMILLA paitsi tietenkin täällä koska se ei olisi kovinkaan suotavaa :lol:
Mielestäni olen ikäisiäni paljon järkevämpi enkä ymmärrä kaiken mailman hullutuksia joita ikäisilläni yleensä on. En ole varmaankaan ikinä sanonut yhtäkään kirosanaa enkä varmaankaan tule ikinä sanomaankaan koska kiroilu tuntuu minusta jotenkin kovin vastenmieliseltä ja sillä saa paljon pahaa aikaan.

Enpä keksi mitään muuta tähän hätään jota kirjoittaisin ja tämä on jo pisimpiä kirjoituksia joita olen tehnyt joten olen laiska ja yritän muutenkin mennä sieltä mistä aita on matalin.

Lopuksi laitan kuvat tärkeimmistä asioistani:
Iron Maiden seinäni: http://img232.imageshack.us/img232/2049/maiden.jpg
Vähäiset Mangat ja Animet: http://img160.imageshack.us/img160/5819/12212398.jpg
Viimeksi muokannut Natis, Ke Huhti 29, 2009 17:05. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Engaru

Viesti Kirjoittaja Engaru » Ma Tammi 05, 2009 16:06

Tätä ketjua lukiessa on ilmennyt hyvin samankaltaisia ihmisolentoja kuin minä. :shock:
Ja koska kaikkia varmasti kiinnostaa, kerronpa nyt sitten jotain itsestäni.

Elikkäs, syntyessäni Joensuussa 27.4.1995, sain nimekseni Iida. Siitä voinee päätellä sukupuolen ja vuosiluvusta varmaankin kaikki osaavat laskea iän. Mainittakoon,että on ihan sairaalahenkilökunnan ja hengityskaapin ansiota, että olen nyt täällä ruudun takana. Nimittäin synnyin keskosena kuukautta liian aikaisin, ja keuhkot ei ollu vielä kehittyny tarpeeksi. Ja kaiken lisäksi sain niistä tyhmistä lääkkeistä kuulovamman. Mutta olen sujut sen kanssa. Jep,tosi mielenkiintoista. :roll: Asuin tosiaan Joensuussa kolmevuotiaaksi asti, sitten perheeni muutti (huom. minä muutin myös! :wink: )Suomen toiselle puolelle, Vimpeliin, ja sieltä taas vuoden päästä uudestaan Pohjois-Karjalaan, Lieksaan, jossa elää kituutan vielä tänäkin päivänä. Eli toisin sanoen asun keskellä-ei-mitään, ja sekös rassaa, koska lähin sivistyksellinen paikka on Joensuu 100 kilsan päässä....

Pituutta löytyy hieman yli 170 cm, ja painoa on hiukkasen liikaa. Muita tunnistusmerkkejä on olkapäille yltävät (eivät kasva yhtään pitemmiksi, vaikka kuinka yritän! :( ) ulottuvat sekaisen ruskeat, muutamalla vaaleammalla raidalla varustetut, melkein aina auki olevat hiukset ja silmälasit. Luonne on hyvin sisäänpäinkääntynyt, ainakin koulussa. Kotona ja kavereiden kanssa saatan olla vähän liiankin meluisa... :oops: Yleensä olen myöskin porukan hiljaisin ja "älykkäin" henkilö, jos vain bestikseni ei ole kyseisessä porukassa. Olen myöskin liian kaksimielinen ja pervo, mutta sen kanssa tulee toimeen. Musiikkimakuni on todella laaja, mutta esim. Antti Tuiskua, Ari Koivusta ja Lauri Tähkää en vain voi sietää. Lemppareita kuitenkin on Nightwish ja erinäiset japanilaiset bändit. (Ehkä kuitenkin vain yksittäisen viisut.) Pukeudun yleensä ihan normaaleihin riepuihin (tai vaatteisiin,miten vaan) , eli siis tällaista peruskamaa kaapista löytyy: farkkuja, huppareita, t-paitoja, toppeja. Väriskaala näissä räteissä on seuraava: mustaa-tummaa-valkoista-mustaa. Yksinkertaista.
Harrastan yleensä vain piirtelyä, lukemista ja laulamista, omasta mielestä rääkymistä. (Lauluääneni on omasta (huom. omasta) mielestäni aivan surkea, mutta vastapainoksi muu meneekin sitten nuotilleen oikein.)
Koulutus on tähän mennessä vain ala-aste ja puolet seiskaluokasta. Tarkoitus on mennä lukioon, ja sen jälkeen yliopistoon, todennäköisesti Hesaan, jos vain pääsen sisään....

Yleensä pidän mistä vain eläimistä,mutta oma belgianpaimenkoiramme Dina,joka on uskomattoman villi koulutuksesta huolimatta (jos kuka on tekemisissä belgien kanssa, tietää, mistä puhun) ja suurin osa kissoista (olen allerginen) aiheuttaa kylmiä väreitä. Ja pelkoa. Mutta kyllä minä Dinasta tykkään. Dinan lisäksi meillä on akvaario, missä uiskentelee vaihtelevasti mustamolleja, monneja ja platyja. Joskus myös muita fisuja.

Manga/anime harrastukseni alkoi tammikuussa 2008, eli vuosi sitten. Innostus alkoi Ranma½ ja Inuyashasta (ovat muuten nykyäänkin lemppareiden listalla). Ensimmäinen pokkari,jonka ostin oli Inuyasha 28. Siitä se lähti. Ensimmäinen ostamani anime oli Liikkuva Linna, mutta sitä ennen olin jo nähnyt Henkien Kätkemän monta kertaa.

Mitähän muuta...No,netistä meikäläisen löytää aniki;n lisäksi naruto.fi;stä(Engaru), animelehden sivuilta (Engaru) ja Youtubesta (PrincessTsuyu)... Älkää kysykö, mistä tuo nikki tuli...

Siinä se suurinpiirtein oli.
Viimeksi muokannut Engaru, To Huhti 02, 2009 16:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
One day I will set this right!

Sleepy Dancer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sleepy Dancer » Pe Tammi 09, 2009 20:31

Maaa!
Nimeni on Wic. käytän sitä eniten, mutta tälle foorumille kirjoitin ihan sattumanvareisesti nimimerkikseni Sleepy Dancer. Johtuu varmaan siitä, että siihen aikaan olin aina väsynyt ja sitten välillä tuli yllättäviä pirteyskohtauksia ja hypin seinille. Syntymäaikani on 13.3. 1989 (ja olen vielä ylpeä siitä!) Horoskooppimerkkini on siis kalat! ja kiinalainen merkki on käärme.
Perheeseeni kuuluvat isä, äiti, ukki, pikkusisko ja kaksi kissaa ja me kaikki olemme hulluja. Asumme nyt paikkakunnalla, jonka nimeä en kehtaa kertoa ja luultavasti muutan pian pois täältä. Opiskekin kolme ja puoli vuotta Pesäpallokaupungin lukiossa ja ihan mielenkiintoista oli.
ulkonäköjuttuja:
Hiukseni ovat vaalean punertavat (luonnollinen väri!) ja taipuisat, minulla ei millään pysy otsatukka vaan hiukset kääntyvät itsepäisesti joko sivuille tai ylös. peruskouluajoilla minulla oli pitkät hiukset, mutta lukion aikoina leikkasin ne aina lyhyiksi (ja aika lyhyet ne ovat nytkin.) Silmäni ovat harmaat. (ärsyttää kun kaikki väittävät että minulla on suuret silmät) En ole laiha enkä lihava vaan sopiva ja minulla on kuulemma muotoja. Käytän vain sellaisia vaatteita, jotka tuntuvat mukavilta päällä. Melkein kaikki lempivaatteeni olen löytänyt kirppikseltä. Kun avaan vaatekaappini, hallitseva väri on musta, mutta se johtuu siitä, että pidän mustia vaatteita käytännöllisinä. Farkuista en oikein tykkää vieläkään, mutta käytän usein kaulapantoja (piikeillä tai ilman). Sitten minulla on vielä hattu- ja pupunkorvakokoelma!

"ominaispiirteitä":
Hoen jatkuvasti "Maaa, maa, maaaaa, maaaa...!" Se on taikasana, mutta sopii myös tervehdykseksi, ihmettelyäänteeksi ja innostumisen merkiksi. Olen kiltti ja haastan riitaa ainoastaan unessa tai kännissä. Aika moni pitää minua ujona ja hiljaisena, mutta jos joku kiinnostava ihminen sattuu vastaan, puhun vaikka miten paljon. Minulla oli lukion ajan vakava masennus ja skitsofrenian oireita, mutta kunhan syön lääkkeeni niin olen ihan normaali.

harrastuksia:
Nukun paljon, pelaan vanhoja pelejä tietokoneella ja katselen animea silloin tällöin. Animesarjan valinnassa jonkin pikkujutun pitää herättää huomio, sitten mielenkiinto kasvaa siihen asti, että aloitan sarjan katsomisen. Yleensä yritän katsoa aloittamani sarjat loppuun (olivatpa ne sitten miten vähä-älyisiä tahansa.) Olen myös kiinnostunut sarjakuvista ja kirjastossa selaan sen pienen kirjahyllyn aina läpi. Joskus sieltä löytyy jotain tosi outoa! Tykkään piirtää kaikkia juttuja. Sarjakuva tuntuu luonnollisimmalta ilmaisukeinolta. Voi piirtää kokonaisen tapahtumasarjan, eikä tarvitse keskittyä näpertämään tunneiksi yhtä kuvaa. (Joo, myönnetään: olen ihan surkea värittäjä, enkä osaa vieläkään piirtää tietokoneella!) Joskus saatan tosin tehdä animaatioita paintilla ja niistä tulee tällaisia. Tutkin tällä hetkellä kukkapoikia, vesilapsia ja otakumiehiä. Mutta koska nämä lajit ovat harvinaisia ja tämä paikkakunta on pieni, tutkimukset edistyvät hitaasti. Talvella liikun vähemmän mitä kesällä, koska lempiliikuntaharrastukseni liittyvät kesään.

suosikkeja:
Lempivärini on sininen, koska siitä tulee mieleen vesi. Minulla ei ole erityistä lempiruokaa, mutta inhoan lanttulaatikkoa. Rakastan hedelmiä, varsinkin eksoottisia ja sitten tietysti mansikkakakkua. Koska juon niin paljon teetä, pitää mainita, että suosikkini on vadelmatee (kahvista en tykkää). Ikuiset fanituksen kohteeni ovat Zetsuai 1989 ja Ookiku Furikabutte. Ne tekivät minuun vaikutuksen, sillä ne vetosivat tunteisiini niin voimakkaasti (että aloin itkeä). Pidän huoneeni seinällä outoja tauluja animejulisteita on nyt vain tämä ja tämä, koska puoli vuotta sitten vanhemmat saivat päähänsä, että muuttaisimmme Pesäpallokaupunkiin ja julisteet piti irrottaa kaappien ovista ja seiniltä. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, esim. artisteja ja yhtyeitä: Blonde Redhead, Buck-Tick, RIP SLYME, The Crash, Jenni Vartainen, Titiyo, Irwin Goodman...
Anikissa olen ollut vuoden 2006 alusta asti ja olen kirjoitellut täällä outoja juttuja (ja joskus lukenut vieläkin oudompia). Alunperin olin vain siellä yaoi-puolella, koska en vielä tiennyt anikista, mutta sieltä kautta sitten se löytyi.
Jos luit tämän kaiken, olet HULLU.
"Jättäkää minun Slaine rauhaan!
t: ruma läski akka"

romance

Viesti Kirjoittaja romance » To Tammi 15, 2009 15:29

:*
Viimeksi muokannut romance, Su Marras 28, 2010 03:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

defia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja defia » Pe Tammi 16, 2009 19:54

Hei vaan kaikki, tässä kirjoittelee 4.5.1993 syntynyt, ihmisrotuun kuuluva naispuolinen henkilö, Hennaksikin kutsutaan. Tällähetkellä asuinpaikaksi voi luokitella Lapin keskiosan, missä tulen asumaan vielä seuraavat 3½ vuotta, ja luultavasti tänne päädyn sitten aikuisenkin takaisin.
Minua tuskin tunnistat, mikäli kadulla näet. Omistan mustat/tummanruskeat, noin olkapäille ylettyvät hiukset, jotka pitenevät hiukan takaa eteen (pitikin mennä leikkaamaan) ja ruskeat silmät. Ruumiinrakeenteeltani olen isoluinen(ko?), pituutta löytyy normaalit 164cm ja paksuutta sopivasti. Lävistyksiä löytyy yksi, nenän oikealla puolella sievä (omasta mielestäni ainakin) rengas. Sitten samanpuoleisessa eli oikeassa (itsestäpäin katsottuna siis) korvassa on kaksi korvakorua. Silmälasit ovat silloin tällöin päässä, yleensä elokuviin mennessä ja koulussa tunneilla, mikäli jaksan kaivaa ne repustani. Vaatetustyyli vaihtelee; yleisimmin pukeudun suht normaalisti, farkut/mustat housut ja isohko huppari tai paitapusero kravatin kanssa. Pidän hirveästi niistä bandiitto-huiveista, yleensä sellainen löytyykin joko kaulasta, ranteesta tai otsalta rambo-tyyliin. En yleensä ajattele, ovatko vaatteeni muodinmukaisia, vaan panen päälleni sitä, mikä tuntuu hyvältä. Ja vaikka ainainen passiivinen maailmanpelastaja olenkin, omistan mustat, nahkaiset maiharit (sydän), ja nahkatakistakin olen haaveillut.

Perusluonteeltani olen laiska ja mustasukkainen. Niin pessimistinen kuin olenkin, pyrin löytämään kaikesta jotain hyvää ja yleensä minut tapaakin erittäin iloisena. Saatan vaikuttaa tyhmältä, mutta kaikessa itseriittoisuudessani voinen ilmoittaa, että ihan tumpelo en minäkään ole. Monissa asioissa olen äärilaitaihminen, mikä tulee esiin ajoittain voimakkaana ailahteluna. Reagoin asioihin voimakkaasti, mutta minua häiritsevät ihmiset saavat kiittää härälle ominaista hidasta suuttumista, sillä en koskaan ehdi tulistua ajoissa tehdäkseni kiusaajalle jotain. Kai minua voi pitää osittain myös erittäin rauhantahtoisena. Olen myös ainainen stressaaja ja ahdistuja, mikään asia ei ole liian pieni minulle, jotta voisin vetää siitä kauheat pultit ja asettua nurkkaan hokemaan mantraa silmänaluset mustina.

Olen koulussa, tarkemmin yläasteen yhdeksännellä luokalla. Suunnitelmiini kuuluu käydä ihan tavallinen lukio ja sen jälkeen pyrkiä eläinlääketieteelliseen. Olen ihan pienestä asti haaveillut eläinlääkärin urasta ja viikon tet-jakso eläinlääkärin matkassa vain vahvisti unelmaani. Eläinrakas ihminen siis olen, tällähetkellä kotona asustaa kolme kissaa, Tutu, Toni W. Pouche ja Nana Werneri, sekä kaksi koiraa, Bianca "Pippu" ja Luna.

Animea olen harrastanut jo pienenä pokemonin ja muumien muodossa, mutten sitä silloin erityisemmin ajatellut. Kunnollinen kiinnostus syttyi, kun näin Fullmetal Alchemistin ensimmäisiä jaksoja subilta ja pian innostuin sarjasta niin, että tahdoin välttämättä ostaa mangaakin. Sitä kautta sitten mukaan tulivat muut sarjat, ja ensimmäinen kokonaan katsottu animeni oli muistaakseni "tactics", joka on edelleen yksi suosikkisarjoistani. Omasta hyllystä mangaa ja animea löytyy vasta 67 kappaletta (18.7.2009), koska olen suht. nirso kuitenkin sen suhteen, mitä ostan. Muutamasta sarjasta on osa tai pari tullut herätteenä ostettua, mutta nyt harmittaa.

Muita harrastuksiani ovat laskettelu, taiji, piirtäminen, kitara ja basso ja salilla käyminen. Ratsastin reilut 6 vuotta ja kilpailinkin seuratasolla, mutta sitten vakiotallin tuntipollet myytiin ja tuntitoiminta pieneni siinämäärin, että innostus meni. Nykyisin täällä ei siis ole lähes minkäänlaisia resursseja ratsastukseen, mikä ottaakin pannuun ja pahasti.
Noiden harrastusteni lisäksi tahtoisin alkaa harrastamaan enemmän cosplayta. Tällähetkellä onkin kaksi asua suunnitteilla ja yksi, hyvin pienimuotoinen tosin, jo tehty ja conissa esitelty.

Lempiasiani voisin kätevästi listata:
Kirjailija: Paha.. sanotaan nyt että John Irving, Isabel Allende, Garth Nix ja J.K. Rowling
Näyttelijä: Hm.. Johnny Depp, Jennifer Beals, Katherine Moenning, Heath Ledger (r.i.p : <).. Miksei tule koskaan mitään mieleen kun pitäisi?`
Ohjaaja: Tim Burton
Kirja: Sabriel, Henkien talo, Garpin maailma.. Olen mie oikeasti enemmän lukenu!? Ei muista..?
Elokuva: Brokeback Mountain, HP :t, LotR -trilogia, Burn after reading, Henkien kätkemä, Kill Bill vol. 2 (pitäs ykkönenki nähä)
Tv-sarja: L-koodi, House, Täydelliset naiset, Ruma Betty, Simpsonit, MadTV, Pikku-Britannia.
Anime: Naruto, Azumanga daioh, Tactics, Higurashi, Lucky Star
Manga: Naruto, Bleach, Yotsuba&!, Azumanga daioh, Tactics, Fullmetal alchemist
Animangahahmo: Barry the Chopper ja Rock Lee.
Eläin: Kissa
Ruoka: Lasagne ja/tai spagetti ja tomaattijauhelihakastike
Juoma: Kaakao
Karkki: Suklaiset jutut on kivoja. Tai Malaco Trulyt.
Bändi: Apulanta (sydän), Nickelback, RHCP, PotF, Maximum the Hormone, Zen Café
Biisi: Monia, monia. mm. Bikini sports ponchin, Kirous, Tuhka ja veri jnejne.
Laulaja: September ehkä? Ei oikeen ole tullut vielä vastaan mitään erityisen mahtavaa.
Pehmolelu: Puppeli : > Mutta pidän minä muistakin pehmoleluista, tietysti.
Urheilulaji: Ratsastus
Jäätelö: Minttusuklaa
Kakkubuffetti: Lolol.
Kouluaine: Kuvis
Fyysikko: Ohm ja Newton
Tietokonepeli: World of Warcraft

Mistä en pidä. Mistään. Jos listaisin kaiken, koko foorumi kaatuisi. Ailahtelevaisuuteni ansiosta onnistun vihaamaan kaikkea ja seuraavassa hetkessä en mitään. On tietysti muutamia asioita, joita en koskaan siedä, mm. kaikenlainen rasismi, sovinismi, selkäänpuukottaminen, pe*seennuolenta, koirien/kissojen luskuttaminen (älä kysy), epäoikeudenmukaisuus...

Anikiin päädyin, kun etsin joskus cossattavaa sieltä hiusvärilistasta. Huomasin täällä olevan ihan mielenkiintoisia aiheita ja pitkäaikaisen selailun jälkeen lopulta vaivauduin kirjautumaan.
Irkkausta en harrasta, mutta netistä minut löytää helpoiten koko naruto.fi :stä nickillä Defia, hevoset.comista nickillä Ohdake tai deviantartista, Defia sielläkin. Kotisivuja ei kunnollisia ole, pieniä erinäisiä kyllä, mutta linkkejä ette saa.

Hehee, en anna kuvaa! En harrasta itseni valokuvaamista.
Viimeksi muokannut defia, La Heinä 18, 2009 18:56. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
I'm pushing an elephant up the stairs.
Deviantart || Pukuleikkiä

Thaki

Viesti Kirjoittaja Thaki » Pe Tammi 16, 2009 21:56

Hoo! Heippa vaan kaikille. Olen tämmöinen -93 (tarkalleen 20.04.93) vuonna syntynyt miehen alku lapista ja tarkalleen Sodankylä nimisestä kylästä, jossa pysyn vielä lukio ajan ja sitten suuntaan melkeimpä varmasti Tampereelle. Tunnistat minut ehkä kadulla isosta koostani (190cm pituus), ruskeista hiuksista ja omaperäisestä luonteestani. Pukeudun yleensä trendin mukaan, eli jokin raita yms. huppari tai paita päällä ja farkut tai college housut jalassa.

Olen tällä hetkellä 9lk ja ensi syksynä olisi tarkoitus lukioon suunnata mutta olen niin vaihtelevaa sorttia että se saattaa vielä vaihtua moneen kertaan tämän 2kk aikana : DD Pidän kyllä koulun käynnistä ja lempiaineita ovat ainakin liikunta, kuvis ja tämän hetkinen matikka (trigonometria <3). Mutta vaikka pidän koulusta, joka aamu tuntuu siltä (varsinkin 8.00 aamuina) että koko koulun saisi polttaa maantasalle. Vapaa-ajalla istun yleensä kotona piirtämässä, pelaamassa Nintendo DS:ssä tai istun koneella. Harrastan tiistaisin kuvista, keskiviikkoisin isoiskoulutusta ja joka viikko (yritän) käyn salilla ainakin kerran. Koiran kanssa tulee myös värkättyä aika paljon. Ainiin! Ja cosplay on uusi harrastus vaikka yhtään pukua ei ole vielä valmiina.

Luonteeltani olen siis omalaatuinen, niin kuin aikaisemmin sanoinkin. Mielialani saattaa muuttua milloin vain, missä vain. Voin siis yhtenä välituntina olla iloinen ja toisena täysi angst. Yleensä kuitenkin vähän hullu ja muutenkin sekopäinen. Olen oikeasti fiksu/viisas/ajatteleva, mutta ei sitä varmasti yleensä usko, koska teen kaikki ajattelematta ensin. Joskus kaverit saattavat käskeä minut jopa nurkkaan istumaan, kun juttuni menevät liian yli ;_;

Animeen tutustuin jo pienenä Pokemonin, Digimonin, Beybladen ja Hopeanuolen parissa, mutta eihän sitä silloin tajunnut, että ne jotain animea ovat. Todellinen Anime/Manga harrastus alkoi vasta 2008 vuoden alussa Naruton parissa. Sen jälkeen alkoivat muut animet/mangat, kuten Bleach, KH, Weed ja FMA. Hyllystä löytyy A/M tällä hetkellä 44kpl (kilpailen Defian kanssa yksipuolisesti : DD). Coneissa en ole vielä kertaakaan käynyt mutta tänä vuonna ainakin Kitaconiin ja Animeconiin menen Bleach ja Naruto cosseissa.

Pistämpä tuollaisen jännän listan kun Defiakin : )
Kirjailija: En lue paljonkaan, mutta suosikki on kuitenkin Perillisen kirjoittaja Christopher Paolini.
Näyttelijä: Ei tuli kukaan mieleen.
Ohjaaja: Kuin myös.
Kirja: Eragon, Esikoinen, Harry Potterit.
Elokuva: Tota tota.. Naruto elokuvat ja kaikki komediat
Tv-sarja: Simpsonit, MadTV, Frendit, Heroes, BB
Anime: Naruto, Bleach, Hopeanuoli/Weed
Manga: Naruto, Bleach, Fullmetal alchemist, KH, DN
Animangahahmo: Naruto, Kiba, Kakashi, Ichigo, Kai Veljekset, Sora, Axel, Riku...
Eläin: Koira
Ruoka: Hmm.. Äidin tekemät pinaattilätyt <3
Juoma: Jouluomena limsa <3 Ja juissit.
Karkki: Pantterit, Toffeet, Suklaat.
Bändi: Apulanta!!! Aqua Timez !!
Biisi: Shabondama Days, Scenario, Kuuton kappaleet.
Laulaja: Toni Wirtanen :3
Pehmolelu: Ööh : DD Vanha koira pehmoleluni on kyllä ihana <3
Urheilulaji: Lentopallo, Jalkapallo
Jäätelö: Mansikka
Kakkubuffetti: ..
Kouluaine: Kuvis, Matikka, Liikunta
Fyysikko: ..
Tietokonepeli: World of Warcraft

En pidä ihmisestä jotka esittävät jotain mitä eivät todellakaan ole ja muutenkin sellaisista jotka ärsyttävät tahallaan ja näkevät maailman niin, että siinä ei olisi mitään hyvää. Aina pitää muistaa kaverit :3

Anikiin päädyin 16.1.09, kun ystäväni (Defia) näytti linkkiä jossa puhuttiin Kitaconista. Sitten päätin heti kirjautua. Minut voit löytää netistä pkmn.fi foorumilla Dark-Umbreon nimellä, Naruto.fi Thakasi nimellä, Devianartissa Thaki nimellä ja, öö.. no aina kun näet jollain suomalaisella foorumilla (joka vähinkään liittyy animeen/mangaan) nimen Thaki, se olen minä : DD Ainiin! Facebookissa minut myös löytää ja tässä linkkii FB profiiliin josta näkee myös kuvan:
http://www.facebook.com/home.php#/profi ... ef=profile

Siinäpä oli :3

ja

Viesti Kirjoittaja ja » Ti Tammi 20, 2009 18:05

Hejssan ihmiset :D

Nimeni on siis Johanna,
mutta meikä tunnetaan täällä netissä myäs ja'na. ;3
Olen 13-vuotias ja Orimattilasta.
Täytän ensikuun (helmikuussa) 14. päivä 15.
Käyn näillä hetkin luokkaa 7b jokivarren koulussa. ^^
Horoskooppini on vesimies, no sen näkee syntymäpäivän paikastakin.

Omaan kaksi lemmikkiä, koiran ja kanin, uroksia molemmat, roope ja 'nimetön' (ei siis omista nimeä). Saamme noin kuukauden päästä narttupennun, samanrotuisen kun Roopen, elikkä he ovat kääpiövillakoiria. Kani on kääpiöluppa.

Olen kiinnostunut animesta ja mangasta sun muusta Japaniin liittyvästä jo pitkään, noin kolme vuotta. Plen nettiroolipeluri, kolmen vuoden kokemus. Nykyään ropettelen Colordogissa, Diamondionissa, Roxetassa ja monissa muissakin ropeissa.

Ensimmäinen manga mitä luin, oli Ranma½, sitten tulivat suunnilleen aikajärjestyksessä ne mitä luin. Inuyasha, Salapoliisi conan. Nämä kolme olivat ensimmäiset mangat/animet mitkä tiesin. Toki Muumit rulettaa vieläkin. Listaan alas myös animeita ja mangoja sekaisin, mitä olen katsonut tai lukenut. eivät missään kummoisessa järjestyksessä.

[spoiler]Ranma½
Inuyasha
Salapoliisi Conan
Sailor Moon
Dragonball /z/gz
Hopeanuoli/GNB
Weed
Nana
Strawberry Panic
Hamtaro
Pokemon
Digimon
Steel Angel Kurumi
Oh! My goddes
Naruto
Chobits
Loveless
Love Hina
Azumanga Daioh
Ouran High School Host Club
Candy Candy
Hello lady Lin
Card Captor Sakura
Tokyo Mew Mew
Rave
.Hack
Muumit
Power
Dream Kiss
Kill me, kiss me
Death Note
Chrono Crusade
Mermaid Melody Pichi Pichi Pich
Beyblade
Kamikaze Kaitou Jeanne
Time Stranger Kyoko
Full Moon wo Sagashite
Full Metal Alchemist
Fushigi yuugi
Melancholy of Haruhi Suzumiya
D.N. Angel
Trinity Blood
Horoskooppimysteerit
Fruits Basket
Kimagure Orange Road
Damekko Doubutsu
Tokimeki memorial[/spoiler]

Meikäläinen on muutenkin kiinnostunut kaikesta animeen/mangaan/Japaniin liittyvistä asioista, niin varmaan arvelette jo hullusta luonteestakin jotain. 8D

Käyn Lahdessa, siellä Vapaudenkadulla sijaitsevalla Hurinassa (Bakanoiden kokoontumispaikka), niin että jos haluatte tavata niin mietitään jotain lauantaita. :3
Viimeksi muokannut Hoothoot, Ti Tammi 20, 2009 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Kielioppia siistitty (kiinnitä erityisesti huomiota isoihin alkukirjaimiin!) ja ylipitkä listaus laitettu spoilertagien alle.

Hoothoot
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hoothoot » Ti Tammi 20, 2009 20:23

Nyaa kaikki! ^__^

Olen 20-vuotias (syntynyt armon vuonna 1988) tyttölapsi täältä etelästä, läheltä Helsinkiä. Tarkempi asuinpaikka näkyy avatarini alla (se on joko oikealla tai vasemmalla - riippuen siitä mitä ulkoasua käytätte. Minulla se on oikealla, koska käytän Prosilveriä, joka on ihan paras!). Oikea nimeni alkaa H:lla ja moni tietää sen, mutta koska tahdon säilyttää jonkun anonymiteetin, voitte kutsua minua ihan vain Hootiksi. Nihao nya. ^^;; Niin kaikki tekevät (paitsi ne, joihin tutustuin ennen nikkiä tai ne, joilla on erityinen syy kutsua minulla oikealla nimelläni). Opiskelen insinööriksi (sellaiseksi, joka heiluttaa ruoskaa/piiskaa rakennustyömailla ja pomottaa miehiä) ja minusta tulee isona rikas hikikomori. ^_____^

Ulkonäköni on todella tavallinen, paitsi jossain ernukasassa, jossa erotun taatusti, koska näytän ihan tavalliselta. ;;_;; Hiukseni eivät ole neonpinkit (kamalaa!) eikä niissä ole kiloa lakkaa enkä käytä emolaseja, ruutu/raitapaitoja tai pillifarkkuja (miten niissä voi kävellä ilman että näyttää ankalta?) vaan ihan tavallisia vaatteita (jostain Lindexistä tai Japanista, koska olen osa-aikalolita, mutta en sellainen radioaktiivinen pinkki kermakakku, hyi). Nyaahahahaaaaa! Hiuksista ja ulkonäöstä voisin toki mainita sen, että minulla luonnollisesti on hiukset ja silmät ja käytän vielä silmälasejakin (jos en käytä, kävelen päin seinää). Olen aika lyhyt ja pienikokoinen (shota/loli) ja luulenpa, että moni luulisi minua aika paljon nuoremmaksi kuin mitä oikeasti olen. Uguuu~ Strategisia mittojani en kerro, koska olen kamala ihminen eikä kukaan ole kiinnostunut niistä (yksäriä, jos oikeasti kiinnostaa, ahihihiii! Olen niiiiiin ettsi niinQ ecchi, tajuatteko?!).
Luonteeltani olen aika hiljainen ja vähän ujo, mutta kavereiden kanssa olen tosi Qaqsimielinen, pervo ja ZeGoh ja kerron tosi jaajoja juttuja… Enpäs olekaan, tuollainen vain on se geneerinen luonne-esittely, joille aina naureskelen. Oikeasti olen aika ärsyttävä, kamalan nipo, liian perfektionistinen ja kaikinpuolin inhottava ihminen. Teeheeee. :3 Haluaisin olla ~*uniikki lumi_hiutale*~, mutten vielä ole onnistunut tavoitteessani.

Vihaan muuten hymiöitä (palloja ja noita viivahymiöitä, jos niitä on jokaisessa lauseessa), turhia kielioppivirheitä (isot alkukirjaimet ovat muotia), välimerkkien liikakäyttöä (se on !, ei !!!!!!!!), höhliä ääniefektejä keskellä lauseita (muuu, owoooooo, nyaaaarph) ja ihmisiä, jotka korvaavat pisteet hymiöillä (PISTE =/=HYMIÖ, PISTE=PISTE). Suhtaudun negatiivisesti myös onelinereihin, listauksiin ja siihen että joku käyttää sanoja “omata“, “niimpä“, “erinlainen“ tai “kumpa“ (tai omistaa, kun se on väärässä yhteydessä). Sensuroikaa ne teksteistänne tai kärsikää raivostani! Inhoan myös sitä, kun kaikki sanovat “Tämä on vain mielipiteeni.” Kenen muun mielipide se olisi, jos itse kirjoitatte sen viesteihinne? Äitinne? Serkkunne? Naapurinne koiran?

Harrastan animea ja mangaa (no wow), cosplayta ja jollain tasolla animefigujen keräämistä. Lempianimeni/-mangani ja muut triviaalitiedot voitte lukea MyAnimeLististä, josta löydyn samalla nikillä (tai signature).
Pidän lukemisesta, matematiikasta, juustosta, pehmoleluista, halityynystäni (oi Sunohara) ja kirkkaista talvipäivistä, jotka saan viettää yksin. En pidä ihmisistä, kesästä enkä ompelusta, mutta kun cosplay on mitä on, sitä on pakko harrastaa.

Anikiin päädyin neljä ja puoli vuotta sitten, hieman ennen Jyväskylän Animeconia (‘04) ja saman vuoden syksyllä päätin jäädä asumaan. Viihdyn täällä varsin hyvin, enkä ole lähtemässä hetkeen, joten kestäkää minua tai olkaa kestämättä.
Irkistä voitte löytää minut samalla nikillä, joskaan en irkkaa mainittavan paljon. Kun irkkaan, olen pääasiallisesti Desuconin kanavalla ja joskus b2ircissä, Kuman kanavalla. Galtsupööstä löydyn samalla nikillä, mutta siellä on vain yksi kuva, jossa horoilen.

Ei muuta, desu~n!

Ps. Jos joku muokkaan tämän viestin kieliasua, lupaan syödä muokkaajan. Ellei muokkaajana ole minä itse, kuten tässä tapauksessa.
Cosplay on tapa elää, koska ilman sitä ei ole elämää.

Orange and fuzzy is FOE!

Rampe

Viesti Kirjoittaja Rampe » To Tammi 22, 2009 00:58

Nimi: Rami
Nimimerkit: Rampe, Raven
Syntymäaika: 31.12.1992
Sukupuoli: Mies
Asuinpaikka: Kouvola
Siviilisääty: Sinkku

Tuntomerkit: Ruskeat olkapäille asti kasvatetut hiukset, joille ei ole koskaan tehty mitään erikoisempaa säätöä. 177,5 cm pitkä, sinivihreät silmät, käytän aina vihreitä vaatteita (tätä viestiä kirjoittaessa minulla on vihreät housut, t-paita ja huppari : D)

Millainen olet luonteeltasi: Olen sosiaalinen, toisin kuin pari vuotta takaperin. Minulta tulee lähes koko ajan huumoripohjaista juttua ja ainakin kaverit ovat siitä pitäneet. Ystävystyn muiden kanssa kaikkein parhaiten, jos meillä on jokin yhdistävä tekijä, esimerkiksi harrastus.

Oletko koulussa vai töissä: Kauppiksessa, ensimmäisen vuoden datanomi
Mikä sinusta tulee isona: Media-alan osaajaa, videoiden säätöä ja kuvien muokkausta
Miten anime/manga/japaniharrastuksesi alkoi: Siskoni innostui pari vuotta sitten kyseisistä asioista, se tarttui.

Animet joita katsot/olet katsonut: Naruto, FMA, School Rumble, Love Hina, Lucky Star, Tales of the Abyss
Mangat mitä luet/olet lukenut: Naruto, FMA, Yotsuba&!, Rave
Harrastukset: Keilaus, tennis, kuvien muokkaus, videoiden tekeminen, manga, anime, j-rock/pop, videopelit...

Lempparit:

Näyttelijät: Jim Carrey, Jope Ruonansuu
Elokuva: FMA Conqueror of Shamballa, Duudsonit, YESman
Tv-sarja: Simpsonit, Salatut elämät, Duudsonit
Väri: Vihreä
Animangahahmot: Naruto, Luke, Hinata
Bändit: Bumb of Chicken, Aya Hirano, Day After Tomorrow, Asian Kung-Fu Generation, misono
Pelit: Tales of Symphonia, Fire Emblem

En pidä:

- Kauhusta
- Kovistelijoista ._.
- Koirista
Jaahas, Kolme Kovaa Koota

Vähän on sellainen tunne että olen ainoa koko Kouvolan alueella siskoni lisäksi, joka on kiinnostunut animesta, mangasta, j-rockista/popista, JRPG:stä ymsymsyms.

Yuure

Viesti Kirjoittaja Yuure » Su Helmi 01, 2009 22:56

Nimi: Reetta (Repe, Tetris, Hisamuti, Retku, RenRen)
Syntymävuosi: 1990
Horoskooppimerkki: Vaaka, Hevonen
Veriryhmä: B
Asuinpaikka: Lappi
Sinkku

Animangaharrastukseni alkoi tiedostomattomasti ala-asteella kun näin ruotsin kanavalta Sailor Moonia. Sitä intoa kasvatti Pokémon, Digimon yms. Aloitin tietoisesti harrastukseni ylä-asteella kun ostin ensimmäisen Dragonball-pokkarini. Siitä se sitten lähti.

Olen tämmöinen entinen kaupunkilainen, joka päätti sitten muuttaa maalle yläasteen jälkeen. Ja kaiken lisäksi pidän maaseudusta enemmän kuin kaupungista. Outoa eikö? Mie olen luonteeltani hyvin perussuomalainen eli olen ujo, mutta rehellinen ja melko suora. Ystävien seurassa rohkistun ja olen hyvin ulospäinsuuntautunut. Omistan hyvän huumoritajun (vähän pervon sellaisen) ja vedän vitsiä aika usein. Luonteeni erikoispiirteisiin kuuluu asiakohtainen laiskuus, eli olen laiska jos joudun tekemään asioita joista en pidä ja toisinpäin. Olen myös yöihmisiä, joten tykkään valvoa myöhään ja vihaan aamulla aikaisin heräämistä. Taivuttelen usein murrettani äärirajoille, joten ylimääräisiä vokaaleja luiskahtaa välillä puhuessani väärille urille. Miua eniten animangahamoista muistuttaisi Naruto Uzumaki. Ai niin olen ärrävikainen, ja se haittaa minua tippaakaan! 8D

Omaan siniharmaat silmät ja vaaleat, pitkähköt hiukset otsatukalla. Naamani vakiovarustuksiin kuuluu ruskeat leveäsankaiset silmälasit. Olen lyhyt, pituudeltani juuri alle 160 cm. Pidän usein lyhyitä hameita ja mekkoja yhditettynä outojen värisiin sukkahousuihin.

Nimimerkkini tulee japanin sanasta yuurei, joka tarkoittaa kummitusta. Yuuren valitsin sen takia, koska olen hyvin kalpea.

Harrastuksiini voi laskea mangan, länsimäisen sarjakuvan ja kirjojen lukemisen (fantasia, dekkari) ja animen, satunnaisten remonttiohjelmien ja Lostin katsomisen. Harrastan myös ratsastusta (n.5 vuotta) ja puuhaan omien kissojen parissa. Pelaan aika usein GBAlla ja koneella Sims2sta. Piirrän melko usein.

Usein suustani kuulee:
-No voi (sarkastisena tai välinpitämättömänä)
-Oho
-Täh? (omaan huonon kuulon)

Pidän:
-Suklaasta
-Romantiikasta
-Luonnosta
-Vieraista kulttuureista
-matkailusta
-vieraista kielistä
-oranssista ja sinisestä
-eläimistä

Vihaan:
-Ötököitä
-aikaisin heräämistä
-kylmää
-stressiä
-ihmisiä, jotka arvioivat toisia vain ulkonäön perusteella tai niitä jotka hylkäävät ystävänsä
"Did you seriously just stamp your foot? I thought girls only did that on TV"--Jacon Black

neo-shaman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja neo-shaman » To Helmi 05, 2009 20:52

~ NEO ~

Kuva

STATS
sijainti: Vantaa
mitat: 152cm/40kg | 82-66–80
sexuaalinen suuntaus: pansexuaali / onanisti
poliittinen suuntaus: punavihrä vasuri, Vasemmistonuorten jäsen
bongaa neo näillä tuntomerkeillä:
erittäin lyhyt ja pienikokoinen, kalpea, irokeesi, aurinkolasit, yleensä paljon kasseja, laukkuja ja nyssäköitä, iPod.
bongaa neo keikoilla:
moshaan ja karjun

Olen siis 15-vuotias koululainen Etelä-Suomesta pääkaupunkiseudun nurkalta.
Minut voi bongata netistä tällä samalla nimimerkillä mm. seuraavista paikoista: gootti.net, Lepakkoluola, Schatten, Japsirokki, Kupoli, Enfant Terrible, KVAAK, MySpace, last.fm… Perusfoorumoinnin lomassa tulee myös moderoitua kahta foorumia.

Olen epägeneerinen nörtti.
Koomaan koneen ääressä kaiken ajan, jota en vietä joko koulussa, tuijottamassa elokuvia, hiplailemassa sarjakuviani ja käpristyneitä kirjoja, pelaamassa konsoleita [GameBoy Color<3], piirtämässä tai puhkikuluta äänilevyjä.
Nörtteilyn lomassa olen kuitenkin ulospäin suuntautunut, aktiivinen ja kohtalaisen suulas sattuessani sille päälle.

Jos olen ulkomaailmassa, olen joko keikalla, kirjastossa, miittissä tai julkisessa kulkuneuvossa, joita tulee käytettyä jotta siirtyisin luontevasti paikasta a paikkaan b, sekä huvittelumuodossa.

Musiikki on kaikista suurin intohimoni, ja kuuntelen kaikenlaista motownista grungeen ja gospelista crust punkiin. Ainoat musiikintyylilajit, joihin olen tähän asti törmännyt ja joista en pidä, on fuusio- ja free –tyylinen jazz ja reggae. Pidän tosin skasta.
Eniten tulee kuunneltua kuitenkin 80-luvulta musiikkia, goottirockin, post-punkin ja new-waven muodossa.

Koulun lisäksi olen kausittain töissä levykaupoissa ja sekalaisissa hanttihommissa, ja opiskelen kansanopistoissa ja Helsingin avoimessa yliopistossa lomillani minua kiinnostavia aiheita [kieliä, kulttuuria].

Kotisivu:blogi x MySpace

~ kaikenlaisia lemppareita ~
kirjailija: George Orwell
näyttelijä: Edward Norton
ohjaaja: Wener Herzog, Tim Burton
kirja: 1984 [George Orwell]
elokuva: Nosferatu eine Symphonie des Grauens | Nosferatu the Vampyre
TV-Sarja: Monty Python’s Flying Circus
anime: Neon Genesis Evangelion
manga: Akira
animangahahmo: Rosiel [Kaori Yuki: Angel Sanctuary]
ruoka: kung po kanaa
juoma: kahvi
matkailukohde: Lontoo, Brysseli
kouluaine: kielet [ENG, SVE, FRA, JPN, FIN], elämänkatsomustieto, historia
peli: Age of Empires II
brändi: Heavenly Circus
urheilulaji: thainyrkkeily

Leonhart
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Leonhart » Pe Helmi 06, 2009 15:33

Kiitokset kakusta, vapaapäivinä näitä onkin kiva kirjoitella.

Eli ellette jo tienneet, nimi on Urho, saatte kutsua Urskiksi, Ugeksi, Ugdiksi (tuosta saa tarkemmin tietoa kun kysyy) tai miksikä haluaa, vastaan tosin kutsuttaessa paremmin mikäli käytätte mainitsemiani esimerkkejä. Nimestäkin päätellen miespuolinen, syntynyt olen kesäkuussa 1988 Forssassa, josta perheemme muutti aikanaan Joroisiin, jossa vieläkin asustelen. Asumismuoto on avoliitto, karvaisia lapsia kolme, kaksi koiraa ja kissa, joista esittelyä täällä.

Jos sattuu hengaamaan Teh Joroinen -suurkaupungin megalomaanisessa keskustassa, minut voi bongata yleensä mustiin pukeutuneena, kylmempinä aikoina päälläni on musta nilkkapituinen villakangastakki, muuten ihan vain jotakin mustilta kauluspaidoilta näyttävää on ylläni reisitaskuhousujen yms. kera.
Hiusten väri on luonnostaan sellainen ruskea, ei vaalea eikä tumma, ehkä hiukan vaaleanharmaan puoleen kallistuva maantien väri. Tällä hetkellä se on tosin mustansininen/sinimusta, mutta haalistuu takaisin originaaliin hyvää vauhtia. Pituutta on ehkä juuri ja juuri 175 senttiä ja paino heittelee jossain 60 ja 65 kg:n välimaastossa.
Erityistuntomerkkinä mainittakoon aina kaulassa roikkuva Griever-kaulakoru, jollaista Squall Leonhart Final Fantasy VIII:ssä pitää. Nähty usein mustien aurinkolasien takana.

Avoin pyrin aina olemaan, luonteeni osuu aika hyvin yksiin jos uskoo horoskooppeihin. Tyypillisenä kaksosena olen huomionhakuinen, toisinaan äänekäs, omasta mielestäni fiksu ja filmaattinen. Rakastan näyttelemistä, kirjoittamista, lukemista ja cosplayta, joten voisin sanoa olevani jollain asteella taiteellinen luonne. Kiltti olen, välitän kovasti lähimmistäni. Omatuntoni soimaa minua jatkuvasti kaikenlaisesta, välillä melkein luulen ettei se ole edes omatuntoni, vaan aivan kokonaan eri puoli omasta itsestäni, ken tietää.

Valmistuin keväällä 2007 Joroisten lukiosta ja siitä lähtien olen tehnyt hajanaisia pätkätöitä, suorittanut juuri loppuneen siviilipalveluksen (jesh!) sekä koittanut hakea jos jonkinlaisiin kouluihin. Ehdinpä yhdessä välissä asua hetken Jyväskylässäkin.
Tällä hetkellä etsin taas töitä, taitaapi tuo marketin kassa kovasti kutsua.
Isona minusta tulee kuitenkin kirjastovirkailija tai kirjastonhoitaja, se on sataprosenttisen varma.

Satunnaisen animen katselun sekä vähälle jääneen mangojen lueskelun ohessa kirjoitan aktiivisesti, luen paljon, katson telkkua ja korruptoin mieltäni Interwebsin ihmeellisessä maailmassa. Pyöräilen kun siihen pystyn (lumen ainoa huono puoli: ei voi bikettää kaatumatta) sekä sulkapalloilen joka sunnuntai. Torstai-iltaisin heilun tämän kevään kansalaisopiston puupiirissä, jossa väsään tämänhetkisiä cosplay-proppejani. Muuten olen vaan, pelaan konsoleilla ja tietokoneella tai harrastelen jotain satunnaista koirien ja kissan kanssa. Pidän itämaisista kamppailulajeista sekä miekoista ja miekkailusta, joita itse harjoittelen hyvin amatöörimäisesti omissa oloissani. Tae Kwon Do:ssa olen joskus ihan käynytkin.

Lempikirjailijoitani ovat ehdottomasti Johanna Sinisalo, Kari Hotakainen, Neil Gaiman, J.R.R. Tolkien ja aikas monet muut. Näyttelijöistä parhaimpia mielestäni ovat Johnny Depp, Christian Bale, Michael Caine, Elijah Wood, Cillian Murphy, Heath Ledger, Kate Winslet, Nicole Kidman...you get the picture.
Suosikkileffojani ovat mm. Batman Begins sekä The Dark Knight, Lord of the Rings -trilogia, 28 päivää myöhemmmin, The Prestige, Painajainen ennen joulua, Corpse Bride, Tim Burtonin Batman, Liikkuva Linna, The Matrix ja monet muut, joita en vain jaksa luetella.
Tällä hetkellä lempianimeni on Devil May Cry, mangana joko Naruto tai D.N.Angel.
Universumin parhaaksi yhtyeeksi julistan täten The Black Magesin, joka soittaa FF-rockimiksauksia mm. itse säveltäjä Nobuo Uematsun voimin. Muuta minulle tärkeää musiikkia progressiviinen sekä alternative rock, kuuntelen tosin myös jopa räppiä, speed metallia, pop-rockia, ska:ta, new agea ja ennen kaikkea elokuvien ja pelien soundtrackeja, joista löytyy aivan kaikkea.
Rakastan eläimiä, eritoten koiria, kissoja ja lepakoita.
Lempiruokiini kuuluu kana sekä karjalanpaisti ja italialaiset ruoat. Niiden kanssa juon mieluiten maitoa, kaakaota, 7upia, Mountain Dewiä tai Vip Exoticiä.
Jatkanko? En.

En pidä hännystelijöistä, en etuilijoista, en siitä kun jäätelöä tai muuta syötävää tippuu vaatteille, poliitikoistakaan en pidä. Eritoten vihaan sitä, kun minulle kuuluvat asiat hajoavat, ne hajotetaan tai hävitetään tai muuten turmellaan. Samoin vihaan saksalaisilla tuontiautoilla ajavia keski-ikäisiä kaljamahoja, joiden hienoissa autoissa ei selvästikään ole toimivaa vilkkukapulaa. Onpas hienoja autoja todellakin.
Itse ajan sähäkän vihreällä Renault Mégane Coupella vuosimalllia '01, 1.6 16V. Olen hyvin tietoinen, että parhaat ranskalaiset saa edelleen nakkikioskilta, mutta paremman ajokin hankin sitten kun tarvetta tulee ja sitten kun olen rikas ja kuuluisa.

Olen absolutisti, en juo enkä polta, mutta en saarnaa toisten juomatavoista, ellei makaa ojan pohjalla pussikaljan kanssa.

Anikin löysin kesällä 2007 etsiessäni lisää tietoa cosplaysta. Olin juuri penkkareillani pukeutunut Squalliksi ja olin lukenut Final Fantasy Finlandin sivuilla joskus Animecon-nimisestä tapahtumasta, joka järjestettiin tuolloin Jyväskylässä. Cosplay.fi -sivu aukesi Googlen avulla ja löysinkin sitten tieni tänne. Nyt en irti lähde kulumallakaan. (Moderaattorit ja heidän toimivaltansa ovatkin sitten asia erikseen.)
Ne, jotka haluavat tietää enemmän siitä, millainen olen cosplayaajana, lukekoot tämän.

Ei, en ole onnistunut lukuisista yrityksistä huolimatta ujuttamaan itseäni ircin pariin, en vain osaa.

Internetistä minut voi bongata useastakin paikasta.
Minulla on kotisivut, joilla on linkkilista muihin minuun liittyviin sivuihin.
Olen siis Facebookissa, IRC-Galleriassa (nickillä [Squall], suora linkittäminen ei noiden nickissäni olevien hakasulkeiden vuoksi toimi, kokeilkaa linkkilistan kautta), Cosplay.comissa sekä DeviantArtissa.

Siinä olen minä pähkinänkuoressa, ne jotka haluavat tietää minusta lisää joko tuntevat minut jo tai tietävät mitä kautta minut löytävät.

KuvaKuva
Viimeksi muokannut Leonhart, To Elo 13, 2009 11:41. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Visual Gay's FFFight Champion 2009
Visual Gay's FFFight Champion 2010
Kotisivuni: Renzokuken Cosplay
Cosplay.com-profiilini: Cosplay.com

I don't want to write just to have some critics analysing my work.
-I just want to tell people stories.

Jagdpanther

Viesti Kirjoittaja Jagdpanther » Su Helmi 08, 2009 20:05

Nonniin, jos sitä jotain viitsisi tänne laittaa

Eli tämmöinen epäsosiaalinen heppu käyttäjänimeltään Jagdpanther (ennaltamainitsemattomista syistä oikeaa nimeä en mainitse) Pohjois-Pohjanmaalta Limingasta, syntynyt syyskuussa 1990. Minut voi bongata ainakin IRC-galleriasta samalla nickillä.

Hiukset ruskea tai joku senkaltainen, silmät ruskeat, vaatetus on kärppälippis, Dimextakki ja farkut aina jossain käydessäni, kotona sitten farkut vaihtuu ferkkareihin.

Tulevana keväänä tarkoitus olisi valmistua rahtariksi, mutta olen alkanut jostain syystä hitusen verran epäilemaan tuota hommaa. Ja kuten satuin jo aiemmin mainitsemaan, olen melko huono keksimään jutuntynkää ihmisten kanssa, mutta tietyissä tilanteissa saattaa jutut mennä itsellä vähän liiankin överiksi ja likaisiksi.

Animeen innostuin yllättäen joskus syksyllä 2007, ja tähän päivään mennessä on jo muutama sarja jo tullut nähtyä. Mangaa en ole alkanut lukemaan kuin vasta viime vuoden lopulla, joten se on melko uusi aluevaltaus. Animen lisäksi vapaa-ajalla yleensä tulee piirrettyä jotain randomia, telkkaria ja elokuvia katsottua, eniten kauhua ja äksöniä ja pelattua eritoten PS3:lla. Ja sitten lasketaanpa rahan tuhlaus, tili kun pukkaa pahasti miinusta tällä hetkellä.

Jaa ja henkilöitä joista en pidä? Ainakin mielistelijät ja itseään täynnä olevat henkilöt jotka koko ajan alistavat muita ja luulevat olevansa parhaimpia, ja sitten muutenkin seläntakanahaukkujat (vaikka lasken itsenikin siihen sakkiin.) O.o

Siinä nyt muutamia asioita, kovin pitkät kirjoitukset eivät satu olemaan minun alaani. Joten satuin kirjoittamaan asioita joita tällä haavaa muistin.
Nähdyt sarjat

フィンランド人 悪魔

Pome

Viesti Kirjoittaja Pome » Ti Helmi 10, 2009 00:00

pome [pohm] /poʊm/
–noun Botany. the characteristic fruit of the apple family, as an apple, pear, or quince, in which the edible flesh arises from the greatly swollen receptacle and not from the carpels.
Pomena Anikia semiaktiivisesti päivittäin jo jonkin aikaa selailleena koen asiakseni ilmoittaa olemassaolostani ja kertoa hiukan itsestäni. Ihan aluksi täytyy kuitenkin heittää, että aihe on yksi suurimmista inhokeistani ja tätäkin viestiä tulen luultavasti matkan varrella muokkaamaan hyvin rankalla kädellä. Hyvän maun rajat eivät päde itsekritiikkiin.

Olen tulevan maaliskuun puolessavälissä täyttämässä mahtavat seitsemäntoista vuotta, mikä tarkoittaa lähinnä vain lapsilisien poistumista (lisää töitä D8<) ja aikuishintojen pulittamista. Opiskelu Helsingin kuvataidelukion multimedialinjalla alkoi viime syksynä ja sieltä olisi sitten tarkoitus jatkaa joko nörttihien kyllästämälle TKK:lle valmistumaan diplomi-insinööriksi jostain ohjelmointiin liittymästä tai sitten häipyä Sen Suuren Rapakon toiselle puolelle elokuvaohjaajaksi. Ihan on vielä auki, mutta jos ei tekniikasta tule uraa niin kuolleista sitten. Patologiksi ryhtyminen on kiehtonut ihan pikkulikasta asti, lähinnä pimeän huumorintajuni takia. Jee, leikellään ruumiita ja tutkitaan näytteitä. Huippuhauskaa.

Jos en ole koulupenkkiä kuluttamassa, minut löytää todennäköisimmin salilta, treeneistä tai jostakin pimeästä nurkasta läppärin pariin keskittyneenä. Urheilulajeiksi mainittakoon yhdistetty akrobatia-, trikkaus- ja kamppailulaji Art Wushu, japanilainen miekkailu kendo ja naapurien alituinen härnääminen, jota myös tanssimattoiluksi kutsutaan. Taiteellisemmalta harrastepuolelta aikaani vievät valokuvaus, piirtely ja kuvamanipulointi. Netin maagisesta maailmasta minut löytää Anikin keskusteluja lueskelemasta, tuntemattomaksi jäävää foorumia moderoimasta ja /b/tardeilemasta. Irkkaan joskus satunnaisilla kanavilla, pääosin pysytellen hiljaa ja seuraten puolella keskustelua puolella silmällä – nykynettikieleen kyrpääntynyt sisäinen äidinkieliperfektionistini ei kestä antaa sormen vaeltaa enterille saakka jos viestistä ei löydy yhtäkään isoa kirjainta. :<

Oikeasti en pidä itseäni edes hirveän nipona. Toki monituiset asiat saavat minut kiehumaan sisäisesti, mutta pitkälle täytyy mennä jotta huomauttausin yhtään mistään päin naamaa. Sarkasmini (kuten huumorini yleensäkin) on sitä pään sisälle jäävää, vaikka sopivassa porukassa saatan olla juuri niiden parhaiden läppien heittelijä.
Luonnetta on tosiaan vaikea kuvailla, koska ihmisolennoilla on tapana käyttäytyä erilaisissa tilanteissa ja seuroissa eri tavoin. :< Lyhyesti voisin väittää olevani viitsimätön perfektionisti, itsenäinen läheisyysaddikti, oikeamielinen pahis, elämäniloinen kyynikko, luova matemaatikko ja ennen kaikkea aivan järjettömän spontaani ihminen. Toimin usein enemmän tai vähemmän impulsiivisesti ja päätöksenteossa ei ole minkäänlaisia ongelmia – mielipiteet tuppaavat vain vaihtuvan sairaalloisen tiheään tahtiin. (Yksi tärkeimmistä syistä, miksi en Anikiin kauheasti kirjoittele. Kommentteja on ikävä lueskella, jos ryhtyisi jo viikon kuluttua kiistelemään itsensä kanssa.) Kuuntelen ihmisiä ja haluan oikeasti ajatella omilla aivoillani, joten en pysty sitoutumaan mihinkään tiettyyn ideologiaan tai tapaan katsoa maailmaa.

Peiliin kuitenkin katson ilmeisesti eri tavalla kuin muut. Minulla ei ole heikko itsetunto, mutta inhorealistina siitä heijastimesta en näe kuin ruman ankanpoikasen, vaikka joutsenta ovat minulle tärkeät ihmiset tarjonneet (miksi?). Tavallinen pulliainen minä olen, siinä se. Epämääräisen mustanpunaruskeanharmaat hiuksen jonnekin solisluihi, usein ylipitkä otsatukka ja järvenvihreät silmät. Lyhyt, normaalikokoinen varsi. Pienet kädet ja jalat. Ilmeettömyyttä ja hymyä. Käsien huitomista. Jäällä (ja kuivalla q_q) liukastelua – omiin jalkoihin kompastelua. Sitä minä olen ulkoisesti.
Spoiler: Traumatisoivaa mittamateriaalia. :<
Pituus: 162 cm
Paino: Tasaisesti heittelehtii 46-48 kg
Ympärysmitat yläkropasta: 94/63/57 cm
Lantio: 79 cm
Kengännumero: 36
Vaatekoko: Ei mikään sovi. :<
Japanismi alkoi ihan puhtaasti karatesta joskus vuoden 2004 aikoihin. Kieli alkoi kiinnostaa, mutta opiskelu jäi lähinnä niihin kawaii-fraaseihin. Suunnilleen niihin aikoihin lueskelin veljen DB:tä ja Conania – anime tuli sitten muutama vuosi myöhemmin YouTuben Inuyashasta alkaen. Nostalgiaa~. Sittemmin rahat olen säännöllisesti tuhlannut joko ernuiluun tai elektroniikkaan. Tällä hetkellä maku menee siinä, että aika pitkälti monet väkivaltapainoitteiset sarjat, joissa on kaunis grafiikka ja hahmoilla lähes jopa semi-luonnollinen fysiikka maistuu joko mangona tai animuna. Mainittakoon Claymore, Red Garden, Jigoku Shoujo ja Death Note. Poikkeuksina sääntöjen joukosta löytyvät Busou Renkin ja Hellsing, joissa asenne korvaa naamakertoimen. <3

Pidän: musiikista, urheilusta, zombie-, kauhu- ja toimintaelokuvista, auto- ja tietokonelehdistä, rinta- ja olkalihaksista, taistelulajeista, salaisesta fanityttöydestä, peruukeista, sokeripaloista, hedelmistä, omenoista ja pöllöistä. Niistä linnuista. Cyanide and Happiness on rakkaus.
En pidä: suklaasta, talvesta, jäästä, yleisfeminiinisestä tyhmyydestä, juoksemisesta, heikoista nivelistä (q_q) ja ihq_t3ini_osaa_melkein_jopa_kirjoitaa -viesteistä.

Kaiken tämän vuodatuksen jälkeen julkaiskaamme vielä pieni triviapaketti:
~ Niinä kesäpäivinä, jolloin en ole töissä, pyörii unirytmi käänteisesti: herään joskus neljän aikaan iltapäivällä ja peiton alle sujahtaminen tapahtuu aamukuudelta.
~ Pysyisin mieluummin kameran takana. D:
~ Sylikaveria (aka poikaystävää) ei ole. :<
~ Tämän viestin tuhertamiseen meni liikaa aikaa. Oikeasti.
Viimeksi muokannut Pome, Ma Huhti 06, 2009 23:39. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
<ReggyJin> Onkstää kellariilukitseminen joku keskieurooppalainen tapa ku sielt kerran löytyy tyttöi harva se päivä

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kakkubuffetti”